• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги телефонного зв’язку

Завершена

18 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 90.00 UAH
Період оскарження: 04.01.2022 15:50 - 11.01.2022 15:34
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні вимоги документації

Номер: f16a64a4d87548a38dd47e5cfb429b6c
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-04-003686-c.c1
Назва: Дискримінаційні вимоги документації
Вимога:
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують право приймати участь іншим учасникам у закупівлі згідно встановленого законом порядку. Вимога тендерної документації про необхідність ЗБЕРЕЖЕННЯ НОМЕРІВ або включення в тендерну документацію вимоги підключення конкретних телефонних номерів означає недопуск до закупівлі всіх Операторів телефонного зв'язку України, які не мають дозволу на використання вказаних міських номерів та вказаного номерного ресурсу (які потрібно зберегти). На відміну від мобільної нумерації - можливість переносу міського номеру від одного Оператора до іншого ВІДСУТНЯ в Україні. Таким чином єдиним учасником закупівлі може бути лише той Оператор, якому був виділений міський номерний ресурс згідно Положення про державне регулювання номерного ресурсу телекомунікаційної мережі загального користування України (затверджено рішенням Національної комісії з питань регулювання зв'язку України 01.06.2007 № 769). Згідно з частиною третьою статті 5 ЗУ “Про публічні закупівлі” замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 ЗУ “Про публічні закупівлі” передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дані положення суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними. Виходячи з вищевикладеного, ПРОШУ: 1. Усунути вимогу про збереження номерів, шляхом внесення змін в тендерну документацію. 2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. Розглянувши Вашу вимогу повідомляємо наступне. Відповідно до наказу ДП “Прозоро” від 19.03.2019 № 10 (зі змінами) допорогові закупівлі – придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в частині 3 статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі". Закупівля - придбання товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в частині 3 статті 3 Закону, шляхом здійснення відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги(послуг), виконавця робіт із використанням електронної системи закупівель для укладення договору про закупівлю. Замовники можуть використовувати електронну систему закупівель з метою здійснення відбору постачальника товару (товарів), надавача послуг (послуги) та виконавця робіт, а також оприлюднення звітів згідно з вимогами Господарського кодексу України. Вказані в технічних вимогах телефонні номери існують за даними адресами з 2017 року. Необхідність збереження номерів обумовлена тим, що Лівобережне управління соціального захисту населення Дніпровської міської ради (далі –Управління) є установою діяльність якої спрямована на соціальний захист громадян, значною частиною яких є люди похилого віку та особи з інвалідністю, серед яких є багато тих, що не користуються соціальними мережами, та номери Управління знають з паперових носіїв та інформації розміщеної на дошках оголошень, зміна номерів значно ускладнить зв`язок цієї категорії громадян з Управлінням. Згідно технічних вимог надання послуг телефонного зв’язку нами вказано, що в зв’язку із необхідністю забезпечення ефективної роботи та зручного, безперебійного доступу, а також з метою ефективного використання бюджетних коштів, зміна наявних телефонних номерів не передбачається. Учасник повинен звернути увагу на те, що у Замовника вже є існуюча телефонна мережа і будь-які роботи по переобладнанню, заміні існуючої мережі, або обладнання та інші налаштування здійснюється за рахунок учасника-переможця. Відповідно до п 26. Правил надання та отримання телекомунікаційних послуг, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.04.2012 №295 Абонент може у порядку, встановленому НКРЗІ, отримати послугу з перенесення абонентського номера (збереження наданого оператором абонентського номера з метою його використання для отримання послуг у телекомунікаційній мережі іншого оператора, що надає послуги на території України). Також згідно п. 7.2.2 Положення про державне регулювання номерного ресурсу телекомунікаційної мережі загального користування України, затвердженого рішенням Національної комісії з питань регулювання зв’язку України від 01.06.2007 №769 виникнення в оператора потреб у зміні обсягу чи призначення номерного ресурсу, у тому числі в разі потреби зміни нумерації при переході з аналогового фрагмента нумерації в цифровий, при обміні частками (індексами) номерного ресурсу між операторами в рівних обсягах за наявності в цих операторів дозволів на використання номерного ресурсу, що обмінюється. У зв’язку із вищевказаним рахуємо Вашу вимогу не обґрунтованою, так як ми в своїх технічних вимогах до предмета закупівлі не обмежуємо участь будь якого оператора в наданні послуг.
Статус вимоги: Відхилено