-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Картопля та горох
Торги не відбулися
75 928.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 379.64 UAH
мін. крок: 0.5% або 379.64 UAH
Період оскарження:
04.01.2022 14:14 - 11.01.2022 10:00
Вимога
Відхилено
Неправомірне відхилення пропозиції ФОП Нагляк В.С.
Номер:
0b97ccfac60643948bec36e5e80c5087
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-04-002603-c.a2
Назва:
Неправомірне відхилення пропозиції ФОП Нагляк В.С.
Вимога:
Фізична особа підприємець Нагляк Віктор Сергійович повідомляє що, в спрощеній закупівлі функціональні можливості програмного забезпечення на відміну від процедури відкритих торгів дозволяють уповноваженій особі Замовника відмінити своє рішення щодо відхилення пропозиції учасника та повернутися до повторного розгляду такої пропозиції.
На момент подання даної вимоги учасник ФОП Нагляк Віктор Сергійович подав скаргу на протиправні дії уповноваженої особи Замовника на майданчику громадського контролю за публічними закупівлями Dozorro. У разі подальшого ігнорування вимоги ФОП Нагляк В.С. буду змушений звернутись до Державної аудиторської служби Уклаїни та розпочати підготовку матеріалів в Адміністративний суд з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів та притягнення уповноваженої особи Замовника до відповідальності за порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Учасник Фізична особа підприємець Нагляк Віктор Сергійович зазначає на допущенх порушеннях уповноваженою особою Замовника у сфері публічних закупівель:
Відповідно до Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 25.01.2022р щодо відхилення пропозиції фізичної особи-підприємця Нагляк Віктор Сергійович, ФОП Нагляк В.С. висловлює свою незгоду із зазначеним рішенням з огляду на наступні обставини:
По-перше, відповідно до додатку 3 оголошення про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель, Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати:
- «копію або оригінал ліцензії та документів дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом, виданих уповноваженим державним органом, необхідних для виконання робіт, вказаних в технічному завданні (якщо ліцензії та/або дозвола видані учаснику як електронні документи і знаходяться у вільному доступі, то учасник надає інформацію в довільній формі з посиланням на відповідний ресурс в мережі інтернет)».
Учасник ФОП Нагляк В.С. звертає увагу уповноваженої особи Замовника, що відповідно до статті 23 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» зі змінами та доповненями від 23.12.1997р №771/97-ВР:
Стаття 23. Експлуатаційний дозвіл
1. Експлуатаційний дозвіл отримують оператори ринку, що провадять діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження.
2. Обов’язок отримання експлуатаційного дозволу не поширюється в частині відповідної діяльності на операторів ринку, які здійснюють:
- первинне виробництво харчових продуктів тваринного походження, а також пов’язану з ним діяльність, зокрема зберігання та поводження з первинною продукцією в місці первинного виробництва, за умови що при цьому істотно не змінюється стан такої продукції;
- транспортування харчових продуктів тваринного походження, у тому числі тих, які потребують дотримання температурного режиму та не можуть зберігатися при температурі вище 10 °C, залишаючись придатними для споживання людиною;
- зберігання харчових продуктів тваринного походження, які не потребують дотримання температурного режиму та можуть зберігатися при температурі вище 10 °C, залишаючись придатними для споживання людиною;
- виробництво та/або зберігання харчових продуктів, інгредієнтами яких є виключно продукти рослинного походження та/або перероблені продукти тваринного походження;
Таким чином, на провадження господарської діяльності зі зберігання, реалізації та обігу харчових продуктів що є предметом цієї закупівлі отримання Експлуатаційного дозволу не передбачено законодавством.
Натомість відповідно до статті 25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» зі змінами та доповненями від 23.12.1997р №771/97-ВР:
Стаття 25. Державна реєстрація потужностей
1. Державній реєстрації підлягають потужності з виробництва та/або обігу харчових продуктів, на які не вимагається отримання експлуатаційного дозволу.
З огляду на вищенаведене та з урахуванням того, що предметом цієї закупівлі є товари рослинного походження оператор ринку ФОП Нагляк В.С. у складі своєї пропозиції не надав Експлуатаційного дозволу, натомість надав у складі своєї пропозиції інформаційний лист виданий Новокаховським міським управлінням Головного управління Держпродспоживслужби у Херсонській області щодо реєстрації потужностей (з урахуванням змін) оператора ринку ФОП Нагляк В.С. за реєстраційним номером r-UA-21-20-123 – фіайл «Реєстрація потужностей.pdf» та файл «Реєстрація потужності копія.pdf» з інформацією з посиланням на відповідний ресурс в мережі інтернет. Аналогічна інформація з посиланням на відповідний ресурс в мережі інтернет міститься в Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технології Вих.№13/01/19 від 13.01.2022 року файл «Пропозиція_листи_довідки (товар закупівлі).pdf».
Вимога замовника виконана в повному обсязі, відхилення пропозиції ФОП Нагляк В.С. безпідставне.
По-друге, оголошення про проведення спрощеної закупівлі не містить жодної вимоги щодо надання учасниками в складі їх пропозицій Акту складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин.
Зазначений акт був наданий учасником ФОП Нагляк В.С. додатково з метою запевнити Замовника про відповідність складських приміщень в яких зберігаються продукти харчування щодо предмета закупівлі вимогам законодавства.
Крім того, оскільки власником складських приміщень є ФОП Гриненко С.Ю., а ФОП Нагляк використовує тільки частину таких приміщень, зазначений акт складається за участю власника таких потужностей та на його ім’я. В той час як згідно Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» відсутній обов’язок повторно отримувати акт обстеження потужностей об’єкту/акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю стосовно додержання оператором ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами, у разі використання цих потужностей кількома суб’єктами господарювання.
З огляду зазначеного, відхилення пропозиції ФОП Нагляк В.С. безпідставне.
По-третє, відповідно до вимоги Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі:
- «Доставка продукції повинна проводитися спеціалізованим автотранспортом згідно з правилами перевезення продовольчих продуктів. Постачальник повинен надати завірені копії санітарних документів на транспорт та водія»
З огляду на зазначену вимогу, учасник ФОП Нагляк В.С. у складі своєї пропозиції надав:
- Копії довідок про санітарну обробку автомобілів – файл «Довідки про санітарні обробку автомобілів копія.pdf » з відповідними відмітками про проведення робіт – стор.2 та 4 відповідно;
- Копії особистих медичних книжок водіїв – файл «Особисті медичні книжки водіїв.pdf»; файл «Особисті медичні книжки водіїв копія.pdf»; файл «Особисті медичні книжки ФОП Нагляк В.С..pdf»;
- Договори з дезінфекції автотранспорту, дезінфекції, дератизації, дезінсекції складських приміщень з відповідними актами виконаних робіт за останні 3 місяці – файл «Договори дезінфекції_ дезінсекції_дератизації_акти.pdf»;
- Свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів – файл «Свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів.pdf»;
- Дослідження змивів на патогенну та умовно патогенну мікрофлору автотранспорту від 13.01.2022р, 05.01.2022р – файл «Змиви 13.01.2022р..pdf»; файл «Змиви 05.01.2022р..pdf»;
- Договори про надання державних ветеринарно-санітарних послуг – файл «Договори про надання ветеринарно-санітарних послуг.pdf»;
- Лист-роз’яснення Вих.№13/01/11 від 13.01.2022 року –файл ««Пропозиція_листи_довідки (товар закупівлі).pdf».»
Все вищенаведене цілком достатньо для підпвердження зазначеної вимоги.
Вимога замовника виконана в повному обсязі, відхилення пропозиції ФОП Нагляк В.С. безпідставне.
Неправомірне, безпідставне відхилення пропозиції ФОП Нагляк В.С. та протиправні дії уповноваженої особи Замовника призводять до відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції закупівлі та перевитрат бюджетних коштів.
З урахуванням вищенаведеного Учасник спрощеної закупівлі ФОП Нагряк В.С. вимагає:
1. надати аргументовані пояснення безпідставного відхилення пропозиції ФОП Нагляк В.С.;
2. Надати пояснення щодо неправомірних дій уповноваженої особи Замовника та порушення Закону України «Про публічні закупівл»;
3. Скасувати неправомірне рішення уповноваженої особи Замовника, щодо відхилення пропозиції ФОП Нагляк В.С.;
4. Повернути до розгляду пропозицію ФОП Нагляк В.С.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.01.2022 17:00
Вирішення:
Вивчивши ваше звернення, я не маю змоги задовольнити вимогу, з причини того, що це не передбачено законом
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником
вимога на не правомірне визначення переможця
Номер:
e8f00047b10b49509e10aea005204677
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-04-002603-c.a1
Назва:
вимога на не правомірне визначення переможця
Вимога:
вимога на не правомірне визначення переможця
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога на не правомірне визначення переможця 27.01.2022 11:03
Дата подачі:
27.01.2022 11:03
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
27.01.2022 16:19