• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Масло вершкове жирністю не менше 73%

Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. У разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника).

Завершена

846 648.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 233.24 UAH
Період оскарження: 04.01.2022 12:43 - 04.02.2022 00:00
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та неправомірне визначення переможця

Номер: 4f99d1f3c9364b6bbd7b8fc21ff2b011
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-04-000328-b.c2
Назва: СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та неправомірне визначення переможця
Скарга:
Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та неправомірне визначення переможця
Дата розгляду скарги: 01.03.2022 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 18.02.2022 16:14
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 29.04.2022 14:20
Дата виконання рішення Замовником: 02.05.2022 13:23
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання Рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету № 4096-р/пк-пз від 27.04.2022р., Відділ освіти Кролевецької міської ради скасовує рішення про визначення ТОВ "Фуд торг 2020" переможцем процедури закупівлі - "Масло вершкове жирністю не менше 73%", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за UA-2022-01-04-000328-b.
Автор: ФОП Новіков Віктор Васильович, Новіков Віктор Васильович +380990573085 vnovikov62@ukr.net
Скарга
Виконана замовником

про порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних та незаконних вимог у тендерній документації

Номер: 6ad3f0337f5c4b80a94941336ad5fb41
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-04-000328-b.a1
Назва: про порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних та незаконних вимог у тендерній документації
Скарга:
№ 2 від 13.01.2022 року. До Антимонопольного комітету України Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45, м. Київ 03035 Суб’єкт оскарження найменування: Товариство з обмеженою відповідальністю “ФУД ТОРГ 2020” ЄДРПОУ: 43658608 Адреса: 41400, Сумська обл., м. Глухів, вул. Києво — Московська, буд. 4 А. e-mail: fudtorg2020@ukr.net телефон: 066-82-79-317 Замовник : Відділ освіти Кролевецької міської ради ЄДРПОУ: 41761455 Адреса:41300, Сумська обл., м. Кролевець, вулиця Франка, 8 e-mail: otgkrolosvita@ukr.net телефон: +380966997854 Інформація про закупівлю: efb6d4598c2a4d15bc6009a4c40f90db Ідентифікатор закупівлі: UA-2022-01-04-000328-b Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії Замовника — 06.01.2022 СКАРГА про порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних та незаконних вимог у тендерній документації 04 січня 2022 року Відділ освіти Кролевецької міської ради (Далі — Замовник) оприлюднив Оголошення про заплановану закупівлю № UA-2022-01-04-000328-b Ознайомившись з Тендерною документацією (Далі — Документація), ми виявили в ній вимоги, які не відповідають чинному законодавству, обмежують конкуренцію та є дискримінаційними по відношенню до нас, а саме: І. У п. 3 Додатку 2 до документації “Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17, а саме: 1. Довідка Уповноваженого органу про те, що юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, виданої не раніше десяти днів відносно дати подання документа. 2. Оригінал або електронний оригінал Інформаційної довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або повзяані з корупцією правопорушення, виданої не раніше десяти днів відносно дати подання документа, на службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником. 7. Оригінал або електронний оригінал, або нотаріально завірену копію довідки про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів), або інформацію про наявність заборгованості, видану відповідною Державною фіскальною службою, що діє на дату подання документа Замовнику.” Вимоги встановленні Замовником для переможця торгів не відповідають Закону України “Про публічні закупівлі” (Далі — Закон), а саме відповідно до ч. 5 ст. 17 Закону Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Повідомляємо, що: На вимогу надати довідку Уповноваженого органу про те, що юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, виданої не раніше десяти днів відносно дати подання документа - Замовник може ознайомитися з вказаною інформацією, що міститься у відкритому доступі у реєстрі - за посиланням https://corruptinfo.nazk.gov.ua/. На вимогу надати Інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, виданої не раніше десяти днів відносно дати подання документа, на службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником - Замовник може ознайомитися з вказаною інформацією, що міститься у відкритому доступі у реєстрі - за посиланням https://corruptinfo.nazk.gov.ua/. На вимогу надати довідку про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів), або інформацію про наявність заборгованості, видану відповідною Державною фіскальною службою, що діє на дату подання документа Замовнику - Замовник може ознайомитися з вказаною інформацією самостійно, оскільки вона автоматично формується системою закупівель. Враховуючи вищезазначене, ця вимога має бути виключена з Документації. ІІ. У Додатку 4 в технічних вимогах до масла солодковершкового містяться вимоги: а) "Пакування: пергамент"; б) “Пакування повинно здійснюватись способом, який гарантує безпечність та зберігання продукту відповідно до стандарту, має відповідати вимогам ДСанПІН 4.4.3-134-2006 за показниками свинцю, міді, кадмію, формальдегіду, мікробіологічними, органолептичними, одориметричними показниками. На підтвердження даної вимоги потенційні учасники мають надати у складі пропозиції відповідний документ (протокол випробувань, експертний висновок, звіт тощо), виданий на ім’я учасника, датований не раніше жовтня 2021 року.” Звертаємо Вашу увагу, що така вимога є незаконною та дискримінуючою з огляду на наступне: ТОВ "ФУД ТОРГ 2020" не являється виробником упаковок продукції, постачання якої здійснює. Відповідальність за якість продукції відповідно до законодавчства несе виробник, який гарантує її якість. Вимога Замовника, щодо надання протоколу дослідження на упаковку виданий тільки на ім'я учасника є необгрунтованою та не зрозумілою для учасника. Надання вказаного протоколу вважаємо недоцільним, так як зайві витрати впливають на вартість запропонованої продукції. Тим більше, виробники молочної продукції відмовляюсь надавати нові пакувальні матеріали, а пакувальні матеріали, які були у використанні лабораторії відмовляються приймати та проводити дослідження. Відповідно до ситуації, яка склася у співпраці ТОВ "ФУД ТОРГ 2020" та виробниками молочної продукції, документи, які посвідчують якість упаковки видається підприємствами, які здійснюють виготовлення упаковки під замовлення для виробників продуктів харчування. Для підтвердження вказаної інформації, як приклад, надаємо Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи № 12.2-18-1/25389 від 20.11.2019 на упаковку для молочних продуктів. Окрім того незрозуміло, навіщо встановлювати проміжок часу в який повинен бути виданий результат дослідження, оскільки продукт не швидкопсувний та протокол не може гарантувати якість пакування продукції, постачання якої буде здійснюватися в майбутньому. В тому числі не зрозуміло чому Замовник бажає до постачання масло упаковане лише в пергамент, оскільки наявні і інші види упаковок для масла, які навіть кращі за якістю пергаменту. Основна маса виробників здійснює фасування масла в фольгу, яка є безпечною для продуктів харчування. Повідомляємо, що дана вмоги для учасника є дискримінаційною, оскільки ТОВ "ФУД ТОРГ 2020" здійснює постачання масла, що зафасоване у фольгу. Дана вимога лише зменшує кількість учасників у закупівлі. Враховуючи вищезазначене, ця вимога має бути виключена з Документації. ІІІ. У Додатку 4 до документації в вимогах щодо якості масла солодковершкового замовником встановлено вимогу (п. 1) “Товар, що постачається повинен мати експертні висновки незалежної акредитованої лабораторії про результати дослідження (випробувань) показників безпеки харчового продукту, що є предметом закупівлі на мікробіологічні показники (кількість мезофільних мікроорганізмів, БГКП, сальмонела, лістерії, стафілокок), показники стеринової фракції жирів (фітостерини). Документ має бути виданий на ім’я учасника або виробника, датований не раніше вересня 2021 року і має бути наданий у складі цінової пропозиції. ” Звертаємо Вашу увагу, що така вимога є незаконною та дискримінуючи з огляду на наступне: У чинному законодавстві відсутня вимога стосовно обов’язкового отримання такого документу. Загальні вимоги щодо харчових продуктів регламентовані Законом України “Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів”, де передбачено, що в разі підтвердження відповідними акредитованим лабораторіями відповідності продукту вимогам державного стандарту, фактично підтверджується також і відсутність харчових добавок, допоміжних матеріалів у складі продукції. Зазначений вище документ може бути отриманий виробником тільки на конкретну партію товару та таке випробування стосується лише цієї партії товару. Окрім того, такі документи не отримуються виробниками в будь який день спеціально для учасників в процедурах закупівель. Відповідно до інформації, що зазначаються лабораторіями на останній сторінці протоколів дослідження, результати випробувань стосуються зразку, що пройшов випробування. Для підтвердження зазначеної інформації, додаємо до скарги наступні копії: - Протоколу випробувань № 2813 від 07 грудня 2021 року; - Протоколу випробувань № 2105 від 06 грудня 2021 року - Протоколу випробувань № 1462-1466 від 28 квітня 2021 року; - Експертного висновку № 000952 п/21 від 31 серпня 2021 року. - Експертного висновку № 002911 п/21 від 01 вересня 2021 року. Отже, надані в складі тендерної пропозиції протоколи дослідження не можуть підтверджувати якість продукції, яка буде постачатися переможцем. Тим більше, для учасників є не зрозумілим доцільність вимагати протоколи дослідження із встановленням вимоги, на які саме показники повинна бути досліджена продукція. Просимо звернути увагу на те, що протоколи дослідження на упаковку повинні бути видані лише на ім'я учасника, а протоколи дослідження продукції можуть бути видані на виробника та учасника. Враховуючи вищезазначене, ця вимога має бути виключена з Документації. Вважаємо, що Замовником торгів порушено основні принципи здійснення закупівель, що встановлені статтею 5 Закону, зокрема такі як “добросовісна конкуренція серед учасників”; “відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель”; “запобігання корупційним діям і зловживанням” а відтак наші права на рівну участь у аукціоні закупівлі та отримання можливості укласти Договір із Замовником. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного рику, що підтверджується доданими до скарги копіями аналогічні договорів: Договір купівлі-продажу продуктів харчування № 4 від 18 січня 2021 року; Договір поставки товару № 13/1 від 22 листопада 2021 року; Договір поставки продуктів харчування № 3/2 від 30.11.2020 року та листами-відгуками: Лист-відгук № 141 від 14.12.2021р.; Лист-відгук №144 від 01.12.2021 р.; лист № 183 від 15.12.2021 р., що додані до скарги. ТОВ “ФУД ТОРГ 2020” є дистриб'ютором (постачальником) продуктів харчування, в тому числі масла вершкового за Договором поставки товару № П-01/12/21-С від 01.12.2021 укладеного з виробником ТОВ “С-ТРАНС”, Договір поставки № 1/08/20/1 від 01 серпня 2020 укладеного з виробником ТОВ “Адонай 2016”, Договір поставки продукції № ХФ-00372 від 09.12.2021 укладеного з виробником ХФ ТОВ “Богодухівський молзавод”, Договір поставки № 16 від 22.11.2021 укладеного з виробником ТОВ “МОЛОЧНА САДИБА”. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, ТОВ “ФУД ТОРГ 2020” не може прийняти участь у закупівлі. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: • Прийняти Скаргу до розгляду • Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства. Додатки (копії): 1. Договір поставки товару № П-01/12/21-С від 01.12.2021; 2. Договір поставки № 1/08/20/1 від 01 серпня 2020; 3. Договір поставки продукції № ХФ-00372 від 09.12.2021; 4. Договір поставки № 16 від 22.11.2021; 5. Договір поставки № 3/2 від 30.11.2021; 6. Протокол випробувань № 2813 від 07 грудня 2021 року; 7. Протокол випробувань № 2105 від 06 грудня 2021 року; 8. Протокол випробувань № 1462-1466 від 28 квітня 2021 року; 9. Експертний висновок № 000952 п/21 від 31 серпня 2021 року; 10.Експертного висновку № 002911 п/21 від 01 вересня 2021 року. 11. Договір купівлі-продажу продуктів харчування № 4 від 18 січня 2021 року; 12. Договір поставки товару № 13/1 від 22 листопада 2021 року; 13. Лист-відгук № 141 від 14.12.2021р. 14. Лист-відгук №144 від 01.12.2021 р.; 15. Лист № 183 від 15.12.2021 р.; 16. Витяг з тендерної документації з виділеними дискримінаційними вимогами; 17. Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи № 12.2-18-1/25389 від 20.11.2019 на упаковку для молочних продуктів. З повагою Директор ТОВ “ФУД ТОРГ 2020” ___________________ О.В. Горбач м.п.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 26.01.2022 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 17.01.2022 17:24
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 31.01.2022 14:52
Дата виконання рішення Замовником: 31.01.2022 17:02
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання РІШЕННЯ ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ від 26.01.2022р. № 1615-р/пк-пз, Відділ освіти Кролевецької міської ради вніс зміни до тендерної документації, які зазначені у вищевказаному рішенні
Автор: ТОВ "ФУД ТОРГ 2020", Горбач Оксана Вікторівна +380688328194 fudtorg2020@ukr.net