• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Медичні матеріали

Завершена

663 710.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 318.55 UAH
Період оскарження: 04.01.2022 12:28 - 11.01.2022 12:00
Вимога
Відхилено

Щодо внесення змін до Оголошення

Номер: 6275366670db4e488e3764582d2be22a
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-04-000304-b.b1
Назва: Щодо внесення змін до Оголошення
Вимога:
Шановний Замовнику. Пропонуємо Вам внести зміни в Тендерну документацію, а саме: вилучити з Додатку №2 пункт 5 з вимогою надання оригіналів листів авторизації від виробника (у разі якщо товар не виробляється на території України, листів авторизації від представника товаровиробника в Україні) про передачу повноважень на продаж (реалізацію) товару в Україні у необхідній кількості, якості та у потрібні терміни. Хочемо зазначити, що надання листа авторизації недобросовісним Учасником не є гарантією для Замовника у спроможності виконати таким Учасником свої зобов’язання, але в свою чергу штучним чином звужує коло потенційних Учасників, які мають можливість прийняти участь та бути переможцем зазначеної закупівлі, а також є грубим порушенням вимог чинного законодавства України в сфері закупівель, внаслідок чого порушуються права учасників зазначеної закупівлі. В законодавстві України в Господарському кодексі України не існує юридично визначеного терміну «Авторизаційний лист від виробника». Законодавством не встановлена правова природа цього листа і він не підпадає під поняття угоди або договору. Взаємовідносини між господарчими суб’єктами України регулюються виключно договірними відносинами згідно Господарського кодекса України. В договорах і зазначаются як гарантії, так і права та обов’язки сторін. Отже «Авторизаційний лист» не може нести за собою будь яку відповідальність, тому є юридично нікчемним документом і вимагати такий лист у Виробника є безпідставним. Вважаємо, що дана вимога порушує вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, ми як замовник не вважаємо, що порушили вимоги частини третьої статті 5 та частини четверної статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" і що дана вимога дискримінує учасників, їхні права та законні інтереси. Ми вважаємо за доцільне вимагати "Авторизаційний лист від виробника", тому що це одна із гарантій яка забезпечить безперебійну поставку товару зазначену в тендерній документації. Зазначена вимога сформована з метою визначення найбільш надійного постачальника, який поставить якісний товар. Звертаємо вашу увагу на те що закупівля проводиться для запобігання поширенню та локалізацію пандемії Covid-19, тому ми як замовник зацікавлені в добросовісному учаснику який співпрацює з виробником продукції, або з офіційним представником виробника. Також хочемо зазначити що дана вимога є альтернативною, що виключає її дискримінаційний характер, тому що встановлена можливість отримання авторизаційного листа не лише від виробника, але й від офіційного представника виробника, хочемо зазначити, що за умови законності правовідносин між учасником та виробником або офіційним представником виробника, отримання авторизаційного листа не єпроблематичним. Враховуючи викладене вище у нас як замовників відсутні правові підстави для внесення змін до документації.
Статус вимоги: Відхилено