-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
риба свіжоморожена
Завершена
220 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 200.00 UAH
мін. крок: 1% або 2 200.00 UAH
Період оскарження:
04.01.2022 11:43 - 16.01.2022 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга повернення на кваліфікацію
Номер:
7deacab194a84f408e16c9ca5811ec21
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-04-001410-c.b4
Назва:
Скарга повернення на кваліфікацію
Скарга:
Відповідно до ст.29 п.16 Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовником під час розгляду та оцінці тендерної пропозиції даний пункт не здійснено, чим порушено вимогу Статті 29. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій, Закону України про публічні Закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- рішення від 25.02.2020 № 3602.pdf 03.02.2022 11:06
- скарга.pdf 03.02.2022 11:06
- скарга.pdf.asice 03.02.2022 11:07
- рішення відхилення 709 (1).pdf 03.02.2022 11:07
- Скарга.docx 03.02.2022 11:07
- рішення від 07.02.2022 №2362.pdf 08.02.2022 10:56
- Інформація про резолютивну частину рішення від 16.02.2022 №3299.pdf 17.02.2022 16:57
- рішення від 16.02.2022 №3299.pdf 21.02.2022 16:03
- Мед.кн Міщенко,санмін.pdf 10.02.2022 16:15
- 709 відхилення (клінічна лікарня, риба свіжом., 220 000.00).docx 10.02.2022 16:15
- акт НАССР.pdf 10.02.2022 16:15
- мед. довідка Мартиновський.pdf 10.02.2022 16:15
- мед. книжка Мартиновський.pdf 10.02.2022 16:15
- Пояснення скарга Пономаренка (220 000).docx 10.02.2022 16:15
- повідомлення прийняття, квитанція Мартиновський.pdf 10.02.2022 16:15
- 709.pdf 10.02.2022 16:15
- довідка транспорт.pdf 10.02.2022 16:15
- довідка працівники.pdf 10.02.2022 16:15
- Т.Д. (Обласна)риба свіжоморожена.pdf 10.02.2022 16:15
- Акт НАССР (1).pdf 10.02.2022 16:15
- мед. книжка водій.pdf 10.02.2022 16:15
- договір перевезення вантажу спец. транспорт.pdf 10.02.2022 16:15
- Медична довідка Міщенко Ю.О..pdf 10.02.2022 16:15
- Т.Д. (Обласна)риба свіжоморожена.docx 10.02.2022 16:15
- Трудовий договор Міщенко Ю.О..pdf 10.02.2022 16:16
- мед. книжка.pdf 10.02.2022 16:16
- пояснення на скаргу.pdf 10.02.2022 16:16
- медична довідка Пономаренко.pdf 10.02.2022 16:16
- ВИПРАВЛЕНА РЕДАКЦІЯ СКАРГИ 11.02.2022. Пояснення скарга Пономаренка (220 000).docx 11.02.2022 15:44
- ВИПРАВЛЕНА РЕДАКЦІЯ СКАРГИ 11.02.2022. Пояснення скарга Пономаренка (220 000).pdf 11.02.2022 15:44
- 1119_Протокол_виконання_рішення_АМКУ_риба_обласна.docx 11.04.2022 18:02
Дата прийняття скарги до розгляду:
03.02.2022 18:17
Дата розгляду скарги:
16.02.2022 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
08.02.2022 10:57
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
21.02.2022 16:04
Дата виконання рішення Замовником:
11.04.2022 18:02
Коментар замовника щодо усунення порушень:
1. Виконати рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 16.02.2022 № 3299-р/пк-пз та скасувати рішення, прийняте уповноваженою особою про відхилення тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Пономаренко Ольги Віталіївни (протокол від 25.01.2022 № 709) та рішення, прийняте уповноваженою особою (протокол від 28.01.2022 № 773) про визначення товариства з обмеженою відповідльністю "ФУД ТОРГ 2020" переможцем за процедурою закупівлі – «риба свіжоморожена», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2022-01-04-001410-c.
2. Оприлюднити рішення в електронній системі закупівель відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
Вимога
Є відповідь
вимога повернення на кваліфікацію
Номер:
acee61de3efe434db324b44c76eda5a1
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-04-001410-c.b3
Назва:
вимога повернення на кваліфікацію
Вимога:
Шановний Замовнику!
Протоколом №709 від 25.01.2022 року мою пропозицію дискваліфіковано, на підставі пунктів 1,2 частини l ст. 3l Закону.
В протоколі про відхилення зазначені акти (Акт перевiрки транспортних засобiв – рефрежираторів та акт виконаних робіт по договору з установою, яка видала результати дослідження на якість дезінфекції видані на ім’я перевізника) віднесені Вами до технічних специфікацій, маркувань, сертифікатів, протоколів випробувань та інших засобів підтвердження відповідності – це не є вірним.
Дані акти відносяться для підтвердження матеріально - технічної бази, що відповідає Додатку 1 Тендерної документації - Документи для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям закріплених ст. 16 Закону.
Питання на які зазначає уповноважена особа відносяться до Документів, що підтверджують відповідність пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям закріплених ст. 16 Закону.
Відповідно до ст.29 п.16 Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону.
Замовником під час розгляду та оцінці тендерної пропозиції даний пункт не здійснено, чим
порушено вимогу Статті 29. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій, Закону України про
публічні Закупівлі.
На підставі вище викладеного вимагаю повернути на кваліфікацію мою пропозицію та надати час на виправлення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані мною у своїй тендерній пропозиції.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога по закупівлі.doc 25.01.2022 18:30
- 778.pdf 28.01.2022 11:45
Дата подачі:
25.01.2022 18:31
Вирішення:
Відповідно до ст. 22 та ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовнику надано право встановлювати в тендерній документації технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності.
Замовником у тендерній документації, крім вищевказаного, також, визначаються кваліфікаційні вимоги до учасників, передбачені ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Так, відповідно до тендерної документації замовником у даній закупівлі визначено наступні кваліфікаційні вимоги та перелік документів, які їх підтверджують:
№
Кваліфікаційні критерії
Документи, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям
1 Наявність обладнання та матеріально-технічної бази - довідка в довільній формі за підписом Учасника /або його уповноваженої особи/ та завірений печаткою (за наявності), в якому зазначається інформація про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (з обов’язковим зазначенням інформації про потужності (складські приміщення)), які пристосовані для виробництва або зберігання, та відповідають вимогам санітарного законодавства. Копію чинного договору оренди нежитлового приміщення або інший документ, який посвідчує право на користування приміщенням, зі строком дії не менше ніж до 31.12.2022 року та акту приймання-передачі, якщо складські приміщення орендовані.
- довідка в довільній формі щодо наявності власних (або орендованих) спеціалізованих транспортних засобів, якими буде здійснюватися постачання товару, не менше трьох транспортних засобів рефрижераторів. Копії свідоцтв(а) про реєстрацію транспортного(их) засобу(ів). Для орендованого транспортного засобу подається копія чинного договору оренди зі строком дії не менше ніж до 31.12.2022 з актом приймання-передачі або договору про надання послуг перевезення продовольчих товарів або договорів про надання послуг з перевезення продовольчих товарів, або договорів про співпрацю, якщо автотранспорт орендований.
- копія акту (виконаних робіт), що підтверджує проведення дезінфекції транспортного засобу, яким буде здійснюватися поставка товару.
- копія санітарного паспорту на кожен вид автотранспорту з проходженням санітарної обробки транспортного засобу кожні 10 днів або частіше;
- результати дослідження на якість дезінфекції транспортного засобу видані на ім’я учасника або перевізника, та акт виконаних робіт та Договір з установою, яка видала результати датовані 2021 роком.
У разі здійснення дезінфекції транспортних засобів суб’єктом господарювання:
договір про послуги з дезінфекції автотранспортних засобів, якими буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі;
акти виконаних робіт з дезінфекції автотранспортних засобів, якими буде здійснюватися поставка предмету закупівлі, за останніх два місяці до дати закінчення строку подання тендерних пропозицій;
витяг з ЄДР суб’єкта господарювання, що здійснює дезінфекційну обробку автотранспортних засобів;
документ, який підтверджує проходження підвищення кваліфікації та перепідготовки медичних і фармацевтичних працівників та документ який підтверджує присвоєння кваліфікаційної категорії особи суб’єкта господарювання (дезінфектора), відповідальної за дезінфекцію харчового транспорту до проведення дезінфекційних робіт.
особисту медичну книжку особи суб’єкта господарювання (дезінфектора), відповідальної за дезінфекцію харчового транспорту, з відміткою лікаря про проходження медогляду, та/або довідку яка підтверджує проходження медогляду особи суб’єкта господарювання (дезінфектора) за підписом уповноваженої особи.
документ який підтверджує статус та повноваження суб’єкта господарювання що здійснює дезінфекційну обробку автотранспортних засобів.
У разі, якщо Учасник самостійно здійснює дезінфекцію транспортних засобів:
наказ Учасника про призначення особи, відповідальної за проведення дезінфекційних робіт автотранспорту;
довідку у довільній формі, в якій пояснити наступне: де, яким чином та якою особою проводиться і буде проводитися, під час поставки предмету закупівлі, дезінфекція транспортного (-них) засобу (-ів), яким (-и) буде здійснюватися поставка предмету закупівлі;
акти або інші документи, що підтверджують дати та об’єм виконаних робіт з дезінфекції автотранспортних засобів, якими буде здійснюватися поставка предмету закупівлі, за останніх два місяці до дати закінчення строку подання пропозицій.
свідоцтво про проходження підвищення кваліфікації та перепідготовки молодших медичних і фармацевтичних працівників або копію довідки про проведення гігієнічного навчання з питань дезінфекції особи суб’єкта господарювання (дезінфектора), відповідальної за дезінфекцію харчового транспорту, до проведення дезінфекційних робіт;
особисту медичну книжку особи суб’єкта господарювання (дезінфектора), відповідальної за дезінфекцію харчового транспорту, з відміткою лікаря про проходження медогляду.
Учасником, а у випадку залучення транспорту, перевізником обов’язково повинні бути зареєстровані потужності для виду діяльності транспортування. У випадку залучення перевізника у відкритому державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань у перевізника має бути зареєстрований вид діяльності згідно КВЕД 49.41 Вантажний автомобільний транспорт.
2 Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Оригінал довідки у довільній формі, що містить інформацію про: посади працівників, освіта, стаж роботи за фахом працівників. (надати копії медичних книжок працівників учасника (водіїв, експедиторів, водіїв-експедиторів, тощо, та медичні довідки про придатність до керування транспортним засобами на водіїв, дійсні на момент подання), які будуть залучені до виконання поставок товару, що є предметом закупівлі;). Працівники повинні бути офіційно працевлаштовані, Учасник у складі пропозиції надає документи, що підтверджує трудові відносини між учасником та працівниками та/або перевізником (який залучається до виконання робіт) та працівниками, а саме: повідомлення про прийняття працівника на роботу та квитанцію про отримання даного повідомлення відповідним органом державної податкової служби.
Підтвердження проходження навчання працівників (зазначених у довідці) з питань гігієни персоналу, що засвідчують дату навчання.
3 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору - довідка в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного договору, (не менше одного договору).
- копія договору(ів) вказаного (них) в довідці про виконання аналогічного договору.
- позитивний відгук від замовника (покупця) з яким було укладено аналогічний договір, що вказаний в довідці про виконання аналогічного договору, в довільній формі/або інший документ, що підтверджує виконання зазначеного договору.
Аналогічним договором в розумінні цієї документації є договір на постачання будь-яких продуктів харчування.
Інші документи
1 Довідка, складена у довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності) яка містить відомості про підприємство.
2 1. Скановані документи, що підтверджують повноваження керівника: протокол установчих (загальних) зборів або рішення засновника та наказ (розпорядження) про призначення, або про вступ на посаду (для юридичних осіб)).
У разі, якщо інтереси учасника представляє не керівник, а саме, якщо договір про закупівлю та документи тендерної пропозиції підписує не керівник, а інша особа, яку уповноважено під час проведення процедури закупівлі підписувати договір про закупівлю та документи тендерної пропозиції, подається сканована довіреність (доручення) на цю особу про надання їй повноважень підписувати договір про закупівлю та документи тендерної пропозиції.
3 2. Копія Статуту із змінами (у разі їх наявності) або іншого установчого документу або Опис із зазначенням контрольного номеру для доступу до Статуту на сайті Мін'юсту;
(лист-роз’яснення у разі відсутності Статуту або іншого установчого документу)
4 Лист – згода на обробку персональних даних
5 3. Сканований витяг або виписка з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, що містить актуальні відомості про учасника.
6 4. Скановане свідоцтво чи витяг платника податку на додану вартість (якщо є платником ПДВ), або свідоцтво про право сплати єдиного податку (якщо є платником єдиного податку), або витяг з Реєстру платників податку. В разі, якщо учасник не є платником податків або перебуває на загальній системі оподаткування йому необхідно надати таку інформацію в складі пропозиції
7 Лист від Учасника в довільній формі з зазначенням інформації щодо найменування виробника товару та країни його походження.
Проте, у тендерній пропозиції учасника ФОП Пономаренко Ольга Віталіївна відсутні документи, які вимагалися замовником на підтвердження технічних специфікацій, маркувань, сертифікатів, протоколів випробувань та інших засобів підтвердження відповідності в рамках ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі», зокрема:
- Акт перевірки транспортних засобів – рефрежираторів (які вказано в довідці про наявність спеціалізованих транспортних засобів), складеного за результатами планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин (наказ 447 від 08.08.2019) (без недоліків чи невідповідностей) виданий на ім’я учасника або перевізника або орендодавця виданий не раніше 2021 року.
- Учасник у складі пропозиції надає результатами дослідження на якість дезінфекції видані на ім’я учасника або перевізника, та акт виконаних робіт та Договір з установою, яка видала результати видані не раніше 2021 року.
Відповідно до ч. 16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовнику надано право розмістити вимогу про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Оскільки учасником ФОП Пономаренко Ольга Віталіївна не надано документи, які вимагалися замовником на підтвердження технічних специфікацій, маркувань, сертифікатів, протоколів випробувань та інших засобів підтвердження відповідності, для розміщення вимоги про усунення невідповідностей в інформації та/або документах у замовника відсутні правові підстави.
Виходячи з вищевикладеного, тендерна пропозиція учасника ФОП Пономаренко Ольга Віталіївна, не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Враховуючи все вищевказане тендерна пропозиція учасника ФОП Пономаренко Ольга Віталіївна була відхилена згідно вимог статті 31 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником
вимога повернення на кваліфікацію
Номер:
636d57f93aca480f9be98aefe640ed99
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-04-001410-c.b2
Назва:
вимога повернення на кваліфікацію
Вимога:
Шановний Замовнику!
Протоколом №709 від 25.01.2022 року мою пропозицію дискваліфіковано, на підставі пунктів 1,2 частини l ст. 3l Закону.
В протоколі про відхилення зазначені акти (Акт перевiрки транспортних засобiв – рефрежираторів та акт виконаних робіт по договору з установою, яка видала результати дослідження на якість дезінфекції видані на ім’я перевізника) віднесені Вами до технічних специфікацій, маркувань, сертифікатів, протоколів випробувань та інших засобів підтвердження відповідності – це не є вірним.
Дані акти відносяться для підтвердження матеріально - технічної бази, що відповідає Додатку 1 Тендерної документації - Документи для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям закріплених ст. 16 Закону.
Питання на які зазначає уповноважена особа відносяться до Документів, що підтверджують відповідність пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям закріплених ст. 16 Закону.
Відповідно до ст.29 п.16 Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону.
Замовником під час розгляду та оцінці тендерної пропозиції даний пункт не здійснено, чим
порушено вимогу Статті 29. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій, Закону України про
публічні Закупівлі.
На підставі вище викладеного вимагаю повернути на кваліфікацію мою пропозицію та надати час на виправлення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані мною у своїй тендерній пропозиції.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.01.2022 18:29
Опис причини скасування:
доопрацювання
Дата скасування:
25.01.2022 18:29
Вимога
Відхилено
видалення дискримінаційних вимог
Номер:
c00c3b71ff764707a06c57f68d6f1a1a
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-04-001410-c.b1
Назва:
видалення дискримінаційних вимог
Вимога:
У відповідності до додатку 1 тендерної документації «Відкриті торги» на закупівлю товарів риба свіжоморожена а саме:
Документи для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям закріплених ст. 16 Закону вимагається надання:
- довідка в довільній формі щодо наявності власних (або орендованих) спеціалізованих транспортних засобів, якими буде здійснюватися постачання товару, не менше трьох транспортних засобів рефрижераторів. Копії свідоцтв(а) про реєстрацію транспортного(их) засобу(ів). Для орендованого транспортного засобу подається копія чинного договору оренди зі строком дії не менше ніж до 31.12.2022 з актом приймання-передачі або договору про надання послуг перевезення продовольчих товарів або договорів про надання послуг з перевезення продовольчих товарів, або договорів про співпрацю, якщо автотранспорт орендований.
Згідно технічних вимог по предмету закупівлі - Місце поставки за двома адресами:
1) 40022, місто Суми, вул. Троїцька, 48,
2) 40031, місто Суми, вул. Ковпака, буд. 18, КНП СОР «Сумська обласна клінічна лікарня», продовольчий склад.
Вимоги постачання: до 15.12.2021 рік. Поставка має бути щоденною та згідно з графіком завозу не пізніше 12.00 год.
Проаналізувавши умови ТД, цілком достатньо мати у наявності 1 (один) спеціалізований транспортний засіб - рефрижератор, яким буде здійснюватися постачання товару і повністю виконувати встановлені Замовником вимоги. Доставка здійснюється до одного закладу, одним транспортним засобом, навіщо вимагати не менше трьох транспортних засобів рефрижераторів? Крім того, вважаю за необхідне зазначити, що утримання вищезазначених транспортних засобів (рефрижераторів) вимагає значних фінансових витрат, які під силу не всім Учасникам публічних закупівель, а отже цією вимогою значно звужується коло потенційних постачальників, чим порушуються принципи публічних закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників та недискримінація учасників та рівне ставлення до них (стаття 5 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників (далі - Закон). Так, відповідно до п.4 і п.6 ч.1 зазначеної статті Закону закупівлі здійснюються за принципами недискримінації учасників та рівне ставлення до них та запобігання корупційним діям і зловживанням.
Частиною 4 ст.5 Закону встановлено імперативну норму, відповідно до якої замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Вимога, щодо не менше 3-х автомобілів рефрижераторів за своєю суттю є дискримінаційною, автоматично позбавляє мене можливості перемогти, навіть, з пропозицією найменшої ціни та має бути виключена з документації.
Вимагаю Замовника дискримінаційні положення тендерної документації вилучити.
Пов'язані документи:
Замовник
- 525.pdf 12.01.2022 14:46
Дата подачі:
06.01.2022 13:51
Вирішення:
За результатами розгляду вашої вимоги повідомляємо наступне: « Відповідно до ч.1, ч.2 та ч.3 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» 1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
3. У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.»
Замовник вважає за необхідне наявність саме трьох транспортних засобів рефрижераторів, оскільки:
- Під час перевезення продуктів харчування, а саме у зимовий період необхідне дотримання певного температурного режиму, для запобігання замерзання товару.
- Дотримання товарного сусідства є обов’язковим, перевезення інших товарів разом з предметом закупівлі не допускається
- Задля запобігання збою поставок через несправність транспортних засобів.
Щодо до утримання транспортних засобів, то відповідно до вимог Замовника та чинного законодавства, Учасникам не заборонено залучати спроможності інших суб’єктів господарювання.
Закон не обмежує та не забороняє встановлювати вимоги до учасників, які Ви вимагаєте змінити, викладене у вимозі є суб’єктивною думкою Учасника та жодним чином не обмежує та не встановлює дискримінаційних умов.
Враховуючи вищезазначене, вимога за даним пунктом не підлягає виконанню, та є безпідставною.»»
Статус вимоги:
Відхилено