Послуги стаціонарного телефонного зв'язку (фіксований міський та міжміський телефонний зв'язок) за ДК 021:2015 : 64210000-1- Послуги телефонного зв'язку та передачі даних (64211000-8 - Послуги громадського телефонного зв’язку )
мова (мови), якою (якими) повинні готуватися документи, які складаються безпосередньо учасником закупівлі відповідно до предмету закупівлі, повинні бути викладені української мовою. На виконання вимог Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі (далі Порядку), затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року N 1082. назви товару кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі: Послуги стаціонарного телефонного зв'язку , коду товару, послуги, роботи визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: код згідно з Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015: 64211000-8 - Послуги громадського телефонного зв’язку
Період оскарження:31.12.2021 16:04 - 10.01.2022 00:00
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні вимоги документації
Номер:3210e72fdace496093d7983a911755cf
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2021-12-31-005118-c.c1
Назва:Дискримінаційні вимоги документації
Вимога:
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують право приймати участь іншим учасникам у закупівлі згідно встановленого законом порядку.
Вимога тендерної документації про необхідність ЗБЕРЕЖЕННЯ НОМЕРІВ або включення в тендерну документацію вимоги підключення конкретних телефонних номерів означає недопуск до закупівлі всіх Операторів телефонного зв'язку України, які не мають дозволу на використання вказаних міських номерів та вказаного номерного ресурсу (які потрібно зберегти). На відміну від мобільної нумерації - можливість переносу міського номеру від одного Оператора до іншого ВІДСУТНЯ в Україні. Таким чином єдиним учасником закупівлі може бути лише той Оператор, якому був виділений міський номерний ресурс згідно Положення про державне регулювання номерного ресурсу телекомунікаційної мережі загального користування України (затверджено рішенням Національної комісії з питань регулювання зв'язку України 01.06.2007 № 769).
Згідно з частиною третьою статті 5 ЗУ “Про публічні закупівлі” замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 ЗУ “Про публічні закупівлі” передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дані положення суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:
1. Усунути вимогу про збереження номерів, шляхом внесення змін в тендерну документацію.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:05.01.2022 16:05
Вирішення:Шановний учасник,дякуємо за запитання! Замовник при здійсненні закупівель перш за все керується основним принципом здійснення закупівлі - максимальна економія, ефективність та пропорційність.
Заміна номерної бази призведе до необхідності витрачання коштів для оновлення усієї довідкової та інформаційної документації, та внесення відповідних змін до баз даних. Процес заміни номерної бази буде здійснюватися тривалий час: відключення існуючих телефонних номерів, придбання нових номерів, прокладання нових мережевих комунікацій, що в свою чергу погіршить оперативний зв’язок між замовником та населенням, закладами охорони здоров’я, органами державної влади, НСЗУ та зашкодить безперебійній роботі лікувального закладу.
Дана ситуація, призведе до негативних соціальних процесів та небажаних наслідків, перешкоджатиме стабільній роботі.