• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт вмивальних та вбиральних приміщень 4-го поверху курсантського гуртожитку №1 Літ. (И-4) НУЦЗ України за адресою: вул. Баварська, 7 м. Харків (коригування)

Капітальний ремонт вмивальних та вбиральних приміщень 4-го поверху курсантського гуртожитку №1 Літ. (И-4) НУЦЗ України за адресою: вул. Баварська, 7 м. Харків (коригування)

Торги не відбулися

2 252 567.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 262.84 UAH
Період оскарження: 31.12.2021 13:07 - 31.01.2022 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога усунути порушення

Номер: 832bcb73e6e34bb69a752e60939c37f2
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-31-000703-b.a1
Назва: Вимога усунути порушення
Вимога:
Шановний Замовник У П.6, Розділу 3 Ви вимагаєте «Документальне підтвердження відповідності робіт вимогам замовника» У підпункту б) Ви вимагаєте гарантійний лист в якому учасник гарантує замовнику виконати роботи (замовлені цими торгами) якісно у кількості та терміни, встановлені замовником, а також необхідно зазначити, що будівельні матеріали та вироби, від яких залежить якість будівельної продукції, буде відповідати вимогам проектів, ДБН, ДСТУ та інших нормативно-правових актів у сфері будівництва. Пояснить будь ласка, про які проекти йде мова, чи будуть надані ці проекти. Якщо ні, то внесить зміни у ТД. У підпункті в) Ви вимагаєте підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до державних будівельних норм. Повідомляємо, що згідно Наказу №322 від 07 грудня 2021року державні будівельні норми України не дійсні. Наполягаємо на внесенні змін у ТД. У підпункті г) Ви вимагаєте надання довідки державної служби статистики про середньоспоживчі ціни на всі будівельні матеріали, які будуть закуповуватися та зазначені у відомості ресурсів, видані уповноваженим органом не раніше дати оприлюднення оголошення. У разі, якщо державна служба статистики не веде облік середньоспоживчих цін на будівельні матеріали, надати оригінал відповіді уповноваженого органу виданий на ім’я учасника, згідно переліку будівельних матеріалів, що будуть використовуватися. Дата відповіді не повинна бути ранішою дати оприлюднення оголошення про проведення торгів на зазначену закупівлю. По перше - уточнить будь ласка що за УПОВНОВАЖЕНИЙ ОРГАН повинен надати відповідь на запитання викладене у цьому пункті? Будь ласка з посиланням на законодавчі акти такої вимоги. По друге – згідно «Настанови з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Мінрегіону України від 01.11.2021 року за №281 у п.5.10 розділу « Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» чітко викладено як учасником приймаються ціни на матеріали. Текстом п.5.10 передбачено «застосування поточних цін на матеріальні ресурси на підставі аналізу цін. При цьому ціна матеріальних ресурсів не повинна перевищувати середню ціну в регіоні.» Також повідомляємо Вас, шановний Замовник, що Листом Мінрегіону від 11.07.2016р. №7/15/8471 питання збору, аналізу та узагальнення інформації про ціни на основні будівельні матеріали та конструкції, що склалися в розрізі регіоноів України, та доведення такої інформації до учасниуів будівництва покладено на ТОВ «НВФ «Інпроект». Зазначена інформація щоквартально наводиться у Зборнику «Ціноутворення у будівництві» та на сайті ТОВ «НВФ «Інпроект» - www.inproekt.kiev.ua – в Розділі «Ціноутворення / Інформація про ціни». Враховуючі вищевикладене для усунення порушення «НАСТАНОВИ з визначення вартості будівництва», та «Закону України про публічні закупівлі», ВИМАГАЄМО внесення змін у ТД.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Запитувач! На вашу вимогу повідомляємо наступне. 1) Згідно з підпунктом "б" пункту 6 розділу 3 тендерної документації документальне підтвердження відповідності робіт вимогам замовника повинно мати гарантійний лист, в якому учасник гарантує замовнику виконати роботи (замовлені цими торгами) якісно у кількості та терміни, встановлені замовником, а також необхідно зазначити, що будівельні матеріали та вироби, від яких залежить якість будівельної продукції, буде відповідати вимогам проектів, ДБН, ДСТУ та інших нормативно-правових актів у сфері будівництва. Вищезазначеним листом учасник гарантує, що у разі, якщо на об'єкт будівництва затверджений проект, то будівельні матеріали та вироби, від яких залежить якість будівельної продукції, буде відповідати вимогам цього проекту. Слід зазначити, що у відповідності до п.5.1 Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Мінрегіонбудом від 01.11.2021 року №281 для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. На виконання цієї норми закону, замовником у додатку 8 до тендерної документації надано відомість обсягів робіт та відомість ресурсів до неї. 2) Згідно з підпунктом "в" пункту 6 розділу 3 тендерної документації до розрахуноку договірної ціни мають бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до державних будівельних норм з урахуванням змін та доповнень, а саме: пояснювальна записка; договірна ціна, локальний з розрахунком одиничної вартості та об’єктний кошториси; відомість ресурсів; розрахунок загальновиробничих витрат; розрахунок адміністративних витрат; розрахунок кошторисного прибутку. У відповідності до ч.1 ст.1 Закону України " Про будівельні норми" державні будівельні норми - нормативний акт, затверджений центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері будівництва. Державні будівельні норми охоплюють всі галузі народного господарства держави та регламентують діяльність різноманітних сфер життєдіяльності людини. Офіційний видавець більшості будівельних нормативів України — мінрегіонбуд. У своїй вимозі запитувач стверджує, що згідно Наказу №322 від 07 грудня 2021 року державні будівельні норми України не дійсні. Слід зазначити, що це твердження є невірним, оскільки, Наказом №322 від 07 грудня 2021 року скасовуються деякі державні будівельні норми України. Проте, не всі, які діють на території України. Крім цього, натомість, скасованих державних будівельних норми України затверджені нові, які вже набули чинності. 3) У відповідності до підпункту "г" пункту 6 розділу 3 тендерної документації документальне підтвердження відповідності робіт вимогам замовника повинно мати довідку державної служби статистики про середньоспоживчі ціни на всі будівельні матеріали, які будуть закуповуватися та зазначені у відомості ресурсів, видані уповноваженим органом не раніше дати оприлюднення оголошення. У разі, якщо державна служба статистики не веде облік середньоспоживчих цін на будівельні матеріали, надати оригінал відповіді уповноваженого органу виданий на ім’я учасника, згідно переліку будівельних матеріалів, що будуть використовуватися. Дата відповіді не повинна бути ранішою дати оприлюднення оголошення про проведення торгів на зазначену закупівлю. На перше питання повідомляємо, що у разі, якщо державна служба статистики не веде облік середньоспоживчих цін на будівельні матеріали, потрібно надати оригінал відповіді уповноваженого органу, до повноважень якого входить спостерігання та ведення обліку середньоспоживчих цін на законних підставах. Діяльність та порядок надання відповідей такими органами передбачені Законами України, а також іншими підзаконними нормативно-правовими актами, які діють на території України. На друге питання повідомляємо, що підпункт "г" пункту 6 розділу 3 тендерної документації повністю узгоджується з наказом Мінрегіону України від 01.11.2021 року за №281, а також Листом Мінрегіону від 11.07.2016р. №7/15/8471. У відповідності до п.4 ПОЛОЖЕННЯ про Державну службу статистики України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 вересня 2014 р. № 481 Держстат відповідно до покладених на нього завдань проводить моніторинг та задовольняє потреби користувачів у статистичній інформації; забезпечує рівний доступ користувачів до статистичної інформації та оприлюднення основних положень статистичної методології. Запитувачем у вимозі не вказано, яким чином, умови тендерної документації порушують його права та законні інтереси. Крім цього, запитувачем не доведено наявність дискримінаційних вимог, які потребують скасування шляхом внесення змін в тендерну документацію. Маємо зазначити, що доводи, які приводить запитувач у своїй вимозі носять суб’єктивний характер, які не підтверджені умовами документації, ані законодавством України у сфері публічних закупівель. На підставі вищезазначеного, вимоги запитувача щодо внесення змін в тендерну документацію не задоволені.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 17.01.2022 11:32