-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Код ДК 021:2015: 33140000-3 Медичні матеріали. Витратні матеріали
Торги відмінено
190 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 950.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 950.00 UAH
Період оскарження:
31.12.2021 13:05 - 12.01.2022 00:00
Вимога
Без відповіді
Дискримінаційна вимога щодо екологічного аудиту
Номер:
41021d719d35466a9484f1d473b10cb9
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-31-003847-c.c5
Назва:
Дискримінаційна вимога щодо екологічного аудиту
Вимога:
ЗАЯВНИК ВИМОГИ: ФОП КОВАЛЬ О.С.
Додатком №4 ТД встановлено вимогу про те, що : «З метою перевірки учасників щодозабезпечення додержання законодавства про охорону навколишнього природного середовища в процесі господарської та іншої діяльності, учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати ДОКУМЕНТАЛЬНЕ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ПРОВЕДЕННЯ ЕКОЛОГІЧНОГО АУДИТУ господарської діяльності учасника у відповідності до чинного законодавстваУкраїни, яка є предметом даноїзакупівлі».
Відповідно до ст. 11 Закону України «Про екологічний аудит» екологічний аудит проводиться в процесі приватизації об’єктів державної власності, іншої зміни форми власності, зміни конкретних власників об’єктів, а також для потреб екологічного страхування, в разі передачі об’єктів державної та комунальної власності в довгострокову оренду, в концесію (щодо об’єктів підвищеної екологічної небезпеки), створення на основі таких об’єктів спільних підприємств, створення, функціонування і сертифікації систем екологічного управління, а також здійснення господарської та іншої діяльності. Згідно зi ст. 12 екологічний аудит в Україні може бути добровільним чи обов’язковим. Добровільний екологічний аудит здійснюється стосовно будь-яких об’єктів екологічного аудиту на замовлення заінтересованого суб’єкта за згодою керівника чи власника об’єкта екологічного аудиту. ЗАКОНОДАВСТВОМ ВИЗНАЧЕНИЙ ВИЧЕРПНИЙ ПЕРЕЛІК ВИПАДКІВ, В ЯКИХ ПРОВЕДЕННЯ ЕКОЛОГІЧНОГО АУДИТУ Є ОБОВ'ЯЗКОВИМ. Так, обов'язковий екологічний аудит здійснюється на замовлення заінтересованих органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування щодо об’єктів або видів діяльності, які становлять підвищену екологічну небезпеку, відповідно до переліку, що затверджується Кабінетом Міністрів України, у таких випадках: банкрутство; приватизація, передача в концесію об’єктів підвищеної екологічної небезпеки, крім визначених законом випадків; передача або придбання в державну чи комунальну власність; передача у довгострокову оренду об’єктів державної або комунальної власності; створення на основі об’єктів державної та комунальної власності спільних підприємств; екологічне страхування об’єктів; завершення дії угоди про розподіл продукції відповідно до закону; в інших випадках, передбачених законом. Враховуючи вищевикладене, здійснення екологічного аудиту для участі у публічних закупівлях та постачання медичних товарів законодавством не вимагається. Зазначення завідомо необґрунтованих та дискримінаційних вимог є порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. Зокрема, ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників; ч. 4 ст. 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
В даному випадку в мене як потенційного учасника тендеру, відсутні документи щодо проходження екологічного аудиту. Встановлення вищевказаної вимоги ОБМЕЖУЄ МОЮ УЧАСТЬ в тендері, а тим більше, що в даному випадку такий аудиту є ДОБРОВІЛЬНИМ згідно чинного законодавства України! До кінцевого строку подання тендерної пропозиції , пройти такий аудит та отримати відповідні документи не можливо!
Вимагаю внести зміни до ТД, а саме в Додатку №4 ТД виключити наступну вимогу:
«З метою перевірки учасників щодозабезпечення додержання законодавства про охорону навколишнього природного середовища в процесі господарської та іншої діяльності, учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати ДОКУМЕНТАЛЬНЕ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ПРОВЕДЕННЯ ЕКОЛОГІЧНОГО АУДИТУ господарської діяльності учасника у відповідності до чинного законодавстваУкраїни, яка є предметом даної закупівлі».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.01.2022 19:49
Вимога
Без відповіді
Реєстраційні посвідчення
Номер:
edca9883b3ad4308a57da38c59041f45
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-31-003847-c.c4
Назва:
Реєстраційні посвідчення
Вимога:
ЗАЯВНИК ВИМОГИ: ФОП КОВАЛЬ О.С.
пунктом 6 Порядку державної реєстрації (перереєстрації) лікарських засобів, затвердженого постановою КМУ від 26.05.2005 р. № 376 факт державної реєстрації лікарського засобу засвідчується реєстраційним посвідченням на лікарський засіб, тому реєстраційне посвідчення – документ, що підтверджує державну реєстрацію лікарських засобів, А НЕ ВИРОБІВ МЕДИЧНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ.
Дії Замовника в частині встановлення вимоги щодо надання в складі пропозиції гарантійного листа про те, що під час поставки товару будуть надані КОПІЇ РЕЄСТРАЦІЙНИХ ПОСВІДЧЕНЬ, що підтверджують державну реєстрацію поставленого товару (Вимога встановлена в Додатку №7, частини 8, ТД), порушують вимоги частини четвертої статті 22 Закону, а також один із принципів здійснення закупівель, визначених статтею 5 Закону – недискримінація учасників в цілому, добросовісна конкуренція серед учасників; а також інтереси та права учасника торгів. Я, як потенційний учасник торгів, де юре та де факто не зможу виконати вимогу щодо надання РЕЄСТРАЦІЙНИХ ПОСВІДЧЕНЬ під час поставки товару, що підтверджують державну реєстрацію поставленого товару, оскільки такий документ не видається жодним державним органом для товарів медичного призначення!!!
Вимагаю внести зміни до тендерної документації, в частину виключення з гарантійного листа умови щодо надання КОПІЇ РЕЄСТРАЦІЙНИХ ПОСВІДЧЕНЬ, що підтверджують державну реєстрацію поставленого товару (Вимога встановлена в Додатку №7, частини 8, ТД)!
Додаткова інформація для ознайомлення з Рішення АМКУ щодо незаконного встановлення вимоги по реєстраційному посвідченню на медичні вироби: № 1044-р/пк-ск від 23.05.2016
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.01.2022 14:30
Вимога
Без відповіді
Наявність вимоги щодо зазначення в гарантійному листі міжнародної непатентованої назви та форми випуску товару по предмету закупівлі МЕДИЧНИХ ТОВАРІВ, А НЕ ЛІКАРСЬКИХ ЗАСОБІВ!!!
Номер:
3c5cc45ea3a547dd818c7259550f62cf
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-31-003847-c.c3
Назва:
Наявність вимоги щодо зазначення в гарантійному листі міжнародної непатентованої назви та форми випуску товару по предмету закупівлі МЕДИЧНИХ ТОВАРІВ, А НЕ ЛІКАРСЬКИХ ЗАСОБІВ!!!
Вимога:
ЗАЯВНИК ПИТАННЯ: ФОП КОВАЛЬ О.С.
Доброго дня! По тексту тендерної документації Додаток №7, частина 7 таблиці передбачено вимогу: «В пропозиції надати гарантійний лист від учасника, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені цією документацією та пропозицією Учасника торгів. Додатково Лист повинен включати наступну інформацію по пропонованому товарі: найменування товару ЙОГО МІЖНАРОДНУ НЕПАТЕНТОВАНУ НАЗВУ, ФОРМА ВИПУСКУ.»!
В даному випадку не зрозуміло про яку МІЖНАРОДНУ НЕПАТЕНТОВАНУ НАЗВУ та ФОРМА ВИПУСКУ товару йде мова???? Зауважую, що предметом закупівлі є медичні товару, що не мають МНН!!!
Що в розумінні тендерної документації означає поняття форма випуску???
Вимагаю привести у відповідність до предмету закупівлі вимоги Додатку №7, частина 7 таблиці!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.01.2022 14:04
Вимога
Без відповіді
РОЗДІЛОМ V. ОЦІНКА ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ, ЧАСТИНА 2.ІНША ІНФОРМАЦІЯ, ПУНКТОМ 2, передбачено вимогу щодо надання гаратійного листа, без будь-якої конкретизації та інформації про зміст такого листа!
Номер:
7752f6f1571043c2892415404f2e83c9
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-31-003847-c.c2
Назва:
РОЗДІЛОМ V. ОЦІНКА ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ, ЧАСТИНА 2.ІНША ІНФОРМАЦІЯ, ПУНКТОМ 2, передбачено вимогу щодо надання гаратійного листа, без будь-якої конкретизації та інформації про зміст такого листа!
Вимога:
ЗАЯВНИК ВИМОГИ: ФОП КОВАЛЬ О.С.
Доброго дня! По тексту тендерної документації РОЗДІЛ V. ОЦІНКА ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ, ЧАСТИНА 2.ІНША ІНФОРМАЦІЯ, ПУНКТОМ 2, передбачено вимогу про: «2. Учасник визначає ціни на товари, які він пропонує поставити за Договором, з урахуванням податків і зборів (у тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ), що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрати на транспортування, навантаження та розвантаження, страхування, сплату митних тарифів та інші витрати згідно вимог діючих законодавчих і розпорядчих актів місцевого самоврядування щодо формування ціни. При формуванні ціни на товар, що пропонується, Учасник повинен враховувати вимоги законодавства України, чинного на дату подання тендерних пропозицій. (НАДАТИ ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ). Не врахована Учасником вартість окремих послуг не сплачується Замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній ціні його тендерної пропозиції.»!!!!
ПИТАННЯ: Про який гарантійний лист йде мова? Не зрозуміло який текст має міститися в цьому листі так як речення складається з трьох слів: «(НАДАТИ ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ).»!!!
ВИМАГАЮ викласти умову щодо надання гарантійного листа таким чином щоб було зрозуміло учасникам торгів, який гарантійний лист необхідно надати в складі пропозиції, що наданим листом гарантувати тощо!!!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.01.2022 13:39
Вимога
Без відповіді
Порушення вимоги Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 1082 від 11.06.2020 року "Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі"
Номер:
54075535641b468b9f685d5837ea6fcc
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-31-003847-c.c1
Назва:
Порушення вимоги Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 1082 від 11.06.2020 року "Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі"
Вимога:
ЗАЯВНИК ВИМОГИ: ФОП КОВАЛЬ О.С.
Під час проведення процедури закупівлі порушено Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 1082 від 11.06.2020 року "Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі", а саме нижченаведеними частинами передбачено:
Пунктом 13 - Крім полів, визначених пунктом 12 цього Порядку, у випадках, зазначених у цьому пункті, додатково в окремих полях заповнюється інформація щодо:
- коду та назви медичного виробу відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 05 лютого 2019 року № 159, у разі визначення предмета закупівлі - МЕДИЧНИЙ ВИРІБ. Якщо предмет закупівлі містить ДВА ТА БІЛЬШЕ медичних виробів, замовником ЗАЗНАЧАЮТЬСЯ код та назва КОЖНОГО медичного виробу!!!! Відповідно до номенклатурних позицій товару, що зазначені в Специфікації ТД та електронному оголошенні, Замовником закупляється товар медичного призначення!
Вимагаю привести закупівлю у відповідність до вимог Наказу № 1082 від 11.06.2020 року "Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі"!
Додаткова інформація: Відповідно до КпАПУ стаття 16414 під час проведення процедури відкрити торгів має місце НЕОПРИЛЮДНЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ЗАКУПІВЛІ (порушено вимоги Наказу № 1082, а саме відсутність код та назва медичного виробу відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»).
все це тягне за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.01.2022 13:21