• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Реконструкція будівлі Національного банку України (корпус № 5) для розміщення архіву Національного банку України за адресою: м. Київ, вул. Пухівська, 7 (ДСТУ Б. Д.1.1- 1:2013 ) - 45000000-7

Обсяг виконання робіт відображений у кошторисній документації, що завантажена у електронному вигляді, окремими файлами, а саме: в папці під назвою «Робочий проєкт по архіву» та в папці під назвою «Кошторис архів». Місце виконання робіт: м. Київ, вул. Пухівська, 7. Строк виконання робіт в повному обсязі не повинен перевищувати 427 календарних днів з дня відправлення листа-повідомлення про початок виконання робіт. Банківська гарантія подається відповідно до вимог наведених у пункті 2 “Забезпечення тендерної пропозиції” та пункті 3 “Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції” Розділу ІІІ тендерної документації. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, мають бути складені українською мовою (більш детальна інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерну пропозицію учасника зазначається в пункті 7 розділу І. “Загальні положення” тендерної документації).

Торги відмінено

322 937 986.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 650 000.00 UAH
Період оскарження: 31.12.2021 12:15 - 03.02.2022 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога на умови тендерної документації

Номер: 73d3db17633c41889d456666286e4d08
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-31-003295-c.a2
Назва: Вимога на умови тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовник, пунктом 6 розділу ІІІ Тендерної документації, яка затверджена рішенням уповноваженої особи Національного банку України, протокол №B/65-0022/116354 від «30» грудня 2021 року, передбачено надання у складі пропозиції Учасника «Інформація про наявність в учасника чинної(их) ліцензії(ій), виданої(их) відповідним уповноваженим державним органом на провадження господарської діяльності у будівництві, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури на об’єктах класу наслідків (відповідальності) не нижче СС2 за наступними видами робіт: 1.00.00 Будівельні та монтажні роботи загального призначення: 1.01.00 улаштування основ та фундаментів збірних та монолітних; 1.04.00 зведення металевих конструкцій; 1.06.00 зведення монолітних бетонних, залізобетонних та армоцементних контрукцій; 1.07.00 зведення кам’яних та армокам’яних конструкцій; 1.13.00 виконання пусконалагоджувальних робіт: 1.13.01 електротехнічних пристроїв; 1.13.02 автоматизованих систем управління; 1.13.03 систем вентиляції та кондиціонування повітря; 1.13.04 підйомно-транспортного устаткування; 1.13.09 водопостачання та водовідведення. 2.00.00 Будівництво об’єктів інженерної інфраструктури: 2.01.00 монтаж внутрішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання: 2.01.01 водопостачання та водовідведення; 2.01.02 опалення; 2.01.03 вентиляції і кондиціювання повітря; 2.01.06 електропостачання і електроосвітлення; 2.01.07 засобів автоматизації і контрольно-вимірювальних приладів, зв'язку, сигналізації, радіо, телебачення, інформаційних мереж; 2.02.00 монтаж зовнішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання: 2.02.01 водопостачання та водовідведення; 2.02.02 теплопостачання; 2.02.05 електропостачання і електроосвітлення; 2.02.06 зв'язку, сигналізації, радіо, телебачення, інформаційних мереж. 3.00.00 будівництво об'єктів транспортної інфраструктури: 3.06.00 вертикального транспорту (ліфтів, ескалаторів, підйомників, канатних доріг тощо)». Зазначений перелік видів робіт, відповідно до вимог Тендерної документації у частині ліцензії є вичерпний, що в свою чергу значно звужує та дискримінує суб’єктів господарювання у яких відсутні будь-який з видів робіт у ліцензії. Таким чином, підготувати та подати тендерну пропозицію зможуть лише ті суб’єкти господарювання, які мають повний перелік видів робіт у своїй ліцензії. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), учасники процедури закупівлі можуть та мають право залучати до виконання робіт спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Однак, Замовником, щодо підтвердження чинної ліцензії виданої(их) Державним департаментом пожежної безпеки МНС України або Державною інспекцією техногенної безпеки України, або Державною службою України з надзвичайних ситуацій або іншим уповноваженим державним органом України на право надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, передбачена можливість залучення інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. На підставі вищенаведеного, можна зробити висновок, що Замовником встановлюються подвійні стандарти, які порушують основні принципи здійснення публічних закупівель передбачені Законом. ТОВ «БК БКР», як потенційний учасник та переможець закупівлі, має необхідну дозвільну документацію, яка надає можливості виконувати роботи будь-якої категорії складності, досвід у виконання аналогічних робіт, необхідну матеріально-технічну базу, працівників відповідної кваліфікації та фінансову спроможність. Однак, відсутність деяких видів робіт у чинній ліцензії та можливості залучення до їх виконання інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців, не дає можливість підготувати, подати тендерну пропозицію та укласти договір про закупівлю у майбутньому, що в свою чергу порушує права та інтереси ТОВ «БК КБР», які охороняються чинним законодавством України. Виходячи із загального становища та спираючись на сукупність усіх перерахованих вище та згаданих фактів, ТОВ «БК КБР», вимагає внести зміни у Тендерну документацію, в частині надання у складі тендерної пропозиції чинних ліцензій, виданої(их) відповідним уповноваженим державним органом на провадження господарської діяльності у будівництві, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури на об’єктах класу наслідків (відповідальності) не нижче СС2 на інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців, відповідно до видів робіт, які відсутні у чинній ліцензії учасника процедури закупівлі.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня, шановний Учаснику! Відповідно до вимог ст. 27 Закону України «Про архітектурну діяльність» Замовник під час створення об'єкта архітектури зобов'язаний доручати виконання будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) наслідками, суб’єктам господарювання, які мають відповідну ліцензію. Згідно з п. 9 ч. 1 ст. 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензуванню підлягає будівництво об'єктів, які за класом наслідків (відповідальності) відносяться до об'єктів із середніми (СС2) наслідками з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності». Відповідно до вимог ЗУ «Про регулювання містобудівної діяльності» п.1 статті 371 Господарська діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2), підлягає ліцензуванню за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України. Оскільки генеральний підрядник має бути безпосередньо залучений до виконання будівельних робіт, наявність у нього ліцензії на відповідні роботи є обов’язковою умовою. Крім того, наявність ліцензії підрядника на виконання робіт на об’єкті з певним класом наслідків є обов’язковою умовою для отримання дозволу Державної інспекції архітектури та містобудування на початок будівництва. Відповідно, відсутні підстави у внесенні змін до Тендерної документації, в частині надання у складі тендерної пропозиції чинних ліцензій, виданої(их) відповідним уповноваженим державним органом на провадження господарської діяльності у будівництві, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури на об’єктах класу наслідків (відповідальності) не нижче СС2 на інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців, відповідно до видів робіт, які відсутні у чинній ліцензії учасника процедури закупівлі.».
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: 3c6481b967d64f58859ce661eea724d4
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-31-003295-c.c1
Назва: Вимога
Вимога:
Наша компанія мала намір для участі у закупівлях Національного Банку України в 2022 році. Але, уважно ознайомившись з тендерною документацією та проектом договору, особливо у частині Твердої ціни, що є істотними умовами, в тому числі проектно-кошторисної документації, взявши до уваги вартість матеріалів, устаткування та обладнання в 75% випадків не відповідають ринкової вартості. Вимагаємо, привести до ринкової вартості матеріалів, обладнання та устаткування. В зв’язку з подорожчанням енергоносіїв та постійним подорожчанням будівельних матеріалів, обладнання та устаткування, внести зміни в проекті договору стосовно ціни договору з твердої на динамічну. Це дасть впевненість замовнику, а також підряднику в виконанні цих робіт вчасно та не привиде до зриву будівництва.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня, шановний Учаснику! Відповідно до вимог розділу 5 тендерної документації на закупівлю робіт із Реконструкції будівлі Національного банку України (корпус № 5) для розміщення архіву Національного банку України за адресою: м. Київ, вул. Пухівська, 7 (ДСТУ Б. Д.1.1- 1:2013 ) - 45000000-7 (Reconstruction of a National Bank of Ukraine facility (Building No. 5) for housing the NBU’s archives at: 7, Pukhivska St., Kyiv (DSTU B. D.1.1-1:2013) - 45000000-7) відсутня вимога щодо подання учасниками «твердої договірної ціни». Тендерною документацією вимагається надання переможцем остаточної «твердої договірної ціни за укрупненими показниками вартості», підготовленої згідно із вимогами Кошторисних норм України з визначення вартості будівництва, затверджених Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві». Проєктною документацією передбачений ліміт коштів на збільшення вартості об’єкта будівництва (у т.ч. на покриття витрат пов’язаних на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів). При визначені вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції (твердої договірної ціни за укрупненими показниками вартості) учасники процедури закупівлі мають керуватися вимогами Кошторисних норм України з визначення вартості будівництва, затверджених Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві», а саме: у складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі можуть застосовуватись матеріально-технічні ресурси за ринковими цінами з урахуванням інфляційної складової. Очікувана вартість закупівлі розрахована на підставі проєктної документації, яка отримала позитивний експертний звіт на всіма напрямками та була рекомендована до затвердження у встановленому порядку. Договірна ціна переможця має бути розрахована відповідно до умов, встановлених замовником у тендерній документації під час проведення закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено