• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 код 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб, булочки)

Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби, код ДК 021:2015 - 15810000-9 . Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі: спрощена закупівля. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: відповідно до Додатку 1 «Технічна специфікація» до цього Оголошення. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: єдиним критерієм оцінки пропозицій на дану закупівлю є ціна, питома вага критерію оцінки (ціна) – 100%. Оцінка пропозицій здійснюється з урахуванням податку на додану вартість (ПДВ).

Завершена

125 250.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 630.00 UAH
Період оскарження: 31.12.2021 11:57 - 10.01.2022 09:00
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: de7c30723b7b4edb9ad2154c953d06bd
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-31-003038-c.a1
Назва: Вимога
Вимога:
В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі замовник Ужгородська початкова школа «Ялинка» Ужгородської міської ради Закарпатської області відповідно пункту 7 Переліку документів, які має надати учасник закупівлі в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції вимагає від Учасників закупівлі Завірену підписом уповноваженої особи копію аналогічного договору та копію документу (документів), що підтверджує (підтверджують) його виконання: копію акту або копію видаткової накладної щодо постачання аналогічних товарів. На вищевказану вимогу ФОП Кузик І.В. надає копію аналогічного договору, лист відгук а також дві видаткові накладні від 09.12.2019 № 209 та від 20.11.2019 № 127 про постачання товару, але Замовник на підтвердження виконання аналогічного договору вимагає копію акта або копію видатковоі накладноі а не Лист відгук про його виконання. Вищенаведені накладні які подав в складі пропозиціі ФОП Кузик І.В. просто підтверджують поставку товару 9 грудня 2019 року та поставку товару 20 листопада 2019 року, але на Вимогу замовника дані накладні не являються і не можуть бути підтвердженням повного виконання договору. Також копія акта про виконання аналогічного договору ФОП Кузик І.В. не надається, що не відповідає умовам, визначеним про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Одночасно повідомляємо, що в складі тендерноі пропозиціі ФОП Сегляник Ю.М. надає акт за період з 01.01.2020 по 31.12.2020 року, який являється підтвердженням повного виконання аналогічного договору. Отже, відповідно до Закону України «Про державні закупівлі» пропозиція фізичної особи – підприємця Кузик І.В. підлягає відхиленню.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі замовник Ужгородська початкова школа «Ялинка» Ужгородської міської ради Закарпатської області в розділі «Перелік документів, які має надати учасник закупівлі в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції:» у пункті 7 Замовник вимагає від учасників закупівлі надати Завірена підписом уповноваженої особи копія аналогічного договору та копія/ї документу (документів), що підтверджує (підтверджують) його виконання: копію акту або копію видаткової накладної щодо постачання аналогічних товарів. На вищевказану вимогу ФОП Кузик І.В. надає завірену копію аналогічного договору та видаткові накладні від 09.12.2019 № 209 та від 20.11.2019 № 127 про постачання товару. На вимогу ФОП Сегляник Ю.М. повідомляємо, що Замовник не вимагав підтвердженням ПОВНОГО виконання договору і Замовник не вимагав подавати обидва документи, а один із них копію акту АБО видаткової накладної. Тому пропозиція Учасника 2 Замовником не розгядалась.
Статус вимоги: Відхилено