-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Вершкове масло для закладів освіти
Завершена
84 700.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 423.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 423.50 UAH
Період оскарження:
31.12.2021 11:32 - 10.01.2022 10:00
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога на незаконні дії Замовника
Номер:
796cae79b115497db12d9ba5e45996d3
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-31-002666-c.b1
Назва:
Вимога на незаконні дії Замовника
Вимога:
Відповідно до інформації, розміщеної в системі електронних закупівель DZO, 31.12.2021 року була оголошена закупівля «Вершкове масло для закладів освіти»
Аукціон відбувся: 14.01.2022 року
Протоколом № 3 від 17.01.2022р., на уповноваженою особою було визнано переможцем пропозицію учасника ФОП Саламаха Ольга Анатоліївна.
ФОП Новіков Олександр Сергійович не може погодитися з прийнятим рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, а також порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі» з наступних підстав:
- учасником не надано підвердження щодо всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів, посвідчень выдносно предмета закупівлі, тим сами порушив технічні характеристики предмету закупівлі повинні відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, чинним нормативним документам, затвердженим у встановленому законодавством порядку, відповідати вимогам Законів України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР (зі змінами), «Про дитяче харчування» від 14.09.2006 № 142-V, наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України № 590 від 01.10.2012 «Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)», спільних наказів МОН України та МОЗ України від 17.04.2006р. №298/227 «Про затвердження Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних закладах», «Щодо невідкладних заходів з організації харчування дітей у дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладах» від 15.08.2006р №620/563, «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення» від 24.02.1994 р. №4004-ХІІ, наказу Міністерства охорони здоров’я України від 29.12.2012 № 1140 «Про затвердження Державних санітарних норм та правил «Медичні вимоги до якості та безпечності харчових продуктів та продовольчої сировини»; постанови КМУ «Про затвердження норм харчування у навчальних та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» від 22.11.2004. № 1591; Санітарний регламент для дошкільних навчальних закладів, затверджений наказом МОЗ України від 24.03.2016 року №234, зареєстровано в Міністерстві юстиції в України 14.04.2016 року №563/28693; Санітарних правил для підприємств громадського харчування (СанПин 42-123-5777-91)..;
- учасником порушено вимоги ТД, а саме: «документи підготовлені безпосередньо учасником (довідки, листи, звернення і т.п.), що не міститять дати створювання документу, реєстраційний (вихідний) номер, номер цієї закупівлі (згідно веб-порталу Уповноваженого органу), адресата (замовника торгів)» були оформелені неналежним чином;
Вважаємо дане рішення необґрунтованим, так як було порушено ряд вимог ТД.
Замовник, порушив право ФОП Новіков Олександр Сергійович на об`єктивний та неупереджений розгляд її тендерної пропозиції, що є порушенням вимог ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Отже, на думку ФОП Новіков Олександр Сергійович, Рішення є не законним та не обґрунтованим.
ФОП Новіков Олександр Сергійович не скористався своїм правом надати пояснення щодо усунення недоліків, так як Замовник порушив норми п. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та не надав змоги під час розгляду тендерної пропопозиції усунення вищевикладих невідповідностей. Таким чином, рішення Замовника повинно ґрунтуватися на верховенства права, бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення обґрунтованим на підставі повно і всебічно з`ясованих обставин, підтверджених тими доказами, які були досліджені тендерним комітетом, з наданням оцінки всім аргументам учасника.
Відповідно до ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади встановлює Закону України «Про публічні закупівлі»
Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Порядок розгляду та оцінки замовником тендерних пропозицій визначений в ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі».
На підставі вищевикладеного уповноважена особа розглянула пропозицію ФОП Саламаха Ольга Анатоліївна з порушенням номр Закону України «Про публічні закупівлі», дискримінував учасника та рівне ставлення до нього, тим самим порушив принцип відкритості та прозорості.
У разі, не скасування рішення про визначення переможця т, ми змушені будемо звернутися до Аудиторської служби, з метою перевірки дотримання Вами законодавства у сфері публічних закупівель, в тому числі, з метою перевірки дотримання Вами принципів щодо недискримінація учасників та рівне ставлення до них; щодо об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, а також запобігання корупційним діям і зловживанням.
Просимо Вас відмінити рішення про визнання переможця.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.01.2022 22:05
Вирішення:
• Відповідно до діючого законодавства гуртова та роздрібна торгівля продуктами харчування не підлягає обов’язковому ліцензуванню та не потребує отримання спеціального дозволу на провадження зазначеної діяльності. Учасником була надана довідка в довільній формі, що даний вид діяльності не підлягає ліцензуванню.
Замовник не може вимагати від учасників додаткових документів які не передбачені діючим законодавством та які не передбачені Тендерною документацією.
• Згідно Тендерної документації розділ V п.2 Оцінка тендерної пропозиції – відсутність вихідного номера на документах складених в довільній формі не являється суттєвою помилкою.
Разом з тим повідомляємо, що основним і єдиним критерієм оцінки тендерної пропозиції є ціна. Інформація яка подана учасником (учасниками) у складі тендерної пропозиції і містить технічні, орфографічні помилки або неточності які разом з тим не спотворюють та не впливають на головний критерій оцінки - ціну пропозиції, вважаються формальними, не суттєвими та такими, що не можуть бути підставою для відхилення тендерної пропозиції в цілому.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
21.01.2022 11:07