• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП
  • 3

Електрична енергія (electric energy)

Завершена

20 158 290.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 120 949.74 UAH
Період оскарження: 31.12.2021 11:03 - 27.01.2022 00:00
Вимога
Є відповідь

неправомірне визначення переможця

Номер: 48e41f2375ed43268a7f790ec2274ef5
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-31-002200-c.a2
Назва: неправомірне визначення переможця
Вимога:
Шановний замовнику, вами було визначено переможцем ТОВ "КІРОВОГРАДСЬКУ ОБЛАСНУ ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНУ КОМПАНІЮ" але згідно з частиною другою статті 27 Закону під час розкриття тендерних пропозицій автоматично розкривається вся інформація, зазначена в пропозиціях учасників, та формується перелік учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни/приведеної ціни. Не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником конфіденційною. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 і вимогам, установленим статтею 17 Закону. При цьому цінова пропозиція ТОВ «КОЕК» визначена як конфіденційний документ а отже, ця тендерна пропозиція має бути відхилена згідно законодавчих положень. Просимо Вас скасувати рішення про визначення переможця ТОВ «КОЕК» та розглянути наступну пропозицію. Також, згідно вимоги, поданої 15.02.2022 учасником ТОВ «Волиньелектрозбут» повідомляємо про те, що Закон встановлює, що тендерна пропозиція подається саме на етапі подання тендерних пропозицій. Етап після аукціону – це не етап подання тендерних пропозицій тому інформація про ціну, запропоновану учасником після аукціону, з дня проведення аукціону не є складовою тендерної пропозиції учасника у розумінні Закону, отже її ненадання або невідповідність умовам Тендерної документації не може бути підставою для відхилення Пропозиції учасника відповідно до вимог статті 31 Закону. Інформація є чітко прописаною у законі та доступною для всіх учасників отже ми вважаємо, що вимога ТОВ «Волиньелектрозбут» не може бути задоволеною.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Через електронну систему закупівель направлено Вимогу UA-2021-12-31-002200-c.a2 від ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГУМ" щодо закупівлі по коду ДК 021:2015: 09310000-5 – Електрична енергія (electric energy), ID UA-2021-12-31-002200-c, яку КНП «КОЛ КОР» розглянуло та прийняло відповідне рішення. Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об'єднаних територіальних громад. Метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції та максимальної економії. Статтею 26 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в тендерній документації. Отримана тендерна пропозиція вноситься автоматично до реєстру отриманих тендерних пропозицій, у якому відображається інформація про надані тендерні пропозиції. Під час розкриття тендерних пропозицій автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін тендерних пропозицій, розташованих у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників. Не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником як конфіденційна, у тому числі що містить персональні дані. Відповідно, конфіденційною є інформація, яка не розкривається під час розкриття тендерних пропозицій і є доступною виключно для Замовника та Учасника, який її подав. 14.02.2021р. об 15 год. 12 хв. відбулось розкриття інформації про запропоновані ціни по усім учасникам закупівлі в тому числі і по ТОВ "КІРОВОГРАДСЬКА ОБЛАСНА ЕК". Відповідно, інформація про запропоновану ціну учасника ТОВ "КІРОВОГРАДСЬКА ОБЛАСНА ЕК" була і є загальнодоступною, тому в розумінні Закону не може вважатись конфіденційною. Під час електронного аукціону учасники понижували ціну в інтерактивному режимі реального часу (в тому числі і ТОВ «Енергум»), що свідчить про те, що учасники бачили та розуміли ціни, запропоновані іншими учасниками. Враховуючи вищевикладене, КНП "Кіровоградська обласна лікарня Кіровоградської обласної ради" вважає, що тендерна процедура була проведена із повним дотриманням положень Закону. Отже, відсутні законні та обґрунтовані підстави для задоволення вимоги ТОВ «Енергум» щодо скасування рішення про обрання переможцем ТОВ "КІРОВОГРАДСЬКА ОБЛАСНА ЕК".
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

на неправомірне рішення Замовника

Номер: f6caaf44e4ca4f70b45598c28e3863a7
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-31-002200-c.a1
Назва: на неправомірне рішення Замовника
Вимога:
Шановний Замовнику! Умовами Вашої тендерної документації було визначено, що маржа Учасника при розрахунку ціни пропозиції не може бути від"ємною. У тому випадку, коли Ви наперед знали, що дана вимога є безпідставною та Ви не зможете відхилити тих учасників, які не дотримаються цієї вимоги, то були зобов"язані внести відповідні зміни до тендерної документації або ж взагалі відмінити закупівлю у зв"язку з неможливістю усунення порушень законодавства. А Ви знали про цю невідповідність, адже посилаєтесь на рішення АМКУ, що були прийняті раніше. Ваші дії порушують основні принципи законодавства про публічні закупівлі, порушують інтереси інших учасників, які готували свої пропозиції чітко дотримуючись вимог тендерної документації, та свідчать про недобросовісність або ж навіть попердню змову з учасником, якого Ви визнали переможцем. ВИМАГАЄМО скасувати рішення про визнання ТОВ "Кіровоградська обласна енергопостачальна компанія" переможцем закупівлі або відмінити закупівлю взагалі. В іншому випадку будемо звертатися до АМКУ, практика якого свідчить не на Вашу користь. Крім оскарження рішення Замовника одночасно будемо звертатися до уповноважених органів про визання Ваших дій антиконкурентними угзгодженими діями з метою притягнення винних осіб до кримінальної відповідальності.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Через електронну систему закупівель направлено Вимогу UA-2021-12-31-002200-c.a1 від Товариство з обмеженою відповідальністю "Волиньелектрозбут" щодо закупівлі по коду ДК 021:2015: 09310000-5 – Електрична енергія (electric energy), ID UA-2021-12-31-002200-c, яку КНП «КОЛ КОР» розглянуло та прийняло відповідне рішення. Ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: 1. Учасник процедури закупівлі: - не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону; - не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; - зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п'ятнадцятою статті 29 цього Закону; - не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції; - не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; - не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону; - визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону; 2. Тендерна пропозиція учасника: - не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації; - викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією; - є такою, строк дії якої закінчився; 3. Переможець процедури закупівлі: - відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; - не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; - не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону; - не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. ТОВ "КІРОВОГРАДСЬКА ОБЛАСНА ЕК" було виконано вимоги тендерної документації та надано усію необхідну документацію в повному обсязі. Крім цього, якщо вирахувати маржу, яка була застосована ТОВ "КІРОВОГРАДСЬКА ОБЛАСНА ЕК" на етапі подання тендерної пропозиції за формулою, що була зазначена у тендерній документації, то її величина складає 0,005 грн. без ПДВ. Отже, маржа, яка була застосована при розрахунку цінової пропозиції ТОВ "КІРОВОГРАДСЬКА ОБЛАСНА ЕК" на етапі подання тендерної пропозиції є позитивною, тому вимоги Тендерної документації були дотримані. Тендерні пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання або ціна яких перевищує очікувану вартість предмета закупівлі не приймаються електронною системою закупівель, відповідно інформація про ціну, запропоновану учасником після аукціону, з дня проведення аукціону не є складовою тендерної пропозиції учасника у розумінні Закону, отже її ненадання або невідповідність умовам Тендерної документації не може бути підставою для відхилення Пропозиції учасника відповідно до вимог статті 31 Закону. Враховуючи вищевикладене, КНП "Кіровоградська обласна лікарня Кіровоградської обласної ради" не мало законних підстав не визнати ТОВ "КІРОВОГРАДСЬКА ОБЛАСНА ЕК" переможцем закупівлі оскільки ціна, запропонована під час аукціону не є складової тендерної пропозиції. Додатково повідомляємо, що посилання на роз’яснення Антимонопольного комітету України, розміщене на офіційному веб сайті (посилання: https://amcu.gov.ua/news/vazhlive-rozyasnennya-shchodo-skarg-na-provedennya-procedur-zakupivel-elektrichnoyi-energiyi) в протоколі «щодо прийняття рішення уповноваженою особою» було використано для підтвердження того, що рішення КНП "Кіровоградська обласна лікарня Кіровоградської обласної ради" щодо обрання переможцем ТОВ "КІРОВОГРАДСЬКА ОБЛАСНА ЕК" є правомірним та таким, що відповідає діючому законодавству. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника ТОВ "КІРОВОГРАДСЬКА ОБЛАСНА ЕК"відповідає умовам Тендерної Документації. У зв’язку з вище викладеним вимога Товариства з обмеженою відповідальністю "Волиньелектрозбут" не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Відхилено