• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання. Стрічка конвеєрна

Торги не відбулися

1 199 625.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 998.13 UAH
Період оскарження: 31.12.2021 10:34 - 24.01.2022 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

відносно неправомірної відповіді на вимогу UA-2021-12-31-001691-c.c1

Номер: c3d14e3a87104a999d87a0bb59f7a7e5
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-31-001691-c.b3
Назва: відносно неправомірної відповіді на вимогу UA-2021-12-31-001691-c.c1
Вимога:
Шановний замовнику, не вводіть в оману учасників закупівлі та органи моніторингу, надаючи невірні відповіді на вимоги. предметом закупівлі є стрічка конвеєрна за кодом УКТЗЕД 4010 (перші 4 цифри), конвеєрні стрічки армовані тільки текстильними матеріалами, та далі відповідно до ширини стрічки мають наступні коди, 4010120010 ширина від 800 до 1200 мм включно, та на ширини шо не входять до наданого діапазону мають код УКТЗЕД 4010120090, а ваша відповідь із зазначеним кодом продукції на товар 5910000000 немає відношення до предмету закупівлі, оскільки відноситься до іншого виду товару, котрий не є предметом даної закупівлі. Вимагаємо видалити дискримінаційну, на нашу думку, вимогу тендерної документації. щодо надання учасниками висновків СЕС на товар та Технічні вимоги.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Постанова КМУ, на яку ви посилаєтьсь, це проект документу, який не набрав чинності. З огляду на це повторно акцентуємо Вашу увагу, що у відповідності до ст. 11 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» державній санітарно-епідеміологічній експертизи підлягають: - продукція, напівфабрикати, речовини, матеріали та небезпечні фактори, використання, передача або збут яких може завдати шкоди здоров'ю людей; - документація на розроблювані техніку, технології, устаткування, інструменти тощо.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 14.01.2022 13:50
Вимога
Залишено без розгляду

Видалення неправомірного пункту ТД

Номер: 4d57c390520046369b52ff3b8ccb1d2a
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-31-001691-c.c2
Назва: Видалення неправомірного пункту ТД
Вимога:
Відповідно до п.3.2.7. Додатку 1 Тендернорї документації учасник повинен надати: Для підтвердження відповідності виробництва – надати сертифікат системи управління якістю виробника на відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT). Вимагаємо видалити з тендерної документації даний пункт, бо сертифікація за даною системою якості на виробництві є добровільою, а замовник, щоб зменшити ризик отримання неякісної продукції від постачальника достатньо вимог тендерної документації. окрім зазначеного пункту. Окремо слід зазначити. Що замовник (вантажоотримувач товару за закупівлею), за проектом договору, що присутній у цій тендерній документації. користується інструкціями Госарбітраа П-6 и П-7 "О скрытых дефектах и выявленных в процессе эксплуатации и приемке по качеству и количеству ", - 6.7. Приймання ТОВАРУ по кількості здійснюється згідно порядку, встановленому Інструкцією “О порядке приемки продукции производственно-технического назначения и товаров народного потребления по количеству” від 15.06.65р. № П-6. 6.8. Приймання ТОВАРУ по якості здійснюється згідно порядку, встановленому Інструкцією “О порядке приемки продукции производственно-технического назначения и товаров народного потребления по качеству” від 25.04.66р. № П-7. 6.9. ПОСТАЧАЛЬНИК на підставі визнаної претензії в погоджений термін, але не більше 10 днів, робить за свій рахунок заміну ТОВАРУ невідповідного асортименту та усуває виявлені дефекти або здійснює допоставку ТОВАРУ, поставленого з нестачею. Таким чином, достатньо вимог щодо отримання товару належної якості у редакції тендерної документації, та пункт п.3.2.7. Додатку 1 Тендернорї документації учасник повинен надати: Для підтвердження відповідності виробництва – надати сертифікат системи управління якістю виробника на відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) є неправомірним та вимагаємо його видалення з тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник. Розглянувши Ваше звернення повідомляємо наступне З метою отримання якісного товару висунута вимога щодо надання Сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2008, IDT ). Відповідно до п. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства та яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. Одним із доказів необхідного рівня якості товару є підтвердження відповідності технічних і споживчих характеристик загальновизнаним вимогам (ДСТУ, ГОСТ, ТУ) шляхом проведення незалежної оцінки або сертифікації. Тому Замовник вимагає від Учасників надання Сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015, який підтверджує відповідність Замовника вимогам міжнародного стандарту ISO 9001, діючого в Україні. Стандарт ISO 9001 визначає вимоги до систем менеджменту якості у сфері постачання продукції, що підтверджується п. 01. Національного стандарту України ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2008, IDT). Наявність у підприємства сертифікату на систему менеджменту якості відповідно до вимог ISO 9001 свідчить про спроможність підприємства надати товар у відповідності з вимогами діючої нормативної – правової документації, а не містить жодних дискримінаційних елементів.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 12.01.2022 10:55
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінаційні вимог тендернорї документації

Номер: b821e8c79b4e46809e082e397a7e1e99
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-31-001691-c.c1
Назва: Дискримінаційні вимог тендернорї документації
Вимога:
Відповідно до постанові КМУ "Про затвердження порядку видачі висновків державної санітарно- епідеміологічної експертизи", Додаток 1 "ПЕРЕЛІК товарів, що підлягають обов’язковій державній санітарно-епідеміологічній експертизі" товару стрічка конвеєрна, немає у перелку щодо обовязкового отримання такого висновку. Тобто, замовник на нашу думку, навмисно створює умои, нарушаючі головні вимоги Закону України про публічні закупівлі, щодо рівноправності всіх учасників. Вимагаєо видалити з тендерної документації вимоги щодо надання висновків СЕС на товар та на Технічні Умови учасниками, та керуватися Законом України про публічні закупівлі.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учасник. Розглянувши Ваше звернення повідомляємо наступне Товар «Стрічки конвеєрні або паси привідні, чи бельтинг з текстильного матеріалу, просочені або непросочені, з покриттям або без нього, дубльовані або не дубльовані пластмасами або армовані металом чи іншими матеріалами» включений до Додатку 1 «ПЕРЕЛІК товарів, що підлягають обов’язковій державній санітарно-епідеміологічній експертизі» відповідно до Постанови КМУ «Про затвердження порядку видачі висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи», Необхідність отримання Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи визначена Законами України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», «Про перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності» та ін. Державній санітарно-епідеміологічній експертизи підлягають (ст. 11 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення») - Продукція, напівфабрикати, речовини, матеріали та небезпечні фактори, використання, передача або збут яких може завдати шкоди здоров’ю людей.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 12.01.2022 10:54