-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
64210000-1 Послуги телефонного зв’язку та передачі даних (Послуги аналогової телефонії зі збереженням існуючих абонентських номерів, телекомунікаційні послуги)
Торги не відбулися
82 601.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 413.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 413.00 UAH
Період оскарження:
31.12.2021 10:04 - 11.01.2022 08:00
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні вимоги документації
Номер:
f31b19b8d8a7423c9c267bb3aaeac6b0
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-31-001279-c.c1
Назва:
Дискримінаційні вимоги документації
Вимога:
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують право приймати участь іншим учасникам у закупівлі згідно встановленого законом порядку.
Вимога тендерної документації про необхідність ЗБЕРЕЖЕННЯ НОМЕРІВ або включення в тендерну документацію вимоги підключення конкретних телефонних номерів означає недопуск до закупівлі всіх Операторів телефонного зв'язку України, які не мають дозволу на використання вказаних міських номерів та вказаного номерного ресурсу (які потрібно зберегти). На відміну від мобільної нумерації - можливість переносу міського номеру від одного Оператора до іншого ВІДСУТНЯ в Україні. Таким чином єдиним учасником закупівлі може бути лише той Оператор, якому був виділений міський номерний ресурс згідно Положення про державне регулювання номерного ресурсу телекомунікаційної мережі загального користування України (затверджено рішенням Національної комісії з питань регулювання зв'язку України 01.06.2007 № 769).
Згідно з частиною третьою статті 5 ЗУ “Про публічні закупівлі” замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 ЗУ “Про публічні закупівлі” передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дані положення суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:
1. Усунути вимогу про збереження номерів, шляхом внесення змін в тендерну документацію.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.01.2022 16:02
Вирішення:
- Шановний учасник, cтосовно Вашої вимоги, повідомляємо наступне, що: Зазначена вимога оголошення закупівлі не порушує принципи публічних закупівель та є обґрунтованою, що підтверджується наступним. На сьогодні нумерація існуючих абонентських номерів Замовника в кількості 43 основних телефонних номерів; 21 паралельний номер; 7 радіоточок; 6 інтернет точок ADSL складається із семи цифр. Існуючим номерним ресурсом Замовник користується продовж тривалого періоду (більше 10 років). Вказані в оголошенні закупівлі телефонні номери Замовника використовуються Замовником на затверджених фірмових бланках, на офіційному сайті, де висвітлюється діяльність підпорядкованих Замовнику закладів культури. Всі документи підпорядкованих Замовнику закладів культури обов’язково містять номери контактних телефонів відповідальних працівників закладів, за якими здійснюється постійний зв’язок щодо вирішення усіх питань, які можуть виникнути під час роботи закладів. А тому, заміна контактних телефонних номерів потребуватиме внесення відповідних змін до усіх документів підпорядкованих Замовнику закладів культури. З огляду на це, що внесення змін до установчої документації є тривалим у часі, то настання таких обставин (зміна номерів) може призвести до порушення порядку та строків роботи закладів. Крім цього, Замовник є органом державної влади, а існуючі абонентські номери Замовника внесені до відповідних каталогів (переліків) усіх органів державної влади. А тому, заміна існуючих номерів підпорядкованих Замовнику закладів культури може призвести до порушення налагодженого зв’язку посадових осіб Замовника з органами виконавчої, законодавчої влади, органами місцевого самоврядування та їх посадовими особами. До того ж, нормативно-правовими актами чинного законодавства передбачено можливість збереження за абонентом існуючих абонентських номерів (номерного ресурсу) шляхом їх перенесення від одного оператора телекомунікацій до іншого. Зокрема, Рішенням Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації від 31.07.2015 № 394 затверджено «Порядок надання послуг із перенесення абонентських номерів», яким передбачено перенесення від одного оператора до іншого оператора як номерів абонентів мобільного зв’язку так і номерів абонентів фіксованого зв’язку. Отже, усі учасники мають рівні можливості при наданні телекомунікаційних послуг забезпечити перенесення існуючих абонентських номерів Замовника. А тому, вимога щодо збереження певної нумерації не є дискримінаційною, оскільки кожен учасник (у разі обрання його переможцем торгів) може скористатись «Порядком надання послуг із перенесення абонентських номерів», затвердженим Рішенням Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації від 31.07.2015 № 394. Дякуємо за ваше звернення та повідомляємо, що Замовник під час складення оголошення закупівлі виконав вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» та забезпечив дотримання усіх основних принципів здійснення публічних закупівель.
Статус вимоги:
Відхилено