-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт приміщень триповерхового корпусу КНП «Черкаська обласна лікарня Черкаської обласної ради» по вул. Менделєєва, 3 в м. Черкаси»
Торги не відбулися
516 274 857.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 581 374.29 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 581 374.29 UAH
Період оскарження:
30.12.2021 23:02 - 01.02.2022 00:00
Вимога
Вирішена
Щодо АКТУ ОБСТЕЖЕННЯ
Номер:
6daf17b6ad6d4cb783173d50fc63b9f3
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-30-002477-a.a3
Назва:
Щодо АКТУ ОБСТЕЖЕННЯ
Вимога:
Шановний Замовнику, вимагаємо виключити вимогу щодо надання АКТУ ОБСТЕЖЕННЯ (ОГЛЯДУ) ОБ'ЄКТУ, визначеному у Додатку № 3 «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТАЗАКУПІВЛІ, У ТОМУЧИСЛІ ВІДПОВІДНА ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» до тендерної документації. Встановлення Вами такої вимоги носить ознаку дискримінаційного характеру, оскільки, встановлюючи відповідні вимоги, замовник порушує право скаржника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі в тендері необхідно отримувати Акт обстеження об’єкта за підписом уповноваженої особи замовника.
Встановлення замовником дискримінаційної вимоги щодо надання Акту обстеження об’єкта є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, зокрема скаржника, замовник може не надати наведений вище акт, що в подальшому може стати, з незалежних від учасника торгів підстав, причиною відхилення такої тендерної пропозиції. Дане питання було неодноразовим об’єктом оскарження АМКУ. Уразі не внесення змін до тендерної документації, ми будемо змушені звернутися до органу оскарження.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол УО 6-4 (відповідь на вимогу) 20.01.2022 18:00
Дата подачі:
17.01.2022 19:59
Вирішення:
Шановний потенційний учасник!
Додатком 3 тендерної документації передбачено, що учасник для наочного ознайомленням з об’ємом робіт передбачених в технічному завданні у складі пропозиції повинен надати акт обстеження (огляду) об'єкту за формою.
Зауважуємо, що виконання даної умови дозволяє учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної в Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Таким чином, зазначена умова тендерної документації не призводить до дискримінації учасників, адже будь-який потенційний учасник може звернутись до замовника стосовно підписання/отримання акту обстеження (огляду) об'єкту.
При цьому, повідомляємо що Замовник врахує зауваження, наведені у вимозі та внесе відповідні зміни до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Щодо ТД
Номер:
3620b2083fd84331867ba77d6d83f0db
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-30-002477-a.a2
Назва:
Щодо ТД
Вимога:
У п.1 Розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовником у тендерній документації вимагається надати:
- довідку з ДПС в якій містяться дані про розрахункові рахунки в банківських установах платника податку.
Просимо звернути увагу Замовника на те, що відповідно до абз. 1 п. 69.2 ПКУ банки та інші фінансові установи надсилають ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ВІДКРИТТЯ або закриття рахунка платника податків, до контролюючого органу, в якому обліковується платник податків, у день відкриття/закриття рахунка.
Згідно з п. 5 розд. І Інструкції про порядок відкриття і закриття рахунків клієнтів банків та кореспондентських рахунків банків – резидентів і нерезидентів, затвердженої постановою Правління НБУ від 12.11.2003 р. № 492 клієнти мають право відкривати рахунки в будь-яких банках України відповідно до власного вибору для забезпечення своєї господарської діяльності, незалежної професійної діяльності і власних потреб.
Порядок подання повідомлень про відкриття/закриття рахунків платників податків у банках та інших фінансових установах до контролюючих органів затверджений наказом Мінфіну від 18.08.2015 р. №721 зі змінами та доповненнями.
Пунктом 42-1.2 ПКУ визначено, що Електронний кабінет забезпечує можливість реалізації платниками податків прав та обов’язків, визначених ПКУ та нормативно-правовими актами, що прийняті на підставі та на виконання ПКУ, в тому числі, шляхом, зокрема, перегляду в режимі реального часу інформації про платника податків, що збирається, використовується та формується контролюючими органами у зв’язку з обліком платників податків та адмініструванням податків, зборів, митних платежів, здійсненням податкового контролю.
Отже, при встановленні статусу клієнта банки та інші фінансові установи при відкритті/закритті рахунків клієнта надсилають повідомлення до контролюючого органу про відкриття або закриття будь-яких рахунків платника податків. У розділі «Облікові дані платника» приватної частини Електронного кабінету відображаються, зокрема, дані про всі рахунки юридичної особи відкриті у банках та інших фінансових установах (розрахункові, депозитні, кредитні тощо).
Враховуючи вищевикладене, такий орган як ДПС не надає ДОВІДКИ в якій містяться дані про розрахункові рахунки в банківських установах платника податку, оскільки надання такого документу не передбачено нормами чинного законодавства України.
Просимо Замовника внести зміни до тендерної документації, ВИКЛЮЧИВШИ ДАНУ ВИМОГУ, тим більше хочемо зауважити те, що Вами, як Замовником, вимагається надання довідки з обслуговуючого банку з інформацією про наявність відкритих рахунків (у випадку наявності декількох обслуговуючих банків надати довідки з усіх таких банків).
Якщо Замовник не погоджується з нашими переконаннями, просимо надати роз’яснення яким нормативним документом, з посиланням на конкретний абзац та пункт, керувався Замовник при встановлені даної вимоги щодо надання ДПС ДОВІДКИ в якій містяться дані про розрахункові рахунки в банківських установах платника податку. Адже відповідно до частини 3 статті 22 Закону, Замовник має право вимагати інші документи, але ЛИШЕ ТІ, ЯКІ ПЕРЕДБАЧЕНІ ЧИННИМ ЗАКОНОДАВСТВОМ УКРАЇНИ.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол УО 5-4 (відповідь на вимогу) 20.01.2022 17:59
Дата подачі:
17.01.2022 19:30
Вирішення:
Шановний потенційний учасник!
Пунктом 1 розділу ІІІ тендерної документації передбачено надання учасником довідки з ДПС, в якій містяться дані про розрахункові рахунки в банківських установах платника податку.
Відповідно до частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Повідомляємо, що статтею 69 глави 6 розділу ІІ ПКУ визначено, що банки та інші фінансові установи зобов’язані надіслати повідомлення про відкриття або закриття рахунка платника податків – юридичної особи (резидента і нерезидента), у тому числі відкритого через його відокремлені підрозділи чи самозайнятої фізичної особи до контролюючого органу, в якому обліковується платник податків, у день відкриття/закриття рахунка.
Враховуючи викладене, жоден з учасників не позбавлений права звернутись до органів ДПС за отриманням зазначеного документа.
Зауважуємо, що аналогічної позиції у своїх рішеннях дотримується Колегія АМКУ, зокрема, рішення від 10.02.2021 № 2411-р/пк-пз (UA-2021-01-19-003514-a.b2).
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
20.01.2022 17:59
Вимога
Залишено без розгляду
Щодо умов ТД
Номер:
a3e104e67dde4f45ab1ec95c3bd10b97
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-30-002477-a.a1
Назва:
Щодо умов ТД
Вимога:
1) Шановний замовник!
Відповідно до п.6 розділу ІІІ тендерної документації, Вами встановлено наступну вимогу: «Учасники закупівлі повинні надати кошторисну документацію розроблену в програмному комплексі АВК-5 у форматі PDF (також надається інформаційна модель комплексу АВК-5 формату IMD та у форматі word або xls) у складі: - договірної ціни (вид договірної ціни - динамічна); - зведеного кошторисного розрахунку; - пояснювальної записки; - об’єктних та локальних кошторисів (мають бути складені відповідно до технічної специфікації з урахуванням технологічного процесу); - підсумкової відомості ресурсів; - розрахунком загальновиробничих витрат; - розрахунком коштів на покриття адміністративних витрат; - проєктом календарного графіку виконання робіт, сформованого у розрізі розділів локальних кошторисів; - інших підтверджуючих розрахунків за статтями витрат договірної ціни відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві»
Просимо звернути увагу на те, що у разі, якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі-Закон), у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні, електронною системою закупівель автоматично розкриваються всі файли тендерної пропозиції, КРІМ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ЦІНУ/приведену ціну тендерної пропозиції.
Враховуючи вимоги Закону та те, що Вами оприлюднено оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі відповідно до частини третьої статті 10 Закону, ПРОСИМО привести у відповідність до Закону Тендерну документацію та внести до неї зміни шляхом виключення зазначеної вимоги, адже подання таких файлів та, відповідно, розкриття інформації ПРО ЦІНУ (до моменту, коли вона має бути розкрита відповідно до Закону) буде вважатись підставою для відхилення такого учасника процедури закупівлі.
Дана вимога суперечить Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол УО 4-4 (відповідь на вимогу) 20.01.2022 17:57
Дата подачі:
17.01.2022 19:29
Вирішення:
Шановний потенційний учасник!
Повідомляємо, що відповідно до пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації учасники закупівлі повинні надати кошторисну документацію розроблену в програмному комплексі АВК-5 у форматі PDF (також надається інформаційна модель комплексу АВК-5 формату IMD та у форматі word або xls) у складі: - договірної ціни (вид договірної ціни - динамічна); - зведеного кошторисного розрахунку; - пояснювальної записки; - об’єктних та локальних кошторисів (мають бути складені відповідно до технічної специфікації з урахуванням технологічного процесу); - підсумкової відомості ресурсів; - розрахунком загальновиробничих витрат; - розрахунком коштів на покриття адміністративних витрат; - проєктом календарного графіку виконання робіт, сформованого у розрізі розділів локальних кошторисів; - інших підтверджуючих розрахунків за статтями витрат договірної ціни відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві».
При цьому, повідомляємо, що відповідно до умов тендерної документації передбачено, що вимоги до учасників відповідно до ст. 28 Закону (застосовуються виключно у разі, якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднено відповідно до частини третьої статті 10 Закону): для забезпечення виконання цих вимог, учасники, не подають файли, які містять інформацію про ціну. Подання таких файлів та, відповідно, розкриття інформації про ціну (до моменту, коли вона має бути розкрита відповідно до Закону) буде вважатись підставою для відхилення такого учасника, як такого, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та вимогам Замовника визначеним в цій тендерній документації.
Таким чином, з урахуванням зазначених вище вимог, тендерна документація в цій частині складена у відповідності до норм Закону України «Про публічні закупівлі» та не потребує внесення змін в цій частині.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
20.01.2022 17:57
Скарга
Виконана замовником
Скарга на рішення тендерного комітету Замовника щодо неправомірного допущення учасника процедури закупівлі до аукціону
Номер:
a765a1061b3146e39548389cbd5201c6
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-30-002477-a.a4
Назва:
Скарга на рішення тендерного комітету Замовника щодо неправомірного допущення учасника процедури закупівлі до аукціону
Скарга:
Відповідно до оголошення, оприлюдненого в ЦБД на веб-порталі Уповноваженого органу з питань публічних закупівель Prozzorro, ідентифікатор закупівлі: UA-2021-12-30-002477-a, Департаментом будівництва Черкаської обласної державної адміністрації (далі – Замовник), було розпочато процедуру закупівлі відкриті торги з публікацією англійською мовою за предметом закупівлі: «Капітальний ремонт приміщень триповерхового корпусу КНП «Черкаська обласна лікарня Черкаської обласної ради» по вул. Менделєєва, 3 в м. Черкаси» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (далі – Предмет закупівлі).
Після періоду подачі пропозицій, який завершився 05.02.2022 року о 00:00 годин, розпочався етап прекваліфікації. 16.02.2022 Замовником було сформовано протокол розгляду тендерних пропозицій, відповідно до якого, до аукціону були допущені тендерні пропозиції учасників ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧЕРКАСИМІСЬКБУД" та ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХ ПРОМ СЕРВІС" (далі – ТОВ «ТЕХ ПРОМ СЕРВІС»), а тендерна пропозиція Скаржника була відхилена.
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо розгляду тендерних пропозицій, а саме в частині допущення до аукціону тендерної пропозиції ТОВ «ТЕХ ПРОМ СЕРВІС».
1. Абзацом двадцять другим пункту 4 розділу VI тендерної документації вимагається надання листа-згоди у складі тендерної пропозиції про те, що у разі невиконання або ж неналежного виконання умов договору про закупівлю, зокрема, виконання робіт/надання послуг з відхиленням від проектно-кошторисної документації, технічного завдання, використання неякісних матеріалів та обладнання, порушення/недотримання термінів/строків визначених договором та недотримання інших взятих на себе зобов’язань, до учасника-переможця можуть бути застосовані оперативно-господарські санкції, що передбачені статтями 217, 235 та пунктом 4 частини першої статті 236 Господарського кодексу України.
ТОВ «ТЕХ ПРОМ СЕРВІС» надано у складі тендерної пропозиції Лист-згоду від 26.01.2022 № 47 (стр. 199 файлу «Кваліфікаційні довідки та листи.pdf), який не містить згоду про те, що у разі невиконання або ж неналежного виконання умов договору про закупівлю, зокрема, виконання робіт/надання послуг з відхиленням від проектно-кошторисної документації, використання неякісних матеріалів, до учасника-переможця можуть бути застосовані оперативно-господарські санкції, що передбачені статтями 217, 235 та пунктом 4 частини першої статті 236 Господарського кодексу України.
ТОВ «ТЕХ ПРОМ СЕРВІС» не виконало вимоги тендерної документації в цій частині.
2. Абзацом п’ятим пункту 7 розділу ІІІ тендерної документації вимагається надання чинного сертифікату на систему управління якістю у сфері будівництва житлових і нежитлових будівель на відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 ISO (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» виданий Учаснику.
ТОВ «ТЕХ ПРОМ СЕРВІС» надано у складі тендерної пропозиції надано Сертифікат на систему менеджменту якості ISO 9001:2015 «Системи менеджменту якості. Вимоги» (ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» (ISO 9001:2015, IDT); (ДСТУ EN ISO 9001:2008 «Системи управління якістю. Вимоги» (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT)) (файл «С-т менеджмент якості 9001» в складі архіву «Сертифакати ISO.rar») та Додаток № 1 від 02.11.2021 до сертифікату на систему менеджменту якості (файл «9001_додаток» в складі архіву «Сертифакати ISO.rar») щодо:
- Інших завершальних будівельних робіт;
- Будівельних робіт та поточного ремонту;
- Фасадних робіт;
- Покрівельних робіт;
- Інших будівельно-монтажних робіт;
- Малярних робіт та скління;
- Капітального ремонту і реставрації;
- Монтажу водопровідних мереж, систем опалення та кондиціонування;
- Діяльність у сфері архітектури.
Вищевказані види робіт є видами економічної діяльності відповідно до ДК 009:2010 (прийнято та надано чинності Наказом Держспоживстандарту України від 11.10.2010 № 457) та ДК 021:2015 (прийнято та надано чинності Наказом Мінекономрозвитку України від 23.12.2015 № 1749).
У складі тендерної пропозиції ТОВ «ТЕХПРОМ СЕРВІС» відсутній сертифікат на систему управління якістю на відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 ISO (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» виданий Учаснику у сфері будівництва житлових і нежитлових будівель, як окремого виду економічної діяльності.
ТОВ «ТЕХ ПРОМ СЕРВІС» не виконало вимоги тендерної документації в цій частині.
3. Абзацом третім пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації вимагається надання проєкту календарного графіка виконання робіт, сформованого у розрізі розділів локальних кошторисів.
ТОВ «ТЕХ ПРОМ СЕРВІС» не надано проєкту календарного графіка виконання робіт, сформованого у розрізі розділів локальних кошторисів у складі тендерної пропозиції.
ТОВ «ТЕХ ПРОМ СЕРВІС» не виконало вимоги тендерної документації в цій частині.
4. Абзацом сьомим пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації вимагається надання договору про наміри на страхування об’єкта будівельних (будівельно-монтажних) робіт укладений між учасником та страховою компанією, який має містити відомості про страховика, предмет закупівлі, стосовно якого подається тендерна пропозиція, розмір страхової суми.
ТОВ «ТЕХ ПРОМ СЕРВІС» надано у складі тендерної пропозиції Договір про наміри від 19.01.2022 № 01/01 (файл «Договір про наміри страхування без ціни.pdf»), за яким не можливо встановити розмір страхової суми (відповідний текст заретушований).
ТОВ «ТЕХ ПРОМ СЕРВІС» не виконало вимоги тендерної документації в цій частині.
5. Абзацом сьомим пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації вимагається надати кошторисну документацію розроблену в програмному комплексі АВК-5 у форматі PDF (також надається інформаційна модель комплексу АВК-5 формату IMD та у форматі word або xls) у складі: - договірної ціни (вид договірної ціни - динамічна); - зведеного кошторисного розрахунку; - пояснювальної записки; - об’єктних та локальних кошторисів (мають бути складені відповідно до технічної специфікації з урахуванням технологічного процесу); - підсумкової відомості ресурсів; - розрахунком загально-виробничих витрат; - розрахунком коштів на покриття адміністративних витрат; - проєктом календарного графіку виконання робіт, сформованого у розрізі розділів локальних кошторисів; - інших підтверджуючих розрахунків за статтями витрат договірної ціни відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві».
Відповідно до абзацу восьмого пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації, вимоги до учасників відповідно до ст. 28 Закону (застосовуються виключно у разі, якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднено відповідно до частини третьої статті 10 Закону): для забезпечення виконання цих вимог, учасники, не подають файли, які містять інформацію про ціну. Подання таких файлів та, відповідно, розкриття інформації про ціну (до моменту, коли вона має бути розкрита відповідно до Закону) буде вважатись підставою для відхилення такого учасника, як такого, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та вимогам Замовника визначеним в цій тендерній документації.
Також, відповідно до абзацу дев’ятого пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації, у разі якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону документи, в яких умовами тендерної документації вимагається зазначення ціни пропозиції чи інші цінові показники пропозиції (запропоновані учасником для участі у цій процедурі закупівлі) завантажується у складі тендерної пропозиції без зазначення цінових показників таким чином, щоб такі документи були доступні до перегляду до проведення електронного аукціону. Також Документи, в яких умовами тендерної документації вимагається зазначення ціни пропозиції чи інші цінові показники пропозиції (запропоновані учасником для участі у цій процедурі закупівлі) завантажується в електронну систему закупівель із зазначенням цінових показників таким чином, щоб такі документи були доступні до перегляду після проведення електронного аукціону.
Оголошення про проведення даної конкурентної процедури закупівлі оприлюднено відповідно до частини третьої статті 10 Закону.
ТОВ «ТЕХ ПРОМ СЕРВІС» надано у складі тендерної пропозиції документи, а саме: пояснювальна записка, договірна ціна, розрахунок загальновиробничих витрат, локальні кошториси, зведений кошторисний розрахунок (файл «0 кошторис.rar», файл «0 кошторис»), що містять інформацію щодо цінових показників пропозиції, а також в складі тендерної пропозиції відсутній розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат.
ТОВ «ТЕХ ПРОМ СЕРВІС» не виконало вимоги тендерної документації в цій частині.
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів:
- стр. 199 файлу «Кваліфікаційні довідки та листи.pdf;
- файл «С-т менеджмент якості 9001» в складі архіву «Сертифакати ISO.rar»;
- файл «9001_додаток» в складі архіву «Сертифакати ISO.rar»;
- файл «Договір про наміри страхування без ціни.pdf»;
- файл «0 кошторис.rar», файл «0 кошторис»;
- Закон «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015.
Таким чином, на підставі вищенаведеного, Скаржник вважає допущення ТОВ «ТЕХ ПРОМ СЕРВІС» до аукціону неправомірним, оскільки ТОВ «ТЕХ ПРОМ СЕРВІС» не відповідає вищевказаним вимогам тендерної документації. Замовник не мав законодавчих підстав, допуску тендерної пропозиції ТОВ «ТЕХ ПРОМ СЕРВІС» до аукціону.
Зазначені вище рішення прийняті Замовником, порушують права та законні інтереси Скаржника, у зв’язку з невиконанням Замовником нормативно-правових документів у сфері публічних закупівель.
Неналежні дії та рішення Замовника призводять до порушення прав Скаржника та його дискримінацію виходячи з вищевикладеного та керуючись статтею 18 Закону України "Про публічні закупівлі"
ПРОСИМО
1. Прийняти скаргу ТОВ "БК КБР" до розгляду.
2. Провести перевірку викладених фактів.
3. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі.
4. Зобов’язати Департамент будівництва Черкаської обласної державної адміністрації скасувати рішення щодо допуску ТОВ «ТЕХ ПРОМ СЕРВІС» до аукціону по вищезазначений процедурі закупівлі;
5. Зобов’язати Департамент будівництва Черкаської обласної державної адміністрації прийняти рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТЕХ ПРОМ СЕРВІС» по вищезазначений процедурі закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- 0 кошторис.pdf 21.02.2022 16:47
- 0 кошторис.rar 21.02.2022 16:47
- Договір про наміри страхування без ціни.pdf 21.02.2022 16:48
- Кваліфікаційні довідки та листи.pdf 21.02.2022 16:48
- Сертифакати ISO.rar 21.02.2022 16:48
- Скарга UA-2021-12-30-002477-a.docx 21.02.2022 16:48
- Скарга UA-2021-12-30-002477-a.pdf 21.02.2022 16:48
- Скарга UA-2021-12-30-002477-a.pdf.p7s 21.02.2022 16:48
- рішення від 24.02.2022 № 3849.pdf 05.04.2022 13:22
- інформація про перенесення розгляду скарги від 14.04.2022 № 810.pdf 14.04.2022 14:47
- Інфнормація про резолютивну частину рішення від 10.05.2022 №4500.pdf 11.05.2022 12:10
- рішення від 10.05.2022 №4500.pdf 11.05.2022 14:46
Дата прийняття скарги до розгляду:
21.02.2022 17:26
Дата розгляду скарги:
30.12.2022 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
05.04.2022 13:22
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
11.05.2022 14:46
Дата виконання рішення Замовником:
30.05.2022 09:38
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Виконано рішення АМКУ
Задовільнена:
Так