• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт приміщень п’ятиповерхового корпусу КНП «Черкаська обласна лікарня Черкаської обласної ради» по вул. Менделєєва, 3 в м. Черкаси»

Торги не відбулися

479 510 458.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 397 552.29 UAH
Період оскарження: 30.12.2021 22:38 - 26.03.2022 23:00
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо АКТУ ОБСТЕЖЕННЯ

Номер: f692919e10484beab07f716ab205b80e
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-30-002581-b.a3
Назва: Щодо АКТУ ОБСТЕЖЕННЯ
Вимога:
Шановний Замовнику, вимагаємо виключити вимогу щодо надання АКТУ ОБСТЕЖЕННЯ (ОГЛЯДУ) ОБ'ЄКТУ, визначеному у Додатку № 3 «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТАЗАКУПІВЛІ, У ТОМУЧИСЛІ ВІДПОВІДНА ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» до тендерної документації. Встановлення Вами такої вимоги носить ознаку дискримінаційного характеру, оскільки, встановлюючи відповідні вимоги, замовник порушує право скаржника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі в тендері необхідно отримувати Акт обстеження об’єкта за підписом уповноваженої особи замовника. Встановлення замовником дискримінаційної вимоги щодо надання Акту обстеження об’єкта є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, зокрема скаржника, замовник може не надати наведений вище акт, що в подальшому може стати, з незалежних від учасника торгів підстав, причиною відхилення такої тендерної пропозиції. Дане питання було неодноразовим об’єктом оскарження АМКУ. Уразі не внесення змін до тендерної документації, ми будемо змушені звернутися до органу оскарження.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний потенційний учасник! Додатком 3 тендерної документації передбачено, що учасник для наочного ознайомленням з об’ємом робіт передбачених в технічному завданні у складі пропозиції повинен надати акт обстеження (огляду) об'єкту за формою. Зауважуємо, що виконання даної умови дозволяє учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної в Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином, зазначена умова тендерної документації не призводить до дискримінації учасників, адже будь-який потенційний учасник може звернутись до замовника стосовно підписання/отримання акту обстеження (огляду) об'єкту. При цьому, повідомляємо що Замовник врахує зауваження, наведені у вимозі та внесе відповідні зміни до тендерної документації.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 20.01.2022 17:22
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо вимог ТД

Номер: f49487d30eca4c24a1a8f0c405cf623e
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-30-002581-b.a2
Назва: Щодо вимог ТД
Вимога:
У п.1 Розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовником у тендерній документації вимагається надати: - довідку з ДПС в якій містяться дані про розрахункові рахунки в банківських установах платника податку. Просимо звернути увагу Замовника на те, що відповідно до абз. 1 п. 69.2 ПКУ банки та інші фінансові установи надсилають ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ВІДКРИТТЯ або закриття рахунка платника податків, до контролюючого органу, в якому обліковується платник податків, у день відкриття/закриття рахунка. Згідно з п. 5 розд. І Інструкції про порядок відкриття і закриття рахунків клієнтів банків та кореспондентських рахунків банків – резидентів і нерезидентів, затвердженої постановою Правління НБУ від 12.11.2003 р. № 492 клієнти мають право відкривати рахунки в будь-яких банках України відповідно до власного вибору для забезпечення своєї господарської діяльності, незалежної професійної діяльності і власних потреб. Порядок подання повідомлень про відкриття/закриття рахунків платників податків у банках та інших фінансових установах до контролюючих органів затверджений наказом Мінфіну від 18.08.2015 р. №721 зі змінами та доповненнями. Пунктом 42-1.2 ПКУ визначено, що Електронний кабінет забезпечує можливість реалізації платниками податків прав та обов’язків, визначених ПКУ та нормативно-правовими актами, що прийняті на підставі та на виконання ПКУ, в тому числі, шляхом, зокрема, перегляду в режимі реального часу інформації про платника податків, що збирається, використовується та формується контролюючими органами у зв’язку з обліком платників податків та адмініструванням податків, зборів, митних платежів, здійсненням податкового контролю. Отже, при встановленні статусу клієнта банки та інші фінансові установи при відкритті/закритті рахунків клієнта надсилають повідомлення до контролюючого органу про відкриття або закриття будь-яких рахунків платника податків. У розділі «Облікові дані платника» приватної частини Електронного кабінету відображаються, зокрема, дані про всі рахунки юридичної особи відкриті у банках та інших фінансових установах (розрахункові, депозитні, кредитні тощо). Враховуючи вищевикладене, такий орган як ДПС не надає ДОВІДКИ в якій містяться дані про розрахункові рахунки в банківських установах платника податку, оскільки надання такого документу не передбачено нормами чинного законодавства України. Просимо Замовника внести зміни до тендерної документації, ВИКЛЮЧИВШИ ДАНУ ВИМОГУ, тим більше хочемо зауважити те, що Вами, як Замовником, вимагається надання довідки з обслуговуючого банку з інформацією про наявність відкритих рахунків (у випадку наявності декількох обслуговуючих банків надати довідки з усіх таких банків). Якщо Замовник не погоджується з нашими переконаннями, просимо надати роз’яснення яким нормативним документом, з посиланням на конкретний абзац та пункт, керувався Замовник при встановлені даної вимоги щодо надання ДПС ДОВІДКИ в якій містяться дані про розрахункові рахунки в банківських установах платника податку. Адже відповідно до частини 3 статті 22 Закону, Замовник має право вимагати інші документи, але ЛИШЕ ТІ, ЯКІ ПЕРЕДБАЧЕНІ ЧИННИМ ЗАКОНОДАВСТВОМ УКРАЇНИ.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний потенційний учасник! Пунктом 1 розділу ІІІ тендерної документації передбачено надання учасником довідки з ДПС, в якій містяться дані про розрахункові рахунки в банківських установах платника податку. Відповідно до частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Повідомляємо, що статтею 69 глави 6 розділу ІІ ПКУ визначено, що банки та інші фінансові установи зобов’язані надіслати повідомлення про відкриття або закриття рахунка платника податків – юридичної особи (резидента і нерезидента), у тому числі відкритого через його відокремлені підрозділи чи самозайнятої фізичної особи до контролюючого органу, в якому обліковується платник податків, у день відкриття/закриття рахунка. Враховуючи викладене, жоден з учасників не позбавлений права звернутись до органів ДПС за отриманням зазначеного документа. Зауважуємо, що аналогічної позиції у своїх рішеннях дотримується Колегія АМКУ, зокрема, рішення від 10.02.2021 № 2411-р/пк-пз (UA-2021-01-19-003514-a.b2).
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 20.01.2022 17:16
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо ТД

Номер: ce118f9f5cd24a7086de15ea6ad5c93a
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-30-002581-b.a1
Назва: Щодо ТД
Вимога:
1) Шановний замовник! Відповідно до п.6 розділу ІІІ тендерної документації, Вами встановлено наступну вимогу: «Учасники закупівлі повинні надати кошторисну документацію розроблену в програмному комплексі АВК-5 у форматі PDF (також надається інформаційна модель комплексу АВК-5 формату IMD та у форматі word або xls) у складі: - договірної ціни (вид договірної ціни - динамічна); - зведеного кошторисного розрахунку; - пояснювальної записки; - об’єктних та локальних кошторисів (мають бути складені відповідно до технічної специфікації з урахуванням технологічного процесу); - підсумкової відомості ресурсів; - розрахунком загальновиробничих витрат; - розрахунком коштів на покриття адміністративних витрат; - проєктом календарного графіку виконання робіт, сформованого у розрізі розділів локальних кошторисів; - інших підтверджуючих розрахунків за статтями витрат договірної ціни відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» Просимо звернути увагу на те, що у разі, якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі-Закон), у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні, електронною системою закупівель автоматично розкриваються всі файли тендерної пропозиції, КРІМ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ЦІНУ/приведену ціну тендерної пропозиції. Враховуючи вимоги Закону та те, що Вами оприлюднено оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі відповідно до частини третьої статті 10 Закону, ПРОСИМО привести у відповідність до Закону Тендерну документацію та внести до неї зміни шляхом виключення зазначеної вимоги, адже подання таких файлів та, відповідно, розкриття інформації ПРО ЦІНУ (до моменту, коли вона має бути розкрита відповідно до Закону) буде вважатись підставою для відхилення такого учасника процедури закупівлі. Дана вимога суперечить Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний потенційний учасник! Повідомляємо, що відповідно до пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації учасники закупівлі повинні надати кошторисну документацію розроблену в програмному комплексі АВК-5 у форматі PDF (також надається інформаційна модель комплексу АВК-5 формату IMD та у форматі word або xls) у складі: - договірної ціни (вид договірної ціни - динамічна); - зведеного кошторисного розрахунку; - пояснювальної записки; - об’єктних та локальних кошторисів (мають бути складені відповідно до технічної специфікації з урахуванням технологічного процесу); - підсумкової відомості ресурсів; - розрахунком загальновиробничих витрат; - розрахунком коштів на покриття адміністративних витрат; - проєктом календарного графіку виконання робіт, сформованого у розрізі розділів локальних кошторисів; - інших підтверджуючих розрахунків за статтями витрат договірної ціни відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві». При цьому, повідомляємо, що відповідно до умов тендерної документації передбачено, що вимоги до учасників відповідно до ст. 28 Закону (застосовуються виключно у разі, якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднено відповідно до частини третьої статті 10 Закону): для забезпечення виконання цих вимог, учасники, не подають файли, які містять інформацію про ціну. Подання таких файлів та, відповідно, розкриття інформації про ціну (до моменту, коли вона має бути розкрита відповідно до Закону) буде вважатись підставою для відхилення такого учасника, як такого, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та вимогам Замовника визначеним в цій тендерній документації. Таким чином, з урахуванням зазначених вище вимог, тендерна документація в цій частині складена у відповідності до норм Закону України «Про публічні закупівлі» та не потребує внесення змін в цій частині.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 20.01.2022 17:11