-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Нафта і дистиляти (код ДК 021:2015 - 09130000-9).
Найменування замовника:МІЖРЕГІОНАЛЬНИЙ ЦЕНТР ШВИДКОГО РЕАГУВАННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ. Місце знаходження замовника: 42001, Сумська область, м.Ромни, вул. Маяковського, 64; код ЄДРПОУ - 33219415; категорія замовника визначена відповідно до п. 3 ч. 4 ст 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Мова, якою повинна готуватися тендерна пропозиція - українська.
Торги не відбулися
892 657.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 8 926.00 UAH
мін. крок: 1% або 8 926.00 UAH
Період оскарження:
30.12.2021 22:13 - 23.01.2022 00:00
Вимога
Вирішена
Порушення Закону
Номер:
16307e63b29d476182364b68f69ef98f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-30-012140-c.b1
Назва:
Порушення Закону
Вимога:
Метою Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (далі – Закон) є, зокрема, створення конкурентного середовища та розвиток добросовісної конкуренції. При цьому закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 5 Закону, серед яких добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Згідно п.4 додатку 4 тендерної документації (далі – Документація) усі АЗС, обов’язково повинні мати автозаправний комплекс з магазином та/або кафе (FAST FOOD, продукти харчування, гарячі напої тощо), сервіси обслуговування для задоволення фізіологічних і гігієнічних потреб водія та пасажирів (WC у приміщенні АЗС, санітарні засоби для миття рук, дезінфектори). На виконання зазначених вимог Учасником надається Довідка за встановленою формою, яка містить графи для заповнення інформації щодо наявних сервісів у будівлі АЗС.
Вищезазначена вимога тендерної документації є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ, оскільки за таких умов, зазначену вимогу Документації зможуть виконати лише ті учасники Процедури закупівлі, які мають в наявності АЗС з автозаправним комплексом саме з магазином та/або кафе, сервісами обслуговування для задоволення фізіологічних і гігієнічних потреб водія та пасажирів, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, ускладнює участь у закупівлі та штучно обмежує коло потенційних учасників, чим порушує основні принципи здійснення публічних закупівель, та взагалі спотворює саму мету Закону.
Згідно Рекомендацій Антимонопольного комітету України «Про здійснення заходів, спрямованих на розвиток конкуренції, запобігання порушенням законодавства про захист економічної конкуренції» від 09.04.2020 №17-рк (лист АМКУ від 24.04.2020 №128-29/08-5961), надісланих Мінекономіки органам державної влади, органам місцевого самоврядування, установам, організаціям, підприємствам та іншим суб'єктам сфери публічних закупівель листом від 01.06.2020 №3305-04/34286-06, головна ознака умов тендерної документації, за якою їх можна віднести до дискримінаційних, – це негативні наслідки, зумовлені такими умовами, якими є обмеження конкуренції та дискримінація учасників. Тобто, замовник встановлює такі вимоги до учасника торгів або до предмета закупівлі, які є надмірними або занадто деталізованими порівняно з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об’єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Включаючи до тендерної документації дискримінаційні умови, замовник необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним суб’єктам господарювання, які спроможні виконати умови договору, брати участь у конкурсі.
Таким чином, включивши до Документації вимогу щодо надання учасником інформації про автотранспорт, Замовник необґрунтовано звузив коло потенційних учасників закупівлі, перешкоджаючи певним суб’єктам господарювання, які спроможні виконати умови договору, брати участь у тендері, чим порушив вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси нашого підприємства, пов'язані з його участю у цій процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону.
Зважаючи на вищевикладене та керуючись частиною першою статті 24 Закону, вимагаємо внести відповідні зміни до Документації з метою усунення вищенаведених порушень.
Сподіваємося на сумлінне дотримання Замовником Закону України «Про публічні закупівлі» та рекомендацій Антимонопольного комітету України щодо запобігання порушенням законодавства про захист економічної конкуренції та умов, що їм сприяють.
Пов'язані документи:
Замовник
- т.д. БЕНЗИН 30.12.21 зміни.doc 17.01.2022 10:45
- 1файл про внесені зміни до ТД к 17.01.22.pdf 17.01.2022 10:45
Дата подачі:
13.01.2022 11:19
Вирішення:
МЦШР ДСНС України дякує за звернення та повідомляє наступне :
1. Стосовно вимог, які було зазначено у додатку №4 до Тендерної документації на закупівлю Нафти і дистилятів (надалі ТД) щодо обов’язкової наявності у АЗС, комплексу з магазином та/або кафе (FAST FOOD, продукти харчування, гарячі напої тощо), сервіси обслуговування для задоволення фізіологічних і гігієнічних потреб водія та пасажирів (WC у приміщенні АЗС, санітарні засоби для миття рук, дезінфектори) - було внесені відповідні зміни у ТД;
2. Стосовно включених до Документації вимоги щодо надання учасником інформації про автотранспорт, якими Замовник (на погляд учасника) необґрунтовано звузив коло потенційних учасників закупівлі, повідомляємо, що ТД, а саме Додаток 2 «Кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження» містить вимоги . про підтвердження у учасника наявності обладнання та матеріально-технічної бази у вигляді довідки, складеої у довільній формі, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, з зазначенням адрес АЗС (у редакції ТД від 30.12.2021р: довідка, складена у довільній формі, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, з зазначенням адрес АЗС.
Усі АЗС, розташовані обов’язково повинні мати автозаправний комплекс з магазином та/або кафе (FAST FOOD, продукти харчування, гарячі напої тощо), сервіси обслуговування для задоволення фізіологічних і гігієнічних потреб водія та пасажирів (WC у приміщенні АЗС, санітарні засоби для миття рук, дезінфектори). На виконання зазначених вимог Учасником надається Довідка за формою, яка зазначена у Додатку №4 до тендерної документації . ), з вище викладеного можливо зробить висновок, що та ТД не містить вимог щодо надання учасником інформації про автотранспорт, тому Замовником не було порушено вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, тому вносити відповідні зміни до ТД не має потреби.
Статус вимоги:
Задоволено