• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

повидло, сухофрукти, плоди шипшини, паста томатна, огірки квашені, капуста квашена, горошок консервований, кукурудза консервована, квасоля консервована, колотий горох

Місцезнаходження замовника: 29000, Хмельницька область, місто Хмельницький, проспект Миру, будинок 84/2 ЄДРПОУ: 25908321 Категорія замовника - юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Мова поодачі пропозицій - українська. Код ДК 021:2015 - 15330000-0 "Оброблені фрукти та овочі". Закупівля оголошується повторно у зв"язку з відсутністю учасників на попередніх торгах

Завершена

73 350.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 366.75 UAH
Період оскарження: 30.12.2021 21:13 - 06.01.2022 15:00
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: bf3f4e2ba19940c888dba9f571b2aaf8
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-30-002409-a.b1
Назва: Вимога
Вимога:
Гімназією №2 м. Хмельницького (далі за текстом - Замовник) було розпочато процедуру закупівлі за предметом «Оброблені фрукти та овочі» (ДК 021:2015:15330000-0: Оброблені фрукти та овочі), оголошення UA-2021-12-30-002409-a. До участі у відкритих торгах на закупівлю товару було подано 2 (дві) тендерні пропозиції: Фізична особа підприємець " Лук’янов Олександр Миколайович" (далі також – ФОП Лук’янов Олександр Миколайович, Скаржник) та ФОП Крупельницька Наталія Ігорівна (далі також – Учасник). Замовником, проведено розгляд тендерних пропозицій учасників на відповідність вимогам, визначеним у тендерній документації. За результатами розгляду, Замовником було відхилено мою пропозицію (протокол №53 від 17.01.2022). Однак, я не погоджуюся із прийнятим рішенням та вважаю його незаконним і таким, що порушує мої права та законні інтереси, оскільки воно прийняте з порушенням вимог діючого законодавства. 1. Відповідно до Додатку 1 Тендерної документації «Технічні та якісні вимоги до предмету закупівлі», Термін придатності Товару на момент поставки повинен бути не менше 80% від основного терміну придатності згідно технічних умов на виробництві. При виявленні Замовником дефектів, простроченого терміну придатності товару, будь-чого іншого, що може якимось чином вплинути на якісні характеристики товару, Постачальник повинен замінити товар в асортименті та кількості, вказаній в заявці Замовника протягом 1 робочого дня, про що у складі пропозиції надається гарантійний лист. У складі моєї пропозиції надано файл «Документи.pdf», в якому, серед іншого, зазначено на сторінці 7 у п.3 Технічних і якісних вимог до предмету закупівлі зазначено: «3. Термін придатності Товару на момент поставки повинен бути не менше 80% від основного терміну придатності згідно технічних умов на виробництві. При виявленні Замовником дефектів, простроченого терміну придатності товару, будь-чого іншого, що може якимось чином вплинути на якісні характеристики товару, Постачальник повинен замінити товар в асортименті та кількості, вказаній в заявці Замовника протягом 1 робочого дня, про що у складі пропозиції надається гарантійний лист». Крім того на сторінці 8 файлу «Документи.pdf» зазначено, що я ознайомлений із умовами технічного завдання та погоджуюся з ними. Отже, вважаю, що мою пропозицію було неправомірно відхилено з даної підстави. Звертаємо вашу увагу що ч. 1 ст. 44 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що за порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, прийнятими на виконання цього Закону, уповноважені особи, службові (посадові) особи замовників, службові (посадові) особи та члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України. Відповідно до ст.19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція. Разом з тим, Конституцією України та ст. ст. 18, 25 Господарського кодексу України органам державної влади, місцевого самоврядування, їх посадовим особам забороняється приймати акти та вчиняти дії, які усувають конкуренцію або необґрунтовано сприяють окремим суб’єктам господарювання чи іншим способом порушують правила конкуренції. Тому, на підставі вище викладеного, рішення, які прийняте уповноваженою особою Замовника, щодо відхилення нашої пропозиції є неправомірним і підлягає скасуванню. Також повідомляємо, що відповідні листи направлені до Державної аудиторської служби та Національної поліції України.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний скаржнику! Згідно з умовами оголошення про проведення спрощеної закупівлі, ідентифікатор UA-2021-12-30-002409-a, та додатків до оголошення учасник мав подати у складі своєї пропозиції перелік документів: – копія свідоцтва про державну реєстрацію або копію витягу або виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. – Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість чи про сплату єдиного податку або виписку (витягу) з реєстру платників податку на додану вартість чи єдиного податку; – контактні дані компанії-учасника (з зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄДРПОУ, місцезнаходження, юридичної, поштової адреси, телефону, електронної адреси; відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон). – Заповнений та сканований – Додаток №1 – Технічні та якісні вимоги до предмету закупівлі; – Заповнений та сканований – Додаток №2 – Проєкт договору; – Заповнений та сканований – Додаток №3 – Цінова пропозиція; – Заповнений та сканований – Додаток №4 – Лист-згода. -- Гарантійний лист про те що при виявленні Замовником дефектів, простроченого терміну придатності товару, будь-чого іншого, що може якимось чином вплинути на якісні характеристики товару, Постачальник повинен замінити товар в асортименті та кількості, вказаній в заявці Замовника протягом 1 робочого дня; -- копію експлуатаційного дозволу на здійснення діяльності, пов’язаної з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження. Учасники, які провадять діяльність, що не вимагає отримання експлуатаційного дозволу, зобов’язані надати у складі пропозиції підтвердження реєстрації потужностей, які використовуються на будь-якій стадії виробництва та/або обігу харчових продуктів з посиланням на особистий реєстраційний номер у Державному реєстрі потужностей операторів ринку; -- копію чинного договору про послуги з дезінфекції автотранспортних засобів; -- гарантійний лист (надається на бланку, завірений підписом уповноваженої особи) щодо можливості постачання товару до закладу у випадку перемоги. Тобто кожен учасник мав подати у складі своєї пропозиції ОКРЕМО Заповнений та сканований Додаток №1 – Технічні та якісні вимоги до предмету закупівлі і ОКРЕМО - гарантійний лист про те що при виявленні Замовником дефектів, простроченого терміну придатності товару, будь-чого іншого, що може якимось чином вплинути на якісні характеристики товару, Постачальник повинен замінити товар в асортименті та кількості, вказаній в заявці Замовника протягом 1 робочого дня. Скаржник надав лише заповнений та сканований – Додаток №1. Вищезазначений гарантійний лист відсутній у складі пропозиції скаржника. Тому уповноваженою особою Замовника було правомірно відхилено пропозицію скаржника на підставі п.1. ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено