• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

За кодом ДК 021:2015 – 15220000 – 6 Риба, рибне філе та інше м`ясо риби морожені (Риба свіжоморожена, патрана без голови (хек, мінтай) – (Код за ДК 021:2015 – 15221000-3 Морожена риба); філе хека, філе мінтая) – (Код за ДК 021:2015 – 15229000-9 Морожені рибопродукти)

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Документи, які надані учасником у складі пропозиції, але не готуються учасником безпосередньо (довідки, висновки, сертифікати тощо), мовою іншою, ніж українська мова або російська мова, повинні мати автентичний переклад на українську мову, крім документів, викладених на російській мові. Визначальним є текст, викладений українською мовою.

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 1 319 днів назад

652 195.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 260.98 UAH
Період оскарження: 30.12.2021 20:23 - 12.01.2022 00:00
Скарга
Відхилено

Неправомірне відхилення тендерної пропозиції

Номер: 6c5aec4c5b5c4ffea713c8613b72d9c3
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-30-011821-c.b1
Назва: Неправомірне відхилення тендерної пропозиції
Скарга:
30 грудня 2022 року Відділ освіти Селидівської міської ради (надалі – Замовник) відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015р. (надалі – Закон) на веб-порталі Уповноваженого органу оголошено процедуру відкритих торгів «Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені» (надалі – Процедура закупівлі), номер оголошення UA-2021-12-30-011821-c. ТОВ «ПРОЗОРЕ ПОСТАЧАННЯ» (надалі – Скаржник), як учасник тендерної процедури, вважає, що рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника, не ґрунтується на вимогах законодавства та порушує права останнього. За таких обставин, Скаржник просить Орган оскарження зобов’язати Замовника скасувати свої рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ПРОЗОРЕ ПОСТАЧАННЯ». Так, рішенням уповноваженої особи Замовника, оформленим у вигляді протоколу від 04.02.2022 відхилено пропозицію ТОВ «ПРОЗОРЕ ПОСТАЧАННЯ» з підстав: 1) відсутності довідки довільної форми щодо безумовного погодження з відхиленням власної пропозиції у разі отримання замовником від органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, інформації про надання учасником будь-якої недостовірної інформації у складі тендерної пропозиції; 2) відсутності посилання на «відвантаження» у сертифікатах на відповідність вимогам стандартів ISO 9001:2018; 14001:2015; 45001:2018. З відповідним рішенням Замовника ТОВ «ПРОЗОРЕ ПОСТАЧАННЯ» погодитись не може, та вважає таким, що є безпідставним, незаконним та необґрунтованим, з огляду на наступне. Щодо довідки довільної форми щодо безумовного погодження з відхиленням власної пропозиції у разі отримання замовником від органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, інформації про надання учасником будь-якої недостовірної інформації у складі тендерної пропозиції. Відповідно до абзацу 3 підпункту 4.2. пункту 4 Додатку №1 до тендерної документації «Замовник залишає за собою право відвідати потужності учасника для встановлення достовірності інформації, наданої учасником у складі тендерної пропозиції щодо підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям, із залученням представників органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Учасник зобов’язаний надати вільний доступ до відповідних документів та об’єктів перевірки. У складі тендерної пропозиції учасник надає довідку довільної форми, в якій зазначає про безумовне погодження з відхиленням власної пропозиції у разі отримання замовником від органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, інформації про надання учасником будь-якої недостовірної інформації у складі тендерної пропозиції.» Слід зазначити, що відповідна довідка надана ТОВ «ПРОЗОРЕ ПОСТАЧАННЯ» у складі тендерної пропозиції, а саме файл «4. Аналогічний досвід.pdf», сторінка 11. У зв’язку з чим, рішення Замовника щодо відхилення ТОВ «ПРОЗОРЕ ПОСТАЧАННЯ» з підстав відсутності вищезазначеної довідки є безпідставним та незаконним. Щодо відсутності посилання на «відвантаження» у сертифікатах на відповідність вимогам стандартів ISO 9001:2018; 14001:2015; 45001:2018. У рішенні про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ПРОЗОРЕ ПОСТАЧАННЯ», оформлене протоколом №73 від 04.02.2022, зазначено: «В складі тендерної пропозиції учасником було надано сканований з оригіналу сертифікат (серитфікати) на відповідність вимогам стандарту ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015) на систему управління якістю, сканований з оригіналу сертифікат (сертифікати) на систему екологічного управління у відповідності до вимог стандарту ДСТУ ISO 14001:2015 «Система екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» та сканований з оригіналу сертифікат (сертифікати) на відповідність вимогам стандарту ISO 45001:2018 Occupational health and safety management systems - Requirements with guidance for use. Але в зазначених сертифікатах відсутнє посилання на відвантаження. Таким чином, тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації та повинна бути відхилена на підставі пункту 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вимогам до учасника відповідно до законодавства).» Відповідні сертифікати буди надані ТОВ «ПРОЗОРЕ ПОСТАЧАННЯ» у складі тендерної пропозиції, а саме файл «6. Сертифікати ISO_compressed (1).pdf», сторінки 50-67. У всіх вищезазначених сертифікатах зазначається, що останні посвідчують відповідність стандартам ДСТУ стосовно: «складування, зберігання, транспортування та оптової торгівлі (реалізації) продуктами харчування, напоями та соками.» Звертаємо увагу, що національне законодавство України розуміє етап «відвантаження» як один із складових елементів/етапів «торгівлі/реалізації» товару, з огляду на наступне: Згідно пункту 14.1.212 статті 14 Податкового кодексу України реалізація підакцизних товарів (продукції) - будь-які операції на митній території України, що передбачають відвантаження підакцизних товарів (продукції) згідно з договорами купівлі-продажу, міни, поставки та іншими господарськими, цивільно-правовими договорами з передачею прав власності або без такої, за плату (компенсацію) або без такої, незалежно від строків її надання, а також безоплатного відвантаження товарів, у тому числі з давальницької сировини, реалізація суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів. Відповідно до Методологічних основ та пояснень до позицій Класифікації видів економічної діяльності затверджені наказом Державної служби статистики України № 396 від 23 грудня 2011 року, Секція G «Оптова та роздрібна торгівля; ремонт автотранспортних засобів і мотоциклів», яка містить розділ 46 «Оптова торгівля, крім торгівлі автотранспортними засобами та мотоциклами» та розділ 47 «Роздрібна торгівля, крім торгівлі автотранспортними засобами та мотоциклами», включає оптову та роздрібну торгівлю (тобто продаж без перероблення) будь-якими видами товарів і надання допоміжних послуг, пов`язаних із торгівлею товарами. Оптова та роздрібна торгівля є кінцевим етапом у реалізації (розподіленні, дистрибуції) товарів. Основними типами підприємств у сфері оптової торгівлі є оптові торговельні підприємства, тобто оптовики, які отримують право власності на товари, які вони продають, а саме: оптові торговці або біржовики, промислові дистриб`ютори (підприємства оптової торгівлі, що спеціалізуються на продажу промислових товарів), експортери, імпортери, закупівельні організації, філії та офіси з продажу (крім магазинів роздрібної торгівлі), які утримуються підприємствами добувної промисловості (окремо від заводів і шахт) для збуту власної продукції і функції яких не обмежені прийманням замовлень, що виконуються шляхом прямого відвантаження товарів із заводів або шахт. Додатково слід звернути увагу на постанову Київського апеляційного адміністративного суду від 08.02.2017 у справі №826/8421/16, у якій зазначено, що «на етапі реалізації відбувається відвантаження продукції та оформлення видаткової накладної.» Отже виходячи з викладеного, зважаючи на те, що сертифікати ISO надано ТОВ «ПРОЗОРЕ ПОСТАЧАННЯ» щодо оптової торгівлі (реалізації), останнє ВКЛЮЧАЄ в себе «відвантаження», відповідно до чого всі сертифікати ISO, надані у складі тендерної пропозиції ТОВ «ПРОЗОРЕ ПОСТАЧАННЯ» відповідають вимогам тендерної документації замовника. Враховуючи викладені обставини, рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ПРОЗОРЕ ПОСТАЧАННЯ» з підстав відсутності посилання на «відвантаження» у сертифікатах на відповідність вимогам стандартів ISO 9001:2018; 14001:2015; 45001:2018, є необґрунтованим та незаконним. З огляду на зазначене вище, вважаємо, що рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ПРОЗОРЕ ПОСТАЧАННЯ», оформлене протоколом №73 від 04.02.2022, є незаконним, безпідставним та необґрунтованим, чим грубо порушено права ТОВ «ПРОЗОРЕ ПОСТАЧАННЯ». Фактичні обставини, що можуть підтвердити. Тендерна документація для процедури закупівлі – відкриті торги на закупівлю товару - За кодом ДК 021:2015 – 15220000 – 6 Риба, рибне філе та інше м`ясо риби морожені (Риба свіжоморожена, патрана без голови (хек, мінтай) – (Код за ДК 021:2015 – 15221000-3 Морожена риба); філе хека, філе мінтая) – (Код за ДК 021:2015 – 15229000-9 Морожені рибопродукти), затверджена рішенням тендерного комітету Замовника. Рішення тендерного комітету Замовника від 04.02.2022, оформленого протоколом №73 про відхилення пропозиції ТОВ «ПРОЗОРЕ ПОСТАЧАННЯ». Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи. Внаслідок порушення Замовником порядку розгляду та тлумачення тендерної пропозиції ТОВ «ПРОЗОРЕ ПОСТАЧАННЯ», яким запропоновано більш економічно вигідну пропозицію, порушено право ТОВ «ПРОЗОРЕ ПОСТАЧАННЯ» на визнання переможцем відповідної тендерної процедури. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування. Відповідно до статті 18 Закону, скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель. Після розміщення скарги суб’єктом оскарження в електронній системі закупівель скарга автоматично вноситься до реєстру скарг і формується її реєстраційна картка. Скарга разом з реєстраційною карткою в день розміщення суб’єктом оскарження автоматично оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу. За результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. Зважаючи на зазначене, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015р., ПРОШУ: 1. У зв’язку з порушенням Замовником Закону України «Про публічні закупівлі», шляхом безпідставного відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ПРОЗОРЕ ПОСТАЧАННЯ», прийняти Скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ПРОЗОРЕ ПОСТАЧАННЯ» та визнати ТОВ «ПРОЗОРЕ ПОСТАЧАННЯ» переможцем тендерної процедури UA-2021-12-30-011821-c.
Дата розгляду скарги: 25.02.2022 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 16.02.2022 18:31
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 20.04.2022 13:23
Автор: ТОВ "ПРОЗОРЕ ПОСТАЧАННЯ", Андрій Сергійович Васильченко +380688351152 propostach@gmail.com