-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
РОБОТИ З ПРОЕКТУВАННЯ ПО ОБ’ЄКТУ «РЕКОНСТРУКЦІЯ СТАДІОНУ ЗА АДРЕСОЮ ВУЛ. ПАВЛА ЧУБИНСЬКОГО, 15А В М. БОРЩІВ ЧОРТКІВСЬКОГО РАЙОНУ ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ»
Закупівля проводиться на 2022 рік
Торги не відбулися
337 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 685.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 685.00 UAH
Період оскарження:
30.12.2021 17:01 - 06.01.2022 00:00
Вимога
Відхилено
Оскарження
Номер:
d3e3b452e4404b6bb8fe5e3007e92f1d
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-30-010481-c.c1
Назва:
Оскарження
Вимога:
За результатами розгляду нашої пропозиції, ПП «НОРТОН-БУД-ПРОЕКТ», яка була подана на закупівлю РОБОТИ З ПРОЕКТУВАННЯ ПО ОБ’ЄКТУ «РЕКОНСТРУКЦІЯ СТАДІОНУ ЗА АДРЕСОЮ ВУЛ. ПАВЛА ЧУБИНСЬКОГО, 15А В М. БОРЩІВ ЧОРТКІВСЬКОГО РАЙОНУ ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ» (Класифікація за ДК 021:2015: 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування), UA-2021-12-30-010481-c, Вами було встановлено, що вона не відповідає умовам Оголошення, а саме: «На кожного працівника зазначеного у довідці згідно підпункту 17.2.4 пункту 17.2 оголошення про проведення спрощеної закупівлі необхідно надати документи, які підтверджують освіту за спеціальністю «Промислове і цивільне будівництво» та оригінал або належним чином завірену копію документа, який підтверджує трудові відносини працівника з Учасником чи субпідрядною організацією/співвиконавцем (у випадку, якщо останній є працівником субпідрядної організації/співвиконавця), а саме: 1-шої сторінки трудової книжки і сторінки, яка містить інформацію про працевлаштування в учасника/субпідрядника/співвиконавця; або відповідного договору (угоди) чинного не менше ніж до кінця дві тисячі двадцять першого року; або іншого документа, що підтверджує відповідні правовідносини, по кожному з перелічених в довідці працівників (надаються лише ті документи, які передбачені чинним законодавством України). Якщо учасником закупівлі є фізична особа або фізична особа-підприємець і такий учасник вказав в довідці, яка містить інформацію про наявність працівників, інформацію стосовно себе, то зазначені в даному пункті документи стосовно нього не надаються, тобто накази на прийняття на роботу працівників у ПМП «Нортон», а не ПП «НОРТОН-БУД-ПРОЕКТ».
Замовником вказано, що ПП «НОРТОН-БУД-ПРОЕКТ» не надав вище зазначеного документу, тому Замовник вправі відхилити пропозицію, як таку, що не відповідає умовам зазначеним в Оголошенні.
НЕ погоджуючись з рішенням Замовника, ми, ПП «НОРТОН-БУД-ПРОЕКТ» зазначаємо наступне:
03 лютого 2021 року Рішенням Засновника було змінено найменування нашого підприємства з ПМП «НОРТОН» на ПП «НОРТОН-БУД-ПРОЕКТ». (Копія рішення міститься у складі нашої пропозиції). Надані у складі нашої пропозиції копії Наказів про прийняття працівників вказують про те, що накази видані до 03 лютого 2021 року, тобто до зміни найменування. Звернемо вашу увагу, що у нашому випадку, зміна найменування не є реорганізацією, а працівники залишаються на чинному місці роботи, а також НЕ змінилась форма підприємства та НЕ змінився Код ЄДРПОУ.
У чинному законодавстві України відсутня норма, яка б передбачала вимогу про видачу нових наказів про прийняття працівників на роботу чи інших розпорядчих документів взамін попереднім у зв’язку із зміною найменування юридичної особи. Окрім того, надані у складі нашої пропозиції копії наказів про прийняття на роботу завірені підписом керівника та печаткою ПП «НОРТОН-БУД-ПРОЕКТ».
На нашу думку, Замовник припустився хибного твердження, що у складі пропозиції ПП «НОРТОН-БУД-ПРОЕКТ» відсутні документи, які підтверджують трудові відносини з працівниками. У нашій пропозиції містяться наступні необхідні документи:
а) рішення засновника про внесення змін щодо найменування, яким підтверджується юридично підтверджений правовий зв’язок між ПМП «НОРТОН» та ПП «НОРТОН-БУД-ПРОЕКТ»;
б) завірені підписом керівникам та печаткою підприємства накази про прийняття на роботу працівників, які підтверджують трудові відносини з останніми.
З огляду на викладене вище, ми, ПП «НОРТОН-БУД-ПРОЕКТ», дотримались всіх вимог Оголошення про проведеної закупівлі, а також у своїй пропозиції надали всі документи, які вимагались положеннями Оголошення, а також довели та підтвердили факт трудових відносин з працівниками. Тому, вимагаємо:
– скасувати Протокол прийняття рішення уповноваженою особою №2 від 14 січня 2022 року, відповідно до якого вирішено відхилити пропозицію ПП «НОРТОН-БУД-ПРОЕКТ»;
– прийняти рішення про повторний розгляд пропозиції ПП «НОРТОН-БУД-ПРОЕКТ».
Пов'язані документи:
Учасник
- Оскарження 17.01.2022 10:38
- протокол 5.pdf 18.01.2022 10:26
Дата подачі:
17.01.2022 10:38
Вирішення:
1. Зміна назви підприємства або структурного підрозділу тягне певні дії у частині внесення записів до трудової книжки. Згідно Інструкції № 58, якщо за час роботи працівника назва підприємства змінюється, то про це окремим рядком у графі 3 його трудової книжки робиться запис відповідно до тексту наказу роботодавця, а в графі 4 зазначається підстава перейменування: наказ (розпорядження), його дата і номер.
Скан - копій трудових де внесено зміни не надали.
2. В оголошенні про проведення спрощеної процедури було вказано надати:
На підтвердження відповідності запропонованих робіт вимогам встановленим у Додатку № 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Учасник у складі пропозиції повинен надати наступні документи, складені у відповідності до кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво, затвердженою Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281» та завірені підписом уповноваженої особи учасника на підпис пропозиції:
- Зведений кошторис на проектні і вишукувальні роботи.
У складі пропозиції даного документу не було надано.
Статус вимоги:
Відхилено