• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Вершкове масло

Завершена

7 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 36.00 UAH
Період оскарження: 09.11.2017 14:43 - 10.11.2017 14:48
Вимога
Вирішена

пропозиція ТОВ "УСПІХ - 2012" не відповідає вимогам Замовника, зазначеним в період оголошення

Номер: 23d06c490f3e475a888cfb73ba7e8fed
Ідентифікатор запиту: UA-2017-11-09-002065-c.a1
Назва: пропозиція ТОВ "УСПІХ - 2012" не відповідає вимогам Замовника, зазначеним в період оголошення
Вимога:
14.11.2017 на офіційній електронній площадці PROZORRO.GOV.UA ідентифікатор закупівлі UA-2017-11-09-002065-c з 14:27 по 14:48 за Київським часом відбувся аукціон. За результатом аукціону Учасником з найнижчою ціновою пропозицією свизнано Товарство з обмеженою відповідальністю "УСПІХ - 2012" (далі за текстом - Учасник1). Але Учасником 1 не виконано вимог, які передбачені оголошенням та кваліфікаційними критеріями, а саме. По-перше, відповідно до п.1 Додатку 3 "Кваліфікаційні вимоги до Учасників" (далі за текстом - Додаток 3 Учасник повинен в складі своєї пропозиції в електронному ( в сканованому вигляді в форматі PDF), викласти в системі проведення електронних закупівель, завірені підписом та печаткою Учасника наступні документи: 1) відомості про учасника процедури закупівлі. У складі пропозиції Учасника 1 відсутній вищевказаний документ. По-друге, відповідно до п.3 Додатку 3 Учасник повинен в складі своєї пропозиції в електронному ( в сканованому вигляді в форматі PDF), викласти в системі проведення електронних закупівель, завірені підписом та печаткою Учасника наступні документи: 3) цінову пропозицію електронних торгів на весь обсяг закупівлі, відповідно до форми, наведеної в Додатку № 1. У складі пропозиції Учасника 1 відсутня форма цінової пропозиції, яка наведена в Додатку №1. По-третє, відповідно до п.4 Додатку 3 Учасник повинен в складі своєї пропозиції в електронному ( в сканованому вигляді в форматі PDF), викласти в системі проведення електронних закупівель, завірені підписом та печаткою Учасника наступні документи: 4) завірена підписом та печаткою копія документу про якість: (сертифікат якості або декларація виробника, висновок санітарно - епідеміологічної експертизи, посвідчення про якість із зазначенням терміну придатності, умов збереження). У складі пропозиції Учасника 1 відсутні документи, які підтверджують якість запропонованого товару. В-четверте, Додатком 3 передбачено, що документи, які Учасник повинен надати в складі пропозиції в електронному вигляді повинні бути в форматі PDF та обовязково завірені належним чином підписом та печаткою Учасника. Учасником 1 у складі пропозиції надані документи, які мають формат розширення інший, ніж PDF , та зовсім не завірені належним чином. Відпоідно до ДСТУ 4163-2003 "Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів" (далі за текстом - Національний стандарт) завіряти документи слід із зазначенням назви посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів та прізвища, з відміткою «Згідно з оригіналом», завіреним печаткою, дати засвідчення копії. Жоден документ Учасника1 не відповідає Національному стандарту, тобто є нікчемним і не повинен братися до уваги Замовником. У разі, якщо Учасник 1 забажає дозавантажити після аукціону документи - це буде порушення норм Закону "Про здійснення публічних закупівель" (далі за текстом - Закон). Відповідно до п.1 ст.2 Закону цей Закон застосовується під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, ніж 200 тисяч грн. під час закупівлі товарів та послуг та 1,5 мільйона гривень піж час закуіпівлі робіт, та замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель. Відповідно до ч.1 ст.25 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електрону систему закупівель. Згідно ч.5 ст. 25 Закону учасник має право внести зміни або відкликати свою тендерну пропозицію до закінчення строку її подання. Такі зміни, або заяв про відкликання враховуються в разі, якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення строку подання тендерних пропозицій. Відповідно до розділу 10. "Редагування та анулювання пропозицiй" Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП "Зовнішторгвидав України" за №35 від 13.04.2016 (далі за текстом - Порядок) Учасник має право вносити змiни та уточнення до поданої ним пропозицiї до закiнчення перiоду прийому пропозицiй, визначених Замовником. Уся iсторiя змiн, внесених у цей перiод, зберiгається i стає доступною для перегляду всiм Користувачам Системи пiсля закiнчення Аукцiону. Також Учасник може анулювати свою пропозицiю лише в перiод прийому пропозицiй. Тобто, Закон зобов'язує Замовника залишити без розгляду документи, які Учасник "дозавантажить" після аукціону. Замовник повинен розглядати тільки ті документи, які були подані учасником до моменту закінчення кінцевого строку подання пропозицій. Існує практика оскарження результатів процедур, які проводились з порушенням вищевказаної норми Закону. Регіональною філією "Українська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця" було проведено відкриті торги на закупівлю свтильників (ідентифікатор закупівлі N UA -2016-04-13-000033-а), у яких прийняло участь два учасника - ТОВ "Нордкліфф" та ТОВ "Електропривід". Водночас, ТОВ "Електропривід", який на аукціоні запропонував найнижчу ціну і був визнаний переможцем, через декілька днів після його завершення почав "дозавантажувати" документи, вже у віповідність до документації. В результаті зазначених протиправних дій іншим учасником даної процедури закупівлі подано скаргу до органу оскарження. 03.06.2016 Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель було прийнято рішення №31-р/пк/пз, згідно якого Замовника було зобовязано скасувати всі рішення прийняті після розкриття тенерних пропозицій, в тому числі і рішення про визначення переможця. Тому, Учасник1 не має права "дозавантажити" документи, які не надав в момент подання тендерних пропозицій, а Замовник в свою чергу не має законних підстав брати до уваги "дозавантажені" документи. Згідно з п.6.9 Порядку пропозиція Учасника повинна відповідати вимогам, зазначеним Замовником під час оголошення Закупівлі. Відповідно до п.9.1 Порядку Замовник розглядає Учасника, який надав за результатами Аукцiону найнижчу пропозицiю, та приймає рiшення щодо вiдповiдностi пропозицiї вимогам, зазначеним у перiод оголошення Закупiвлi. Пункт 9.2 Порядку містить перелік підстав для дискваліфікації Учасника, одна із яких є - "пропозицiя Учасника, який запропонував найменшу цiну, не вiдповiдає умовам Закупiвлi". Цим пунктом зазначено порядок дискваліфікації Учасника, а саме у разi дисквалiфiкацiї Учасника, який запропонував найменшу цiну, Замовник публiкує в Системi скан-копiю документа з вiдповiдним аргументованим рiшенням та система автоматично визначає наступного Учасника Аукцiону з наступною за величиною цiновою пропозицiєю, , яку має розглядати Замовник. Тобто, пропозиція учасника1 повинна бути дискваліфікована. Виходячи з вищевказаного, я ФОП Ворожцова Л.Г., вимагаю дискваліфікувати пропозицію ТОВ "УСПІХ - 2012", як таку, що не відповідає вимогам Замовника, зазначеним в період оголошення. У разі незадоволення моїх законних вимог буду вимушена звернутися до правоохоронних органів та до системи впливу та контролю закупівель DOZORRO.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: На засіданні тендерного комітету установи ухвалено рішення про дискваліфікацію пропозиції Учасника ТОВ "УСПІХ- 2012".
Статус вимоги: Задоволено