• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Реконструкція інфекційно-діагностичного (боксованого) відділення з блоком інтенсивної терапії та реанімації інфекційних хворих КНП ЛОР «ЛОДКЛ» розташованого за адресою: м Лисичанськ, квартал 40 років Перемоги 12А

Торги не відбулися

178 067 397.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 890 337.00 UAH
Період оскарження: 30.12.2021 16:20 - 03.02.2022 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: 1e7ebc96f2af4c538a22823191b08af2
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-30-001999-b.b2
Назва: Скарга
Скарга:
Замовником було прийнято рішення щодо допущення до автоматичної оцінки тендерної пропозиції ТОВ " НОВОПРОМ СІТІ", Скаржник не може погодитися з таким рішеннями та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі». Відповідно до п.1 розділу 3 тендерної документації: Учасник подає для участі в закупівлі: проект договору про закупівлю з зазначенням порядку змін його умов (Додаток 6) підписаний учасником та скріплений печаткою (у разі наявності печатки). У складі тендерної пропозиції надано проект договору (файли: 13.Додаток 6.PDF, 13.Додаток 6.PDF.p7s), який містить договірну ціну у розмірі 158 783 355,01 грн. Таким чином, відповідно до статті 28 Закону у разі якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону, у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні, електронною системою закупівель автоматично розкриваються всі файли тендерної пропозиції, крім інформації про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції. . Замовником було прийнято рішення щодо допущення до автоматичної оцінки тендерної пропозиції ТОВ " БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДГРАНД", Скаржник не може погодитися з таким рішеннями та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі». Відповідно до п.1 розділу 3 тендерної документації: Учасник подає для участі в закупівлі: проект договору про закупівлю з зазначенням порядку змін його умов (Додаток 6) підписаний учасником та скріплений печаткою (у разі наявності печатки). У складі тендерної пропозиції надано проект договору (файли: Додаток 6.PDF, Додаток 6.PDF.p7s), який містить договірну ціну у розмірі 162 704 353,03 грн. Таким чином, відповідно до статті 28 Закону у разі якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону, у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні, електронною системою закупівель автоматично розкриваються всі файли тендерної пропозиції, крім інформації про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції. Під час розкриття тендерних пропозицій/пропозицій автоматично розкривається вся інформація, зазначена в тендерних пропозиціях/пропозиціях учасників, крім інформації, зазначеної в абзаці другому цієї частини, та формується список учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни/приведеної ціни. Не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником як конфіденційна, у тому числі що містить персональні дані. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону. За таких умов, у порушення вимог статті 28 Закону до розкриття тендерних пропозицій є доступною всім учасникам та Замовнику Процедури закупівлі інформація щодо ціни цього учасника. Враховуючи наведене, розкриття тендерної пропозиції учасника Процедури закупівлі в частині інформації про ціну на етапі, коли розкривається лише частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі, є порушенням законодавства з питань публічних закупівель. Враховуючи викладене, наведені вище обставини призвели до порушень, які неможливо усунути. Відповідно до статті 32 Закону замовник відміняє торги, зокрема, в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Дата розгляду скарги: 01.03.2022 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 18.02.2022 16:50
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 29.04.2022 13:14
Дата виконання рішення Замовником: 20.05.2022 13:02
Коментар замовника щодо усунення порушень: Замовник відміняє торги.
Задовільнена: Так
Автор: ТОВ "УКРАЇНСЬКА АЛЬТЕРНАТИВА", Віталій Литвиненко +380982448050 ukreiniana@gmail.com
Вимога
Є відповідь

Щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель та скасування неправомірно прийнятого рішення Замовником прийнятого з порушеннями по закупівлі UA-2021-12-30-001999-b

Номер: 1e21fa86d47f4cc1a020431d25322a1c
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-30-001999-b.b1
Назва: Щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель та скасування неправомірно прийнятого рішення Замовником прийнятого з порушеннями по закупівлі UA-2021-12-30-001999-b
Вимога:
Вимога №1 Щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель та скасування неправомірно прийнятого рішення Замовником прийнятого з порушеннями по закупівлі UA-2021-12-30-001999-b та дискваліфікацію учасника: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КРАМЕЛІТБУД» та допущення до аукціону ТОВ «Новопром Сіті» та ТОВ «Будівельна компанія «Будгранд» протокол розгляду тендерних пропозицій від 11 лютого 2022 року Уповноваженої особи Департамента будівництва, енергозбереження, архітектури та містобудування Луганської облдержадміністрації
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Відповідь на вимогу Розглянувши Вашу вимогу вих. № 5 від 14.02.2022 повідомляю наступне. Відповідно до частини 3 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон): «Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті». Ідентична вимога наведена в пункті 3 частині 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовника, зокрема: «Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону у виді довідок (зведеної довідки, тощо), складених учасником у довільній формі». Виходячи із змісту цих вимог, учасник повинен надати довідки (одну зведену довідку) яка має підтвердити, що в учасника процедури відсутні підстави передбачені виключно пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Вами надана довідка за вих № 6 від 24.01.2022 року, в якій Ви зазначили, що в ТОВ «Крамелітбуд» відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції за статтею 17 «зокрема: 1) ТОВ «Крамелітбуд» повідомляє, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі; 2) ТОВ «Крамелітбуд» повідомляє, що відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення; 3) ТОВ «Крамелітбуд» повідомляє, що службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією; 4) ТОВ «Крамелітбуд» повідомляє, що суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів; 5) ТОВ «Крамелітбуд» повідомляє, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; 7) ТОВ «Крамелітбуд» повідомляє, що тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника; 8) ТОВ «Крамелітбуд» повідомляє, що учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура; 9) ТОВ «Крамелітбуд» повідомляє, що у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів); 10) ТОВ «Крамелітбуд» повідомляє, що юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом); 11) ТОВ «Крамелітбуд» повідомляє, що учасник процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у виді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"; 12) ТОВ «Крамелітбуд» повідомляє, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми; 13) ТОВ «Крамелітбуд» повідомляє, що учасник процедури закупівлі має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів)». Як вбачається із зазначеної довідки, в переліку підтверджень відсутності підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Крамелітбуд», відсутнє підтвердження відсутності підстави для відхилення тендерної пропозиції, яка передбачена частиною другою статті 17 Закону, зокрема, про те що учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Із наведених вище норм Закону та Тендерної документації замовника, надання під час подачі тендерної пропозиції саме довідки по частині другою статті 17 Закону є обов’язковим. Виходячи з наведеного, керуючись пунктом 2 частини 1 статті 31 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам тендерної документації та, відповідно, не допускається до аукціону. Отже, Вашу пропозицію відхилено у відповідності із приписами Закону та Ваша Вимога не підлягає задоволенню. 2. По іншій Вашій вимозі, щодо скасування рішення уповноваженої особи щодо допущення ТОВ «Новопром Сіті» до аукціону повідомляю наступне. ТОВ «Новопром Сіті» подав у складі своєї тендерної пропозиції надав файл: «Додаток 6» - проект договору про закупівлю (Далі – Проект Договору), обов’язковість надання якого була передбачена Тендерною документацією, який в свою чергу, відповідно до Розділу «Додатки до договору», включав в себе три додатки, зокрема: календарний графік виконання робіт, договірну ціну та план фінансування робіт. За умовами Проекту Договору, ціна Договору (Додаток 6) має визначатися визначається пунктом 3.1 Договору, в якому інформація про ціну договору відсутня. Враховуючи наведене, Додаток 2 до Проекту Договору як і сам Проект Договору являє собою лише проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку його зміни, як це передбачено пунктом 8 частини 2 статті 22 Закону, а отже не може вважатися ціною тендерної пропозиції учасника. Крім того, відповідно до ч.1 статті 28 Закону: «У разі якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону, у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні, електронною системою закупівель автоматично розкриваються всі файли тендерної пропозиції, крім інформації про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції. Так, електронна система закупівель автоматично, розкрила файли тендерної пропозиції, у тому числі файл «Додаток 6», та на вимогу закону не розкрила ціну пропозицій всіх учасників, у тому числі і ТОВ «Новопром Сіті» . На підтвердження цього зазначу, що до теперішнього часу на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель – інформаційно-телекомунікаційна система «prozorro» не відкрита інформація про ціну тендерних пропозицій учасників, у тому числі і ТОВ «Новопром Сіті». Аналогічна ситуація по Вашій вимозі, щодо скасування рішення уповноваженої особи щодо допущення ТОВ «Будівельна компанія «Будгранд» до аукціону. ТОВ «Будівельна компанія «Будгранд» подав у складі своєї тендерної пропозиції надав файл: «Додаток 6» - проект договору про закупівлю (Далі – Проект Договору), обов’язковість надання якого була передбачена Тендерною документацією, який в свою чергу, відповідно до Розділу «Додатки до договору», включав в себе три додатки, зокрема: календарний графік виконання робіт, договірну ціну та план фінансування робіт. За умовами Проекту Договору, ціна Договору (Додаток 6) має визначатися пунктом 3.1 Договору, в якому інформація про ціну договору відсутня. Враховуючи наведене, Додаток 2 до Проекту Договору як і сам Проект Договору являє собою лише проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку його зміни, як це передбачено пунктом 8 частини 2 статті 22 Закону, а отже не може вважатися ціною тендерної пропозиції учасника. Крім того, відповідно до ч.1 статті 28 Закону: «У разі якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону, у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні, електронною системою закупівель автоматично розкриваються всі файли тендерної пропозиції, крім інформації про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції. Так, електронна система закупівель автоматично, розкрила файли тендерної пропозиції, у тому числі файл «Додаток 6», та на вимогу закону не розкрила ціну пропозицій всіх учасників, у тому числі і ТОВ «Будівельна компанія «Будгранд». На підтвердження цього зазначу, що до теперішнього часу на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель – інформаційно-телекомунікаційна система «prozorro» не відкрита інформація про ціну тендерних пропозицій учасників, у тому числі і ТОВ «Будівельна компанія «Будгранд» . До того ж, статтею 31 Закону «Відхилення тендерних пропозицій», не передбачена підстава для відхилення тендерної пропозиції учасника у зв’язку із будь-якими можливими порушеннями з боку інформаційно-телекомунікаційної системи «prozorro». Отже, з огляду на вище наведене, Ваша Вимога не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Не задоволено