-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з технічного обслуговування систем вуличного освітлення
Завершена
150 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 750.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 750.00 UAH
Період оскарження:
30.12.2021 14:41 - 06.01.2022 12:00
Вимога
Залишено без розгляду
щодо неправомірних дій замовника
Номер:
aecd9cf0cb624fa2929f836a205350e1
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-30-001536-a.a5
Назва:
щодо неправомірних дій замовника
Вимога:
в додатку 3 оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначаено:
Довідка довільної форми з переліком наявного обладнання (транспортних засобів) та матеріально-технічної бази для забезпечення належного рівня надання визначених послуг (із зазначенням власне або таке, що перебуває в користуванні). Обов’язковою є наявність в учасника не менше одного АВТОПІДІЙМАЧА. Якщо обладнання та матеріально-технічна база перебувають в користуванні (оренда/найм, лізинг, позичка тощо) або залучаються за договорами надання послуг, іншими договорами - надати відповідні договори з усіма додатками до них. В разі наявності в учасника власних транспортних засобів - надати скан-копію з оригіналу або з належним чином засвідченої копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів (технічний паспорт) на такі т/з.
Учасник має право зазначити інформацію про обладнання, матеріально-технічну базу та технології субпідрядників/співвиконавців, у разі їх залучення, з обов’язковим наданням усіх документів передбачених цим кваліфікаційним критерієм.
учасник ТОВ "Гнівань-буд" надав довідку "12/01 від 11.01.2022 року "Про наявність обладання і матеріально-технічної бази" в якій значиться спеціалізований вантажний фургон, трактор колісний, екскаватор, вантажний фургон малотонажний, разом з тим у вказаій довідці та інших документах учасника ТОВ "Гнівань-буд" НЕ МАЄ ВІДОМОСТЕЙ ПРО НАЯВІСТЬ НЕ МЕНШЕ ОДНОГО АВТОПІДІЙМАЧА.
таким чином пропозиція учасника ТОВ "Гнівань-буд" має бути відхилена на підставі п.1 ч. 13 ст. 14 Закону України "Про публічні закупіцвлі" яку така що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
з урахуванням вищевикладеного вимагаємо надати відповідь:
- де у пропозиції ТОВ Гнівань-буд містяться відомості щодо автопідіймача?
- чи була наявність не менше одного автопідіймача обовязковою умовою для учасників?
- якщо у ТОВ "Гнівань-буд" не має автопідіймача, чи відповідає він вимогам оголошення про закупівлю і до предмета про закупівлю?
нагадуємо Вам, що у протоколі уповноважена особа вказала що відсутні будь-які підстави для відхилення пропозиції ТОВ Гнівань-буд, тим самим посадова особа вчинила кримінальне правопорушення, передбачене ч.1 ст. 366 КК України "службове підроблення" у вигляді внесенння недостовірних відомостей в протокол про визнання переможцем. Це на адміністративна відповідальність передбачена КУпАП, а кримінальна. Крім того, у випадку невідхилення пропозиції ТОВ Гніванбь-буд, в діяїх посадових осіб замовника можуть вбачатись ознаки корупційного правопорушення.
також дії Замовника щодо невідхилення ТОВ "Гнівань-буд" учасник може оскаржити в суді. З прикладом такого оскарженя - рішенням суду Ви можете ознайомитись за посиланям: https://reyestr.court.gov.ua/Review/98170183
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.01.2022 16:32
Вирішення:
Відповідно до додатку № 3 оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимагалось від учасників спрощеної закупівлі надати у складі пропозиції: «Довідка довільної форми з переліком наявного обладнання (транспортних засобів) та матеріально-технічної бази для забезпечення належного рівня надання визначених послуг (із зазначенням власне або таке, що перебуває в користуванні). Обов’язковою є наявність в учасника не менше одного автопідіймача. Якщо обладнання та матеріально-технічна база перебувають в користуванні (оренда/найм, лізинг, позичка тощо) або залучаються за договорами надання послуг, іншими договорами - надати відповідні договори з усіма додатками до них. В разі наявності в учасника власних транспортних засобів - надати скан-копію з оригіналу або з належним чином засвідченої копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів (технічний паспорт) на такі т/з.». Учасником ТОВ «ГНІВАНЬ-БУД» було надано у складі пропозиції додаток № 12 вих. 12/01 від 11 січня 2022 року «НАЯВНІСТЬ ОБЛАДНАННЯ ТА МАТЕРІАЛЬНО ТЕХНІЧНОЇ БАЗИ» де в п. 4 зазначено «RENAULT MASTER, вантажний фургон малотонажний – В (спеціалізований гідравлічний підйомник), справний 1 од. 2009 р., Договір позички 15.01.21 р. » також надано договір позички транспортного засобу від 15.01.2021 р. за номером НМР № 555808, свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу СХО490153, в якому зазначено «Особливі відмітки Спеціалізований гідравлічний підйомник».
Відповідно до вище викладеного, учасник Закупівлі ТОВ «ГНІВАНЬ-БУД» має в наявності обладнання для виконання умов даної закупівлі а саме «RENAULT MASTER, вантажний фургон малотонажний – В (спеціалізований гідравлічний підйомник)»
Проаналізувавши пропозицію ФОП Ромасюнь А.В., а саме надану в складі пропозиції Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази за вих.. № 220110/02 від 10 січня 2022 р. в п. 25 вказано «Автомобіль- автовежа спеціалізована(автопідіймач), JAC, рік випуску 2011р., 1 шт.», Договір оренди №1-5 від 12 травня 2020 р., з ФОП Підстружко О.П., свідоцтво про реєстацію транспортного засобу СХО 802753,в якому вказано «Спеціалізований вантажний фургон ізотермічний-С JAC NFC 1045 K » та Договір № 15-08 від 20 серпня 2020 р. з СТОВ «Обрій».
Виходячи з вище викладеного, Ви як учасник Закупівлі ФОП Ромасюнь А.В., свідомо надали не правдиві відомості у складі своєї пропозиції а саме: вказали «Автомобіль- автовежа спеціалізована(автопідіймач), JAC, рік випуску 2011р., 1 шт.», але згідно свідоцтва про реєстацію транспортного засобу СХО 802753 цей транспортний засіб являється «Спеціалізований вантажний фургон ізотермічний-С JAC NFC 1045 K », по друге Договора №1-5 від 12 травня 2020 р., № 15-08 від 20 серпня 2020 р., являються недійсними так як ФОП Підстружко О.П., та СТОВ «Обрій» не мають права надавати в оренду власну авто техніку з відсутності в них відповідного класифікатора виду економічної діяльності «КВЕД», що перевірено з сайту «Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» за посиланням https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search.
Стосовно Вашого нагадування «нагадуємо Вам, що у протоколі уповноважена особа вказала, що відсутні будь-які підстави для відхилення пропозиції ТОВ «Гнівань-буд», тим самим посадова особа вчинила кримінальне правопорушення, передбачене ч.1 ст. 366 КК України "службове підроблення"»
ПОВІДОМЛЯЄМО: Відповідно до ст. 62 Конституції України, особа вважається не винуватою у вчиненні злочину, і не може бути піддана кримінальному покаранню, доки її вину не буде доведено в законному порядку та встановлено обвинувальним вироком суду.
Таким чином звинувачення безпідставні та можуть кваліфікуватися як наклеп, тобто поширення завідомо неправдивих вигадок, що ганьблять іншу особу згідно з ст. 151 КК України.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
20.01.2022 08:40
Вимога
Вирішена
щодо неправомірності відхилення пропозиції учасника ФОП Ромасюь А.В.
Номер:
346ba9a279504f0b96eefaddc2afeba9
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-30-001536-a.a4
Назва:
щодо неправомірності відхилення пропозиції учасника ФОП Ромасюь А.В.
Вимога:
Уважно розглянувши протокол відхилення пропозиції у спрощеній закупівлі UA-2021-12-30-001536-a вважаємо таке рішення упередженим, необ’єктивним і таким що підлягає скасуванню з наступних причин.
Відповідно до оголошення оприлюдненого в електронній системі торгів «ПРОЗОРРО» одним і єдиним критерієм вибору переможця є ціна -100%.
У протоколі про відхилення Замовник посилається на норми додатку 3 оголошення про проведення спрощеної закупівлі:
Усі довідки, листи (відгуки, гарантійні), повідомлення учасника повинні бути видані не раніше дати оголошення закупівлі. Учасник надає гарантійний лист щодо зобов’язання надавати довідки, листи, повідомлення, які видані не раніше дати оголошення закупівлі.
Відповідно до українського правопису частина простого поширеного речення «Усі довідки, листи (відгуки, гарантійні), повідомлення учасника» означає наступне:
Усі довідки учасника, листи (відгуки, гарантійні) учасника, повідомлення учасника повинні бути видані не раніше дати оголошення закупівлі (тобто після 30.12.2022).
Відповідно до українського правопису вираз:
«Усі довідки учасника, листи (відгуки, гарантійні) учасника, повідомлення учасника»
означає:
– «усі довідки виготовлені учасником (або автором яких є учасник), листи (відгуки, гарантійні) виготовлені учасником (або автором яких є учасник), повідомлення виготовлені учасником (або автором яких є учасник)»
Крім того, відповідно до Постанови КМУ № 55 від 17 січня 2018 р. «Деякі питання документування управлінської діяльності» та вимог ДСТУ 4163:2020 «Державна уніфікована система документації. Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів» вираз «довідки, листи (відгуки, гарантійні), повідомлення учасника» означає що це документи, автором яких є учасник – ФОП Ромасюнь А.В.
Вираз на який посилається замовник у протоколі відхилення повинен мати таку редакцію в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі:
Усі довідки, листи (відгуки видані учаснику, гарантійні), повідомлення учасника повинні бути видані не раніше дати оголошення закупівлі.
Відповідно до вимогу Додатку 3 оголошення про проведення спрощеної закупівлі
На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати:
- не менше 1 копії договору у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору),
- лист відгук від контрагента про належне виконання наданого договору.
Інформація може надаватися про частково виконаний договір, дія якого не закінчена.
Під аналогічним договором мається на увазі договір, за яким учасник надавав послуги та/або виконував роботи з технічного обслуговування мереж зовнішнього освітлення або поточного ремонту мереж зовнішнього освітлення або капітального ремонту мереж зовнішнього освітлення.
Отже, в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі не містилось прямої чи опосередкованої вимоги надати лист відгук від контрагента про належне виконання наданого договору, видані не раніше дати оголошення закупівлі.
Відгук учасника і лист відгук від контрагента це різні за своєю суттю і природою походження документи.
З урахуванням вищевикладеного, учасник не порушив вимоги оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Більш того, варто зазначити, що замовник відповідно до абз.2 ч.15 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Тому якщо якщо замовник піддає сумніву будь-які документа ФОП Ромасюня А.В. і документи видані ФОП Ромасюню А.В. третіми особами, і подані таким учасником в складі пропозиції, то він має право звертатись за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
Відповідно до Закону України «про публічні закупівлі» перевіряти пропозицію на відповідність до своїх вимог належить до обов’язок кожного Замовника.
З огляду на вищевикладене таке рішення Замовника суперечить вимогам ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме принципам здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників. Зокрема, закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність (економія запропонована учансиком ФОП Ромасюнь А.В. становить 56 тис. грн. або понад 37% чи 8,6 мінімальних зарплат, які Замовник міг виплати свої працівникам за рахунок економії бюджетних коштів ;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (замовник не вимагав в оголошені, що листи відгуки від контрагента про належне виконання наданого договору, повинні бути видані не раніше дати оголошення закупівлі);
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом.
Забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника.
Варто також зазначити що пропозиція учасника ТОВ «Гнівань-буд» не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Так, в додатку 3 оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначено:
Довідка довільної форми з переліком наявного обладнання (транспортних засобів) та матеріально-технічної бази для забезпечення належного рівня надання визначених послуг (із зазначенням власне або таке, що перебуває в користуванні). Обов’язковою є наявність в учасника не менше одного АВТОПІДІЙМАЧА. Якщо обладнання та матеріально-технічна база перебувають в користуванні (оренда/найм, лізинг, позичка тощо) або залучаються за договорами надання послуг, іншими договорами - надати відповідні договори з усіма додатками до них. В разі наявності в учасника власних транспортних засобів - надати скан-копію з оригіналу або з належним чином засвідченої копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів (технічний паспорт) на такі т/з.
Учасник має право зазначити інформацію про обладнання, матеріально-технічну базу та технології субпідрядників/співвиконавців, у разі їх залучення, з обов’язковим наданням усіх документів передбачених цим кваліфікаційним критерієм.
В свою чергу, учасник ТОВ "Гнівань-буд" у файлі «4 Наявність працівників та обладнання» надав довідку.pdf» надав довідку № 12/01 від 11.01.2022 року "Про наявність обладання і матеріально-технічної бази" в якій значиться спеціалізований вантажний фургон, трактор колісний, екскаватор, вантажний фургон малотонажний, разом з тим у вказаій довідці та інших документах учасника ТОВ "Гнівань-буд" НЕ МАЄ ВІДОМОСТЕЙ ПРО НАЯВІСТЬ НЕ МЕНШЕ ОДНОГО АВТОПІДІЙМАЧА.
Таким чином пропозиція учасника ТОВ "Гнівань-буд" має бути відхилена на підставі п.1 ч. 13 ст. 14 Закону України "Про публічні закупіцвлі" яку така що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
З урахуванням вищевикладеного, на підставі ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі»
вимагаємо:
- надати відповіді на порушені у вищевказаній вимозі питання;
- скасувати рішення про відхилення пропозиції учансика ФОП Ромасюнь А.В. і провести його повторну кваліфікацію
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИМОГА.pdf 17.01.2022 15:23
Дата подачі:
17.01.2022 15:23
Вирішення:
У відповідь на Вашу вимогу, щодо неправомірності відхилення пропозиції учасника ФОП Ромасюнь А.В., повідомляємо наступне: відповідно до кваліфікаційних вимог до Учасника та переліку документів, які їх підтверджують додатку 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимагалось надати у складі пропозиції усі довідки, листи (відгуки, гарантійні), повідомлення учасника повинні бути видані не раніше дати оголошення закупівлі. Ви надали у складі пропозиції лист-відгук від Центрального ринку Літинського районного споживчого товариства від 01 жовтня 2021 р., № 41 та лист-відгук від Літинського районного споживчого товариства від 02 жовтня 2021 р. натомість ваша пропозиція була відхилена відповідно до п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону, оскільки пропозиція Учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошені про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Ви як учасник, відповідно до п. 1 ч. 7 ст. 14 Закону у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою, щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі стосовно обґрунтування даної вимоги або внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, вами не було здійснено,таким чином Ви як учасник закупівлі погодились з умовами закупівлі.
Таким чином, жодних порушень під час встановлення вимоги: «в складі пропозиції усі довідки, листи (відгуки, гарантійні), повідомлення учасника повинні бути видані не раніше дати оголошення закупівлі», допущено не було.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
щодо невідповідності учасника ТОВ "ГНІВАНЬ-БУД" вимога оголошення
Номер:
61ab0d8dfd584e87a0e1e4a0dc45eb7c
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-30-001536-a.a3
Назва:
щодо невідповідності учасника ТОВ "ГНІВАНЬ-БУД" вимога оголошення
Вимога:
в додатку 3 оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначаено:
Довідка довільної форми з переліком наявного обладнання (транспортних засобів) та матеріально-технічної бази для забезпечення належного рівня надання визначених послуг (із зазначенням власне або таке, що перебуває в користуванні). Обов’язковою є наявність в учасника не менше одного АВТОПІДІЙМАЧА. Якщо обладнання та матеріально-технічна база перебувають в користуванні (оренда/найм, лізинг, позичка тощо) або залучаються за договорами надання послуг, іншими договорами - надати відповідні договори з усіма додатками до них. В разі наявності в учасника власних транспортних засобів - надати скан-копію з оригіналу або з належним чином засвідченої копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів (технічний паспорт) на такі т/з.
Учасник має право зазначити інформацію про обладнання, матеріально-технічну базу та технології субпідрядників/співвиконавців, у разі їх залучення, з обов’язковим наданням усіх документів передбачених цим кваліфікаційним критерієм.
учасник ТОВ "Гнівань-буд" надав довідку "12/01 від 11.01.2022 року "Про наявність обладання і матеріально-технічної бази" в якій значиться спеціалізований вантажний фургон, трактор колісний, екскаватор, вантажний фургон малотонажний, разом з тим у вказаій довідці та інших документах учасника ТОВ "Гнівань-буд" НЕ МАЄ ВІДОМОСТЕЙ ПРО НАЯВІСТЬ НЕ МЕНШЕ ОДНОГО АВТОПІДІЙМАЧА.
таким чином пропозиція учасника ТОВ "Гнівань-буд" має бути відхилена на підставі п.1 ч. 13 ст. 14 Закону України "Про публічні закупіцвлі" яку така що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівл
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.01.2022 13:33
Вирішення:
Шановний Учаснику на даному етапі Ви можете, відповідно до п. 2 ч. 14 ст. 14 Закону, як учасник, пропозиція якого відхилена, звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію, щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, а не з вимогою не відповідності інших учасників закупівлі.
Статус вимоги:
Задоволено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
щодо непередбачених умов договору
Номер:
b32e7a8340084065bf432dad84600aa2
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-30-001536-a.c2
Назва:
щодо непередбачених умов договору
Вимога:
відповідно до п.1.3. проекту Договору, Якість послуг, що надаються, повинна відповідати вимогам, передбаченим в тендерній документації, а також державним нормам, технічним умовам та загальним вимогам, які пред’являються до послуг цього типу, про що УЧАСНИК повинен надати в складі пропозиції гарантійний лист.
відповідно до ст. 626 Цивільного кодексу України, Договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків. Договір є двостороннім, якщо правами та обов'язками наділені обидві сторони договору. До договорів, що укладаються більш як двома сторонами (багатосторонні договори), застосовуються загальні положення про договір, якщо це не суперечить багатосторонньому характеру цих договорів.
в преамбулі проекту договору зазначено, що :
Замовник: Відділ комунальної власності, земельних відносин, містобудування, житлово-комунального господарства та благоустрою Сутисківської селищної ради, в особі начальника Стальченко Лілії Миколаївни, що діє на підставі Положення, в подальшому Замовник, з однієї сторони і Виконавець ___________________________________________ в особі директора ________________________________, що діє на підставі _______________ з іншої сторони, уклали даний договір про наступне:
отже у вказаному договорі діє дві сторони і в кінці проект договору підписує Замовник і Виконавець
відповідно до ч. 4 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі". Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі.
отже за результатами закупівлі з переможцем закупівлі буде укладений і повинен бути укла.дений договір який ідентичний проекту договору.
відповідно до ст. 631 ЦК України, Строком договору є час, протягом якого сторони можуть здійснити свої права і виконати свої обов'язки відповідно до договору. Договір набирає чинності з моменту його укладення. Сторони можуть встановити, що умови договору застосовуються до відносин між ними, які виникли до його укладення. Закінчення строку договору не звільняє сторони від відповідальності за його порушення, яке мало місце під час дії договору.
з урахуваням вищевиладеного, в договорі не встановлено що умови договору застосовуються до відносин між сторонами, які виникли до його укладення.
сторонами в цьому договорі є Замовник і Підрядник.
Учасник не є стороною договору, оскільки його не укладає, не підписує і не має прав.
таким чином учасник і не має обов'язків.
тим більше Учасник не може виконати п. 1.3 Договору оскільки договір підписується з переможцем, який обирається замвоником одним серед всіх суб'єктів господарювання, які подали пропозиції.
яким чином учасник може виконувати умови правочину який ще не набрав юридичної сили, і може не набрати якщо такого учасника не визнають переможцем.
з урахуванням вищевикладеного, вимагаємо прибрати з проекту договору п. 1.3., як такий що суперечить змісту договору, та нормам Цивільного Кодексу України
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.01.2022 22:07
Вирішення:
Відповідно Наказу Мінрегіону від 01.11.2021р. №281 "Про затвердження кошторисних норм України у будівництві".
Данний наказ не стосується надання обслуговування вуличного освітлення.
Шановний учаснику зміни внесені до договору.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
щодо дискримінаційної вимоги про обстеження об'єкту
Номер:
d9cb80172a6c47c0ac0c5b0a902f63e6
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-30-001536-a.c1
Назва:
щодо дискримінаційної вимоги про обстеження об'єкту
Вимога:
Умова щодо оцінки і розуміння учасником обсягів робіт не передбачена ні умовами оголошення про проведення спрощеної закупівлі ні Законом України "Про публічні закупівлі".
Для розуміння учасником обсягів робіт Замовник оприлюднює проектно-кошторисну документацію, При цьому, учасник який став переможцем повинен виконати роботи відповідно до ПКД, усунення недоліків ПКД вирішуються Замовиком і проектною організацією. Щодо документального не доведення автором вимоги неможливості надати Акт обстеження об’єктуварто зазначити наступне. Відповідно до ст. 19 Конституції України, Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Вказаний докринальний принцип означає. що Замовик як суб'єкт ст. 19 Контситуції України не має права діяти за принципом "що не заборонено, то дозволено", а діяти виключно в межах компетенції. Законом України "Про публічні закупівлі" не передбачено право замовника виставляти дискримінаційні вимоги. (відповідно до ч.5 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі", оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників). ПДАК АМКУ надала висовок що вимога щодо надання акта огляду об'єкта є дискримінуючою. В свою чергу Замовник не має права стверджувати протилежне, оскільки не має на те відповідних повноважень. Крім того, відповідно до ч.ч. 4-6 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі" Вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Замовником визначаються вимоги щодо надання забезпечення пропозиції відповідно до статті 25 цього Закону та забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до статті 27 цього Закону. Із системного аналізу вказаних норм Закону випливає, що акт обстеження обєкту не є вимогою до предмета закупівлі, оскільки предмет закупівлі не огляд, не проекто-кошторисні роботи а капітальний ремонт, який виконується відповідно до проектно-кошторисної документації. щодо недійних норм закону які були наведені у вимозі. дійсно, Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві», затверджено Кошторисні норми України у вигляді двох Настанов, водночас визначено такими, що втратили чинність, Державні стандарти України: ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. водочас вказаним наказом затверджено Настанову з визначення вартості будівництва (електронний ресурс https://www.minregion.gov.ua/wp-content/uploads/2021/11/knu-nastanova-z-vyznachennya-vartosti-budivnycztva.pdf). відповідно до абз. 3 п.5.1 вказаної Настанови, Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник НАДАЄ відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. За рішенням замовника відомість обсягів робіт може бути складена за міжнародною системою вимірювання, визначеною Замовником. відповідно до п.1.1. Настанови, ця Настанова визначає основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві для визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів та частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування (далі – будівництво). Ця Настанова є ОБОВ’ЯЗКОВОЮ для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням БЮДЖЕТНИХ КОШТІВ, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії (далі – державні кошти). Застосування цієї Настанови при будівництві об’єктів із залученням інших джерел фінансування обумовлюється договором. з урахуванням вищевикладеного, вимагаємо Вас привести оголошення про проведення спрощеної закупівлі до вимог ЗУ "Про публічні закупівлі" та Кошторис Норм України "НАСТАНОВА з визначення вартості будівництва", а саме прибрати із оголошення вимогу щодо надання акту огляду об'єкта, а також оприлюднити відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. в іншому випадку, порушення вищевкзааних вимог дає підставу будь-якому учаснику визнати у судовому порядку результати вашої закупівлі недійсними із подальшим застосуванням правил подвійної реституції. Згорнути
Пов'язані документи:
Учасник
- рішення від 29.05.2020 № 10669 акт огляду - незаконно.pdf 04.01.2022 21:30
- рішення від 29.03.2021 №6298 акт обстеженн.pdf 04.01.2022 21:30
Дата подачі:
04.01.2022 21:35
Вирішення:
Данна вимога була прописана для того щоб потенційний учасник міг ознайомитися з обємом робіт.
Данна вимога не є дискримінацією.
Статус вимоги:
Задоволено