-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Медичні матеріали (вата, бинт, рукавички хірургічні, шприци, катетери , пристрій для переливання крові , та ін.- 11 найменувань.))
Медичні матеріали (вата, бинт, рукавички хірургічні, шприци, катетери , пристрій для переливання крові , та ін.- 11 найменувань.))
Торги відмінено
44 350.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 221.75 UAH
мін. крок: 0.5% або 221.75 UAH
Період оскарження:
20.11.2017 15:37 - 22.11.2017 14:00
Вимога
Є відповідь
Виділення в окремі лоти
Номер:
805c52c75e8f472daa2c8b6cd55987fc
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-11-20-001600-a.a1
Назва:
Виділення в окремі лоти
Вимога:
вих. № _____________
від «___»___________
Тернопільська комунальна міська лікарня №2
ВИМОГА
про внесення змін до тендерної документації
(закупівля № 1711841, номер тендеру у ЦБД UA-2017-11-20-001600-a)
27.11.2017 року відбудеться аукціон у допорогових торгах із закупівлі: код ДК 021:2015 – 33140000-3 Медичні матеріали (Медичні матеріали (вата, бинт, рукавички хірургічні, шприци, катетери , пристрій для переливання крові , та ін.- 11 найменувань.))
№ п/п Найменування товару
або еквівалент Од. вим. К-сть
1 Вата медична нестерильна гігроскопічна 100 уп 500
2 Бинт нестерильний 14*7 шт 500
3 Рукавички медичні латексні хірургічні припудрені стерильні RiveRGLOVES IGAR
-7,0
-7,5 пар 750
750
4 Рукавички оглядові н/с
-М
- S пар
1500
1500
5 Пристрій для переливання крові ПК-21-02 шт 1300
6 Шприц 2,0 мл шт 2000
7 Шприц 5,0 мл шт 2000
8 Шприц 10,0 мл шт 2000
9 Шприц 20,0 мл шт 1000
10 Катетер внутрішньовенний 18G шт 200
11 Рукавички хірургічні антимікробні стерильні без пудри Gammex Powder
7.5( Антиснід) пар 10
ПАТ «Гемопласт» має бажання прийняти участь в даних допорогових торгах та має можливість здійснити поставку наступних позицій предмету закупівлі: Пристрій для переливання крові ПК-21-02- 1300шт.; Шприц 2,0 мл – 2000шт; Шприц 5,0 мл – 2000шт.; Шприц 10,0 мл – 1000шт.; Шприц 20,0 мл – 1000шт,
№ п/п Найменування товару
або еквівалент Од. вим. К-сть
№ п/п Найменування товару
або еквівалент Од. вим. К-сть
(які складають найбільшу частину предмету закупівлі), згідно тендерної документації Замовника за своєю найнижчою ціновою пропозицією, однак об’єднання всіх найменувань в предметі закупівлі позбавляє ПАТ «Гемопласт» права взяти участь у процедурі закупівлі.
Замовником не обґрунтовано необхідності об’єднання всіх найменувань в один лот. Таке об’єднання обмежує право тих суб’єктів господарювання, в тому числі ПАТ «Гемопласт», на участь в процедурі закупівлі, які не можуть одночасно запропонувати постачання всіх найменувань предмету закупівлі.
Вважаємо, що Замовник має внести зміни до конкурсної документації шляхом виділення позицій предмету закупівлі в окремі лоти. В іншому випадку це значно звужує коло потенційних учасників бажаючих прийняти участь в даній процедурі закупівлі, що має дискримінаційні ознаки.
Відповідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Тобто чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги.
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в своєму рішенні № 388-р/пк-ск від 26.03.2015 року вже розглядала подібне питання і рішенням колегії було встановлено необхідність поділу предмета закупівлі на окремі лоти, якщо інше призведе до обмеження права певних суб’єктів господарювання взяти участь в процедурі закупівлі.
Виокремлення кожного найменування предмету закупівлі в окремі лоти буде лише сприяти залученню максимальної кількості учасників.
Відповідно ч. 1 п. 1 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги.
Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Відповідно ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів.
Враховуючи викладене, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ВИМАГАЄМО:
Внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі №1711841, номер тендеру у UA-2017-11-20-001600-a шляхом виділення в окремі лоти кожного найменування предмету закупівлі, які зазначені в тендерній документації в даній процедурі закупівлі, що забезпечить максимальну ефективність, економію та конкуренцію.
Пов'язані документи:
Учасник
- 1711841.pdf 21.11.2017 16:45
Дата подачі:
21.11.2017 16:45
Вирішення:
Оскільки технічно не існує можливості в даній закупівлі здійснити поділ на лоти (при здійсненні оголошення не зазначалася опція «Мультилотова закупівля») Замовником дану закупівлю буде відмінено і розпочато вдруге.
Статус вимоги:
Задоволено