-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Сир твердий та сир кисломолочний
Торги відмінено
103 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 517.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 517.00 UAH
Період оскарження:
30.12.2021 11:54 - 06.01.2022 12:00
Вимога
Є відповідь
Вимагаємо усунути порушення
Номер:
6abcc37cf973488794f5dc18a9429412
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-30-000868-a.a1
Назва:
Вимагаємо усунути порушення
Вимога:
Шановний Замовнику!
1. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, визначених у частині 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі».
Звертаємо Вашу увагу, що пункт 2 розділу 9 проекту Договору, що викладений у Додатку 4 Оголошення, не відповідає вимогам чинного законодавства. На вимогу Закону України «Про публічні закупівлі», збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, природного газу та електричної енергії.
Вимагаємо привести у відповідність до Закону України «Про публічні закупівлі» проект Договору та внести відповідні зміни.
2. На вимогу Замовника Комерційна пропозиція подається на фірмовому бланку Учасника. Дана вимога обмежує коло учасників. Звертаємо Вашу увагу, що наявність фірмового бланку не є обов’язковою вимогою відповідно до чинного законодавства України та обмежує участь учасника - фізичної особи-підприємця, який підписує та подає документи, в тому числі, документи пропозиції, створені не на фірмовому бланку.
Вимагаємо привести у відповідність вимогу щодо надання Комерційної пропозиції на фірмовому бланку та внести відповідні зміни.
3. На вимогу Замовника, відповідно до п. 2 Додатку № 1 Оголошення, доставка продукції здійснюється спеціальним автотранспортом згідно з Санітарними правилами для підприємств продовольчої торгівлі у строк визначений замовником в договорі про закупівлю. Товар перевозять спеціалізованим транспортом. Транспорт повинен мати санітарний паспорт, а водій (експедитор) – санітарну книжку з відміткою лікаря про проходження медогляду.
Вимоги до обігу об’єктів санітарних заходів викладені в Законі України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (надалі – Закон).
Звертаємо Вашу увагу, якщо інше не передбачене Законом, єдиним документом, яким мають супроводжуватися об’єкти санітарних заходів під час їх перевезення (пересилання), не пов’язаного із здійсненням експортних або імпортних операцій, є товарно-транспортна накладна.
Вимагаємо виключити вимогу щодо наявності санітарного паспорту на транспорт.
Порядком проведення обов'язкових профілактичних медичних оглядів та видачі особистих медичних книжок, затвердженим Постановою Кабінетів Міністрів України від 23 травня 2001 р. № 559 встановлено: Установи державної санітарно-епідеміологічної служби під час здійснення державного санітарно-епідеміологічного нагляду перевіряють своєчасність проходження обов'язкового медичного огляду та наявність особистих медичних книжок у працівників, які підлягають обов'язковим профілактичним медичним оглядам. Звертаємо Вашу увагу, що обов’язковою вимогою є наявність особистих медичних книжок.
Вимагаємо привести у відповідність вимоги, викладені у п. 2 Додатку № 1 та внести відповідні зміни.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 19.pdf 06.01.2022 13:49
Дата подачі:
06.01.2022 11:39
Вирішення:
Відхилити вимогу Учасника, так як Замовник згідно з ч.2. п.17 ст.14 Закону відміняє закупівлю через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
Статус вимоги:
Відхилено