• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт частини третього поверху головного корпусу КНП «Гадяцька МЦЛ» по вулиці Лохвицька, 1 в місті Гадяч, Гадяцької територіальної громади, Миргородського району Полтавської області, ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Вид забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено На виконання вимог Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі (далі Порядку), затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року № 1082. назва предмета закупівлі: Капітальний ремонт частини третього поверху головного корпусу КНП «Гадяцька МЦЛ» по вулиці Лохвицька, 1 в місті Гадяч, Гадяцької територіальної громади, Миргородського району Полтавської області, ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт; код згідно з Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Торги не відбулися

3 260 590.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 302.95 UAH
Період оскарження: 30.12.2021 10:42 - 11.01.2022 00:00
Вимога
Є відповідь

різний підхід до учасників під час кваліфікації тендерних пропозицій в одному й тому ж питанні

Номер: c8405a8ee67e416aa102132569df34d6
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-30-002616-c.b4
Назва: різний підхід до учасників під час кваліфікації тендерних пропозицій в одному й тому ж питанні
Вимога:
В складі тендерної пропозиції Учасника, визначеного 21.02.2022 переможцем, ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОФБУД 1", наявний договір суборенди від 24.09.2019 р., Сторонами якого є Переможець та безпосередньо Орендар (ТОВ «Будсантехпроект») відповідно до п. 4.1. якого, строк оренди становить 365 календарних днів від акту приймання передачі. Договір оренди укладено з Суборендарем, відповідно до п.1.2. цього договору, майно, що орендується знаходиться у володінні та користуванні Орендаря (тобто, ТОВ «Будсантехпроект»), у відповідності до умов договору оренди № 04-04/16 від 27 жовтня 2016!!!!, та безпосереднім власником, орендодавцем приміщення є КП «Гадяч – Житло»). Пунктом 9.2. договору суборенди встановлено, що договір суборенди припиняє свою дію у випадку розірвання договору оренди між Орендарем (ТОВ «Будсантехпроект») та Орендодавцем (КП «Гадяч-Житло) № 04-04/16 від 27 жовтня 2019!!! р. з будь якої підстави. Тобто, Переможець суборендує приміщення на підставі укладеного договору між Орендарем та Орендодавцем в 2019 році, що не корелюється з п.1.2. того ж договору, який містить посилання на правочин укладений в 2016 році. Крім того, розділ 10 укладеного договору суборенди теж містить посилання на договір саме від 27 жовтня 2019 року. За таких умов, просимо пояснити замовника яким чином, при кваліфікації тендерної пропозиції учасника, визначеного переможцем, замовник дійшов висновку про відповідність ТОВ «Профбуд 1» кваліфікаційному критерію, та чи, випадково, не повинен був застосовувати ті ж роз’яснення Мінекономіки України (від 07.02.2022 № 3304-04/6037-06), які були ним застосовані під час кваліфікації тендерної пропозиції ТОВ «ГАРАНТБУДПРОМ» та відображені у протоколі № 40 від 21.02.2022??? Бо на наш суб’єктивний погляд, переваги нашої тендерної пропозиції очевидні, та підкріплені додатково рішенням Органу оскарження від 09.02.2022. Навіть якби, Замовник припустив, що в. 1.2 договору суборенди від 24 вересня 2019 наявна механічна помилка, та договір був укладений 27 жовтня 2019 (а не 2016) року, то й це б не надавало права Переможцю на користування приміщенням відповідно до умов укладеного договору суборенди 24 вересня 2019 (тобто, за місяць до самої події – договору оренди), до того ж без акта-приймання передачі, терміном 365 кал.днів…. За таких умов, просимо пояснити правомірність своїх дій та перевагу тендерної пропозиції ТОВ «Профбуд 1» в цій частині, над тендерною пропозицією ТОВ «Гарантбудпром». Крім того, прошу пояснити, чому дії замовника під час кваліфікації тендерних пропозицій наскільки кардинально різні, в одному й тому ж питанні, а саме: наявності складського приміщення. Додатково, просимо вказати посилання до файлу, опублікованого в тендерній пропозиції ТОВ «Профбуд 1» (де саме?), в якому ми мали б можливість віднайти лист про намір подальшої оренди/співпраці на 2022 – 2023 роки, підписаний орендодавцем та учасником, який вимагався у разі надання матеріально-технічної бази на правах надання послуг, оренди, лізингу чи іншого права користування та відсутність якого була описана в протоколі № 40 від 21.02.2022???
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до частини 3 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. ТОВ «ГАРАНТБУДПРОМ» 21 лютого 2022 року звернувся до замовника з вимогою UA-2021-12-30-002616-c.b4. Проте, дана вимога не стосується надання додаткової інформації про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям. Не дивлячись на зазначене, Замовником розглянуто Вимогу про усунення порушення UA-2021-12-30-002616-c.b4 подану 21 лютого 2022 року через електронну систему закупівель в зв’язку з чим інформуємо. Тендерною документацією Замовника (додаток 3) передбачено, що у складі обладнання та матеріально-технічної бази учасники обов’язково підтверджують право власності або право користування складським приміщенням (ангаром). Разом з цим, у разі надання матеріально-технічної бази на правах надання послуг, оренди, лізингу або іншого права користування у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати оригінал листа про намір подальшої оренди/співпраці на 2022-2023 роки, підписаний орендодавцем та учасником. Будь-яких інших вимог до документів, що підтверджують право користування складом Замовником не визначено. ТОВ «Профбуд 1» щодо підтвердження наявності складу (виробничо-складського приміщення) надано Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 10.01.2022 № 05-22, Договір суборенди від 24.09.2019 б/н з ТОВ «Будсантехпроект», Лист про намір подальшої співпраці підписаний учасником – ТОВ «Профбуд 1» та ТОВ «Будсантехпроект». Даний лист розміщено в файлі «Документи, листи тощо» (сторінка 3). Жодних невідповідностей, в даному випадку не виявлено, а тому незрозуміло яким чином Замовник мав застосовувати роз’яснення Мінекономіки України (від 07.02.2022 № 3304-04/6037-06) до ТОВ «Профбуд 1». При здійсненні розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Профбуд 1» Замовником не порівнювались документи ТОВ «Профбуд 1» та ТОВ «ГАРАНТБУДПРОМ», а відповідно до вимог Закону документи тендерної пропозиції кожного з учасників розглянуто на відповідність вимогам тендерної документації. При цьому, повідомляємо про недоцільність інформування Замовника про переваги учасника, який не відповідає кваліфікаційним вимогам встановленим Замовником. Правомірність своїх дій пояснюємо наявністю обов’язку нас, як Замовника діяти виключно в межах діючого законодавства у сфері закупівель.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Про надання додаткових роз'яснень

Номер: 428dea9ac45f44969828e92540aabc71
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-30-002616-c.b3
Назва: Про надання додаткових роз'яснень
Вимога:
За результатами аукціону, який відбувся 17 січня 2022 о 14:57, найбільш економічно вигідною пропозицією серед учасників стала тендерна пропозиція ТОВ "ГАРАНТБУДПРОМ". Протоколом № 16 від 19.01.2022 р. учасника процедури закупівлі та тендерну пропозицію ТОВ «ГАРАНТБУДПРОМ» відхилено. Не погодившись з таким рішенням Замовника, ТОВ «ГАРАНТБУДПРОМ» звернулось за захистом своїх прав і законних інтересів до Органу оскарження, подавши скаргу 27.01.2022, за результатами розгляду якої Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія) ухвалено рішення №2729-р/пк-пз від 09.02.2022. Відповідно до якого Колегія зобов'язала Комунальне некомерційне підприємство "Гадяцька міська центральна лікарня" Гадяцької міської ради скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ГАРАНТБУДПРОМ" за процедурою закупівлі — "Капітальний ремонт частини третього поверху головного корпусу КНП "Гадяцька МЦЛ" по вулиці Лохвицька, 1 в місті Гадяч, Гадяцької територіальної громади, Миргородського району Полтавської області, ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-12-30-002616-c. На виконання рішення Колегії, Замовник вдався до технічної відміни рішення свого ж рішення, відображеного в протоколі № 16 від 19.01.2022, (на веб-порталі Уповноваженого органу ним відзвітовано про виконання рішення Колегії замовником: 18 лютого 2022 08:54). Серед іншого, Замовник інформує, що ним усунуто порушення наведені в Рішенні Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 09.02.2022 № 2729-р/пк-пз, шляхом скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ГАРАНТБУДПРОМ". Проте, Замовник звітує про виконання рішення Колегії, упускаючи деякі важливі моменти. Своїм рішенням Колегія (датою прийняття якого є 09.02.2021, публікації 14.02.2021), а саме того, що серед іншого, Колегія встановила, що «Замовник, не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги частини шістнадцятої статті 29 Закону та частини дев'ятої статті 26 Закону.». Разом з тим, Замовник, виконав рішення Колегія частково, скасував своє рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ГАРАНТБУДПРОМ», не надав можливості на виправлення невідповідностей, чим порушив як вимоги част.1 ст. 29 Закону, так і рішення Колегії органу оскарження, та повторно відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ГАРАНТБУДПРОМ», на підставі абз.2 пункту 1 ст. 31 Закону. Однією з підстав, яку застосував Замовник в обгрунтування для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ГАРАНТБУДПРОМ», стало те, що на дату повторного розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ГАРАНТБУДПРОМ» на офіційному сайті Мінекономіки України оприлюднено роз’яснення з додатком щодо застосування 24 годин на усунення невідповідностей від 07.02.2022 № 3304-04/6037-06 (що важливо - до дати ухвалення рішення Органом оскарження) і тому розгляд тендерної пропозиції Уасника здійснювався з урахуванням зазначеного роз’яснення. А отже, вважаємо, що застосувавши роз’яснення органу, який не є органом оскарження та яке містить інформацію про те, що листи Міністерства економіки не встановлюють норм права, а мають виключно рекомендаційний та інформативний характер, дії Замовника суперечать нормам чинного законодавства. Серед іншого, зазначаємо, що за таке порушення, як невиконання рішення АМКУ передбачена відповідальність керівника Замовника, розмір штрафу становить від 34 000 до 85 000 гривень. За безпідставне відхилення тендерних пропозицій част. 3-4 статті 164-14 Кодексу України про адміністративні порушення передбачена відповідальність на уповноважених осіб замовника за безпідставне відхилення тендерних пропозицій в розмірі від 25 500 до 51 000 гривень штрафу (від 51 000 до 85 000 гривень — якщо таке порушення уже мало місце цього року). Як наслідок, ТОВ «ГАРАНТБУДПРОМ» вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, та звертається до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації. Також просимо роз’яснити, яким чином роз’яснення/лист інформативного характеру Мінекономіки України опублікований 07.02.2022 завадив замовнику виконати рішення Органу оскарження від 09.02.2022? Серед іншого, просимо вказати, брак яких саме документів в тендерній пропозиції ТОВ «ГАРАНТБУДПРОМ» завадив виявити невідповідності в документах, які з огляду на протокол № 40 від 21.02.2020, Замовник так детально описує, що наводить на думку, що невідповідності все ж були ним виявлені? Та який саме приклад з роз’яснення Мінекономіки Замовник брав за основу при підготовці рішення з відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ГАРАНТБУДПРОМ»? Враховуючи наведене вище, керуючись правом, наданим ЗУ «Про публічні закупівлі», просимо надати додаткову інформацію про причини невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «ГАРАНТБУДПРОМ» умовам тендерної документації з цих трьох питань?
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Згідно Протокольного рішення (протоколу) уповноваженої особи Замовника від 21.02.2022 № 40 тендерна пропозиція ТОВ «ГАРАНТБУДПРОМ» (далі – Товариство) була відхилена відповідно до абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону. Відповідно до частини 3 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. З огляду на вказану норму Закону Замовником розглянуто Вимогу про усунення порушення UA-2021-12-30-002616-c.b3 подану 21 лютого 2022 року через електронну систему закупівель. Товариство стверджує про те, що Замовником виконано рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 09.02.2022 № 2729-р/пк-пз «вдавшись» до технічної відміни свого рішення. Відносно цього зазначаємо, що Замовником було беззаперечно виконано приписи зазначеного вище рішення Колегії, зокрема СКАСОВАНО рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ГАРАНТБУДПРОМ» від 19.01.2022 № 16, чим фактично усунуто порушення зазначені по тексту Рішення (в тому числі вимоги частини шістнадцятої статті 29 Закону та частини дев'ятої статті 26 Закону). Відповідно, на виконання норм статті 18 Закону Замовником повідомлено про це орган оскарження та розміщено підтвердження в електронній системі закупівель. Тому, в частині виконання Рішення Колегії Замовником дотримано вимоги Закону в повній мірі. Після виконання рішення Колегії, Товариство знову було повернуто в статус «Очікує рішення». Тому Замовником, аніж дати Товариству можливість виправити наведені в Рішенні невідповідності в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону було опрацьовано роз’яснення Міністерства економіки України щодо застосування 24 годин на усунення невідповідностей від 07.02.2022 № 3304-04/6037-06 з додатком (далі – Роз’яснення). Просимо звернути увагу, що Роз’яснення поширює свою дію саме з 07.02.2022, а тому дане роз’яснення повинно враховуватись при прийнятті рішень уповноваженою особою саме з цієї дати. Наголошуємо, що Колегією здійснено розгляд скарги в ході якого, дослідженню підлягало в тому числі Протокольне рішення (Протокол) Замовника від 19.01.2022 № 16. Дане рішення було прийнято Замовником до дати появи Роз’яснення, тому ані Замовник при прийнятті рішення від 19.01.2022, ані Колегія при дослідженні даного рішення не могли ним керуватися. Вами зазначено, що Замовником застосовано роз’яснення органу, який не є органом оскарження. Відносно вказаного звертаємо Вашу увагу, що Конституцією України, зокрема статтею 6 передбачено, що органи законодавчої, виконавчої та судової влади здійснюють свої повноваження у встановлених Конституцією межах і відповідно до законів України (!!!). Необхідно зазначити, що нормативні документи, що регулюють діяльність Антимонопольного комітету України не вказують на наявність повноважень даного органу щодо надання роз’яснень відносно застосування законодавства у сфері публічних закупівель. З Ваших тверджень слідує, що Замовник застосувавши роз’яснення Міністерства економіки України, порушив норми чинного законодавства, що не відповідає дійсності. Відповідно до Положення про Міністерство економіки України, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 20 серпня 2014 р. № 459 (зі змінами) Міністерство економіки України є головним органом у системі центральних органів виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель. Міністерство економіки України розробляє свої роз’яснення з метою надання методики застосування законодавства у сфері публічних закупівель. Замовник не має підстав вважати, що Роз’яснення Міністерства економіки України щодо застосування 24 годин на усунення невідповідностей від 07.02.2022 № 3304-04/6037-06 суперечить нормам Закону. Дане Роз’яснення детально пояснює в яких випадках замовники мають право застосовувати 24 години на усунення невідповідностей, а в яких ні. Саме детально проаналізувавши дане Роз’яснення, Замовником прийнято рішення про відхилення ТОВ «ГАРАНТБУДПРОМ» без застосування механізму 24 годин. В роз’ясненні чітко розмежовано поняття відсутності документів та наявності документів, інформація в яких не відповідає один одному, саме в такому випадку Законом дозволено виправляти такі невідповідності. При цьому, в разі відсутності документів та інформації в тендерній пропозиції ані Законом ані Роз’ясненням не передбачено застосовувати 24 години для дозавантаження відсутніх документів. Звертаємо Вашу увагу, що правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. При здійсненні розгляду Вашої тендерної пропозиції Замовник не мав права застосовувати механізм виправлення невідповідностей протягом 24 годин, з огляду на відсутність в тендерній пропозиції наступних документів: - оригінал листа про намір подальшої оренди/співпраці на 2022-2023 роки, підписаний орендодавцем та учасником відносно орендованого складу; - документів, які підтверджують наявність Автокрану 10 т, передбачених Додатком 3 до тендерної документації (Автокран 10 т не відображений в Довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (зауважуємо що наданий автокран 10-25 суттєво відрізняється від автокрану 10 т), не надано документів, що підтверджують наявність автокрану 10 т (таких як договір оренди, або договір надання послуг, або лізингу або документ, який підтверджує інше право використання) (зауважуємо що наданий автокран 10-25 суттєво відрізняється від автокрану 10 т). Крім цього, не подано порівняльної характеристику запропонованого Вами автокрану (10-25 т) з відомостями щодо його відповідності вимогам Замовника. Вами ж надано в складі тендерної пропозиції довідку про невикористання техніки від 14.01.2022 № 1-130, в якій зазначено, що не Ви плануєте залучати до виконання робіт Крани на автомобільному ходу, вантажопідйомність 10 т. Таким чином, можна припустити, що в разі виправлення невідповідностей Вами було б подано документи, які свідчили б про наявність автокрану 10 т, проте це б суперечило Вашим же документам (довідці від 14.01.2022 № 1-130) виправити які вже неможливо. Вказане вкотре підтверджує, що незастосування механізму виправлення невідповідностей протягом 24 годин до ТОВ «ГАРАНТБУДПРОМ» є абсолютно законним рішенням. Надаємо відповіді на Ваші питання: 1. «… яким чином роз’яснення/лист інформативного характеру Мінекономіки України опублікований 07.02.2022 завадив замовнику виконати рішення Органу оскарження від 09.02.2022?» Замовником виконано рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 09.02.2022 № 2729-р/пк-пз шляхом скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ГАРАНТБУДПРОМ». Замовник не поділяє Вашу думку щодо того, що роз’яснення та листи головного органу у системі центральних органів виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель можуть заважати виконувати рішення Органу оскарження. Роз’яснення/листи Міністерства економіки України роз’яснюють методику застосування законодавства у сфері публічних закупівель, сприяють дотриманню законодавства у сфері закупівель та недопускають самостійного трактування норм Закону. 2. «… Серед іншого, просимо вказати, брак яких саме документів в тендерній пропозиції ТОВ «ГАРАНТБУДПРОМ» завадив виявити невідповідності в документах, які з огляду на протокол № 40 від 21.02.2020, Замовник так детально описує, що наводить на думку, що невідповідності все ж були ним виявлені?» Перелік відсутніх документів тендерної пропозиції ТОВ «ГАРАНТБУДПРОМ» міститься вище по тексту. 3. «… який саме приклад з роз’яснення Мінекономіки Замовник брав за основу при підготовці рішення з відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ГАРАНТБУДПРОМ»?» При прийнятті рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ГАРАНТБУДПРОМ» Замовник не виокремлював окремі приклади чи інше, а брав до уваги документ вцілому. У вкладенні надаємо файл, що містить Роз’яснення Міністерства економіки України щодо застосування 24 годин на усунення невідповідностей від 07.02.2022 № 3304-04/6037-06 (з додатком). Наостанок повідомляємо, що Замовник в своїй діяльності керується чинними нормами законодавства України та не має наміру його порушувати, а тому Комунальне некомерційне підприємство «Гадяцька міська центральна лікарня» Гадяцької міської ради орієнтоване виключно на здійснення діяльності в межах законодавчого поля.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Виконана замовником

Скарга на дискваліфікацію учасника процедури закупівлі ТОВ "ГАРАНТБУДПРОМ", що стала причиною порушення наших прав та інтересів

Номер: 15b5682b35274f6f892aa1df593d221f
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-30-002616-c.b2
Назва: Скарга на дискваліфікацію учасника процедури закупівлі ТОВ "ГАРАНТБУДПРОМ", що стала причиною порушення наших прав та інтересів
Скарга:
ПРОСИМО: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду. 2. Провести перевірку викладених в скарзі фактів. 3. Прийняти рішення про встановлення порушень під час проведення процедури закупівлі UA-2021-12-30-002616-c, що відбулися під час кваліфікації тендерної пропозиції ТОВ «ГАРАНТБУДПРОМ» (протокольне рішення уповноваженої особи замовника відкритих торгів № 16 від 19.01.2022.). 4. Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ГАРАНТБУДПРОМ», зазначене в протоколі розгляду тендерних пропозицій № 16 від 19.01.2022 р., на закупівлю роботи: Капітальний ремонт частини третього поверху головного корпусу КНП «Гадяцька МЦЛ» по вулиці Лохвицька, 1 в місті Гадяч, Гадяцької територіальної громади, Миргородського району Полтавської області, ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 09.02.2022 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 31.01.2022 16:14
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 14.02.2022 13:48
Дата виконання рішення Замовником: 18.02.2022 08:54
Коментар замовника щодо усунення порушень: Замовником усунуто порушення наведені в Рішенні Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 09.02.2022 № 2729-р/пк-пз, шляхом скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ГАРАНТБУДПРОМ" за процедурою закупівлі — "Капітальний ремонт частини третього поверху головного корпусу КНП "Гадяцька МЦЛ" по вулиці Лохвицька, 1 в місті Гадяч, Гадяцької територіальної громади, Миргородського району Полтавської області, ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-12-30-002616-c.
Автор: ТОВ "ГАРАНТБУДПРОМ", Олександр Куцевол +380669936613 freedom05@online.ua
Скарга
Скасована

Скарга на дискваліфікацію учасника процедури закупівлі ТОВ "ГАРАНТБУДПРОМ", що стала причиною порушення наших прав та інтересів

Номер: bd88ce1f27794ec2b6dc19d61b99f87a
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-30-002616-c.b1
Назва: Скарга на дискваліфікацію учасника процедури закупівлі ТОВ "ГАРАНТБУДПРОМ", що стала причиною порушення наших прав та інтересів
Скарга:
1. Прийняти дану скаргу до розгляду. 2. Провести перевірку викладених в скарзі фактів. 3. Прийняти рішення про встановлення порушень під час проведення процедури закупівлі UA-2021-12-30-002616-c, що відбулися під час кваліфікації тендерної пропозиції ТОВ «ГАРАНТБУДПРОМ» (протокольне рішення уповноваженої особи замовника відкритих торгів № 16 від 19.01.2022.). 4. Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ГАРАНТБУДПРОМ», зазначене в протоколі розгляду тендерних пропозицій № 16 від 19.01.2022 р., на закупівлю роботи: Капітальний ремонт частини третього поверху головного корпусу КНП «Гадяцька МЦЛ» по вулиці Лохвицька, 1 в місті Гадяч, Гадяцької територіальної громади, Миргородського району Полтавської області, ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт.
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Отримана сума оплати не співпадає з розрахованою для даної скарги
Дата скасування: 27.01.2022 14:35
Автор: ТОВ "ГАРАНТБУДПРОМ", Олександр Куцевол +380669936613 freedom05@online.ua