-
Переговорна процедура
-
Мультилотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Послуги голосової телефонії з використанням мережі Інтернет за протоколом SIP (Послуга SIP Trunk)
Послуги голосової телефонії з використанням мережі Інтернет за протоколом SIP (Послуга SIP Trunk), а саме: - ПрАТ "Київстар" – послуга SIP Trunk (60 одночасних ліній голосового зв’язку та 1 телефонний номер), - ПрАТ «ВФ Україна» – послуга SIP Trunk (60 одночасних ліній голосового зв’язку та 1 телефонний номер), - ТОВ «лайфселл» – послуга SIP Trunk (30 одночасних ліній голосового зв’язку та 1 телефонний номер), - АТ "Укртелеком" – послуга SIP Trunk (36 одночасних ліній голосового зв’язку та 1 телефонний номер). Про послуги голосової телефонії з використанням мережі Інтернет за протоколом SIP (Послуга SIP Trunk) 1. Під Послугою голосової телефонії з використанням мережі Інтернет за протоколом SIP (Послуга SIP Trunk) слід розуміти маршрутизацію голосового трафіку операторів зв'язку з короткого номера 1677 на маршрутизатори НСЗУ через мережу Інтернет за допомогою протоколу SIP з використанням статичного IP адреси. Маршрутизація повинна забезпечувати одночасно від 30-ти до 60-ти ліній зв’язку в залежності від оператора. 2. Якість Послуги SIP Trunk в точці розмежування відповідальності Замовника та Виконавця повинна відповідати вимогам якості звичайної голосової телефонії.