• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Фармацевтична продукція

Завершена

64 429.44 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 644.29 UAH
Період оскарження: 02.11.2017 15:44 - 08.11.2017 13:30
Вимога
Відхилено

Вимога про поділ лоту

Номер: a1fe6c92f79e4e9ba98d7b9e273bf302
Ідентифікатор запиту: UA-2017-11-02-000006-c.b1
Назва: Вимога про поділ лоту
Вимога:
вих. № 1400 від 07.11.2017 КЗ «Синельниківська центральна районна лікарня» Дніпропетровської обласної ради» ВИМОГА про внесення змін до тендерної документації (закупівля №1634749, номер тендеру у ЦБД UA-2017-11- 02- 000006-с) У оголошених торгах із закупівлі (33000000-0 Медичне обладнання , фармацевтична продукція та засоби особистої гігієни , відповідно тендерної документації найменуваннями предмету закупівлі є: № з/п Найменування товару Од. виміру Кількість 1 Маніт розчин для інфузій 15% 200 мл фл 24 2 Шприц двокомпонентний з однією голкою 2 мл шт 3000 3 Шприц двокомпонентний з однією голкою 5 мл шт 2000 4 Система ПР шт 1150 5 Декасан р-н 0,2 мг/мл 200 мл фл 48 6 Інфлуган р-н д/ інфузій 100 мл (1000 мг) фл 20 7 Небутамол р-р д/інг. небули 2 мл №40 уп 2 8 Небуфлюзон сусп д/інг. небули 2 мл №10 уп 3 9 Натрію хлорид 0,9% 200 мл фл 1200 10 Кислота амінокапронова 5% 100 мл фл 90 11 ГІК 200 мл, фл фл 96 12 Волютенз 500 мл фл 20 13 Лонгокаїн Хеві розчин д/ін., 5,0 мг/мл по 5 мл в амп. №5 уп 10 14 Лонгокаїн 5 мг/ мл 5 мл №10 уп 30 15 Еуфілін 20 мг/мл 5 мл №10 уп 60 16 Трисоль 200 мл фл 132 17 Трисоль 400 мл фл 96 18 Натрію гідрокарбонат 4% 200 мл фл 48 19 Магнію сульфат 250 мг/мл 5 мл №10, уп. уп 50 20 Глюкоза 40% амп 20 мл №10 уп 20 ПАТ «Гемопласт» має бажання прийняти участь в даних відкритих торгах та має можливість здійснити поставку наступних позицій предмету закупівлі: - Шприц двокомпонентний з однією голкою 2 мл шт 3000 - Шприц двокомпонентний з однією голкою 5 мл шт 2000 згідно тендерної документації Замовника за своєю найнижчою ціновою пропозицією, однак об’єднання всіх найменувань в предметі закупівлі позбавляє ПАТ «Гемопласт» права взяти участь у процедурі закупівлі. Замовником не обґрунтовано необхідності об’єднання всіх найменувань в один лот. Таке об’єднання обмежує право тих суб’єктів господарювання, в тому числі ПАТ «Гемопласт», на участь в процедурі закупівлі, які не можуть одночасно запропонувати постачання всіх найменувань предмету закупівлі. Вважаємо, що Замовник має внести зміни до конкурсної документації шляхом виділення позицій предмету закупівлі в окремі лоти. В іншому випадку це значно звужує коло потенційних учасників бажаючих прийняти участь в даній процедурі закупівлі, що має дискримінаційні ознаки. Відповідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тобто чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги. Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в своєму рішенні № 388-р/пк-ск від 26.03.2015 року вже розглядала подібне питання і рішенням колегії було встановлено необхідність поділу предмета закупівлі на окремі лоти, якщо інше призведе до обмеження права певних суб’єктів господарювання взяти участь в процедурі закупівлі. Виокремлення кожного найменування предмету закупівлі в окремі лоти буде лише сприяти залученню максимальної кількості учасників. Відповідно ч. 1 п. 1 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги. Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Відповідно ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів. Враховуючи викладене, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», - ВИМАГАЄМО: Внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі закупівля №1634749, номер тендеру у ЦБД UA-2017-11- 02- 000006-с, шляхом виділення в окремі лоти кожного найменування предмету закупівлі, які зазначені в тендерній документації в даній процедурі закупівлі, що забезпечить максимальну ефективність, економію та конкуренцію. З повагою, Голова правління Б.В.Подгорний
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Закон України «Про Публічні закупівлі» (далі –Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади та застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує відповідні вартісні межі, встановлені в абзацах другому та третьому частини першої статті 2 Закону. Оскільки оголошена вартість нашого предмету закупівлі складає 64429,44гривні, то дана закупівля взагалі не підпадає під дію вищезгаданого закону. Зроблені посилання ініціатора вимоги на порушення Закону є безпідставними. З огляду на викладене та ураховуючи, що Законом не регулюється здійснення допорогових закупівель, застосовується Порядок здійснення допорогових закупівель (далі – Порядок), який затверджено наказом ДП «Зовнішторгвидав України» (наказом Мінекономрозвитку від 26.07.2016 №1220 перейменоване в ДП «ПРОЗОРРО») від 13.04.2016 №35. Щодо посилання на рішення адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №388-р/ пк-ск від 26.03.2015 року ,то рішення було прийняте до набрання чинності Закону України «Про Публічні закупівлі» та «Порядку здійснення допорогових закупівель» , тому також прямо не стосується данної процедури закупівлі. Щодо виділення шприців , як окремого лоту , то згідно «Порядку визначення предмету закупівлі» затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 №454 Замовник може визначати окремі частини предмета закупівлі (лоти) . Виходячи з особливостей кожної закупівлі , власного досвіду та нашої потреби в товарі належної якості , вважаємо не доцільним виділення шприців в оремий лот. Лоти з невеликою очікуваною вартістю можуть не відбутися взалі , через незацікавленість потенційних учасників. Виходячи з цього, ми запевняємо, що у наших закупівлях ми зацікавлені не у виборі конкретного переможця, а у виборі конкретного товару, який задовольняв би нас в процесі роботи з ним, забезпечував належне та ефективне виконання лікарнею своїх обов`язків без ризику для здоров’я наших пацієнтів та ефективного використання бюджетних коштів з економією. Згідно з п.6.3. Порядку здійснення допорогових закупівель під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в системі інформацію про предмет , очікувану вартість Закупівлі , умови договору , порядок і умови проведення Закупівлі , строк подання пропозицій , а також вимоги до Учасника та іншу інформацію , яка на його думку , є необхідною для проведення Закупівлі. Враховуючи вищевикладене та п. 6.9. Порядку здійснення допорогових закупівель пропозиція Учасника повинна відповідати вимогам , зазначеним Замовником під час Оголошення закупівлі. Згідно цього Замовник не порушив діюче законодавство , не встановив дискримінаційних умов , а лише скористався своїм законним правом. Данні умови закупівлі – є однаковими для всіх , ви на свій розсуд можете або приймати участь в цій закупівлі , або не приймати.
Статус вимоги: Відхилено