• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Фарбування та скління (Відновлення антикорозійного покриття свердловин ГЗП-2 Стрийського ВУПЗГ)

Закупівля здійснюється у відповідності https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2021-12-02-004492-b , згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі «Відновлення антикорозійного покриття свердловин ГЗП-2 Стрийського ВУПЗГ». Джерело фінансування: Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).

Завершена

9 622 904.17 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 96 229.04 UAH
Період оскарження: 29.12.2021 17:25 - 27.01.2022 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога про скасування піблічної закувлі в цілому

Номер: 0729e3d27fd84a10878d3f53b208ace3
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-29-002829-a.b1
Назва: Вимога про скасування піблічної закувлі в цілому
Вимога:
Рішенням Уповноваженої особи (Протокол № 21/ПР/292-н-1 від 28.02.2022) за вказаною процедурою закупівлі було визначено переможця процедури закупівлі та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з ТОВ "Будівельна Фірма "Хімзахист" (код ЄДРПОУ 38869215) (далі – Переможець). Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю оприлюднено 28.02.2022 року. Протоколом № 21/пр/292-вп-1 щодо прийняття рішення уповноваженою особою АТ «Укртрансгаз» від 18.03.2022 року тендерна пропозиція учасника ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ХІМЗАХИСТ" (код ЄДРПОУ 38869215) була відхилена через ненадання переможцем в період з 01.03.2022 по 10.03.2022 року банківської гарантії виконання договору і інформації про стан заборгованості з податків, зборів, платежів, виданої Державною податковою службою України. Банківська гарантія виконання договору була замовлена ТОВ «БФ «Хімзахист» і погоджена 23.02.2022 року в АТ «Банк інвестицій та заощаджень». 24.02.2022 року було введено воєнний стан через військову агресію РФ проти України. На сайті ТПП України розміщено 28.02.2022 року загальний офіційний лист ТПП України щодо засвідчення форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили) https://ucci.org.ua/press-center/ucci-news/protsedura-zasvidchennia-fors-mazhornikh-obstavin-z-28-02-2022. І з 24.02.2022 року по 21.03.2022 року жоден телефон в банку не відповідав. Інші банківські установи не видавали банківських гарантій. Інформація про відсутність заборгованості з податків, зборів і платежів переможця, що автоматично формується в системі Прозорро в результаті взаємодії електронної системи закупівель з інформаційними системами Державної фіскальної служби України та повинна бути доступною в електронній системі закупівель була заблокована, як і більшість державних інтернет-сервісів через небезпечність ворожих хакерських атак. 15 березня 2022 о 17:12 на сайті Державної податкової служби України було опубліковано об’яву https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/576782.html про те, що у зв’язку із запровадженням на всій території України воєнного стану Державна податкова служба України та її територіальні органи тимчасово призупинили надання відповідей на звернення підприємств, установ та організацій, звернення громадян, звернення платників податків про надання індивідуальних податкових консультацій, запити на інформацію, що не стосуються правового режиму воєнного стану, військової діяльності, надання медичної допомоги, евакуації населення тощо. Таким чином, ТОВ «БФ «Хімзахист» не могло фізично взяти довідку про відсутність заборгованості з податків і зборів. Внаслідок цього, переможцем закупівлі було визначено іншого учасника, що потягне за собою безпідставне збільшення вартості договору більш ніж на 1,3 млн. грн.! Крім цього, через відхилення пропозиції ТОВ «БФ «Хімзахист» буде стягнута банківська гарантія тендерної пропозиції в сумі 288 687 грн. Через відсутність вини у невиконанні вимог до переможця закупівлі, ТОВ «БФ «Хімзахист» буде поданий відповідний позов в господарський суд до АТ «Укртрансгаз» про стягнення суми банківської гарантії, судового збору та витрат на правову допомогу адвоката. Відповідна судова практика вже існує. Вимагаємо від АТ «Укртрансгаз» скасувати публічну закупівлю «Фарбування та скління (Відновлення антикорозійного покриття свердловин ГЗП-2 Стрийського ВУПЗГ)» UA-2021-12-29-002829-a та відкликати письмову вимогу за банківською гарантією №1371/22-ТГ від 27.01.2022 року, направлену до АТ «Банк інвестицій та заощаджень».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. У відповідь на Вашу вимогу по предмету закупівлі «Фарбування та скління (Відновлення антикорозійного покриття свердловин ГЗП-2 Стрийського ВУПЗГ)» за номером оголошення UA-2021-12-29-002829-a (далі – процедура закупівлі) інформуємо про наступне: Відповідно до положень та вимог ч. 3 та ч. 6 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстави, передбаченої, у тому числі, п. 13 ч. 1 ст. 17 Закону (учасник процедури закупівлі має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), крім випадку, якщо такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника.) визначається замовником та переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених, у тому числі п. 13 ст. 17 Закону. Додатком ІІІ до тендерної документації згаданої процедури закупівлі встановлено вимоги до документів, що надаються переможцем торгів, порядку і строків їх надання. У тому числі, п.п. 2.3. п. 2 Додатку ІІІ до тендерної документації встановлено вимогу до переможця у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю надати інформацію про стан заборгованості з податків, зборів, платежів (сканкопію з оригіналу документа, або оригінал в електронному вигляді з дотриманням вимог закону щодо електронного документообігу та електронного підпису, надану відповідним органом виконавчої влади, чинного на дату його отримання замовником), у разі, якщо в електронній системі закупівель не сформована (відсутня) інформація про відсутність заборгованості з податків, зборів і платежів переможця, що автоматично формується в системі Прозорро шляхом взаємодії електронної системи закупівель з інформаційними системами Державної фіскальної служби України, з технічних або інших причин. Разом з тим, п.п. 2.3. п. 2 Додатку ІІІ до тендерної документації передбачено, що ненадання замовнику документів (інформації) у строк, визначений п. 2 цього додатку буде підставою для відхилення - не надано у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону. Рішенням Уповноваженої особи за вказаною процедурою закупівлі було визначено переможця процедури закупівлі та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з ТОВ «Будівельна Фірма «Хімзахист» (протокол від 28.02.2022 № 21/ПР/292-н-1). 28.02.2022 в електронній системі закупівель оприлюднено повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Відповідно до відомостей, розміщених в електронній системі закупівель, протягом десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, не сформована (відсутня) інформація, про відсутність заборгованості з податків, зборів і платежів переможця ТОВ «Будівельна Фірма «Хімзахист», що автоматично формується в системі Прозорро в результаті взаємодії електронної системи закупівель з інформаційними системами Державної фіскальної служби України та повинна бути доступною в електронній системі закупівель. Одночасно, в порушення вимог п.п. 2.3. п. 2 Додатку ІІІ до тендерної документації, протягом десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю переможцем ТОВ «Будівельна фірма «Хімзахист» не надано замовнику інформацію про стан заборгованості з податків, зборів, платежів (сканкопія з оригіналу документа, або оригінал в електронному вигляді з дотриманням вимог закону щодо електронного документообігу та електронного підпису, надану відповідним органом виконавчої влади, чинного на дату його отримання замовником). Дане ріщення було прийнято з урахуванням роз'яснення Уповноваженого органу з питань закупівель , яким є Міністерство Економіки України. У листі №3304-04/9225-06 від 04.03.2022 «Щодо здійснення закупівель у період воєнного стану» зазначено що: «Процедури закупівель та спрощені закупівлі, розпочаті до введення правового режиму воєнного стану в Україні, завершуються у порядку, визначеному Законом.». Відповідно до п) 3 ч. 3 ст. 25 Закону забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: «ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону». Виходячи з викладеного вище та керуючись нормами чинного законодавства, а також враховуючи, що процедура закупівлі була оголошена до введення військового стану, замовником правомірно та обґрунтовано прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Будівельна Фірма «Хімзахист» за вказаною вище підставою (протокол від 18.03.2022 № 21/ПР/292-вп-1) та ініційовано стягнення забезпечення тендерної пропозиції.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА ЩОДО ВІДМІНИ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ

Номер: ed2b253ac433491580a4837e14ccd128
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-29-002829-a.a2
Назва: СКАРГА ЩОДО ВІДМІНИ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ
Скарга:
Вих. № П/22/05/03/1 від 03.05.2022 року Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Адреса: 03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45 Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю «БІЛДІНГ ПРОТЕКТ» код ЄДРПОУ 43184777 Адреса: 47755, Україна, Тернопільська обл., Тернопільський р-н, с. Ступки, вул. Тернопільська, 83 а. Тел.: 067 815 85 38 E-mail: bildingprotekt@gmail.com Замовник: Акціонерне товариство «Укртрансгаз» Код ЄДРПОУ 30019801 Адреса: 01021, м. Київ, Кловський узвіз, 9/1 тел.(044) 461-20-11, факс (044) 461-20-97 СКАРГА ЩОДО ВІДМІНИ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ Акціонерним товариством «Укртрансгаз» (далі-Замовник) 29.12.2021 р. було розпочато відкриті торги з публікацією англійською мовою, ідентифікатор закупівлі ID UA-2021-12-29-002829-a за предметом закупівлі Фарбування та скління (Відновлення антикорозійного покриття свердловин ГЗП-2 Стрийського ВУПЗГ) (ДК 021:2015 - 45440000-3 Фарбування та скління). Товариство з обмеженою відповідальністю «БІЛДІНГ ПРОТЕКТ» (надалі-Скаржник) виявило бажання взяти участь у вище вказаній закупівлі та згідно Тендерної документації подало тендерну пропозицію. До розгляду були допущені пропозиції наступних Учасників: 1.ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА «ХІМЗАХИСТ» 2.ТОВ «БІЛДІНГ ПРОТЕКТ» 3."ТОРГОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ІТК» У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ 4.ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БІКОР». Рішенням Уповноваженої особи (ПРОТОКОЛ № 21/ПР/292-н-1 від 28.02.2022) за вказаною процедурою закупівлі було визначено переможця процедури закупівлі та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ХІМЗАХИСТ" (код ЄДРПОУ 38869215). Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю оприлюднено 28.02.2022. 18.03.2022 р. тендерна пропозиція ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ХІМЗАХИСТ" була відхилена у відповідності до абзацу 3 пункту 3 частини 1 статті 31 (не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та абзацу 5 пункту 3 частини 1 статті 31 (не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником)) Закону України «Про публічні закупівлі» (ПРОТОКОЛ № 21/ПР/292-вп-1 від 18.03.2022 р.). За результатами оцінки наступною найбільш економічно вигідною пропозицією була пропозиція ТОВ «БІЛДІНГ ПРОТЕКТ», за результатами розгляду якої Замовником визнано ТОВ «БІЛДІНГ ПРОТЕКТ» переможцем процедури закупівлі та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю (ПРОТОКОЛ № 21/ПР/292-н-2 від 21.03.2022 р.). 24.03.2022 р. переможцем процедури закупівлі ТОВ «БІЛДІНГ ПРОТЕКТ» через електронну систему закупівель надано всі необхідні документи, згідно переліку, встановленого Замовником у Додатку ІІІ до тендерної документації «Вимоги до документів, що надаються переможцем торгів, порядку і строків їх надання». 31.03.2022 р. учасником закупівлі ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ХІМЗАХИСТ" було розміщено в електронній системі закупівель скаргу з вимогою про скасування публічної закупівлі в цілому. Скаргу було розглянуто Замовником та 04.04.2022 р. відхилено. 04.04.2022 р. ТОВ «БІЛДІНГ ПРОТЕКТ» через електронну систему закупівель надано лист (Вих.№П/22/04/04/1 від 04.04.2022 р.) щодо продовження терміну процедури підписання договору, у зв'язку з тривалими термінами оформлення банківської гарантії в забезпечення виконання Договору, що спричинено введенням воєнного стану в Україні. 14.04.2022 р. ТОВ «БІЛДІНГ ПРОТЕКТ» через електронну систему закупівель надано документи стосовно забезпечення виконання договору про закупівлю у виді банківської гарантії виконання зобов’язання. (Банківська гарантія від 14.04.2022 р. № 28324 Акціонерне товариство «Комерційний банк «Глобус»). Платіжне доручення на оплату комісії за надання гарантії згідно договору гарантії № 28324/ЮГ-22 від 14.04.2022 р. надається до даної скарги. Таким чином ТОВ «БІЛДІНГ ПРОТЕКТ» виконано вимоги ч.6 ст. 17, ч.2 ст.41, ст.27 Закону України «Про публічні закупівлі». 27.04.2022 р. Акціонерне товариство «Укртрансгаз» в електронній системі закупівель оприлюднює інформацію про відміну тендеру по предмету закупівлі «Фарбування та скління (Відновлення антикорозійного покриття свердловин ГЗП-2 Стрийського ВУПЗГ)» (номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2021-12-29-002829-a) на підставі пункту 1) частини 1 статті 32 (відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг) Закону України «Про публічні закупівлі» (ПРОТОКОЛ № 21/ПР/292-в від 27.04.2022 р.). Визначення замовником переможця торгів, прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю та направлення переможцю повідомлення про намір укласти договір, свідчить про те, що замовник прийняв тендерну пропозицію переможця та погодився на укладення договору. Таким чином, в даному випадку Замовником порушено вимоги частини 6 статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі», згідно якої Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів. Адже в пункті 6 статті 33 чітко прописано «замовник укладає», а не «замовник має право укласти», що свідчить, що дана норма покладає саме обов’язок, а не право, і саме на замовника укласти договір з переможцем торгів, проект та істотні умови якого вже узгоджені сторонами. Законом «Про публічні закупівлі» не передбачено право замовника відмінити процедуру закупівлі після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір. Отже, з моменту визначення переможця торгів та встановлення відповідності пропозиції такого учасника процедури закупівлі вимогам документації та вимогам Закону, неможливо відмінити процедуру закупівлі у порядку, передбаченому ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі». Також Замовником не надано належного обґрунтування та документального підтвердження правомірності відміни закупівлі, адже в ПРОТОКОЛІ № 21/ПР/292-в від 27.04.2022 р.) зазначено про надходження до департаменту організації та супроводу закупівель службової записки про необхідність відміни тендеру у зв’язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі, обґрунтовуючи це наступним. В ході проведення процедури закупівлі «Фарбування та скління (Відновлення антикорозійного покриття свердловин ГЗП-2 Стрийського ВУПЗГ)» було виявлено не можливість здійснення закупівлі послуг, оскільки тендерною документацією передбачено надання послуг на 40 свердловинах ГЗП-2 Стрийського ВУПЗГ, в термін до 31.12.2023 року. В зв’язку з введеним воєнним та надзвичайним станами на території України, Указами Президента України від 23.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» та від 23.02.2022 № 63/2022 «Про введення надзвичайного стану в окремих регіонах України», зазначена процедура закупівлі потребує коригування, в частині скорочення об’ємів надання послуг, у зв’язку з відсутністю фізичної можливості надання доступу до всіх об’єктів надання послуг та термінів виконання цих послуг. Не вказано дати надходження службової записки, ким вона була надана. До протоколу скан-копія даного документу не надається, що ставить під сумнів факт його існування. Також не обґрунтована причина «відсутність фізичної можливості надання доступу до всіх об’єктів надання послуг», адже предметом закупівлі є відновлення антикорозійного покриття свердловин ГЗП-2 Стрийського ВУПЗГ, що знаходяться на території України, де бойові дії не здійснюються. Замовник вказує, що причиною скасування закупівлі є відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг і водночас наголошує на необхідності коригування, в частині скорочення об’ємів надання послуг та термінів виконання цих послуг. Даний факт свідчить про наявність потреби в закупівлі. Скорочення обсягів надання послуг можливо узгодити та оформити шляхом укладення Додаткової угоди. Вважаємо за необхідне зазначити, що Переможець процедури закупівлі ТОВ «БІЛДІНГ ПРОТЕКТ» має фактичне місце розташування в м. Тернопіль, має можливість виконання умов договору в обсягах та в терміни, зазначені у ньому. Окрім того, ТОВ «БІЛДІНГ ПРОТЕКТ» було виконано всі вимоги, як щодо учасника закупівлі, так і щодо переможця закупівлі, потрачено велику кількість часу та понесені значні матеріальні витрати, для забезпечення виконання всіх вимог, встановлених Замовником стосовно даної закупівлі. Враховуючи вище зазначену інформацію, вважаємо неправомірним відміну закупівлі Акціонерним товариством «Укртрансгаз» ідентифікатор закупівлі ID UA-2021-12-29-002829-a за предметом закупівлі Фарбування та скління (Відновлення антикорозійного покриття свердловин ГЗП-2 Стрийського ВУПЗГ) (ДК 021:2015 - 45440000-3 Фарбування та скління). ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов'язати Замовника скасувати своє рішення щодо відміну тендеру по предмету закупівлі «Фарбування та скління (Відновлення антикорозійного покриття свердловин ГЗП-2 Стрийського ВУПЗГ)» (номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2021-12-29-002829-a). ДО СКАРГИ ДОДАЮТЬСЯ 1. ПРОТОКОЛ № 21/ПР/292-н-2 від 21.03.2022 р. 2. Лист щодо продовження терміну процедури підписання договору 3. Платіжне доручення №1932 від 14.04.2022 р. на оплату комісії за надання гарантії згідно договору гарантії № 28324/ЮГ-22 від 14.04.2022 р. 4. ПРОТОКОЛ № 21/ПР/292-в від 27.04.2022 р. З повагою, Директор ТОВ «БІЛДІНГ ПРОТЕКТ» Гупалюк С.В.
Дата розгляду скарги: 12.05.2022 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 05.05.2022 12:39
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 16.05.2022 13:02
Дата виконання рішення Замовником: 17.05.2022 19:54
Коментар замовника щодо усунення порушень: Скасовано рішення про відміну тендера по предмету закупівлі «Фарбування та скління (Відновлення антикорозійного покриття свердловин ГЗП-2 Стрийського ВУПЗГ)» (номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2021-12-29-002829-a), затверджене протоколом № 21/ПР/292-в від 27.04.2022.
Автор: ТОВ "БІЛДІНГ ПРОТЕКТ", Гупалюк Сергій Васильович +380977471338 bildingprotekt@gmail.com https://bilding-protekt.com/