• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з технічного обслуговування автомобілів з урахуванням запасних частин

Завершена

900 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 500.00 UAH
Період оскарження: 29.12.2021 17:09 - 11.02.2022 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга щодо усунення порушень у сфері публічних закупівель

Номер: f92e8520d78e4f6a8f66741ad1434cfb
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-29-007070-b.a2
Назва: Скарга щодо усунення порушень у сфері публічних закупівель
Скарга:
Усунення дискримінаційної вимоги встановленої Замовником торгів, детально в Скарзі.
Дата розгляду скарги: 24.01.2022 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 13.01.2022 17:06
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 27.01.2022 15:51
Дата виконання рішення Замовником: 07.02.2022 12:56
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення Органу оскарження виконано
Автор: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ХМЕЛЬНИЧЧИНА-АВТО", Бресь Олена Вікторівна 380675508737 e.bres@khmelavto.com
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога до Замовника щодо внесення змін до тендерної документації та недискримінація учасників

Номер: 5248d553589f4c2d85c04fad70ae0fea
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-29-007070-b.c1
Назва: Вимога до Замовника щодо внесення змін до тендерної документації та недискримінація учасників
Вимога:
Детально проаналізувавши тендерну документацію закупівлі, оголошеної Хмельницьким комунальним підприємством "Спецкомунтранс", встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель та порушують наше право брати участь у даних торгах, згідно встановленого законом порядку. Технічними вимогами тендерної документації (Додаток 1) передбачені умови, які суттєво обмежують коло потенційних учасників закупівлі, а саме: 1. розташування СТО Учасника у місті Хмельницькому та не далі ніж 4 км дорогами загального призначення від адреси де знаходяться транспортні засоби замовника - вул. Кам'янецька, 94 м. Хмельницький (це адреса Дитячої обласної лікарні, доречі, а не ХКП "Спецкомунтранс"). Просимо внести зміни в тендерну документацію в частині зазначення правильної адреси місцезнаходження замовника, з метою протидії введення в оману потенційних учасників закупівлі. Та наголошуємо на усуненні дискримінаціної умови до СТО учасника: "та не далі ніж 4 км дорогами загального призначення від адреси де знаходяться транспортні засоби замовника", так як дана вимога є абсолютно не обгрунтованою, та підлягає оскарженню як дискримінаційна. 2. Вимога надати у складі тендерної документації Сертифікат вимірювальних можливостей є дискримінаційною, створює умови для упередженого розгляду тендерних пропозицій та суттєво обмежує коло потенційних учасників, - просимо внести зміни до тендерної документації та не конкретизувати, який саме документ має підтвердити вимірювальні можливості СТО. Станом на сьогодні в Україні єдиний законодавчо визначений порядок визнання вимірювальних можливостей лабораторій, СТО відсутній, у зв’язку з чим суб’єкти господарювання отримують різні документи від різних державних органів та установ, але які однаково підтверджують їх спроможність здійснювати вимірювання. 3. "Ліцензоване СТО Виконавця" - це має бути ліцензія чи який документ? Ми вважаємо, що це є дискримінаційною умовою щодо СТО учасника, так як надання послуг з ремонту транспортних засобів не підлягає обов'язковому ліцензуванню в Україні, а отже є дискримінаційною умовою по відношенню до ознак СТО учасників. На підставі вищевикладеного, просимо внести зміни до ТД з урахуванням вищезазначених вимог та не створювати штучних перешкод для учасників тендеру. У разі незадоволення цієї вимоги залишаємо за собою право на звернення зі скаргою до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На вашу вимогу повідомляємо наступне: 1. З приводу адреси розташування транспортних засобів повідомляємо, що фактична адреса розміщення транспортних засобів Замовника – м. Хмельницький, вул. Толстого, 1 . Відповідні зміни внесено до Додатку 1. 2. Щодо вимоги розміщення СТО Учасника в межах 4 км з наданням план-схеми проїзду дорогами загального призначення повідомляємо, що в тендерній документації надане належне обгрунтування: «Для скорочення експлуатаційних витрат, для оперативної доставки автомобілів на місце їх ремонту та дороги з ремонту, а також враховуючи наявність за вказаної відстанню не менш 3-х СТО, що відповідають вимогам Замовника, що підтверджує не обмеження добросовісної конкуренції у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі». Тому дана вимога не обмежує конкуренцію та не призводить до обмеження участі потенційних учасників (СТО) в м. Хмельницькому. 3. Щодо вимоги надати у складі тендерної документації Сертифікат вимірювальних можливостей - повідомляємо, що Замовник встановив можливість надання даного Сертифікату, виданого ДП «Укрметртестстандарт» або іншою відповідною організацією, тобто Замовник не обмежує отримання даного документу лише у ДП «Укрметртестстандарт». Також повідомляємо, що згідно частини 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація Замовника може містити іншу інформацію, яку Замовник вважає за необхідне включити до її змісту. Повідомляємо, що технічні вимоги встановлені Замовником із врахуванням аналізу різних СТО міста Хмельницького та визначення відповідності таких СТО вимогам, які встановлені в тендерній документації даної закупівлі та не є дискримінаційними. ДП «Укрметртестстандарт» - це організація, яка має визнання державного рівня щодо сертифікації, оцінки відповідності, випробування, калібрування. Станом на сьогодні сертифікація вимірювальних можливостей здійснюється ДП «Укрметртестстандарт» на добровільних засадах. Доступ до отримання такого сертифікату для всіх Учасників є рівним, відкритим та необмеженим. За запитом будь якого учасника ДП «Укрметртестстандарт» проводить випробування та оцінювання важливих елементів обладнання СТО, щодо точності їх показників, та у разі відповідності такого обладнання всім вимогам до якості і стану, Учаснику видається сертифікат, який вказує на безперечну технічну здатність СТО забезпечити точну діагностику, перевірку та виявлення несправностей автотранспортних засобів. Кожен учасник, для доведення свого технічного потенціалу та у разі наявності потужної необхідної матеріально-технічної бази, має можливість на рівних засадах здійснити таке оцінювання та сертифікацію. Саме тому відсутні підстави для задоволення вашої вимоги. 4. Щодо фрази «Ліцензоване СТО виконавця» - повідомляємо, що вона вказана лише в п. 4.3. тендерної документації та не вимагає від учасників якогось додаткового підтвердження. Якщо діяльність Учасника, що пов’язана з виконанням предмету закупівлі, не потребує отримання дозволу та/або ліцензії, учасник надає довідку щодо неліцензування діяльності.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 11.01.2022 17:08