-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Розроблення проектної документації на об’єкт: «Будівництво пішохідних переходів в різних рівнях на ділянці км 237+109 – км 274+435 автомобільної дороги загального користування державного значення М-05 Київ-Одеса»
Розроблення проектної документації на об’єкт: «Будівництво пішохідних переходів в різних рівнях на ділянці км 237+109 – км 274+435 автомобільної дороги загального користування державного значення М-05 Київ-Одеса»
Завершена
2 074 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 370.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 10 370.00 UAH
Період оскарження:
29.12.2021 16:47 - 24.01.2022 00:00
Вимога
Відхилено
Зміни до умов тендерної пропозиції
Номер:
645cd9db6e1d456b99ce7124e8f4d54b
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-29-006856-b.a3
Назва:
Зміни до умов тендерної пропозиції
Вимога:
Шановний замовнику.
Згідно абзацу 10 п. 1.2. Додатку 3 тендерної документації Учасник закупівлі повинен надати довідку, що підтверджує наявність працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, зокрема:
“провідний інженер-консультант (будівництво) сертифікований згідно з вимогами стандарту СОУ-С-001-2016 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі», та має сертифікат понад 30 місяців – 1 особа”.
Хочемо зазначити, що пунктом 41 статті 1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», встановлено, що інженер-консультант – фахівець із кваліфікаційним рівнем, підтвердженим органом із сертифікації персоналу, акредитованим у відповідній сфері згідно із законом, та/або суб’єкт господарювання, що має у своєму складі таких фахівців, який здійснює управління проектом, забезпечує організаційне і консультаційне супроводження комплексу робіт, пов’язаних із створенням об’єкта архітектури, приймає від імені замовника відповідні рішення та виконує інші функції, визначені договором.
Частиною першою статті 27 (Обов'язки замовників та підрядників) Закону України «Про архітектурну діяльність», установлено, що Замовники та підрядники під час створення об'єкта архітектури зобов'язані доручати виконання окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури, особам, які мають відповідний кваліфікаційний сертифікат або отримали сертифікат за напрямом професійної атестації в органах з сертифікації персоналу, акредитованих відповідно до Закону України "Про акредитацію органів з оцінки відповідності", та включені до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва.
Водночас сертифікація інженерів-консультантів здійснюється в порядку, встановленому положеннями Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності», органами з оцінки відповідності акредитованими на відповідність вимогам ISO/IEC 17024, ДСТУ EN ISO/IEC 17024 в Національному агентстві з акредитації України.
Враховуючи зазначене просимо, згідно чинного законодавства, внести зміни в умови тендерної документації щодо умов сертифікації інженера-консультанта, а саме, викласти абзац 10 п. 1.2. Додатку 3 тендерної документації в такій редакції:
“провідний інженер-консультант (будівництво) сертифікований згідно з вимогами стандарту ISO/IEC 17024, ДСТУ EN ISO/IEC 17024, та має сертифікат понад 30 місяців – 1 особа”.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол вимоги ПКД Буд ПішПер М-05 237-274.docx 13.01.2022 08:41
Дата подачі:
10.01.2022 16:30
Вирішення:
Визнати вимогу такою, що не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні вимоги
Номер:
4adc51c98b0e441180ae8311fd3179b3
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-29-006856-b.b2
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику!
Ознайомившись з Тендерною документацією (Далі — Документація), ми виявили в ній вимоги, які не відповідають чинному законодавству, обмежують конкуренцію та є дискримінаційними по відношенню до нас, а саме:
У Додатку 3 до документації міститься вимога:
- “провідний інженер-консультант (будівництво) сертифікований згідно з вимогами стандарту СОУ-С-001-2016 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі», та має сертифікат понад 30 місяців – 1 особа”
Звертаємо Вашу увагу, що така вимога є незаконною та дискримінуючи з огляду на наступне:
1. Відповідно до частини шостої статті 11 Закону України «Про архітектурну діяльність» встановлено, що обов’язок щодо здійснення технічного нагляду може бути покладений замовником на спеціалізовану організацію чи спеціаліста з технічного нагляду або на інженера-консультанта, з визначенням у договорі підряду їхніх повноважень. Примірні форми договорів про здійснення технічного нагляду та про надання інженерно-консультаційних послуг у будівництві затверджуються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері архітектури.
2. Залучення інженера-консультанта передбачає його незалежність, об’єктивність, неможливість застосування домовленостей, які б приводили до удорожчання проекту або його ускладнення, невиправданому зростанню цін та витрат замовника
В свою чергу Замовником було самостійно без будь-яких нормативно-правових підстав додано Інженера-консультанта, який є окремою самостійною професією.
Збільшення функцій та обов’язків в один лот закупівлі є дискримінацією всіх учасників, які займаються виключно технічним наглядом за відповідними об’єктами будівництва та ЗНАЧНО звужує коло потенційних учасників даної закупівлі і тим самим слугує завищенням загальної вартості послуг предмета закупівлі через відсутність значної конкуренції.
Так, встановлення надмірних вимог може призводити до порушення основних принципів здійснення закупівель, визначених статтею 5 Закону, таких як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Таким чином, зазначена вимога є обмежуючою та дискримінаційною, не дозволяє нам прийняти участь у відповідній закупівлі і порушує принципи закупівлі, визначені ЗУ “Про публічні закупівлі”.
3. Вищезазначена вимога тендерної документації є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ, оскільки позбавляє можливості брати участь потенційних учасників – в галузі інженерного проектування.
Наприклад:
1. Службою автомобільних доріг у Кіровоградській області, в електронній системі закупівель було оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів, номер UA-2021-11-15-002072-a, щодо закупівлі: «Розроблення проектної документації на об’єкт: «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-01 Київ-Знам'янка на ділянці км 267+750 - км 287+100» Класифікація за ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь.
2. Службою автомобільних доріг у Кіровоградській області, в електронній системі закупівель було оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів, номер UA-2021-11-15-001346-a, щодо закупівлі: «Розроблення проектної документації на об’єкт: «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-01 Київ-Знам'янка на ділянці км 242+004 - км 267+750» Класифікація за ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь.
Аналізуючи розкриття тендерних пропозицій наше товариство прийшло до висновку, що ВИМОГА, щодо сертифікату провідного інженера-консультанта (будівництво) сертифікований згідно з вимогами стандарту СОУ - С-001-2016 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі», понад 30 місяців ПРОПИСАНО саме для цих фахівців:
- Бондаренка Олексія Антоновича (Сертифікат фахівця будівельної галугі №СІ-00160 виданий 21 грудня 2018 р.);
- Шандрика В ячеслава Івановича (Сертифікат фахівця будівельної галугі №СІ-00184 виданий 20 грудня 2019 р.).
Враховуючи вищезазначене, ця вимога має бути виключена з Документації.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, наше товариство не може прийняти участь у закупівлі.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України просимо усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства.
Вищезазначене, на нашу думку, є нічим іншим як дискримінацією інших учасників та корупційними проявами.
В разі не усунення даних порушень ми будемо вимушені захищати свої права в порядку оскарження.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол вимоги ПКД Буд ПішПер М-05 237-274.docx 13.01.2022 08:39
Дата подачі:
10.01.2022 10:29
Вирішення:
Визнати вимогу такою, що не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Посилання на порушення процедури закупівлі та обґрунтування вимог суб’єкта оскарження.
Номер:
fff121929f63403e8e5e14b708d53c15
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-29-006856-b.b1
Назва:
Посилання на порушення процедури закупівлі та обґрунтування вимог суб’єкта оскарження.
Вимога:
I. Посилання на порушення процедури закупівлі та обґрунтування вимог суб’єкта оскарження.
Відповідно до ч.2 та ч.4 ст.22 Закону тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, а саме:
Відповідно до умов п.1.2. Додатку 3 до тендерної документації учасник закупівлі повинен надати довідку, що підтверджує наявність працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Серед мінімально необхідної кількості працівників, які обов'язково включаються до довідки, повинен бути:
- провідний інженер-консультант (будівництво) сертифікований згідно з вимогами стандарту СОУ-С-001-2016 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі», та має сертифікат понад 30 місяців – 1 особа.
Дана вимога включена до тендерної документації безпідставно та в порушення чинних нормативних актів України. Доводимо до Вашого відома наступне:
ВИТЯГ ІЗ ЗАКОНУ УКРАЇНИ 199-1Х
Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо
удосконалення порядку надання адміністративних послуг у сфері будівництва та створення Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва
1. ЩОДО РЕГУЛЮВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ
ІНЖЕНЕРА-КОНСУЛЬТАНТА
пп. 1 п 13 розділу І Закону 199-1Х
У Законі України "Про регулювання містобудівної діяльності":
1) у частині першій статті 1:
доповнити пунктом 4-1 такого змісту:
"4-1) інженер-консультант - фахівець із кваліфікаційним рівнем, підтвердженим органом із сертифікації персоналу, акредитованим у відповідній сфері згідно із законом, та/або суб’єкт господарювання, що має у своєму складі таких фахівців, який здійснює управління проектом, забезпечує організаційне і консультаційне супроводження комплексу робіт, пов’язаних із створенням об’єкта архітектури, приймає від імені замовника відповідні рішення та виконує інші функції, визначені договором";
Вводиться в дію з 1 березня 2020 року
пп. 1 п. 6 розділу І Закону 199-1Х
У Законі України "Про архітектурну діяльність" (Відомості Верховної
Ради України, 1999 р., № 31, ст. 246 із наступними змінами):
1) у статті 11:
частину другу викласти в такій редакції:
"Технічний нагляд забезпечується замовником та здійснюється особами,
які мають кваліфікаційний сертифікат";
доповнити частиною шостою такого змісту:
"Обов’язок щодо здійснення технічного нагляду може бути покладений
замовником на спеціалізовану організацію чи спеціаліста з технічного нагляду або на інженера-консультанта, з визначенням у договорі підряду їхніх повноважень. Примірні форми договорів про здійснення технічного наглядута про надання інженерно-консультаційних послуг у будівництві затверджуються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері архітектури";
Вводиться в дію з 1 березня 2020 року
пп. 8 п 13 розділу І Закону 199-1Х
У Законі України "Про регулювання містобудівної діяльності":
18) у статті 37: Дозвіл на виконання будівельних робіт
Розділ 3. Для отримання дозволу подається заява, до якої додаються:
після абзацу шостого доповнити новим абзацом такого змісту:
"інформація про інженера-консультанта (у разі його залучення)";
Вводиться в дію з 1 березня 2020 року
Виходячи з вищезазначеного, інженер-консультант не має жодного відношення до підрядника, це фахівець, який може залучатись Замовником для контролю роботи підрядника і вимагати його наявність у підрядника - безпідставно.
На підставі наведеного, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
Службу автомобільних доріг у Кіровоградській області внести зміни до тендерної документації (номер оголошення UA-2021-12-29-006856-b) з метою усунення порушень, зазначених у цій скарзі та скасувати вимогу що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати, надати довідку, що підтверджує наявність працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Серед мінімально необхідної кількості працівників, які обов'язково включаються до довідки, повинен бути:
- провідний інженер-консультант (будівництво) сертифікований згідно з вимогами стандарту СОУ-С-001-2016 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі», та має сертифікат понад 30 місяців – 1 особа.
Сподіваємося на сумлінне дотримання Замовником Закону України «Про публічні закупівлі».
В разі не усунення даних порушень наше підприємство буде вимушене подати на вимоги тендерної документації скаргу до Антимонопольного Комітету України.
Пов'язані документи:
Учасник
- Посилання на порушення процедури закупівлі та обґрунтування вимог суб’єкта оскарження. 05.01.2022 18:37
- Протокол вимоги ПКД Буд ПішПер М-05 237-274.docx 11.01.2022 08:24
Дата подачі:
05.01.2022 18:37
Вирішення:
Визнати вимогу такою, що не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Відхилено