Незалежне дослідження стану окремих підприємств Державного концерну
«Укроборонпром» з метою оцінки їхніх спроможностей до здійснення
самостійної діяльності в інтересах оборонно-промислового комплексу України в об’єктивно існуючих зовнішніх (ринкових) умовах
Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). У разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У разі надання учасником будь-яких документів (оригіналів чи їх копій) іншою іноземною мовою, виданих сторонніми установами та підприємствами, то такі документи повинні бути перекладені українською мовою та обов’язково завірені підписом та печаткою учасника (за наявності) або бюро перекладів, або нотаріусом. Тексти повинні бути автентичними. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Забезпечення тендерної пропозиції та виконання договору про закупівлю не вимагається.
Торги не відбулися
2 083 333.00UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 416.67 UAH
Період оскарження:29.12.2021 16:47 - 13.01.2022 00:00
Вимога
Відхилено
Щодо коригування Додатку No1 до тендерної документації (Перелік документів, які повинні бути завантажені учасником у складі тендерної пропозиції)
Номер:2835f03e54024b00a9a754650857a2fc
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2021-12-29-006824-b.c1
Назва:Щодо коригування Додатку No1 до тендерної документації (Перелік документів, які повинні бути завантажені учасником у складі тендерної пропозиції)
Вимога:
Просимо виключити з Додатку No1 до тендерної документації (Перелік документів, які повинні бути завантажені учасником у складі тендерної пропозиції) пп.3,4, оскільки це суттєво обмежує коло потенційних учасників, та унеможливлює участь в закупівлі компетентних організацій (що мають досвід аналогічної роботи), але не мають відповідних вказаних в Додатку No1 документів (атестація та дозвіл).
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:04.01.2022 16:53
Вирішення:Вітаємо!
У відповідь на подану вимогу, повідомляємо наступне:
Технічним завданням передбачена розробка Виконавцем (за погодженням із Замовником) науково-методичного апарату поглибленого виробничо-технологічного, фінансово-економічного та професійно-технічного аналізу господарської діяльності підприємств, що входять до складу Концерну. Замовником сформульований тільки загальний науковий задум дослідження (який має бути розвитий та обґрунтований Виконавцем), який базується на:
- розумінні недосконалості існуючої теорії й практики аналізу господарської діяльності підприємств оборонно-промислового комплексу, сутності наявних принципових недоліків і недостатньої дієвості та універсальності прийнятої нині методології його проведення;
- необхідності пошуку альтернативних варіантів підвищення ефективності аналізу господарської діяльності підприємств ОПК на основі застосування нових методологічних підходів, які враховували би як загальні закономірності, так і специфічні особливості функціонування оборонної промисловості;
- прагненні до отримання найбільш повної та об’єктивної інформації про поточний стан підприємств ОПК, яка дозволила би виробляти та реалізовувати раціональні та науково обґрунтовані управлінські рішення, спрямовані на стале функціонування та подальший розвиток вітчизняного оборонно-промислового комплексу;
- назрілій потребі в радикальному перетворенні українського ОПК і його виходу на якісно новий рівень, сумісний (порівнянний) з показниками промислово розвинених країн.
На підставі розробленої методики Виконавцем проводиться аналіз підприємств концерну по цілому колу напрямків (тобто, це пов’язані послідовні процеси). На підставі проведеного аналізу вже готуються висновки та пропозиції для прийняття управлінських рішень.
З метою забезпечення належного рівня якості проведення такого дослідження Замовником висуваються вимоги до персоналу Виконавця та наявного підтвердженого досвіду проведення аналогічних досліджень. Враховуючи складність та суспільну значущість дослідження, забезпечення довіри до його результатів з боку державних органів та суспільства, Замовником висуваються також певні вимоги до інституціонального статусу виконавця, підтверджуючого сталість його функціонування та визнання з боку державних органів його діяльності в науково-дослідницькій сфері (наявність атестації наукової установи у відповідності з чинним законодавством).
Таким чином, встановлені вимоги є достатньо обґрунтованими та такими, що суттєво впливають на забезпечення якості надання послуг при виконання договору у відповідності до вимог чинного законодавства, зокрема Закону України “Про наукову та науково-технічну діяльність” та Наказу Служби безпеки України від 23.12.2020 № 383 “Про затвердження Зводу відомостей, що становлять державну таємницю” (зокрема статті 2.2.7 ЗВДТ).
На виконання зазначеного, Замовник не вправі виключити із тендерної документації вимоги про наявність атестації наукової установи та спеціального дозволу на провадження діяльності, пов’язаної з державною таємницею, адже такі документи дозвільного характеру передбачені законодавством для провадження такої діяльності та надання відповідних послуг для підприємств оборонно-промислового комплексу, що є предметом даної закупівлі.
Зауважимо, що у оприлюдненій Вами вимозі відсутня аргументація та/або документальне підтвердження необхідності внесення змін до тендерної документації в цій частині. Крім цього, також не надано документальне підтвердження неможливості виконання вказаної умови тендерної документації (отримання атестації та дозволу).
Враховуючи зазначене, процедура закупівлі реалізується Замовником із неухильним дотриманням Закону України «Про публічні закупівлі», відповідає принципам закупівель згідно зі статтею 5 цього Закону та вимогами раніше згаданого законодавства враховуючи достатню кількість підприємств у оприлюднених уповноваженим органом зведених результатах державної атестації наукових установ.
Дякуємо за увагу до нашого тендеру!