• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт будівлі поста ЕЦ ст.Люблінець

Посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками з технічних питань: Галько Павло Богданович, E-mail: ltu-vtv@Railwаy.Lviv.ua – заступник начальника виробничого структурного підрозділу «Львівська дирекція» філії «Центр будівельно-монтажних робіт та експлуатації будівель і споруд» АТ «Укрзалізниця». Адреса: 33013, м. Рівне, вул.Ніла Хасевича,9 тел. : (0362) 42-32-06

Завершена

720 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 600.00 UAH
Період оскарження: 29.12.2021 16:28 - 11.01.2022 00:00
Вимога
Вирішена

Вимога щодо незаконного визначення переможцем ТОВ "БУД-МАРКА"

Номер: 45e273f72d3541cb8730793723b2e73d
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-29-002595-a.b2
Назва: Вимога щодо незаконного визначення переможцем ТОВ "БУД-МАРКА"
Вимога:
Керуючись нормами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі за текстом - Закон), з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО “БАХМУТ-АЛЬФА” (далі - Учасник) звертається до філії «Центр будівельно-монтажних робіт та експлуатації будівель і споруд» акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі - Замовник) з вимогою про усунення порушень під час проведення спрощеної закупівлі- Капітальний ремонт будівлі поста ЕЦ ст.Люблінець. 26.01.22 уповноваженою особою з проведення спрощених закупівель Замовника було прийнято рішення про визначення переможцем торгів та намір укладання договору з ТОВ "БУД-МАРКА" (далі – переможець/учасник). Вищевказане рішення прийняте Замовником незаконно. Відповідно до п.1 частини 13 статті 14 Закону Замовник відхиляє пропозицію якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Відповідно до п.9 Додатку 1 до оголошення Учасникам торгів необхідно надати "Копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом.." Розділом 3 відомостей об’ємів робіт, матеріалів та обладнання Додатку 2 «Технічні вимоги. Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі» зазначено: «Вогнезахист лат під покрівлю, покриттів і настилів по фермах» Відповідно до пункту 13 частини першої статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» (далі – Закон про ліцензування) ліцензуванню підлягає такий вид господарської діяльності, як надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України. Відповідно до Закону про ліцензування ліцензія, це право суб’єкта господарювання на провадження виду господарської діяльності або частини виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню. Видача ліцензії, це надання суб’єкту господарювання права на провадження виду господарської діяльності або частини виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню, шляхом прийняття органом ліцензування рішення про видачу ліцензії, про що робиться запис у ліцензійному реєстрі. Постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» (далі - Постанова) затверджено перелік послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню та Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Відповідно до п.6 Переліку послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню, затвердженого Постановою до послуг та робіт, які підлягають ліцензуванню відноситься: «Вогнезахист (вогнезахисне просочування глибоке чи поверхневе, вогнезахисне обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисне заповнення).» Постановою Кабінету Міністрів України від 5.08.2015 № 609 «Про затвердження переліку органів ліцензування та визначення такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України» органом ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення визначено Державну службу України з надзвичайних ситуацій. Тобто, у складі пропозиції Учаснику необхідно було надати Ліцензію, яку видає Державна служба України з надзвичайних ситуацій на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення - Вогнезахист (вогнезахисне просочування глибоке чи поверхневе, вогнезахисне обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисне заповнення). У складі пропозиції ТОВ "БУД-МАРКА" відсутня вищевказана ліцензія. Тому, пропозиція ТОВ "БУД-МАРКА" підлягає відхиленню на підставі п.1 частини 13 ст.14 Закону України "Про публічні закупівлі", як пропозиція учасника, яка не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Крім того, згідно Протоколу № 117 – 29 12 2021/2 ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ 21.01.2022 економічно вигідна пропозиція ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА “БАХМУТ-АЛЬФА” була відхилена у звязку із тим, що: «пропозиція учасника не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим в оголошенні про закупівлю, а саме – згідно п.9 Додатку 1 було передбачено надати: « Копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом.» Відповідно до обсягів робіт (Додаток 2) передбачено: «Вогнезахист лат під покрівлю, покриттів і настилів по Фермах» відповідно до постанови КМУ від 23.11.2016р.№852, даний вид робіт підлягає ліцензуванню. Учасник в складі пропозиції не надав ліцензію на даний вид робіт.» 24.01.2022 протоколом № 117 – 29 12 2021/3 ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕНЕТИКА" було відхилено у звязку із тим, що: «пропозиція учасника не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим в оголошенні про закупівлю, а саме – згідно п.9 Додатку 1 було передбачено надати: « Копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом.» Відповідно до обсягів робіт (Додаток 2) передбачено: «Вогнезахист лат під покрівлю, покриттів і настилів по Фермах» відповідно до постанови КМУ від 23.11.2016р.№852, даний вид робіт підлягає ліцензуванню. Учасник в складі пропозиції не надав ліцензію на даний вид робіт.» Тобто, найнижчу пропозицію учасника ПП «БАХМУТ АЛЬФА» Замовник відхилив за те, що учасник не надав ліцензію на провадження такого виду діяльності передбачено законом, а найвищу пропозицію у складі якої відсутня ліцензія на провадження такого виду діяльності передбачено законом прийняв та оголосив переможцем спрощеної процедури закупівлі. На підставі вищевикладеного ВИМАГАЄМО: - відхилити пропозицію ТОВ "БУД-МАРКА" відповідно до п.1 частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» у звязку з тим, що пропозиція не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Шановний Замовнику, ви порушуєте основні принципи здійснення публічних закупівель, які зазначені в ч.1 ст.5 Закону, а саме: - максимальна економія, ефективність та пропорційність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників та рівне ставлення до них; - об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Ваші дії дуже схожі на корупційні, Ви лобіюєте інтереси учасника з найвищою ціною пропозиція якого не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Додатково повідомляємо, що у разі не скасування Вами незаконного рішення, оформленого Протоколом ми будем змушені звернутись із заявами до Державної аудиторської служби України, Національного антикорупційного бюро України та органів прокуратури України. P.S Нагадуємо Вам, що уповноважені особи, службові (посадові) особи замовників несуть відповідальність передбачену Адміністративним Кодексом України, Кримінальним кодексом України.
Вирішення: Відповідно до норм Цивільного кодексу України підрядник має право, якщо інше не встановлено договором, залучити до виконання роботи інших осіб(субпідрядників), залишаючись відповідальним перед замовником за результат їхньої роботи. У цьому разі підрядник виступає перед замовником як генеральний підрядник, а перед субпідрядником - як замовник. На відміну від інших учасників, ТОВ «БУД-МАРКА» у складі своєї пропозиції документально підтвердили залучення субпідрядника (документ «16 Довідка субпідрядник.PDF) ТОВ «НВП «САЄНС» для виконання робіт з «Вогнезахисту лат під покрівлю, покриттів і настилів по Фермах», що передбачено Додатком 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. ТОВ «НВП «САЄНС» погодили свою готовність виконати роботи за предметом закупівлі (документ «17 Згода субпідрядника.PDF») та підтвердили наявність в достатній кількості персоналу відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт Довідкою № 2-13/01 від 13.01.2021 року(документ «19 Працівники субпідрядника.pdf»). Листом Державної служби України з надзвичайних ситуацій №26-6847/261 від 10.05.2017 року підтверджено інформацію щодо видачі ТОВ «НВП «САЄНС» ліцензії на виконання робіт з вогнезахисту (вогнезахисне просочування поверхневе, вогнезахисне обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисне заповнення) (документ «18.2 Ліцензія ДСНС.pdf»). Замовник перевірив дану інформацію в Ліцензійному реєстрі на офіційному веб-порталі Державної служби України з надзвичайних ситуацій та виявив, що у ТОВ «НВП «САЄНС» дійсно наявна електронна ліцензія (видана відповідно до Наказу від 13.04.2017 № 215) з необмеженим строком дії. Таким чином, пропозиція ТОВ «БУД-МАРКА» відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Вимога щодо відхилення пропозиції є безпідставною
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

щодо довідки з органу прокуратури України

Номер: d2776effea574927992da95476cb6820
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-29-002595-a.c1
Назва: щодо довідки з органу прокуратури України
Вимога:
Відповідно до п.14 Додатку 1 до оголошення Учасникам необхідно надати "Довідку про відсутність підстав для відмови в укладенні Договору, довідку про відсутність/наявність в Єдиному реєстрі досудових розслідувань кримінальних проваджень щодо учасника (згідно примітки 1 до ст. 96-3 Кримінального кодексу України), видана розпорядником інформації, а саме органом прокуратури України, видана не раніше, ніж протягом трьох місяців до дати оголошення закупівлі." Зазначена вимога є дискримінаційною у звязку з тим, що Учаснику потрібно надати запит до органу прокуратури про відсутність/наявність в Єдиному реєстрі досудових розслідувань кримінальних проваджень щодо посадових та службових осіб учасника. Орган прокуратури надає відповідь на запит на протязі 30-ти робочих днів, тому учасник може не встигнути надати довідку з органу прокуратури. Дану вимогу замовника можна підтвердити довідкою виданаю Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), та щодо (не)притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо посадових та службових осіб учасника. Більш того, відповідно до ч.3 ст.17 Закону України "Про публічні закупівлі" спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель. Тобто, лише переможець надає документальне підтвердження щодо відсутності кримінального порушення. Тому, вимагаємо внести зміни в оголошення і привести у відповідність до норм чинного законодавства України
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: 1. Вимогу, задовольнити, шляхом вилучення п14 Додатку 1 Оголошення, внести відповідні виправлення в оголошення закупівлі.
Статус вимоги: Задоволено