-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Послуга з охорони території та майна ПрАТ «ЛЛРЗ» на 2022 рік
Завершена
4 180 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 900.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 20 900.00 UAH
Період оскарження:
29.12.2021 14:43 - 05.01.2022 10:00
Вимога
Залишено без розгляду
Щодо кімнати для зберігання зброї
Номер:
ffa772ed8cc64c879cdbd4a98aeffd6d
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-29-005015-b.c6
Назва:
Щодо кімнати для зберігання зброї
Вимога:
Повідомляємо, що вимога «Надати копії підтверджуючих документів про наявність дозволу на відкриття та функціонування об’єкта дозвільної системи-кімнати, для зберігання пристроїв для відстрілу патронів, споряджених гумовими метальними снарядами несмертельної дії та патронів до них, з місцем дислокації у м. Львові та/або Львівської обл., а також травматичної зброї яка зберігається згідно наказу МВСУ № 622 від 21.08.98 року» є дискримінаційною та значно обмежує коло учасників. Згідно Технічних вимог закупівлі послуги з охорони можуть надаватись без використання вогнепальної зброї, отже, вимога підтвердити документами наявність об’єкта дозвільної системи-кімнати, для зберігання пристроїв для відстрілу патронів, споряджених гумовими метальними снарядами несмертельної дії та патронів до них - необгрунтована та безпідставна, а також така, що порушує право на участь у закупівлі інших учасників, у яких у наявності відсутня така кімната.
Крім того, ліцензія на надання охоронних послуг діє на всій території України та не має обмежень ні по території, ні по терміну дії, ні по об’єктам надання охорони. Тому вимога стосовно дислокації у м. Львові суперечить закону.
Виходячи з вищезазначеного ВИМАГАЄМО виключити вище вказану вимогу, так як дискримінаційну та внести зміни до ТД.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.01.2022 18:03
Вирішення:
Розглянувши Вашу вимогу повідомляємо, що обгрунтування цієї вимоги не відповідає підзаконним актам та викладене без розуміння умов Оголошення замовника з огляду на наступне.
Відповідно до п.11.8 Наказу МВС України «Про затвердження Інструкції про порядок виготовлення, придбання, зберігання, обліку, перевезення та використання вогнепальної, пневматичної, холодної і охолощеної зброї, пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та патронів до них, а також боєприпасів до зброї, основних частин зброї та вибухових матеріалів» від 21.08.1998 № 622 вказано на, що забороняється спільне зберігання із вогнепальною зброєю і бойовими припасами до неї навчально-наочних приладів, спортивного реманенту, інших предметів, окрім пневматичної зброї, радіостанцій і дозиметричних приладів, які можуть зберігатися у відгородженій залізними ґратами частині збройової кімнати.
Відповідно до п.4 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених Постановою КМУ від 18 листопада 2015 р. № 960, охоронну діяльність можуть провадити на всій території України юридичні особи, а також фізичні особи - підприємці на підставі ліцензії за наявності матеріально-технічної бази, необхідної для провадження такої діяльності, та за умови виконання такими особами організаційних, кадрових і технологічних вимог, передбачених цими Ліцензійними умовами.
Учасники, що планують приймати участь у тендері, повинні мати всю необхідну, підготовлену матеріально-технічну базу для якісного надання послуг, а також наявність ГШР у м. Львові.
Враховуючи те, що надання послуг з охорони майна буде здійснюватися в межах м. Львова та Львівської області, для кращої взаємодії та координації між Замовником та Виконавцем послуги, вважаємо за необхідне знаходження матеріально-технічної бази суб’єкта охоронної діяльності в межах м. Львова.
А також, враховуючи п.11.5. Наказу № 622 від 21.08.1998 року МВС України «Про затвердження Інструкції про порядок виготовлення, придбання, зберігання, обліку, перевезення та використання вогнепальної, пневматичної, холодної і охолощеної зброї, пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та патронів до них, а також боєприпасів до зброї, основних частин зброї та вибухових матеріалів» має бути обладнано сховище для зброї, яке повинно відповідати певним вимогам. Учасник повинен відповідати зазначеним вимогам саме на момент подання тендерної пропозиції, оскільки замовник не може і не повинен передбачати його дії в майбутньому, у тому числі щодо можливості створення необхідної матеріально-технічної бази у м. Львові та передислокації свого персоналу охорони.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
05.01.2022 09:45
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога щодо наявності об’єкта дозвільної системи-кімнати, для зберігання пристроїв для відстрілу патронів
Номер:
6c61ebf3ac6f4442aa8024330679065f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-29-005015-b.b5
Назва:
Вимога щодо наявності об’єкта дозвільної системи-кімнати, для зберігання пристроїв для відстрілу патронів
Вимога:
Згідно Технічних вимог предмета закупівлі:«Охорона території та майна товариства» зазначено, що охорона надає послуги з охорони громадського порядку та безпеки (цивільної охорони) без використання вогнепальної зброї (можливе використання нарізної зброї, пневматичної). Відповідно, вимоги п. 14.7.19 ТД протирічать технічним вимогам предмету закупівлі. Оскільки немає обов'язкової вимоги надавати послуги з охорони території та майна товариства персоналом охорони, які озброєні пристроями для відстрілу патронів, споряджених гумовими метальними снарядами несмертельної дії, то вимога надати копії підтверджуючих документів про наявність дозволу на відкриття та функціонування об’єкта дозвільної системи-кімнати, для зберігання пристроїв для відстрілу патронів, споряджених гумовими метальними снарядами несмертельної дії та патронів до них, є дискримінаційною, штучно обмежує кількість учасників та, відповідно, конкуренцію і суперечить вимогам Закону України « Про публічні закупівлі». А тим більше вимога «з місцем дислокації у м. Львові та/або Львівської області» є незаконною, оскільки законодавство, що регулює охоронну діяльність не встановлює обмежень для суб’єктів охоронної діяльності за територіальними ознаками.
Відповідно до п. 4 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18.11.2015 р. №960 охоронну діяльність можуть провадити на всій території України юридичні особи, а також фізичні особи - підприємці на підставі ліцензії за наявності матеріально-технічної бази, необхідної для провадження такої діяльності, та за умови виконання такими особами організаційних, кадрових і технологічних вимог, передбачених цими Ліцензійними умовами.
В зв'язку з вищевикладеним, вимагаємо виключити вказану вимогу з ТД як незаконну та дискримінаційну.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.01.2022 16:51
Вирішення:
Розглянувши Вашу вимогу повідомляємо, що обгрунтування цієї вимоги не відповідає підзаконним актам та викладене без розуміння умов Оголошення замовника з огляду на наступне.
Відповідно до п.11.8 Наказу МВС України «Про затвердження Інструкції про порядок виготовлення, придбання, зберігання, обліку, перевезення та використання вогнепальної, пневматичної, холодної і охолощеної зброї, пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та патронів до них, а також боєприпасів до зброї, основних частин зброї та вибухових матеріалів» від 21.08.1998 № 622 вказано на, що забороняється спільне зберігання із вогнепальною зброєю і бойовими припасами до неї навчально-наочних приладів, спортивного реманенту, інших предметів, окрім пневматичної зброї, радіостанцій і дозиметричних приладів, які можуть зберігатися у відгородженій залізними ґратами частині збройової кімнати.
Відповідно до п.4 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених Постановою КМУ від 18 листопада 2015 р. № 960, охоронну діяльність можуть провадити на всій території України юридичні особи, а також фізичні особи - підприємці на підставі ліцензії за наявності матеріально-технічної бази, необхідної для провадження такої діяльності, та за умови виконання такими особами організаційних, кадрових і технологічних вимог, передбачених цими Ліцензійними умовами.
Учасники, що планують приймати участь у тендері, повинні мати всю необхідну, підготовлену матеріально-технічну базу для якісного надання послуг, а також наявність ГШР у м. Львові.
Адже згідно Інструкції Про заходів безпеки при поводженні зі зброєю чергова зміна охорони перед заступленням на об’єкт повинна з’явитися на об’єкта дозвільної системи-кімнати, для зберігання пристроїв для відстрілу патронів, отримати службову зброю, розписатися за отримання зброї в журналі видачі та повернення зброї та набоїв і саме після цього заступити на об’єкт, після закінчення зміни чергова зміна охорони повинна знову ж таки з’явитися на об’єкт дозвільної системи-кімнати, для зберігання пристроїв для відстрілу патронів та здати службову зброю, а нова зміна таким самим чином отримати та заступити на об’єкт.
Враховуючи те, що надання послуг з охорони майна буде здійснюватися в межах м. Львова та Львівської області, вважаємо за необхідне знаходження матеріально-технічної бази суб’єкта охоронної діяльності в межах м.Львова.
А також, враховуючи п.11.5. Наказу № 622 від 21.08.1998 року МВС України «Про затвердження Інструкції про порядок виготовлення, придбання, зберігання, обліку, перевезення та використання вогнепальної, пневматичної, холодної і охолощеної зброї, пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та патронів до них, а також боєприпасів до зброї, основних частин зброї та вибухових матеріалів» має бути обладнано сховище для зброї, яке повинно відповідати певним вимогам. Учасник повинен відповідати зазначеним вимогам саме на момент подання тендерної пропозиції, оскільки замовник не може і не повинен передбачати його дії в майбутньому, у тому числі щодо можливості створення необхідної матеріально-технічної бази у м. Львові та передислокації свого персоналу охорони.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
05.01.2022 09:44
Вимога
Залишено без розгляду
Щодо страхування від нещасних випадків
Номер:
e0d9926a24fa40a8b3d1bd9fa4c7f368
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-29-005015-b.a4
Назва:
Щодо страхування від нещасних випадків
Вимога:
Відповідно до тендерної документації Учасник має надати документ (договір) добровільного страхування від нещасних випадків, який повинний бути дійсним до закінчення терміну дії угоди про надання послуг з охорони. Відповідно до вимог законодавства така вимога є дискримінаційною і суперечить чинному законодавству, адже договір є добровільним та НЕ належать до переліку видів обов’язкового страхування, закріпленого ст. 7 Закону України «Про страхування» від 07.03.1996 р. Даний вид страхування є добровільним і НЕ може вимагатися Замовником. Встановлення даної вимоги зменшує кількість потенційних учасників лише до тих, які мають даний страховий поліс, у зв’язку з чим виникають додаткові витрати від учасників, у яких відсутній даний страховий поліс, адже він не передбачений жодним нормативно-правовим актом як такий, що обов'язковий. Також, відповідно до діючого законодавства, у разі настання нещасного випадку відповідальність за це несе Учасник (роботодавець). Замовник не може вказувати як вести господарську діяльність Учаснику і які договори укладати. Просимо виключити дану вимогу та внести зміни до тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.01.2022 16:44
Вирішення:
Організаційно-правові принципи здійснення господарської діяльності у сфері надання послуг з охорони власності та громадян здійснюється відповідно до ЗУ “Про охоронну діяльність” (Відомості Верховної Ради України (ВВР), 2013, № 2, ст.8) та Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених Постановою КМУ від 18 листопада 2015 р. № 960. Суб’єкт охоронної діяльності зобов’язаний: - відповідно до абз.7 п.7 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності зазначати в договорах охорони відповідно до Цивільного кодексу України умови відшкодування шкоди, завданої через неналежне виконання ним своїх зобов’язань перед замовником; - відповідно до ст. 8 ЗУ “Про охоронну діяльність” у договорах про надання послуг з охорони майна та фізичних осіб відповідно до положень Цивільного кодексу України визначаються умови відшкодування суб'єктом охоронної діяльності шкоди, заподіяної через неналежне виконання ним своїх зобов'язань. Враховуючи, що на об’єктах заводу знаходяться дороговартісні кольорові метали та на замовлення залізниць України, країн СНД виготовляються запчастини то, будь які протиправні дії стосовно предметів заводу можуть завдати значних матеріальних збитків підприємству а їх оціночна вартість може складати кілька десятків мільйонів гривень, страхування відповідальності зумовлене необхідністю гарантувати відшкодування збитків у разі настання надзвичайної ситуації.
Відтак, вимога щодо надання учасниками Документа про страхування охоронників від нещасних випадків на підприємстві, для всіх працівників охорони поіменно, яких планується задіяти для обслуговування даного об’єкта, повинний бути дійсним до закінчення терміну дії угоди про надання послуг з охорони спрямована на належне та швидке відшкодування збитків, які потенційно можуть бути завдані замовнику працівниками переможця закупівлі.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
05.01.2022 09:44
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога щодо проходження медичного огляду працівниками
Номер:
b406a177f78b40cc96deea026410040b
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-29-005015-b.a3
Назва:
Вимога щодо проходження медичного огляду працівниками
Вимога:
Вимога щодо проходження обов’язкового медичного огляду працівниками не раніше дати оголошення закупівлі є незаконною та дискримінаційною. Немає жодного зобов’язання охоронника (працівників) оновлювати медичні довідки раніше терміну, до якого вони дійсні. Це не передбачено діючим законодавством та Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності затверджених постановою КМУ № 960 від 18 листопада 2015 року. Дати дії таких довідок вказуються в самих довідках. У випадку закінчення терміну дії такої довідки працівник проходить медичне обстеження та отримує нову медичну довідку, яка дійсна протягом року. Тому вимога про проходження медичного огляду працівниками Учасника після дати оголошення закупівлі є незаконною, вимагаємо її виключити з переліку вимог ТД.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.01.2022 16:42
Вирішення:
Метою медичного огляду працівника є визначення стану його здоров’я, зокрема, можливості виконання ним певних трудових обов’язків, встановлення придатності особи до виконання обов’язків, пов’язаних з охоронною діяльністю.
Охоронець – це фахівець відповідної кваліфікації, що виконує охорону об’єкта, заходи, особи. Для здійснення такої діяльності потрібне підтвердження професійних навичок та відповідний стан здоров’я.
Проходження обов’язкових медоглядів працівниками пов’язане, перш за все, із турботою про їх здоров’я. Варто зазначити, що обов’язковими медогляди є не для всіх працівників.
Відповідно до статті 169 Кодексу Законів про працю України медичний огляд обов’язковий для працівників, зайнятих на: важких роботах; роботах зі шкідливими або небезпечними умовами праці; роботах, для виконання яких необхідний професійний добір.
Перелік шкідливих та небезпечних факторів виробничого середовища і трудового процесу, при роботі з якими обов’язковий попередній (періодичні) медичний огляд працівників міститься у додатку 4 до наказу МОЗ України «Про затвердження Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій» від 21.05.2007 № 246. Перелік робіт, для виконанні яких є обов’язковим попередній (періодичні) медичний огляд працівників можна знайти в додатку 5 до наказу МОЗ України «Про затвердження Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій» від 21.05.2007 № 246.
Наказом Міністерства охорони здоров'я України 21.05.2007 N 246, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 23 липня 2007 р. за N 846/14113 затверджено Порядок проведення медичних оглядів працівників певних категорій (далі - Порядок) .
Пунктом 1.3. Порядку регламентовано, що обов'язкові попередній (під час прийняття на роботу) і періодичні (протягом трудової діяльності) медичні огляди проводяться для працівників, зайнятих на важких роботах, роботах із шкідливими чи небезпечними умовами праці або таких, де є потреба у професійному доборі.
Також, враховуючи особливі економічні та соціальні обставини, а саме, пов’язані з негайною ліквідацією можливих наслідків надзвичайних ситуацій, та з урахуванням висновків Всесвітньої організації охорони здоров’я щодо визнання розповсюдження COVID-19 у країнах світу пандемією, слід зазначити, що рівень поширення на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, зумовлює особливі економічні та соціальні обставини, а саме, пов’язані з негайною ліквідацією можливих наслідків надзвичайних ситуацій, а відтак з метою їх усунення, а також ліквідації наслідків медико-біологічної надзвичайної ситуації природного характеру державного рівня та забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення, на підставі вимог статті 14 та частини другої статті 78 Кодексу цивільного захисту України, відповідно до Розпорядження Кабінету Міністрів України № 338-р від 25.03.2020 «Про переведення єдиної державної системи цивільного захисту у режим надзвичайної ситуації» на всій території України установлено режим надзвичайної ситуації до 31 грудня 2020 року. Так, беручи до уваги вимоги Законів України: «Про захист населення від інфекційних хвороб» (від 6 квітня 2000 року № 1645-III), «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» (24 лютого 1994 року № 4004-XII) та відповідно до Розпорядження Кабінету Міністрів України від 03.02.2020 № 93-р «Про заходи щодо запобігання занесенню і поширенню на території України гострої респіраторної хвороби, спричиненої коронавірусом 2019-nCoV», наказів Міністерства охорони здоров'я України «Про заходи щодо недопущення занесення і поширення на території України випадків захворювань, спричинених новим коронавірусом, виявленим у місті Ухань (провінція Хубей, Китай)» № 185 від 24.01.2020 (із змінами) та Постановою Кабінету Міністрів України від 15.12.2021 N 1336, було внесено зміни, зокрема, до постанови від 09.12.2020 N 1236 "Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2" якою продовжено карантин до 31 березня 2022.
Крім цього у пацієнтів, після одужання від коронавірусної хвороби протягом наступних шести місяців діагностували різні розлади з серцево судинною системою, а також може спричинити легеневу недостатність та інше.
Зазначимо, що ставимось з розумінням до учасників спрощеної закупівлі та повідомляємо, що вимога Оголошення замовника щодо надання учасниками закупівлі медичних довідок про проходження працівниками обов’язкового медичного огляду видані не раніше дати оголошення закупівлі жодним чином не дискримінує учасників, а лише спрямована на встановлення режиму контролю для запобігання поширенню коронавірусній інфекції та допущення до роботи суб’єкта охоронної діяльності (переможця закупівлі) працівники якого матимуть медичний огляд, що засвідчить придатний стан здоров’я таких працівників та їх здатність належним чином виконувати обов’язки з охорони об’єктів замовника.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
05.01.2022 09:43
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога стосовно сертифікатів (довідок) про проходження працівниками наркологічного огляду та психіатричного огляду
Номер:
99b3c049baef4003b9f90bc00ff63307
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-29-005015-b.c2
Назва:
Вимога стосовно сертифікатів (довідок) про проходження працівниками наркологічного огляду та психіатричного огляду
Вимога:
Дана вимога є дискримінаційною по своїй суті та такою, що не кожен з учасників зможе її виконати, як би не намагався це зробити. Тому що немає жодного зобов’язання охоронника (працівників) оновлювати такі довідки раніше терміну, до якого вони дійсні. Це не передбачено діючим законодавством та Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності затверджених постановою КМУ № 960 від 18 листопада 2015 року. Термін дії цих сертифікатів про проходження наркологічного та психіатричного оглядів складає не менше ніж 2 та 3 роки з дня їх видачі. Дати дії таких сертифікатів вказуються в самих сертифікатах. У випадку закінчення терміну дії такого сертифікату, працівник проходить відповідне обстеження та отримує новий сертифікат.
Таким чином вимога замовника про чинність таких документів на весь період надання послуг є незаконною, а вимога про дату отримання вказаних документів не раніше дати оголошення закупівлі виглядає взагалі абсурдною.
Згідно ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» зазначає про недискримінацію учасників «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах…. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників». На підставі вище викладеного просимо внести зміни в тендерну документацію, а саме, виключити вимогу про те що сертифікати нарколога, психіатра мають бути чинні весь період надання послуг але видані не раніше дати оголошення закупівлі». Сертифікати нарколога та психіатра мають бути чинні(дійсні) на момент кінцевої дати подання тендерної пропозиції.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.01.2022 16:41
Вирішення:
Метою медичного огляду працівника є визначення стану його здоров’я, зокрема, можливості виконання ним певних трудових обов’язків, встановлення придатності особи до виконання обов’язків, пов’язаних з охоронною діяльністю.
Охоронець – це фахівець відповідної кваліфікації, що виконує охорону об’єкта, заходи, особи. Для здійснення такої діяльності потрібне підтвердження професійних навичок та відповідний стан здоров’я.
Проходження обов’язкових медоглядів працівниками пов’язане, перш за все, із турботою про їх здоров’я. Варто зазначити, що обов’язковими медогляди є не для всіх працівників.
Відповідно до статті 169 Кодексу Законів про працю України медичний огляд обов’язковий для працівників, зайнятих на: важких роботах; роботах зі шкідливими або небезпечними умовами праці; роботах, для виконання яких необхідний професійний добір.
Перелік шкідливих та небезпечних факторів виробничого середовища і трудового процесу, при роботі з якими обов’язковий попередній (періодичні) медичний огляд працівників міститься у додатку 4 до наказу МОЗ України «Про затвердження Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій» від 21.05.2007 № 246. Перелік робіт, для виконанні яких є обов’язковим попередній (періодичні) медичний огляд працівників можна знайти в додатку 5 до наказу МОЗ України «Про затвердження Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій» від 21.05.2007 № 246.
Наказом Міністерства охорони здоров'я України 21.05.2007 N 246, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 23 липня 2007 р. за N 846/14113 затверджено Порядок проведення медичних оглядів працівників певних категорій (далі - Порядок) .
Пунктом 1.3. Порядку регламентовано, що обов'язкові попередній (під час прийняття на роботу) і періодичні (протягом трудової діяльності) медичні огляди проводяться для працівників, зайнятих на важких роботах, роботах із шкідливими чи небезпечними умовами праці або таких, де є потреба у професійному доборі.
Також, враховуючи особливі економічні та соціальні обставини, а саме, пов’язані з негайною ліквідацією можливих наслідків надзвичайних ситуацій, та з урахуванням висновків Всесвітньої організації охорони здоров’я щодо визнання розповсюдження COVID-19 у країнах світу пандемією, слід зазначити, що рівень поширення на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, зумовлює особливі економічні та соціальні обставини, а саме, пов’язані з негайною ліквідацією можливих наслідків надзвичайних ситуацій, а відтак з метою їх усунення, а також ліквідації наслідків медико-біологічної надзвичайної ситуації природного характеру державного рівня та забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення, на підставі вимог статті 14 та частини другої статті 78 Кодексу цивільного захисту України, відповідно до Розпорядження Кабінету Міністрів України № 338-р від 25.03.2020 «Про переведення єдиної державної системи цивільного захисту у режим надзвичайної ситуації» на всій території України установлено режим надзвичайної ситуації до 31 грудня 2020 року. Так, беручи до уваги вимоги Законів України: «Про захист населення від інфекційних хвороб» (від 6 квітня 2000 року № 1645-III), «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» (24 лютого 1994 року № 4004-XII) та відповідно до Розпорядження Кабінету Міністрів України від 03.02.2020 № 93-р «Про заходи щодо запобігання занесенню і поширенню на території України гострої респіраторної хвороби, спричиненої коронавірусом 2019-nCoV», наказів Міністерства охорони здоров'я України «Про заходи щодо недопущення занесення і поширення на території України випадків захворювань, спричинених новим коронавірусом, виявленим у місті Ухань (провінція Хубей, Китай)» № 185 від 24.01.2020 (із змінами) та Постановою Кабінету Міністрів України від 15.12.2021 N 1336, було внесено зміни, зокрема, до постанови від 09.12.2020 N 1236 "Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2" якою продовжено карантин до 31 березня 2022.
Крім цього згідно досліджень авторитетного науково-медичного видання The Lancet зазначається, що в дослідженні брали участь 236 379 пацієнтів, виявилося, що в 34% з них після одужання від коронавірусної хвороби протягом наступних шести місяців діагностували неврологічні чи психіатричні розлади.
«Наше дослідження надає докази значної неврологічної та психічної захворюваності протягом 6 місяців після зараження COVID-19. Ризики були найбільшими у пацієнтів, які мали тяжкий перебіг COVID-19, але не обмежувались ними», - йдеться в дослідженні.
Також, науковці повідомили, що серед чотирнадцяти психічних розладів, які вони спостерігали в постковідних пацієнтів, найпоширенішими були тривога та депресія. Рідше, але в цілому часто, особливо у пацієнтів із важким перебігом коронавірусної хвороби, спостерігалися інсульти, деменція та інші неврологічні розлади.
Таким чином вимога Оголошення замовника щодо надання учасниками Сертифікатів (довідок) про проходження працівниками наркологічного огляду та психіатричного огляду, які чинні на весь період надання послуг але видані не раніше дати оголошення закупівлі встановлена задля безпеки працівників замовника та безперебійного функціонування об’єктів останнього і унеможливлення допуску до охорони осіб з психологічними розладами чи наркотичною залежністю.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
05.01.2022 09:42
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога щодо довідок (або витягів) з реєстру органів внутрішніх справ (Довідки МВС)
Номер:
d875b4416bed4126969e0f1c78c4a633
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-29-005015-b.b1
Назва:
Вимога щодо довідок (або витягів) з реєстру органів внутрішніх справ (Довідки МВС)
Вимога:
Дана вимога замовника є такою, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників виходячи з наступного: Відповідно до положень ЗУ «Про охоронну діяльність» та Постанови КМУ від 18.11.2015 року № 960 «Про затвердження ліцензійних умов провадження охоронної діяльності» персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, уклали трудовий договір із суб’єктом охоронної діяльності (входять до штату суб’єкта охоронної діяльності). Під час прийняття на роботу ліцензіат (суб’єкт охоронної діяльності) зобов’язаний отримати від зазначених осіб документи, необхідні для прийняття на роботу до суб’єкта охоронної діяльності, зокрема документ, який підтверджує, що такі особи не мають непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів. Згідно ч. 5 ст. 11 ЗУ «Про охоронну діяльність» суб'єкт охоронної діяльності зобов'язаний забезпечувати дотримання законодавства в організації та функціонуванні охорони, прийомі на роботу персоналу охорони, в організації правил носіння відповідного одягу та розпізнавальних знаків, а також в оснащенні засобами оборони та індивідуального захисту. Тобто, виходячи з положень зазначених нормативно-правових актів, обов’язок отримати від працівників документ, який підтверджує відсутність непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів, покладається на суб’єкта охоронної діяльності. При цьому, вказаний обов'язок виникає при прийнятті працівників на роботу. У подальшому, суб’єкт охоронної діяльності зобов'язаний забезпечувати дотримання законодавства в організації та функціонуванні охорони, що відповідно включає в себе контроль за працівниками та відповідне реагування у разі вчинення останніми кримінальних правопорушень. Чинним законодавством України, яке регулює охоронну діяльність, а тим більше діяльність у сфері публічних закупівель не передбачено періодичність або строки отримання працівниками суб’єкта охоронної діяльності довідок (витягів) з реєстру органів внутрішніх справ про те, що особа (працівник) не має непогашену чи не зняту судимість за умисні злочини, а також строку їх дії (терміну придатності). Крім цього, відповідно до наказу МВС України від 29.11.2016 № 1256, яким затверджено «Порядок доступу до відомостей персонально-довідкового обліку єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України» право на запит та отримання відомостей з персонально-довідкового обліку мають: 1) державні органи, які здійснюють правоохоронні функції; 2) суди всіх рівнів; 3) органи державної влади та їх територіальні органи, органи місцевого самоврядування у зв’язку зі здійсненням ними повноважень, визначених законодавством; 4) фізичні особи. Тобто Учасник не має змоги самостійно отримати довідки (витяги), які Вами вимагаються, а відповідно вимушений зобов'язати зробити це своїх працівників, в обов'язки яких це не входить, оскільки вони надавали відповідні документи серед інших під час працевлаштування. Відповідно до зазначеного наказу МВС України № 1256 від 29.11.2016 запит на отримання довідки (витягу) подається фізичною особою в письмовій або електронній формі. Запит у письмовій формі подається особисто Заявником або уповноваженою ним у встановленому порядку особою до ДІ або ТСЦ МВС. Заявник під час подання запиту особисто пред’являє посадовій особі ДІ або ТСЦ МВС документ, що посвідчує його особу, та надає його копію. Запит в електронній формі подається за умови ідентифікації Заявника з використанням електронного цифрового підпису чи іншого альтернативного засобу ідентифікації особи, що відповідає вимогам законодавства України, через офіційний веб-сайт МВС та офіційні веб-сайти територіальних органів з надання сервісних послуг МВС. Надання Довідки здійснюється безоплатно в строк до 30 календарних днів з дня надходження запиту. Виходячи з передбаченого порядку подачі запиту на отримання довідки (витягу), суб'єкт охоронної діяльності, який має намір прийняти участь у відкритих торгах, змушений був на наступний день після публікації оголошення зобов'язати своїх працівників або особисто прибути до ДІ або ТСЦ МВС і подати запит, або надати нотаріальне доручення іншій особі, або отримати електронний цифровий підпис (оскільки в переважної більшості працівників його немає). А це, в свою чергу тягне за собою незручності для працівників та матеріальні витрати та не гарантує отримання ними довідок до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Відповідно, на нашу думку, така вимога замовника штучно створює умови для неможливості участі в даній закупівлі значної кількості суб’єктів охоронної діяльності та створює переваги для компанії (компаній), яким було заздалегідь відомо про зазначені торги. Згідно ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» одним із основних принців здійснення публічних закупівель є недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Положення ст. 22 зазначеного вище закону передбачають, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Враховуючи все вище викладене, вимагаємо виключити вимогу тендерної документації, якою передбачено, що довідка (витяг) з реєстру органів внутрішніх справ про те, що особа (працівник) не має непогашену чи не зняту судимість за умисні злочини повинна бути видана не раніше дати оголошення.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.01.2022 16:38
Вирішення:
Розглянувши зміст Вашої вимоги вважаємо таку необгрунтованою і такою, що не підлягає задоволенню з огляду на наступне.
Відповідно до п.19. розділу 5 Порядку доступу до відомостей персонально-довідкового обліку єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України, затвердженого наказом Міністерства внутрішніх справ України від 29.11.2016 р. № 1256, довідка видається станом на дату здійснення перевірки фізичної особи за персонально-довідковим обліком.
Законом України «Про охоронну діяльність», Розділ III, ст. 11 визначено умови залучення громадян до охоронної діяльності. Так, у вказаному законі визначено, що персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які подали документи, що вони не мають непогашеної чи незнятої судимості за скоєння умисних злочинів. З моменту прийняття суб’єктом охоронної діяльності особи на роботу охоронником і до даного часу (подання тендерних пропозицій) остання могла бути притягнута до відповідальності за скоєння умисних злочинів.
Враховуючи, що об’єкти ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЛЬВІВСЬКИЙ ЛОКОМОТИВОРЕМОНТНИЙ ЗАВОД", належать до одного з провідних підприємств України з ремонту електровозів та постачання запасних частин на замовлення залізниць України та країн СНД. Відтак, будь які протиправні дії стосовно предметів заводу можуть завдати значних матеріальних збитків підприємству. Тому, персонал суб’єкта охоронної діяльності, який буде залучатись до надання послуги з охорони повинен мати (отримати) вищевказані довідки для перевірки замовником відсутності у них непогашеної чи незнятої судимості за скоєння умисних злочинів чинні на момент розкриття пропозицій конкурсних торгів, але видані не раніше дати оголошення закупівлі.
Зазначимо, що вказана вимога замовника жодним чином не спрямована на незручності для учасників чи понесення необгрунтованих фінансових затрат в отриманні таких довідок, а зумовлена радше реальною потребою замовника у переконанні добросовісності працівників суб’єкта охоронної діяльності та досягнення високих показників довіри та належної співпраці між замовником та переможцем спрощеної закупівлі.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
05.01.2022 09:42