• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 79710000-4 Охоронні послуги

Торги не відбулися

331 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 655.00 UAH
Період оскарження: 29.12.2021 14:10 - 10.01.2022 00:00
Вимога
Є відповідь

Незаконні дії замовника

Номер: be62954798d040549d83e48878f36dbb
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-29-007218-c.b1
Назва: Незаконні дії замовника
Вимога:
З метою захисту законних прав та інтересів Нас, як учасника закупівлі та потенційного переможця закупівлі, просимо Вас переглянути рішення про визначення переможцем закупівлі ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАТРІОТ В" з наступних підстав. В порушення вимог п. 5. Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції у складі тендерної пропозиції учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАТРІОТ В" відсутні документи, що підтверджують проходження працівником Пецерою В.М. обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду. Поданий сертифікат чинний лише до червня 2021 року. Таким чином, Ви повинні були надати ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАТРІОТ В" 24 години на усунення порушення, а потім відхилити. Отже, Вами порушено принципи проведення публічних закупівель та ряд статтей Закону України «Про публічні закупівлі» щодо порядку розгляду тендерних пропозицій. Додатково просимо звернути увагу, що Ваша тендерна документація не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі.» Так передбачено, що надання послуг здійснюватиметься з 1 лютого 2022 року. Проте, враховуючи терміни проведення відкритих торгів, ЖОДЕН учасник не почне Вам надавати послуги у визначені терміни. Таким чином, Ваша потреба є завищеною та визначена з порушенням порядку визначення предмету закупівлі. Крім того, у тендерній документації у пункті 4.3 розділу «Загальні положення» відсутня інформація про обсяг послуг. Вами визначено предмет закупівлі як «послуга», проте в порушення вимог п. 18 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у п.7 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено, що інформація про субпідрядників не вимагається. В порушення вимог п. 14. ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не містить кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Також є багато інших помилок та порушень Закону. Просимо взяти вимогу до уваги. Скасувати незаконні рішення та дотримуватись вимог чинного законодавства. У разі ігнорування вимоги, будемо звертатись до АМКУ з відповідною скаргою. Додатково нагадуємо, що за зазначені дії особисто Вам та Вашому керівнику законом передбачені сотні тисяч штрафів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Прийнято рішення щодо відміни процедури відкритих торгів з метою усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які неможливо усунути
Статус вимоги: Задоволено
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: 066d19d6fd724d8fbc99ad5333da6e59
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-29-007218-c.a3
Назва: Скарга
Скарга:
СКАРГА на дії Замовника Комунальним закладом "Черкаський геріатричний пансіонат ЧОР" 28.12.2021року оголосив закупівлю Код згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги, адреса поставки: , місто Черкаси, вул. Менделєєва, будинок 11 Ідетифікатор закупівлі UA-2021-12-29-007218-c сума закупівлі становить 331 000 грн.00коп. Разом з оголошенням про проведення процедури закупівлі через електронну систему оприлюднено тендерну документацію затверджену уповноваженою особою від 28.12.2021року (далі- Тендерна документація). Уповноважена особа ухвалив рішення про відміну тендеру ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги адреса поставки: : 18009, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, вул. Менделєєва, будинок 11, згідно протоколу уповноваженої особи від 26.01.2022року. Відповідно до вимог ст.32 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник відміняє тендер у разі: 1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг; 2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. В протоколі замовника вказано, пряма мова: Визнання тендер таким, що не відбувся ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 79710000-4 Охоронні послуги (ID: UA-2021-12-29-007218-с) з підстави, що передбачена згідно з пунктом 1 частиною 5 статті 32 Закону, (якщо здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії непереборної сили) Приватне підприємство «Патріот В» не погоджується з рішенням Замовника ,вважає його безпідставним та таким , що не відповідає нормам ЗУ «Про публічні закупівлі» виходячи з наступного: Додатково повідомляємо, що Замовник, відповідно до ст 19 Конституції України не наділений повноваженнями самостійно визначати порушення у сфері публічних закупівель. Відповідно до Закону цими повноваженнямт наділені орган оскарження та орган фінанчсового конторлю. Враховуючи викладене, Замовник не довів та документально не підтвердив неможливість усунення порушення законодавсва у сфері публічних закупівель. Приватне підприємство «Патріот В» вважає рішення тендерного комітету про відміну торгів таким, що суперечить нормам та принципам проведення відкритих торгів, грубо порушує права та охоронювані законом інтереси учасників торгів, свідчить про зловживання з боку уповноваженої особи. Так, відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. За нормами ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» процедура закупівлі має здійснюватися за принципами добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії, ефективності та пропорційності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінацїї учасників та рівне ставлення до них; об'єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. За ч. 6 ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» уповноважена особа замовника під час організації та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі повинна забезпечити об'єктивність та неупередженість процесу організації та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель в інтересах замовника. Окремо слід відзначити, що дані торги фактично відбулися з найкращим для замовника результатом: підготували тендерні пропозиції та прийняли участь в аукціоні 3 учасника, ПП «Патріот В» запропонував реально вигідну ціну у порівнянні з очікуваною. Метою оголошення початку тендерної процедури завжди має бути реальна пропозиція на укладення договору в майбутньому, а не проведення аукціону з метою вибору штучного переможця. Дії замовника є неприпустимими і повністю дискредитують добросовісність процедури торгів та вказують на зневагу до прагнень держави запровадити прозору та відкриту процедуру закупівлі. Враховуючи вищевикладене, скаржник вважає, що рішення уповноваженої особи про відміну торгів є незаконним та необґрунтованим. Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» За результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення: про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або не оприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. На підставі вищевикладеного та керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: 1.Прийняти скаргу до розгляду; 2.Зобов’язати КЗ "Черкаський геріатричний пансіонат ЧОР" скасувати Протокол уповноваженої особи від 09.03.2022 року про відміну торгів з предмету ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги адреса поставки: 18000, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, вул. Менделєєва, будинок 11 ідетифікатор закупівлі UA-2021-12-29-007218-c. Директор ПП «Патріот В» В.О.Порохнюк 18.03.2022року
Дата розгляду скарги: 26.05.2022 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 04.05.2022 10:43
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 30.05.2022 14:05
Дата виконання рішення Замовником: 20.06.2022 08:56
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення АМКУ виконано
Автор: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАТРІОТ В", Леся +380673450109 patriot1902@ukr.net
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА

Номер: b62ea90c67d44415b78913da9defbb35
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-29-007218-c.c2
Назва: СКАРГА
Скарга:
СКАРГА на дії Замовника Комунальним закладом "Черкаський геріатричний пансіонат ЧОР" 28.12.2021року оголосив закупівлю Код згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги, адреса поставки: , місто Черкаси, вул. Менделєєва, будинок 11 Ідетифікатор закупівлі UA-2021-12-29-007218-c сума закупівлі становить 331 000 грн.00коп. Разом з оголошенням про проведення процедури закупівлі через електронну систему оприлюднено тендерну документацію затверджену уповноваженою особою від 28.12.2021року (далі- Тендерна документація). Уповноважена особа ухвалив рішення про відміну тендеру ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги адреса поставки: : 18009, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, вул. Менделєєва, будинок 11, згідно протоколу уповноваженої особи від 26.01.2022року. Відповідно до вимог ст.32 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник відміняє тендер у разі: 1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг; 2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. В протоколі замовника вказано, пряма мова: Відмінити відкриті торги згідно предмету закупівлі: «ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги» з підстави не було зазначено інформацію відповідно до пункту 18 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та інформацію відповідно до пункту 14 частини 2 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі « ( не було зазначено інформацію відповідно до пункту 18 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі»вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження ) щодо кожного суб’єкта господарювання , якого учасник планує залучати до виконання робіт та послуг як субпідрядника/ співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю- у разі закупівлі робіт та послуг інформацію 14 частини 2 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі тендерна документація повинна мати кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Приватне підприємство «Патріот В» не погоджується з рішенням Замовника ,вважає його безпідставним та таким , що не відповідає нормам ЗУ «Про публічні закупівлі» виходячи з наступного: По-перше, згідно з частиною 2 статті 24 ЗУ «Про публічні закупівлі». Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушення законодавсва у сфері публічних закупівель, викладених у висновку фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону , або за результатами звернень , або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. Закупівля була оголошена 29.12.2021року , таким чином у Замовника було більше двох тижнів часу , щоб переглянути свою тендерну документацію , за потреби , внести зміни до неї. Таким чином, Замовник слідкував за своєю закупівлею, тому несвоєчасність внесення змін не є реальною підставою відміни торгів. По-друге, також звертаємо увагу колегії на те, що Замовником в рішенні не зазначено в чому саме полягає неможливість усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель. По- третє, Замовник при оголошенні закупівлі заповнює електронні поля, де і зазначається основна інформація щодо закупівлі. Так і є у Замовника, що з приводу предмета закупівлі в електронних полях на тендерному майданчику зазаначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій. З електронних полів тендерного майданчика маємо інформацію: Дати Період уточнень до 4 січня, 00:00 Період оскарження умов до 10 січня, 00:00 Подача пропозицій до 14 січня, 00:00 Дата останніх змін 26 січня, 16:15 Аукціон 14 січня, 15:14 З приводу « не було зазначено інформацію відповідно до пункту 18 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі»вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження ) щодо кожного суб’єкта господарювання , якого учасник планує залучати до виконання робіт та послуг як субпідрядника/ співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю- у разі закупівлі робіт та послуг» не зрозуміло чому на даному етапі та в даному випадку йдеться про тендерній пропозицію учасника. В тендерній документації Замовника в Розділі Інструкція з підготовки тендерної пропозиції йдеться про файли , які потрібно завантажити учасником , останнім пунктом є «інформація про субпідрядника (субпідрядників). Учасники в тендерних пропозиціях надавали документи з приводу цієї умови. Додатково повідомляємо, що Замовник, відповідно до ст 19 Конституції України не наділений повноваженнями самостійно визначати порушення у сфері публічних закупівель. Відповідно до Закону цими повноваженнямт наділені орган оскарження та орган фінанчсового конторлю. Враховуючи викладене , Замовник не довів та документально не підтвердив неможливість усунення порушення законодавсва у сфері публічних закупівель. Приватне підприємство «Патріот В» вважає рішення тендерного комітету про відміну торгів таким, що суперечить нормам та принципам проведення відкритих торгів, грубо порушує права та охоронювані законом інтереси учасників торгів, свідчить про зловживання з боку уповноваженої особи. Так, відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. За нормами ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» процедура закупівлі має здійснюватися за принципами добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії, ефективності та пропорційності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінацїї учасників та рівне ставлення до них; об'єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. За ч. 6 ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» уповноважена особа замовника під час організації та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі повинна забезпечити об'єктивність та неупередженість процесу організації та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель в інтересах замовника. Окремо слід відзначити, що дані торги фактично відбулися з найкращим для замовника результатом: підготували тендерні пропозиції та прийняли участь в аукціоні 3 учасника, ПП «Патріот В» запропонував реально вигідну ціну у порівнянні з очікуваною. Метою оголошення початку тендерної процедури завжди має бути реальна пропозиція на укладення договору в майбутньому, а не проведення аукціону з метою вибору штучного переможця. Дії замовника є неприпустимими і повністю дискредитують добросовісність процедури торгів та вказують на зневагу до прагнень держави запровадити прозору та відкриту процедуру закупівлі. Враховуючи вищевикладене, скаржник вважає, що рішення уповноваженої особи про відміну торгів є незаконним та необґрунтованим. Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» За результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення: про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або не оприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. На підставі вищевикладеного та керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: 1.Прийняти скаргу до розгляду; 2.Зобов’язати КЗ "Черкаський геріатричний пансіонат ЧОР" скасувати Протокол уповноваженої особи від 26.01.2022 року про відміну торгів з предмету ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги адреса поставки: 18000, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, вул. Менделєєва, будинок 11 ідетифікатор закупівлі UA-2021-12-29-007218-c. Директор ПП «Патріот В» В.О.Порохнюк 27.01.2022року
Дата розгляду скарги: 09.02.2022 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 01.02.2022 10:10
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 14.02.2022 13:37
Дата виконання рішення Замовником: 07.03.2022 11:06
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення про відміну процедури закупівлі скасоване
Автор: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАТРІОТ В", Леся +380673450109 patriot1902@ukr.net