• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Оброблені фрукти та овочі за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 15330000-0 (15331142-4 - Оброблена капуста (Капуста квашена), 15332410-1 - Сухофрукти (Фрукти сушені), 15332410-1 - Сухофрукти (Шипшина), 15332410-1 - Сухофрукти (Курага), 15332100-5 - Оброблені фрукти (Чорнослив в’ялений без кісточки))

1.Найменування замовника: Управління освіти, у справах сім’ї, молоді та спорту Олешківської міської ради 1.1.Місцезнаходження замовника: 75100, Херсонська область, Олешківський район, м. Олешки, вул. Паркова, 22. 1.2. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 43922212. 1.3.Категорія замовника: відповідно до пункту 3 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територіальної громади. 2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Оброблені фрукти та овочі за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 15330000-0 (15331142-4 - Оброблена капуста (Капуста квашена), 15332410-1 - Сухофрукти (Фрукти сушені), 15332410-1 - Сухофрукти (Шипшина), 15332410-1 - Сухофрукти (Курага), 15332100-5 - Оброблені фрукти (Чорнослив в’ялений без кісточки)) 3. Кількість товарів або обсяг робіт чи послуг: Капуста квашена - 1700,64 кг., Фрукти сушені - 631,69 кг., Шипшина - 86,34 кг., Курага - 150 кг., Чорнослив в’ялений без кісточки - 179,6 кг. 3.1. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: відповідно до Додатку 3 до тендерної документації. 4. Очікувана вартість предмета закупівлі: 318 870,03 грн. (Триста вісімнадцять тисяч вісімсот сімдесят грн. 03 коп.) з ПДВ. 5. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 31.12.2022р. (фактична потреба на 4 місяці) 6. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19.01.2022 р. 7. Умови оплати: Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред'явлення Постачальником накладної, реєстру накладних на Товар. Замовник протягом 30 банківських днів після підписання Сторонами накладної, реєстру накладних на Товар, за наявності відповідного бюджетного призначення, перераховує на поточний рахунок Постачальника ціну поставленої партії Товару, що зазначається накладною, реєстром накладних на Товар, виходячи з цін визначених в Додатку №1 даного Договору 8. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Усі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою, або можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. 9. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 10. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: - 11. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1 відсоток від очікуваної вартості закупівлі. 12. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується.

Торги не відбулися

318 870.03 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 188.70 UAH
Період оскарження: 29.12.2021 13:46 - 15.01.2022 00:00
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників (в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі- Закон))

Номер: 1388fc7ea70247c99da2e350e0bf1d4e
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-29-006691-c.b1
Назва: СКАРГА що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників (в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі- Закон))
Скарга:
Відповідно до оголошення, оприлюдненого в ЦБД на веб-порталі Уповноваженого органу з питань публічних закупівель Prozorro, Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-12-29-006691-c, Управління освіти, у справах сім’ї, молоді та спорту Олешківської міської ради (далі - Замовник), оголосив проведення відкритих торгів на закупівлю товару оброблені фрукти та овочі за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 15330000-0 (15331142-4 - Оброблена капуста (Капуста квашена), 15332410-1 - Сухофрукти (Фрукти сушені), 15332410-1 - Сухофрукти (Шипшина), 15332410-1 - Сухофрукти (Курага), 15332100-5 - Оброблені фрукти (Чорнослив в’ялений без кісточки)). Аукціон по закупівля відбувся 19.01.2022р. Згідно реєстру отриманих пропозицій в аукціоні взяли участь: № з/п Назва учасника Рішення замовника 1 ПП «Никольтрейд»– далі Скаржник Прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції 2 ТОВ «Південь-продторг» Визначено переможцем закупівлі За результатами аукціону найвигіднішу цінову пропозицію надав Скаржник. Відповідно до протоколу № 52 від 20.01.2022р. Скаржника було відхиллено. Відповідне рішення оприлюднено у ЦБД на веб-порталі Уповноваженого органу з питань публічних закупівель Prozorro - 20.01.2022р. З урахуванням строків, визначених ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», останнім днем подання скарги є - 30.01.2022р. Скарга подається в межах строку оскарження. Підстави подання скарги Скаржник є учасником зазначеної закупівлі, а отже будь-які рішення прийняті Замовником у цій закупівлі зачіпають його права. Скаржник не погоджується з рішенням Замовника № 52 від 20.01.2021р. про відхилення його тендерної пропозиції та рішення № 54 від 21.01.2022р. про оголошення переможцем закупівлі ТОВ «Південь-продторг» з наступних підстав: Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів. Замовник відхилив тендерну пропозицію Скаржника посилаючись на те, що - далі мовою оригіналу: «учасником надана довідка в якій зазначається інформація про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), де міститься інформація щодо аналогічного договору № 5-Т від 16.01.2020р., проте відсутні в повному обсязі документи, які підтверджують виконання аналогічного договору (договорів) за предметом закупівлі, зокрема такі, як акти поставки товарів або товарно-транспортні накладні, відповідно до абзацу 2 пункту 3.2 пункту 3 Додатку 1 до ТД «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі, що ж порушенням вимоги пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД, а саме: «інформацію, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям- згідно Додатку 1 до цієї тендерної документації» Умова документації: Додатком 1 ТД передбачено, що учасник надає довідку, на фірмовому бланку (за його наявності), за підписом уповноваженої особи Учасника та відбитком печатки (у разі її використання), в якій зазначається інформація про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) згідно Таблиці 3. Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, який підтверджує наявність у учасника досвіду щодо предмету закупівлі, який в ієрархічній структурі Єдиного закупівельного словника розташований у класі Оброблені фрукти та овочі за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 15330000-0 3.2. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1) аналогічний договір (договори) за предметом закупівлі з усіма додатками та невід’ємними частинами договору; 2) документи, які підтверджують виконання аналогічного договору (договорів) за предметом закупівлі, зокрема такі, як акти поставки товарів або товарно-транспортні накладні. Інформація може надаватися про частково виконаний договір, дія, якого не закінчена. Скаржник не порушував зазначеної умови ТД та надав видаткові накладні (ст.ст. 291-292). Крім цього, відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. З аналізу системи Prozorro, замовник не оприлюднював повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, а отже рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції в цій частині є передчасним та постановлено у порушення зазначеного вище порядку. Замовник відхилив тендерну пропозицію Скаржника посилаючись на те, що - далі мовою оригіналу: «учасником не надано оригінал або копія програми-передумови «Гігієнічні вимоги щодо поводження з харчовими продуктами», що є обов’язковою вимогою пункту 1 Розділу 3 «»Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД, а саме «іншою інформацією та документами, відповідно до вимог танкерної документації та додатку 8» «учасником не надано оригінал або копія гігієнічної підготовки працівників (персоналу), що є обов’язковою вимогою пункту 1 Розділу 3 «»Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД, а саме «іншою інформацією та документами, відповідно до вимог танкерної документації та додатку 8» «учасником не надано оригінал або копія учбово-тематичного плану гігієнічного навчання працівників (персоналу);, що є обов’язковою вимогою пункту 1 Розділу 3 «»Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД, а саме «іншою інформацією та документами, відповідно до вимог танкерної документації та додатку 8» «учасником не надано оригінал або копія схеми проведення санітарної обробки та контролю виробництва (HACCP), що є обов’язковою вимогою пункту 1 Розділу 3 «»Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД, а саме «іншою інформацією та документами, відповідно до вимог танкерної документації та додатку 8» У зв’язку з цим, Скаржник звернувся до ДП «Херсонстандартметрологія» за наданням роз’яснень щодо того, у яких розділах системи управління безпечністю харчових продуктів Скаржника (конкретно вказати розділ документу) міститься інформація да документи щодо оригіналу або копія програми-передумови «Гігієнічні вимоги щодо поводження з харчовими продуктами»; оригіналу або копію гігієнічної підготовки працівників (персоналу) ;оригіналу або копію учбово-тематичного плану гігієнічного навчання працівників (персоналу); оригіналу або копію схеми проведення санітарної обробки та контролю виробництва (HACCP). У відповідь цей лист, ДП «Херсонстандартметрологія» повідомило, що під час проведення сертифікаційного аудиту спеціалістами було проведено аналізування документації, що складається з процедур, інструкцій, політики, програм-передумов, методологій. Вимоги що прописано в закупівлі до наявності програми передумови «Гігієнічні вимоги щодо поводження з харчовими продуктами» зазначені в задокументованій програмі передумові «Вимоги до транспортування та оперування продуктами», що є в наявності і була надана для аналізування. Вимоги щодо гігієнічної підготовки працівників (або персонал) було оцінено під час проведення аудиту, а інформацію зазначено в «Звіті за результатами сертифікаційного аудиту системи управління безпечністю харчових продуктів у харчовому ланцюгу згідно ДСТУ ISO 22000:2019 на ПП «Никольтрейд». Вимоги щодо наявності учбово-тематичного плану гігієнічного навчання працівників наведено в процедурі ПР 7.2/7.3 «Компетентність, навчання, обізнаність», було проаналізовано ОССМ при проведені робіт з сертифікації, а для тендеру надано копію процедури ПР 7.2/7.3 «Компетентність, навчання, обізнаність» в якій зазначено всі вимоги до підтримання компетентності та навчання персоналу підприємства. Також ДП «Херсонстандартметрологія» було проаналізовано порядок проведення санітарної обробки та контролю потужностей оператора, згідно вимог програми-передумови ПП 8.2.4 «Санітарна обробка потужностей», а інформацію зазначено в «Звіті за результатами сертифікаційного аудиту системи управління безпечністю харчових продуктів у харчовому ланцюгу згідно ДСТУ ISO 22000:2019 на ПП «Никольтрейд» який було надано. Зазначені документи надано у склі пропозиції за найменуванням файлу НАССР частина І.pdf , НАССР частина ІІ.pdf. Замовник відхилив тендерну пропозицію Скаржника посилаючись на те, що - далі мовою оригіналу: «учасником надано договори про оренди вантажних автомобілів № 3 від 20.01.20р. та № 5 від 10.07.2020р., які підписані зі сторони директора головним бухгалтером Коваленко Т.Г., ала відсутні доручення щодо передачі права підпису на головного бухгалтера Коваленко Т.Г.» Умова тендерної документації: № п/п Кваліфікаційні критерії Документи, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям** 1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій* 1.1. Довідка, на фірмовому бланку (за його наявності), за підписом уповноваженої особи Учасника та відбитком печатки (у разі її використання), в якій зазначається інформація про обладнання, матеріально-технічну базу та технологій (складів та/або приміщень та/або харчоблоків, транспортних засобів, холодильного обладнання тощо), які Учасник планує залучати для постачання предмета закупівлі, згідно Таблиці 1. 1.2 Учасник у складі пропозиції надає копії документів, які підтверджують наявність та правовий статус обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що зазначені у довідці. 1.3. До документів, копії яких надаються учасником процедури закупівлі, що підтверджують правовий статус набуття (володіння, користування) складів, приміщень, харчоблоків тощо можуть належати: 1) договори про право власності або інші правочини, що підтверджують право власності учасника процедури закупівлі на об’єкти матеріально-технічної бази, завірені належним чином таким учасником; 2) договори оренди/суборенди, лізингу/сублізингу об’єктів матеріально-технічної бази та інші правочини, передбачені законодавством (у разі, якщо об’єкти матеріально-технічної бази належать учаснику процедури закупівлі не на праві власності), завірені належним чином таким учасником; 3) акти приймання-передачі об’єктів матеріально-технічної бази або інші документи, передбачені умовами договорів, зазначених у цьому підпункті, або законодавством, що підтверджують передання учаснику процедури закупівлі об’єктів матеріально-технічної бази, у тому числі передбачені умовами договорів суборенди, сублізингу та інших правочинів, стороною якого є третя особа, яка не є власником техніки, завірені належним чином таким учасником. 1.4. Учасник процедури закупівлі підтверджує у складі тендерних пропозицій інформацію щодо наявності експлуатаційного дозволу для потужностей з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження або державної реєстрації потужностей з виробництва та/або обігу харчових продуктів у випадках, визначених відповідно статтями 23 та 25 Закону про безпечність. Дана інформація зазначена у реєстрі операторів ринку та потужностей, на які видано експлуатаційний дозвіл, та державному реєстрі потужностей операторів ринку, що оприлюднені на офіційному веб-сайті Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів. 1.5. До документів, копії яких надаються учасником процедури закупівлі, що підтверджують правовий статус набуття (володіння, користування) транспортним засобом можуть відноситися: 1) свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу або інший документ, який відповідно до законодавства, посвідчує право власності (обліку), завірені належним чином; 2) договори оренди/суборенди, лізингу/сублізингу транспортного засобу та інші правочини, передбачені законодавством (у разі, якщо транспортний засіб належить учаснику процедури закупівлі не на праві власності), завірені належним чином таким учасником; 3) акт приймання-передачі транспортного засобу або інші документи, передбачені умовами договорів, зазначених у цьому пункті, або законодавством, що підтверджують передачу учаснику процедури закупівлі транспортного засобу, у тому числі передбачені умовами договорів суборенди, сублізингу та інших правочинів, стороною якого є третя особа, яка не є власником транспортного засобу, завірені належним чином таким учасником; 4) документ, копія якого належним чином завірена власником транспортного засобу, що підтверджує його право власності на транспортний засіб, у разі якщо учасником процедури закупівлі отримано зазначений транспортний засіб за договором суборенди, сублізингу або іншим правочином, стороною якого є третя особа, яка не є власником транспортного засобу; 5) договори суборенди, сублізингу транспортного засобу або інші правочини, укладені власником з третьою особою, яка не є власником транспортного засобу, та які підтверджують право орендодавця, лізингодавця та цієї третьої особи надавати її у користування, завірені належним чином таким учасником. 1.6. Копії довідок про санітарну обробку кожного із зазначених в довідці транспортних засобів чинних на момент подання тендерної пропозиції. Договори та інші правочини, передбачені законодавством, мають бути чинні на день подання тендерної пропозиції. По перше: Скаржнику не зрозуміло з яких підстав замовник дійшов висновку про те, що учасник мав надати доручення, оскільки документацією не встановлено окремих вимог до договорів матеріально-технічної бази та технологій. У документації не вказано про те, що якщо договори підписані іншою особою необхідно надавати підтвердження права підпису таких договорів. По друге: Відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. З аналізу системи Prozorro, замовник не оприлюднював повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, а отже рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції в цій частині є передчасним та постановлено у порушення зазначеного вище порядку. Скаржник не погоджується з рішенням щодо рішення про оголошення переможцем закупівлі ТОВ «Південь-продторг», з наступних підстав: Пунктом 7 Розділу 3 «інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачено, що учасник у складі пропозиції надає документ, що засвідчує якість товару, що є предметом закупівлі, наявність яких передбачена чинним законодавством: - документи, які підтверджують якість та відповідність товару, який пропонується учасником: сертифікат відповідності, та/або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або декларація виробника, та/або інші документи, які підтверджують якість товару згідно нормам діючого законодавства України (текст документу повинен виглядати розбірливо). Додатком 3 встановлена наступна технічна специфікація: ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ № п/п Найменування предмета закупівлі Одиниця виміру Загальна кількість (кг) Вимоги до предмету закупівлі Оброблені фрукти та овочі за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 15330000-0 (15331142-4 - Оброблена капуста (Капуста квашена), 15332410-1 - Сухофрукти (Фрукти сушені), 15332410-1 - Сухофрукти (Шипшина), 15332410-1 - Сухофрукти (Курага), 15332100-5 - Оброблені фрукти (Чорнослив в’ялений без кісточки)) 1 Капуста квашена кг. 1700,64 Капуста квашена - врожаю 2021-2022 року, капуста рівномірно нашинкована без крупних частинок. Смак та запах – кисло-солонуватий, пряний, без гіркоти, з ароматом прянощів. Сторонні домішки не дозволяються Не допускаються сторонні присмак та запах. Колір – від білого до жовтого. Консистенція – сочна, пружна, хрустка. Якість розсолу – прозора, безкольорова або з характерним для певного виду консервів відтінком рідина. Фасування в поліетиленових відрах з закритою поверхнею. 2 Фрукти сушені кг. 631,69 Сухофрукти повинні мати у складі яблуко, груші, абрикоси, сливи. Плоди можуть бути цілими або у вигляді кружків, частин. Колір відповідний даному виду фруктів. Не допускаються плоди, пошкоджені шкідниками та гризунами, стороннім запахом та смаком, підгорілі. Не допускається пісок чи інші сторонні домішки. Пакування: тканинні або паперові мішки. Сушені фрукти повинні бути без штучних домішок та сторонніх запахів. Термін придатності від загального терміну зберігання, передбаченого виробником, на час поставки не менше 90%. 3 Шипшина кг. 86,34 Сухі плоди шипшини. Без зайвих домішок, цвілі та ушкоджень шкідниками, свіжа на вигляд з чистою поверхнею без слідів плісняви,загнивання. На кожній одиниці фасування повинна бути наступна інформація: назва харчового продукту, назва та адреса підприємства-виробника, вага нетто, склад, дата виготовлення, термін придатності та умови зберігання, дані про харчову та енергетичну цінність. Без ГМО, що має бути зазначено на упаковці. Відповідність вимогам діючого санітарного законодавства України. 4 Курага кг. 150 Курага повинна бути відповідного жовто-помаранчевого кольору. Не повинно бути гнилих, пліснявих та горілих фруктів. Без ушкоджень шкідниками. Розфасована у чисті мішки чи пакети. Не мокрий, не липкий 5 Чорнослив в’ялений без кісточки кг. 179,6 Чорнослив не повинен бути твердим, гнилим, пліснявим та горілим. Без ушкоджень шкідниками. Колір відповідно до чорносливу. Розфасований у чисті мішки чи пакети. Не мокрий, не липкий. Згідно цінової пропозиції, ТОВ «Південь-продторг» запропоновано весь цей перелік товару. ТОВ «Південь-продторг» ТОВ «Південь-продторг» завантажило документи якості на запропонований товар. Найменування файлу «12. Документи, які підтверджують якість та відповідність товару. В складі зазначеного документу надано посвідчення якості та безпеки № 82 від 01.12.2021р. де вказано, що перелік вказаний у додатку 1. Додаток 1 не було завантажено, тому не зрозуміло на який товар ТОВ «Південь-продторг» надав посвідчення якості. Декларація виробника № 24 від 21 грудня 2021р. на сухофрукти (фрукти насіннячкові), сухофрукти (фрукти кістякові) та шипшина сушена. Якісне посвідчення № 11/10 від 11 жовтня 2019р. на яблука сушені та груші сушені. На інші документи, що підтверджують якість наступного товару: чорносливу явленого без кісточки, кураги, сухофруктів (абрикоси, сливи), квашеної капусти в складі пропозиції НЕ НАДАНО. Розділом 3 тендерної документації встановлено, що учасник має надати - іншу інформацією та документами, відповідно до вимог цієї тендерної документації та Додатку 8. Додатком 8 встановлено, що учасник має надати звіт за результатами аудиту ДСТУ ISО 22000:2015 В складі пропозиції ТОВ «Південь-продторг» ВІДСУТНІЙ зазначений документ. Додатком 8 встановлено, що учасник має надати: звіт про проведення другого етапу первинного сертифікаційного аудиту відповідно до ДСТУ ISО 9001:2015. ТОВ «Південь-продторг» завантажено файл під назвою «58. Звіт про проведення другого етапу первинного сертифікаційного аудиту відповідно до ДСТУ ISO 90012015». Однак, якщо його відкрити цей документ є план, а не звіт як вимагається ТД. Тобто ТОВ «Південь-продторг» не надав документ, який прямо вимагався документацією. Додатком 8 встановлено, що учасник має надати: висновок за результатами першого етапу первинного сертифікаційного аудиту відповідно до вимог ДСТУ ISО 9001:2015. ТОВ «Південь-продторг» завантажено файл під назвою «57. Висновок за результатами першого етапу первинного сертифікаційного аудиту відповідно до вимог ДСТУ ISO 90012015». Однак, якщо його відкрити цей документ є не висновок, а звіт. Тобто ТОВ «Південь-продторг» не надав документ, який прямо вимагався документацією. Додатком 8 встановлено, що учасник має надати: оригінал або копію схеми проведення санітарної обробки та контролю виробництва (HACCP). ТОВ «Південь-продторг» завантажено файл під назвою «55. оригінал схеми проведення санітарної обробки та контролю виробництва (НАССР)». Однак, якщо його відкрити цей документ є не оригінал схеми проведення санітарної обробки та контролю виробництва (НАССР), а оригінал схеми складських, допоміжних та побутових приміщень. Тобто ТОВ «Південь-продторг» не надав документ, який прямо вимагався документацією. Підсумовуючи вищенаведене Замовник безпідставно відхилив тендерну пропозицію Скаржника у зв’язкута не законно оголосив переможцем закупівлі ТОВ «Південь-продторг», чим порушив його права та інтереси. Вимоги Скаржника: Зважаючи на все вищезазначене та керуючись статтями 5, 18, 31 Закону України «Про публічні закупівлі » 25 грудня 2015 року № 922-VIII ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Зобов’язати Замовника скасувати повністю рішення № 50 від 20.01.2022р. про відхилення тендерної пропозиції приватного підприємства «Никольтрейд» та рішення № 54 від 21.01.2022р. про визначення переможцем товариства з обмеженою відповідальністю «Південь-продторг». Додатки до скарги: 1)Тендерна документація замовника; 2) Тендера пропозиція скаржника; 3) Тендерна пропозиція переможця; 4) Лист скаржника до ДП «Херсонстандартметрологія»; 5) Лист відповідь ДП «Херсонстандартметрологія» Директор ПП «Никольтрейд» М.В.Чередниченко (посада уповноваженої особи)
Дата розгляду скарги: 07.02.2022 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 27.01.2022 09:11
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 08.02.2022 15:37
Дата виконання рішення Замовником: 10.02.2022 11:29
Коментар замовника щодо усунення порушень: Замовник прийняв до виконання рішення АМКУ від 07.02.2022 № 2396
Автор: Приватне підприємство «Никольтрейд», Микола Чередниченко +380501752397 cherednichenko.nv@ukr.net