• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Комплексні інженерні послуги» за кодом ДК 021-2015: 71340000-3 (Послуги з обстеження будівель для визначення та оцінки їх технічного стану).

«Комплексні інженерні послуги» за кодом ДК 021-2015: 71340000-3 (Послуги з обстеження будівель для визначення та оцінки їх технічного стану).

Торги не відбулися

1 025 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 10 250.00 UAH
Період оскарження: 29.12.2021 12:55 - 28.08.2022 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимагаємо внести зміни в тендерну документацію, а саме в Додаток 5 до тендерної документації – «проект договору».

Номер: cd15e9b9bd954403af3234e54e1ebbf2
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-29-001378-a.b5
Назва: Вимагаємо внести зміни в тендерну документацію, а саме в Додаток 5 до тендерної документації – «проект договору».
Вимога:
П. 7.2.2. «проекту договору» (Додаток 5 до тендерної документації) передбачає, що «У разі порушення строків усунення недоліків (дефектів) у наданих послугах, встановлених в Акті про строки та порядок усунення недоліків (дефектів), Виконавець сплачує Замовнику пеню у розмірі 0,1 % від вартості наданих послуг з недоліками (дефектами), за кожен день прострочення усунення недоліків (дефектів), а за прострочення понад 30 (тридцять) календарних днів стягується штраф у розмірі 7 (семи) відсотків вказаної вартості». П. 7.2.3. «проекту договору» (Додаток 5 до тендерної документації) передбачає, що «За порушення строків надання послуг Виконавець сплачує Замовнику пеню у розмірі 0,1 % за кожний день прострочення від вартості несвоєчасно наданого обсягу послуг, а за прострочення понад 30 (тридцять) робочих днів додатково стягується штраф у розмірі 7 (семи)% від вказаної вартості». А от щодо відповідальності замовника про порушення своїх зобов'язань за цим Договором є тільки п. 7.2.4. – «За прострочення оплати наданих Виконавцем послуг за кожен прострочений день Замовник сплачує пеню у розмірі однієї облікової ставки НБУ, діючої в період, за який сплачується пеня від простроченої до сплати суми». Ст. 3 Цивільного Кодексу України передбачає, що «Загальними засадами цивільного законодавства є… 6) справедливість, добросовісність та розумність». Тому на наш погляд можливо було б встановити рівні штрафні санкції за порушення сторонами істотних умов договору, які призведуть до значних наслідків до іншої сторони. ВИМАГАЄМО: 1. Додати в проект договору п. 7.2.5. «За прострочення термінів 6.3. Договору щодо зобов'язання Замовника розглянути і підписати Акт(и) приймання-передачі наданих Виконавцем послуг та направити його(їх) Виконавцю за кожен прострочений день Замовник сплачує пеню у розмірі 0,1% за кожний день прострочення несвоєчасно виконаного зобов’язання, а за прострочення понад 30 (тридцять) робочих днів додатково стягується штраф у розмірі 7 (семи)% від вартості Акту(ів) приймання-передачі наданих Виконавцем послуг. 2. Змінити п. п. 7.2.4. на аналогічний пп. 7.2.2. і 7.2.3., а саме: «7.2.4. За прострочення оплати наданих Виконавцем послуг за кожен прострочений день Замовник сплачує пеню у розмірі 0,1 % за кожний день прострочення від вартості несвоєчасно наданого обсягу послуг, а за прострочення понад 30 (тридцять) робочих днів додатково стягується штраф у розмірі 7 (семи)% від вказаної вартості послуг. Або відповідно змінити пп. 7.2.2. і 7.2.3.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На Вашу вимогу повідомляємо, що Замовником розроблено проєкт договору з урахуванням своїх прав та інтересів та керуючись внутрішніми розпорядчими документами щодо відповідальності сторін.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Вимагаємо внести зміни в тендерну документацію, а саме в Додаток 5 до тендерної документації – «проект договору».

Номер: 7d07ed37a42b44b8be59e1f7f1bf9dc9
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-29-001378-a.b4
Назва: Вимагаємо внести зміни в тендерну документацію, а саме в Додаток 5 до тендерної документації – «проект договору».
Вимога:
П. 3.4 «проекту договору» (Додаток 5 до тендерної документації) передбачає, що «Замовник здійснює оплату… після… належним чином оформленої податкової накладної/розрахунку коригування до податкової накладної в електронній формі та зареєстрованій в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН) в порядку та строки визначені податковим законодавством». А п. 5.2.4. «проекту договору» передбачає, що «…Замовник має право застосовувати оперативно-господарські санкції. Під оперативно-господарською санкцією Сторони розуміють право Замовника затримати оплату послуг на суму податкового кредиту з ПДВ, що Замовник має отримати, за податковою накладною/за розрахунком коригування до податкової накладної, не зареєстрованою Виконавцем у ЄРПН, до моменту надання Виконавцем належно оформленої та зареєстрованої податкової накладної/розрахунку коригування до податкової накладної». Крім того, п. 7.3. «проекту договору» передбачає, що «У разі реєстрації Виконавцем податкової накладної/розрахунку коригування податкової накладної в ЄРПН у строки, що перевищують строки, визначені Податковим кодексом України, у зв’язку з чим Замовник втрачає право на нарахування податкового кредиту за відповідною сумою податку, Виконавець за першою вимогою Замовника протягом семи календарних днів з дня отримання такої вимоги сплачує Замовнику штраф у розмірі такого податкового кредиту (у разі, якщо Виконавець є платником податку на додану вартість). Тобто Замовник в п. 3.4 умовою оплати ставить відкриття податкової накладної, пунктом 5.2.4. стверджує, що частково оплатить, а п. 7.3. накладає штрафні санкції за ту подію, за яку вже отримано санкції. Вимагаємо з’ясувати між собою пункти договору, які стосуються ПДВ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На Вашу вимогу повідомляємо, що Замовником розроблено проєкт договору з урахуванням своїх прав та інтересів та керуючись внутрішніми розпорядчими документами щодо відповідальності сторін.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Вимагаємо внести зміни в тендерну документацію

Номер: d6b5a4e139fa440ea54d8d61778387cd
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-29-001378-a.b3
Назва: Вимагаємо внести зміни в тендерну документацію
Вимога:
В п. 1.2. «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 до тендерної документації вказано на необхідність учасника мати спеціалістів «за категорією експерт з технічного обстеження будівель і споруд» та «інженер-проектувальник - інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості» з наданням відповідних сертифікатів. В тендерній документації ні де не визначено клас наслідків (відповідальності) об’єктів обстеження. Але в п. 6 «Загальна характеристика об’єктів» Додатку 2 до тендерної документації та в аналогічному пункті в Додатку 1 до проекту договору вказано, що, наприклад, «Будівля управління порту (інв. № 082006) – є пам’яткою культурної спадщини, … та підлягає охороні згідно ст.23, 24, 43-47 Закону України «Про охорону культурної спадщини»». Згідно з п.3 Постанови КМУ 257 від 12.04.2017 р. (зі змінами) "Про затвердження Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об'єктів будівництва", для об’єктів, що прийняті в експлуатацію до 10 червня 2017 р. та щодо яких в проектній документації не визначено клас наслідків, клас наслідків (відповідальності) визначається відповідно до законодавства, будівельних норм та нормативних документів під час проведення обстеження та зазначається у паспорті об’єкта. Визначення класу наслідків (відповідальності) відповідно до п. 4.1 ДСТУ 8855:2019 «Визначення класу наслідків (відповідальності) виконує сертифікований інженер проектувальних класу наслідків СС3. Згідно з Ст. 32 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» «До значних наслідків (СС3) відносяться такі об’єкти: пам’ятки культурної спадщини, визначені відповідно до Закону України "Про охорону культурної спадщини"…» Таким чином, серед об’єктів обстеження є об’єкти за класом наслідків (відповідальності) які відносяться до СС3. А згідно з Додатком 4 до «Порядку ведення Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 23 червня 2021 р. № 681, такі роботи (з об’єктами за класом наслідків (відповідальності) які відносяться до СС3) може виконувати тільки провідний експерт будівельний з технічного обстеження будівель і споруд і провідний інженер - проектувальник. Вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність до вимог Постанови КМУ 257 від 12.04.2017 р. (зі змінами) і Постанови КМУ 681 від 23.06.2021 р. та зазначити, що у потенційного учасника мають бути сертифіковані працівники відповідної кваліфікації а саме: - провідний експерт будівельний з технічного обстеження будівель і споруд (не менше одного). - провідний інженер - проектувальник (класу наслідків СС3) (не менше одного).
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовником враховано вимогу UA-2021-12-29-001378-a.b3 та прийнято рішення про внесення змін в п. 1.2. «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 до тендерної документаці та буде визначено необхідність надання інформації про наявність в учасника спеціалістів: - за професією Експерт ( категорія провідний експерт будівельний - технічне обстеження будівель і споруд класу наслідків (відповідальності ) СС3 - (1 спеціаліст або більше) ; - за професією Інженер-проектувальник (категорія провідний інженер - проектувальник- інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості об’єктів щодо будівництва класу наслідків (відповідальності ) СС3 - (1 спеціаліст або більше).
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Вимагаємо внести зміни в тендерну документацію.

Номер: cada35a788b94933b01b11fe3a484645
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-29-001378-a.b2
Назва: Вимагаємо внести зміни в тендерну документацію.
Вимога:
В розділі 1 глави 5 «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію» вказано, що «Оцінка тендерних пропозицій проводиться за цінами тендерних пропозицій без врахування податку на додану вартість (без ПДВ)». Така ж вимога вказана в оголошенні про закупівлю. Крім того в розділі 1 вказано «Якщо за результатами оцінки тендерних пропозицій переможцем торгів буде визначений учасник, який є платником ПДВ, договір з переможцем буде укладено на суму пропозиції з урахуванням ПДВ (відповідно до положень Податкового кодексу України)». Замовник є платником ПДВ. Крім того, в проекті договору (Додаток 5 до тендерної документації) і в ціновій пропозиції (Додаток 4 до тендерної документації) замовником передбачено включення ПДВ до суми договору. Тому вважаємо, що замовник заздалегідь підготував умови закупівлі під учасника, що не є платником ПДВ, а вимога замовника, що «оцінка тендерних пропозицій проводиться за цінами тендерних пропозицій без врахування ПДВ» є значним порушенням пп. 1…4 частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Вимагаємо з метою відповідності тендерної документації пп. 1…4 частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» внести зміни в тендерну документацію і оголошення про закупівлю, а саме – вказати, що «оцінка тендерних пропозицій проводиться за цінами тендерних пропозицій з врахуванням податку на додану вартість».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На Вашу вимогу повідомляємо, що оцінка пропозицій та ставки на аукціоні здійнються за ціною без ПДВ, для забепезпечення рівних умов між платниками та неплатниками ПДВ. При цьому дискрімінаців платників ПДВ відсутня, оскільки при укладанні договору з таким учасником-переможцем у ціні договору буде додано окремо ПДВ у відповідності до вимог податкового кодексу України
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Вимагаємо виконати умови Ст. 4 Закону “Про публічні закупівлі”.

Номер: 2a39f4fc6a674fac97439febf3179623
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-29-001378-a.b1
Назва: Вимагаємо виконати умови Ст. 4 Закону “Про публічні закупівлі”.
Вимога:
Ст. 4 Закону “Про публічні закупівлі” вимагає, що «…закупівлі включаються до річного плану закупівель (далі - річний план). Річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього. Закупівля здійснюється відповідно до річного плану». На даний час замовник не має в опублікованому річному плані запланованих потреб щодо предмету даної закупівлі - https://prozorro.gov.ua/search/plan?buyer=38728457. ВИМАГАЄМО з метою відповідності закупівлі умовам Ст. 4 Закону України “Про публічні закупівлі” відмінити тендер та при подальшому його оголошенні внести зміни в річний план закупівель і в тендерну документацію.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На Вашу вимогу повідомляємо, що Замовником було виконано вимоги ЗУ "Про публічні закупівлі" та оголошено закупупівлю відповідно до строки річного плану закупівель UA-P-2021-09-27-000765-a (https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2021-09-27-000765-a), яка прив'язана до тендеру.
Статус вимоги: Не задоволено