-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015. 15810000-9. Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (15811100-7 – хліб)
Торги відмінено
129 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 292.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 292.00 UAH
Період оскарження:
29.12.2021 09:45 - 05.01.2022 00:00
Вимога
Відкликано скаржником
Оскарження
Номер:
b5023776209b447cb3a8e16c11edf819
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-29-001466-c.a1
Назва:
Оскарження
Вимога:
В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі замовник Заклад дошкільної освіти №8 "Дзвіночок" загального розвитку Ужгородської міської ради Закарпатської області згідно Додатку № 1 «Документи які повинен подати учасник:» вимагає від учасників закупівлі надати відомості вказані у п. 9 даного Додатку, а саме:
- довідку в довільній формі, яка містить телефон та електронну адресу особи (осіб), відповідальної (відповідальних) за проведення закупівлі та укладення договору
(Учасник закупівлі ФОП Калашніков В.В. не вказує хто є відповідальним за проведення закупівлі та укладення договору а також не вказує електронну адресу відповідальноі особи)
Відповідно п. 5 Додатку № 1 Оголошення Замовник вимагає:
- від Учасників надати Позитивний лист-відгук (позитивні листи-відгуки) від замовника (замовників) про виконання аналогічних договорів, вказаних у довідці, що має (мають) бути складений (складені) на фірмовому бланку (за наявності) за підписом уповноваженої особи замовника, а також містити інформацію про номер та дату укладення договору (договорів), інформацію про належне виконання учасником своїх зобов’язань відповідно до договору (договорів) (відсутність з боку замовника претензій, позовів тощо щодо порушення учасником умов договору).
(Учасник закупівлі ФОП Калашніков В.В. у довідці про наявність документального підтвердженого досвіду виконання договорів вказує чотири аналогічні договори закупівлі, а лист – відгук надає тільки по одному з договорів)
Відповідно п. 11 Додатку 1 оголошення про закупівлю вказано, що учасник-виробник повинен надати у складі тендерної пропозиції підтвердження наявності експлуатаційного дозвіл на здійснення діяльності, пов’язаної з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження (надається у довільній формі), разом з тим замовник вимагає від учасників які не зобов’язані розробляти, запроваджувати та використовувати вище зазначені процедури, повинні надати, лист, складений у довільній формі, із поясненням підстав та посиланням на відповідні нормативно-правові акти.
(Учасник закупівлі Калашніков В.В. в складі тендерноі пропозиціі експлуатаційний дозвіл на здійснення діяльності та Лист в довільній формі про не запровадження та невикористання вище зазначених процедур не надав.)
Відповідно п. 11 Додатку 1 Оголошення Замовник вимагає надати підтвердження реєстраціі потужності
(Учасник закупівлі Калашніков В.В. в складі тендерноі пропозиціі не надає рішення про реєстрацію потужності а тільки надається Заява про реєстрацію, отже реєстраційний номер потужності оператора ринку ФОП Калашніков В.В. відсутній та не зареєстрований в управлінні Держспоживслужби, відповідно і ненадається акт планового (позапланового) заходу державного контролю виданого Держспоживслужбою як вимагає Замовник)
Відповідно п. 12 Додатку 1 Оголошення Замовник вимагає надати Гарантійний лист, складений в довільній формі, про те, що учасником відповідно до статті 21 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» розроблені, запроваджені та використовуються постійно діючі процедури, які базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках та копію сертифіката відповідності, яким засвідчено, що система управління безпечністю харчових продуктів впроваджена на підприємстві.
(Учасник закупівлі Калашніков В.В. в складі тендерноі пропозиціі вищевказаного Гарантійного листа не надає).
Відповідно п. 12 Додатку 1 Оголошення замовник вимагає надати копію сертифіката відповідності, яким засвідчено, що система управління безпечністю харчових продуктів впроваджена на підприємстві.
(Учасник закупівлі Калашніков В).В. в складі тендерноі пропозиціі вищевказану копію сертифіката не надає).
Відповідно п. 10 Додатку 1 Оголошення замовник вимагає надати Акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю ( інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин, виданого Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів
(Учасник закупівлі Калашніков В.В. в складі тендерноі пропозиціі відповідний Акт не надає, а надає тільки лист пояснення про відсутність акту у зв’язку з тим що Держспоживслужба перебуває під мараторієм на перевірки під час карантину. Даний лист пояснення суперечить чинному законодавству, оскільки Держспоживслужбою здійснюються позапланові перевірки.
Додатково повідомляємо що ФОП Сегляник Ю.М. надає Акт в складі тендерноі пропозиціі складений за результатами перевірки виданий Держспоживслужбою від 26.11.2021 року.
Отже, враховуючи вищевикладене, так як пропозиція ФОП Калашніков В.В. майже повністю не відповідає вимогам тендерноі документаціі та відповідно до Закону України «Про державні закупівлі» пропозиція фізичної особи – підприємця Калашніков В.В. підлягає відхиленню.
Пов'язані документи:
Замовник
- Лист відповідь (ФОП Сегляник 15840000-9).pdf 13.01.2022 17:00
Дата подачі:
13.01.2022 08:15
Вирішення:
Вих.№13 від 13.01.2022 р. Вих.№_________ 13.01.2022 (08:15)
Оскарження UA-2021-12-29-001466-c.a1
Лист-відповідь
Керуючись вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Положення про уповноважену особу, що затверджене рішенням закладом дошкільної освіти № 8 Дзвіночок» загального розвитку Ужгородської міської ради Закарпатської області від 21 квітня 2020 року №57 та статті 13 п.14 Закону реагуємо на вимогу
Автор вимоги: ФОП Сегляник Юрій Михайлович
Дата подачі: 13.01.22, 08:15
Тип: Вимога
Ідентифікатор: UA-2021-12-29-001466-c.a1
Оскарження розглянуто, однак у ході повторного розгляду пакету документів виявили до предмета закупівлі (ідентифікатор UA-2021-12-29-001466-c) не відповідність, що передбачена згідно п.2 ч.17 ст.14 Закону, а саме: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель, відповідно прийняти рішення про скасування спрощеної закупівлі.
Додаток: Протокольне рішення уповноваженої особи (протокол) № б/н уповноваженої особи ЗДО № 8 «Дзвіночок» від 13.01.2022
Уповноважена особа __________________ Олег ПАГУЛИЧ
Статус вимоги:
Задоволено
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
13.01.2022 17:01