-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Тверде паливо (вугілля кам’яне)
Завершена
756 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 780.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 780.00 UAH
Період оскарження:
29.12.2021 09:43 - 13.01.2022 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Щодо еквіваленту
Номер:
16f0d4a7f27f4b5cb5d02a0c016aed45
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-29-001425-c.c1
Назва:
Щодо еквіваленту
Вимога:
Шановний Замовник!
Здається Вам відомо що згідно листів ДП НДЦ ВП «УкрНДІвуглезбагачення» на даний момент в Україні значення "еквівалент" для вугілля відсутнє.
А згідно відповіді Міненерго ( Департаментом сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України) на на запит 766/2017 "З огляду на викладене, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства.
Тому, у разі якщо у тендерній документації встановлені вимоги щодо технічних характеристик предмета закупівлі, замовник самостійно визначає відповідність запропонованого еквіваленту таким вимогам.
Враховуючи попередні Ваші закупівлі, які включали лише марку ДГ, потім вже ГЖ, а далі вже Г(Г1) можна надати висновку, що ці марки вугілля однаково відповідають потребам опалювального обладнання. Уважно передивившись документи міненерго ( наприклад переобладнання Трипільської ТЕС на вугілля (Г-ДГ), робимо висновок, що всі ці марки називають "високолеткі" або "газова група". Наприклад доклад інститута енергетики НАН України також описує ці марки як "газова група", не ділячи між собою Г, ДГ, та Д.
Дуже шкода, що АМКУ не зобов'язує Вас прикладувати сторінки паспортів на опалення, де вказано про споживання саме вказаних Вами марок та фракцій вугілля, а ще й тому, що Ви чудово розумієте про відсутність організацій,здатних надати довідку про еквівалент, просимо Вас,як Замовника, чітко надати розуміння на Ваш розсуд, які саме еквіваленти не гіршої якості (маємо на увазі Нижчу теплоту) можливо надати в пропозиції.
Для розуміння доклад НАН додаємо.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вугілля для електроенергетики 31.12.2021 14:29
Дата подачі:
31.12.2021 14:29
Вирішення:
ВІДПОВІДЬ
Згідно зі статтею 5 Закону Замовник процедури закупівлі, повинен забезпечити при організації і проведенні процедури закупівлі дотримання принципів публічних закупівель, зокрема – забезпечити добросовісну конкуренцію серед учасників процедури закупівлі та рівні умови.
Згідно з Законом за Замовником закріплено право і обов’язок встановлювати вимоги до предмета закупівлі з урахуванням недискримінації учасників процедури закупівлі та проводити закупівлі з дотриманням принципів публічних закупівель, забезпечуючи учасникам процедури закупівлі рівність умов відповідно до норм статті 5 Закону. Відповідно до частини другої статті 20 Закону для участі у відкритих торгах має бути подано не менше двох тендерних пропозицій, тому обов’язок Замовника встановити такі вимоги до вимоги до предмета закупівлі, щоб їх змогли забезпечити не менше двох суб’єктів господарювання – учасників процедури закупівлі. Учасники процедури закупівлі не мають права примушувати Замовника встановлювати певні вимоги до предмета закупівлі.
Вiдповiдно до пункту 22 частини першої статтi 1 Закону предмет закупiвлi – товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупiвлi або в межах проведення спрощеної закупiвлi, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендернi пропозицiї/пропозицiї або пропозицiї на переговорах (у разi застосування переговорної процедури закупiвлi). Предмет закупiвлi визначається замовником самостійно і у порядку, встановленому Уповноваженим органом, iз застосуванням Єдиного закупiвельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
04.01.2022 15:46