-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
УБГ17(Т)-253_Автобус міський МАЗ-206086 або аналог
34120000-4 Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб
Торги відмінено
15 624 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 312 500.00 UAH
мін. крок: 2% або 312 500.00 UAH
Період оскарження:
03.11.2017 08:55 - 09.11.2017 17:00
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
d4a7270b6b1d4b82a16478051dc1f60f
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-11-03-000095-b.c1
Назва:
Вимога
Вимога:
Вимагаємо скасування торгів та внесення змін до тендерної документації в зв’язку з тим, що вони порушують чинне законодавство про публічні закупівлі та наші права, а саме:
1. Фактично замовником торгів вказана Філія "Укрбургаз", яка не є юридичною особою, а в оголошенні зазначені назва, реквізити, код ЄДРПО і адреса саме Філії «Укрбургаз». При цьому юридичною особою є ПАТ «Укргазвидобування» з ідентифікаційним кодом 30019775 та іншою юридичною адресою. Отже, договір про закупівлю не зможе бути укладеним тим замовником, що вказаний в оголошені, оскільки він не юридична особа.
2. При оголошені торгів порушені умови ст. 2, 10 Закону України "Про публічні закупівлі", оскільки такі торги за очікуваною вартістю закупівлі не є допороговими, і порядок і строки оприлюднення оголошення тендерної документації та тендерних пропозицій порушують наші права на належну та своєчасну участь у торгах, а також право на подання скарг до уповноваженого органу. Очікувана вартість закупівлі складає 15 624 000,00 грн. з ПДВ, що відповідно п. 4. ст. 10 Закону України "Про публічні закупівлі" повинно відповідати відкритим торгам з публікацією англійською мовою.
3. Тендерна документація Замовника в частині технічних характеристик автобусу, що визначені в Додатку № 2 «Технічні вимоги і якісні характеристики та основні умови, які будуть включені до договору про закупівлі», є дискримінаційною, оскільки насправді такі технічні характеристики автобусу відповідають виключно технічним характеристикам автобусу одного виробника – марки МАЗ моделі 206, що порушує частину 3 статті 5 та частину 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» і порушує наші права на участь у тендері в частині таких дискримінаційних вимог як вид коробки передач, потужність двигуна (більше 123 кВт) та вимоги щодо наявності ASR в гальмівній системі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 09.11.2017 14:11
- Відповідь на вимогу ЧАЗ.pdf 10.11.2017 14:10
Дата подачі:
09.11.2017 14:11
Вирішення:
Стосовно Вимоги ТОВ «Чернігівський автозавод» №1314 від 09.11.2017р., розміщеної в Системі електронних закупівель повідомляємо наступне:
1. Приписами ч. 2 ст. 203 ЦК України встановлено, що особа, яка вчиняє правочин, повинна мати необхідний обсяг цивільної дієздатності.
Приписами ст. 95 ЦК України встановлено, що філією є відокремлений підрозділ юридичної особи, що розташований поза її місцезнаходженням та здійснює всі або частину її функцій.
Філії та представництва не є юридичними особами. Вони наділяються майном юридичної особи, що їх створила, і діють на підставі затвердженого нею положення.
Керівника філії призначає юридична особа, він діє на підставі виданої нею довіреності (ст. 95 Цивільного кодексу України; ЦК). Під довіреністю ЦК розуміє письмовий документ, що його одна особа видає іншій особі для представництва перед третіми особами.
Філія за дорученням директора підприємства може укладати договори відповідно до предмету діяльності підприємства, представляти інтереси філії і підприємства у всіх установах, організаціях, підприємствах, самостійно здійснює господарську діяльність відповідно до завдань, встановлених підприємством.
За наявності належно оформлених повноважень юридичної особи керівники її відособлених підрозділів (філій, представництв,
відділень) мають право укладати договори від імені юридичної особи
у межах наданих повноважень.
п.1.8 «Порядку закупівель товарів, робіт та послуг ПАТ «Укргазвидобування»», затв. Наказом № 497 від 01.08.2017 року, замовника визначено, як товариство або уповноважена на здійснення закупівель товарів, робіт та послуг філія Товариства. Також п.1.16 даного порядку зазначено, що підрозділ відповідальний за закупівлі – профільний підрозділ Товариства/філії Товариства.
Враховуючи викладене, відокремлені підрозділи мають право діяти від імені юридичної особи, представляючи її інтереси.
2. Філія БУ «Укрбургаз» ПАТ «Укргазвидобування» не є замовником у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» та, відповідно, процедури закупівель проводяться відповідно до затвердженого ПАТ «Укргазвидобування» внутрішнього Порядку закупівель товарів, робіт та послуг. Тобто, процедура закупівлі УБГ17(Т)-253_34120000-4 Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (Автобус міський МАЗ-206086 або аналог) не підпадає під дію Закону України «Про публічні закупівлі» та повністю відповідає нормам чинного законодавства України. У зв’язку з цим будь-які правові наслідки, пов'язані з процедурою проведення ПАТ «Укргазвидобування» закупівлі, у тому числі в частині її оскарження, не регулюються зазначеними вище законодавчими актами.
3. Відповідно до обставин, викладених в п.2, вимоги вказаного Закону щодо визначення предмету закупівлі для БУ «Укрбургаз» ПАТ «Укргазвидобування» не є обов’язковими. Проте, документацією допорогової закупівлі УБГ17(Т)-253_34120000-4 Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (Автобус міський МАЗ-206086 або аналог) передбачено закупівлю аналогів автобусів, при умові відповідності визначеним технічним характеристикам до предмету закупівлі.
Враховуючи вищезазначене, Ваша вимога про порушення БУ «Укрбургаз» ПАТ «Укргазвидобування» чинного законодавства про публічні закупівлі та скасування Тендеру є безпідставною та підлягає відхиленню.
Статус вимоги:
Відхилено