• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання

Завершена

732 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 326.00 UAH
Період оскарження: 28.12.2021 17:13 - 09.01.2022 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо технічних вимог

Номер: 7013a77d22e34942ae1790d06e7e9458
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-28-006924-b.c2
Назва: Щодо технічних вимог
Вимога:
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та прибрати вимогу, яка є дискримінаційною та обмежує права можливих учасників, а саме прибрати вимогу, встановлену п. 35 Додатку 3 до тендерної документації, а саме: «35. Учасник повинен мати статус офіційного дилера або сервіс-партнера із офіційним представником/ дистриб’ютором/ дилером з постачання оригінальних запасних частин до транспортних засобів виробляємих автомобільним Концерном VAG (VAG AUTO) із відповідною гарантією заводу-виробника. ( надати скановану копію діючого Договору або копію чинного дилерського сертифікату Учасника)» Дискримінація встановлена п.35 полягає в наступному: 1) Відповідно до Переліку автомобілів, що підлягають ТО та ремонту згідно Додатку 3 ТД тільки 9 з 20 автомобілів є вироблені концерном VAG (VAG AUTO), в т.ч. жоден з 9 автомобілів вже не має гарантійних зобов’язань з боку Концерну VAG (VAG AUTO) або його офіційного дилера; 2) Замовник вимагає від потенційних Учасників статус офіційного дилера або сервіс-партнера із офіційним представником/ дистриб’ютором/ дилером з постачання оригінальних запасних частин, про те згідно ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник передбачає та повинен прийняти до увагу еквівалент не гіршої якості від оригіналу, що також нівелює вимогу щодо офіційного представництва Концерну VAG (VAG AUTO). Враховуючи вищевикладене, вимагаємо прибрати п. 35 з Додатку 3 тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» ст. 22 Замовник висуває кваліфакаційні вимоги до всіх учасників закупівлі. Відповідно до п.4 ст 22 Замовник має право від Учасників отримувати інформацію про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби). Тож, вимога Замовника не суперечать діючому законодавству. Учасник повинен мати статус офіційного дилера або сервіс-партнера із офіційним представником/ дистриб’ютором/ дилером з постачання оригінальних запасних частин до транспортних засобів виробляємих автомобільним Концерном VAG (VAG AUTO) із відповідною гарантією заводу-виробника, оскільки Замовник на вказаних авто концерну VAG (VAG AUTO) бажає встановлювати оригінальні запасні частині. Зазначимо, що на оригінальні запасні частини, що придбані та встановлені на офіційному дилері або сервіс-партнері із офіційним представником надається гарантія 2 роки, а для автомобілів, що регулярно обслуговуються на офіційному дилері або сервіс-партнері діє програма постгарантійної підтримки, якою передбачено безкоштовна або частково оплачувальна заміна високовартістних деталей, що не може запропонувати Учасник, який не є сервіс-партнером із офіційним представником або дилером. Виходячи з вище зазначеного, вважаємо за необхідне проводити технічне обслуговування та ремонт зазначених транспортних засобів у відповідності до регламенту заводу-виробника, який і забезпечує офіційний дилер або офіційний представник (сервіс-партнер) концерну VAG (VAG AUTO). Зазначаємо, що вимога Замовника не суперечать діючому законодавству та на ринку Києва достатньо компаній, що можуть надавати послуги відповідно до вимог Замовника.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 30.12.2021 16:17
Вимога
Залишено без розгляду

Технічні вимоги

Номер: 96e96430cf224b80a7f5253c9067fd46
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-28-006924-b.c1
Назва: Технічні вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику, вимагаємо від Вас прибрати дискримінаційні, та такі, що порушують принципи добросовісної конкуренції, наступні вимоги тендерної документації, а саме : 1. Вимогу тендерної документації: Місцезнаходження СТО – м. Київ (відстань від місцезнаходження Компанії (вул. В. Чумака, 8-А м. Київ) до СТО учасника не більше 8 км дорогами загального користування згідно карт Google-maps. як таку, що суттєво звужує коло учасників, які мають можливість приймати участь, якою нормою закону Замоник керується при висуванні таких вимог? Вимагаємо оперативної реакції та внесення змін до тендерної документації з врахуванням вимог потенційних учасників, та вимогаємо взагалі прибрати вимогу стосовтно відстані до СТО. В разі відсутності реакції та реальних дій з Вашого боку, аналогічне звернення буде спрямовано до АМКУ, що призведе не тільки до блокування закупівлі, а й може спричини накладення штрафів відповідно до Закону на відповідальних осіб Замовника
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, повідомляємо Вам що Управління поліції охорони з фізичної безпеки в м. Києві (далі – Управління) є органом Державної влади, що перебуває на власному забезпеченні, тож при використанні бюджету Управління основною задачею є максимальна економія грошових коштів. Управління в своїй діяльності керується наказом Міністерства внутрішніх справ України від 07 вересня 2017 року № 757 «Про затвердження порядку використання і зберігання транспортних засобів Національної поліції України» з метою підвищення ефективності службового автотранспорту Управління та зменшення витрат на його утримання. Вимога "Місцезнаходження СТО – м. Київ (відстань від місцезнаходження Компанії (вул. В. Чумака, 8-А м. Київ) до СТО учасника не більше 8 км дорогами загального користування згідно карт Google-maps" включена до тендерної документації не з метою дискримінації Учасників, а з метою скорочення експлуатаційних витрат, дотримання принципу максимальної економії та ефективності згідно із вимогами чинного законодавства (стаття 3 Закону України «Про публічні закупівлі») ми висуваємо посилені вимоги до станції технічного обслуговування, адже це додаткові витрати на пальне, оплату нормо-годин працівників (водіїв), перевищення норми пробігу автомобілів, встановлені та затверджені наказом Управління від 02.12.2021 № 186 «Про організацію транспортного забезпечення діяльності УПО ФБ в м. Києві». Виробничий процес та віддаленість від замовника не дозволяють витрачати час (в пробках) та подолання значного кілометражу для здійснення Замовником своєї господарської діяльності (що є нераціональним використанням коштів). Наголошуємо на тому, що вказана відстань зумовлена особливостями роботи замовника. З метою забезпечення безперебійного використання транспортних засобів замовника, вважаємо вимогу безпідставною та такою, що не підлягає задоволенню. Також вважаємо що на зазначеній відстані є достатня кількість Учасників, які можуть конкурувати між собою.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 30.12.2021 16:08