-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Послуга з виготовлення технічної документації з нормативної грошової оцінки земель м. Умань (Код згідно ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – ДК 021:2015: 71340000-3 Комплексні інженерні послуги)»
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "Тендерна документація", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Інформація про відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно ч. 2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» надається учасником у складі тендерної пропозиції згідно умов тендерної документації
Завершена
700 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 7 000.00 UAH
Період оскарження:
28.12.2021 16:49 - 10.01.2022 00:00
Скарга
Відхилено
про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
7292113f8b3f4992ac4c22a6982792f9
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-28-012836-c.a5
Назва:
про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
СКАРГА
про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Виконавчий комітет Уманської міської ради (далі за текстом Замовник) проводив процедуру закупівлі послуг за предметом: «Послуга з виготовлення технічної документації з нормативної грошової оцінки земель м. Умань (Код згідно ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – ДК 021:2015: 71340000-3 Комплексні інженерні послуги).
Даною скаргою оскаржуються рішення Замовника щодо визначення переможцем процедури закупівлі ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРКАСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ ЗЕМЛЕУСТРОЮ" (далі Переможець), прийняте протоколом № 6 від 20.01.2022 року.
За результатами аукціону, який відбувся 14.01.2022 року найбільш економічно вигідною пропозицією з ціною 429 335,00 грн було визначено тендерну пропозицію ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЧЕРКАСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ ЗЕМЛЕУСТРОЮ. Після розгляду його пропозиції Замовником на предмет відповідності вимогам тендерної документації, 20.01.2022 року уповноваженою особою було прийняте рішення № 6 про визначення переможцем процедури відкритих торгів ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРКАСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ ЗЕМЛЕУСТРОЮ" та оприлюднено через авторизований електронний майданчик повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
З прийнятим рішення Замовника не згодні, вважаємо його необ’єктивним і таким, що не відповідає нормам цивільного законодавства щодо правонаступництва юридичних осіб та порушує вимоги законодавства в сфері публічних закупівель. Зокрема, Замовник порушив такі принципи здійснення публічних закупівель, як недискримінація учасників та рівне ставлення до них, а також об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, з огляду на наступне.
Тендерна документація затверджена рішенням тендерного комітету замовника - протокол від 28.12.2021 року
Умовами пункту 5 тендерної документації встановлені кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, зокрема, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати:
- довідку про досвід виконання аналогічних договорів за предметом даної закупівлі, складену у довільній формі. Учасник повинен підтвердити досвід виконання аналогічних договорів щодо надання послуг з виготовлення (розробки) технічної документації з нормативної грошової оцінки земель, а саме підтвердити повне виконання не менше ніж 2 (двох) аналогічних договорів для міст з чисельністю населення не менше 50,0 тис.осіб, шляхом подання відповідних підтверджуючих документів, що визначені цією документацією;
- копії виконаних аналогічних договорів згідно довідки про досвід виконання аналогічних договорів разом з копіями документів, що підтверджують факт надання послуг по даним договорам (акти наданих послуг). В тому числі, надаються додаткові угоди до зазначених договорів, що засвідчують зміну істотних умов зобов’язань.
В складі тендерної пропозиції Переможця надані:
- копія договору від 02.09.2008 року № 227, який укладений між Переможцем, Черкаською міською радою та Управлінням земельних ресурсів та землеустрою виконавчого комітету Черкаської міської ради;
- копію договору № 000376 від 22.02.2019 року, який укладений між Державним підприємством «Кропивницький науково дослідний та проектний інститут землеустрою» та Управлінням приватизації, оренди майна та землі Олександрійської міської ради. Тобто, в договорі № 000376 від 22.02.2019 року Переможець не виступає Виконавцем робіт. Виконавцем робіт відповідно до зазначеного договору, додатків до нього та актів приймання-передачі робіт № 958 від 30.04.2019 року, б/н від 31.10.2019 року виступає Державне підприємство «Кропивницький науково дослідний та проектний інститут землеустрою» (код за ЄДРПОУ 00700186, місцезнаходження: 25030, м. Кропивницький, вул. Академіка Корольова, 26) в особі директора О.М. Тильного. Вважаємо, що зазначений договір не підтверджує наявність у Переможця досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. Тобто, в порушення вимог пункту 5.2. тендерної документації, Переможцем наданий лише один договір, який відповідає кваліфікаційному критерію наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору.
На підставі виявленої невідповідності тендерної пропозиції Переможця вимогам тендерної документації Замовника, Скаржником до Замовника була звернена вимога про скасування рішення № 6 від 20.01.2022 року про обрання переможцем процедури відкритих торгів ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРКАСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ ЗЕМЛЕУСТРОЮ" та про відхилення його тендерної пропозиції. У відповідь на вимогу Замовник послався на наказ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ГЕОДЕЗІЇ, КАРТОГРАФІЇ ТА КАДАСТРУ від 31.01.2020 року № 23 «Про реорганізацію державних підприємств», та зазначив, що якщо Переможець є правонаступниками майнових прав та обов’язків реорганізованого державного підприємства «Кропивницький науково-дослідний та проектний інститут землеустрою» (код згідно з ЄДРПОУ 00700186, Кіровоградська область, місто Кропивницький, вул. Академіка Корольова, 26), то до нього перейшов і досвід, раніше набутий ліквідованим підприємством.
Однак, відповідно до наданих Переможцем документів, станом на момент реорганізації (31.01.2020 року) договір № 000376 від 22.02.2019 року був виконаний в повному обсязі, тобто права та обов’язки сторін за цим договором були припинені та не могли передаватись правонаступнику.
Якби Переможець надавав матеріально-технічну базу, покупцем якої було б Державне підприємство «Кропивницький науково дослідний та проектний інститут землеустрою» до 31.01.2020 року, то зазначення такої інформації було б належним доказом відповідності кваліфікаційному критерію - наявність матеріально-технічної бази, за умови надання балансової довідки Переможця та/або акту приймання-передачі цієї матеріально-технічної бази, складеного між Правонаступником та Державним підприємством «Кропивницький науково-дослідний та проектний інститут землеустрою».
Якби Переможець надав інформацію і документи про наявність в нього працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, які були прийняті на постійне місце роботи до Державного підприємства «Кропивницький науково дослідний та проектний інститут землеустрою» до 31.01.2020 року, то зазначення такої інформації було б належним доказом відповідності кваліфікаційному критерію працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за умови надання Переможцем наказів про переведення таких працівників в штат до Правонаступника.
При цьому, підтвердити перехід досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору від ліквідованого підприємства до правонаступника не представляється можливим взагалі.
Чинне законодавство України не передбачає перехід будь-якого досвіду, або попередніх заслуг, або ділової репутації припиненої юридичної особи разом із майновими правами та обов’язками до правонаступника.
Так, звертаємо вашу увагу на положення абз. 2 ч. 3 ст. 16 Закону, якою навіть не передбачено можливості залучення потужностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників для підтвердження кваліфікаційному критерію наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. Аналогічної думки дотримується й Антимонопольний комітет України, про що зазначено в рішенні № 21876-р/пк-пз, прийнятому 25.11.2020 року, ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-09-001529-c.
Отже, аналогічний договір за предметом закупівлі обов’язково повинен бути виконаний ОСОБИСТО УЧАСНИКОМ процедури закупівлі.
Таким чином, вважаємо, що тендерна пропозиція Переможця не відповідає встановленим частини першої пункту 1 статті 31 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
За такого ігнорування Замовником вимог власної тендерної документації, його дії щодо визначення переможцем процедури відкритих торгів ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЧЕРКАСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ ЗЕМЛЕУСТРОЮ" прямо суперечать вимогам статей 5, 16, 26 та 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вказані дії Замовника порушують права Скаржника на об’єктивний та неупереджений розгляд його тендерної пропозиції. Тендерна пропозиція ТОВ «БЮРО ОЦІНКИ» відповідає вимогам чинного законодавства та вимогам, встановленим Замовником в тендерній документації. Скаржник має необхідний досвід виконання аналогічних договорів, на підтвердження чого надав підтверджуючі документи та має можливість якісно та своєчасно надати послуги за предметом закупівлі. Для прикладу, наводимо неповний перелік замовників, яким Скаржник розробляв технічну документації з нормативної грошової оцінки міст: Виконавчий комітет Ніжинської міської ради Чернігівська область, Виконавчий комітет Маріупольської міської ради Донецька область, Виконавчий комітет Енергодарської міської ради Запорізької області.
Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади встановлює Закон України «Про публічні закупівлі».
Згідно положень пунктів 31, 32 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Тендерною ж пропозицією є пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації, тобто з умовою її дотримання.
Обов’язковість дотримання вимог тендерної документації при складанні та поданні тендерної пропозиції закріплено також положеннями статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Крім того, кореспондуючись з вищезазначеними положеннями пунктів 31 та 32 частини 1 статті 1, положення частини 1 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлюють склад тендерної пропозиції учасника закупівлі, наголошуючи, що документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Порушення, допущені Замовником в межах процедури закупівлі за ідентифікатором закупівлі UA-2021-12-28-012836-c, Послуга з виготовлення технічної документації з нормативної грошової оцінки земель м. Умань (Код згідно ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – ДК 021:2015: 71340000-3 Комплексні інженерні послуги)» є підставами для скасування Рішення уповноваженої особи Замовника № 6 від 20.01.2022 року як таке, що порушує норми діючого законодавства України в сфері публічних закупівель.
Виходячи з вищевикладеного, керуючись умовами тендерної документації Замовника, положеннями ст. 18, ст. 26, ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ПРОШУ:
1. Прийняти Скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю «БЮРО ОЦІНКИ» (код ЄДРПОУ 36297386) до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі при проведенні публічних торгів за ідентифікатором закупівлі UA-2021-12-28-012836-c, Послуга з виготовлення технічної документації з нормативної грошової оцінки земель м. Умань (Код згідно ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – ДК 021:2015: 71340000-3 Комплексні інженерні послуги)».
3. Зобов’язати Замовника скасувати Рішення тендерного комітету Виконавчого комітету Уманської міської ради від 20 січня 2022 року (Рішення уповноваженої особи Замовника № 6 від 20.01.2022 року про визначення переможцем відкритих торгів ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРКАСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ ЗЕМЛЕУСТРОЮ" (код ЄДРПОУ 00709709).
Пов'язані документи:
Учасник
- 1 скарга в АМК.PDF 26.01.2022 11:32
- 2 Протокол №6.pdf 26.01.2022 11:32
- 3 договір, що оскаржується.pdf 26.01.2022 11:32
- 4 Наказ про реорганізацію Переможця.pdf 26.01.2022 11:32
- 5 аналогія з виділенним фрагментом.pdf 26.01.2022 11:32
- 1 скарга.docx.p7s 26.01.2022 11:32
- рішення від 28.01.2022 №1743.pdf 28.01.2022 16:06
- Інформація про резолютивну частину рішення від 08.02.2022 №2571.pdf 09.02.2022 12:43
- рішення від 08.02.2022 №2571.pdf 11.02.2022 12:09
- Наказ про реорганізацію.pdf 02.02.2022 14:29
- Аналогічний договір НГО 00376.pdf 02.02.2022 14:29
- Аналогічний договір 227.pdf 02.02.2022 14:29
- Додаткова угода 1 до договору 227.pdf 02.02.2022 14:29
- Інформація про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів.pdf 02.02.2022 14:29
- Лист АМКУ 28.01.2022 р..doc 02.02.2022 14:29
- Лист про надання інформації.pdf 02.02.2022 14:29
Дата прийняття скарги до розгляду:
26.01.2022 15:17
Дата розгляду скарги:
08.02.2022 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
28.01.2022 16:07
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
11.02.2022 12:10
Вимога
Є відповідь
щодо рішення про визначення переможця
Номер:
0af85ab4cc1d4dd09a6144e4234dc885
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-28-012836-c.b4
Назва:
щодо рішення про визначення переможця
Вимога:
Розглянувши відповідь уповноваженої особи, що опублікована на електронному майданчику системи Prozorro 20.01.2022 року повідомляємо наступне.
При розгляді тендерної пропозиції державного підприємства «Черкаський науково - дослідний та проектний інститут землеустрою» Замовник прийняв, як належний доказ наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору за предметом закупівлі наказ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ГЕОДЕЗІЇ, КАРТОГРАФІЇ ТА КАДАСТРУ від 31.01.2020 року № 23 «Про реорганізацію державних підприємств». Відповідно до зазначеного наказу державне підприємство «Черкаський науково - дослідний та проектний інститут землеустрою» (код згідно з ЄДРПОУ 00709709) є правонаступником майнових прав та обов’язків державного підприємства «Кропивницький науково-дослідний та проектний інститут землеустрою» (код згідно з ЄДРПОУ 00700186, Кіровоградська область, місто Кропивницький, вул. Академіка Корольова, 26).
Зазначаємо, що факт правонаступництва між зазначеними вище державними підприємствами не є предметом оскарження.
Наголошуємо, що відповідно до наданих Переможцем документів, станом на момент реорганізації (31.01.2020 року) договір № 000376 від 22.02.2019 року був виконаний в повному обсязі, тобто права та обов’язки сторін за цим договором були припинені та не могли передаватись правонаступнику.
До того ж, що чинне законодавство України не передбачає перехід будь-якого досвіду, або попередніх заслуг, або ділової репутації припиненої юридичної особи разом із майновими правами та обов’язками до правонаступника.
Аналізуючи норми Закону України «Про публічні закупівлі» вбачається, що учасник відповідає кваліфікаційному критерію про досвід виконання аналогічного за предметом досвіду виконання договору, якщо особисто виконав такий договір.
Так, звертаємо вашу увагу на положення абз. 2 ч. 3 ст. 16 Закону, якою навіть не передбачено можливості залучення потужностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників для підтвердження кваліфікаційному критерію наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. Аналогічної думки дотримується й Антимонопольний комітет України, про що зазначено в рішенні № 21876-р/пк-пз, прийнятому 25.11.2020 року, ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-09-001529-c.
А договір № 000376 від 22.02.2019 року уклав та виконав не Переможець, а інша особа, яка має відмінну назву, код за ЄДРПОУ, адресу та жодним чином не була пов’язана з Переможцем даної закупівлі протягом 2019 року.
Враховуючи вищенаведене, на підставі п.1. ч.1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» наполягаємо на скасуванні рішення № 6 від 20.01.2022 року про обрання переможцем процедури відкритих торгів ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРКАСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ ЗЕМЛЕУСТРОЮ" та відхилити його тендерну пропозицію. В іншому випадку ми будемо вимушені звернутись до антимонопольного комітету для вирішення питання правомірності прийнятого протоколу № 6 від 20.01.2022 року.
Пов'язані документи:
Учасник
- 21.01.2022 вимога.PDF 21.01.2022 16:38
Дата подачі:
21.01.2022 16:38
Вирішення:
Шановний учасник, повідомляємо наступне: Установлюючи кваліфікаційний критерій, а саме наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, замовник мав на меті з’ясувати надійсність виконавця, спроможність виконати взятих на себе зобов’язань. Відповідно до статті 104 Цивільного кодексу України, у разі реорганізації юридичних осіб майно, права та обов’язки переходять до правонаступника. Тобто переходять права не тільки щодо виконання договорів, а й права юридичної особи в цілому. Конституцією України, Цивільним, Господарським кодексом України, іншими законами України передбачено особисті майнові та немайнові права юридичних осіб, які не є вичерпними. В тому числі право користуватись власними надбаннями, досвідом, досягненнями для здійснення подальшої роботи задля досягнення вигідних економічних результатів. Таким чином до правонаступника перейшли всі права реорганізованого підприємства. Звертаємо вашу увагу, що такий спосіб підтвердження учасником свого досвіду не порушуватиме норм, визначених Законом України «Про публічні закупівлі», а скасування рішення про обрання переможця процедури відкритих торгів з підстав, викладених у вашій вимозі, порушить принципи, визначені частиною 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
необгрунтоване рішення про визнання Переможця
Номер:
1ae614d028944e06948620764d88ee2e
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-28-012836-c.b3
Назва:
необгрунтоване рішення про визнання Переможця
Вимога:
Замовником торгів – Виконавчий комітет Уманської міської ради (надалі – Замовник) 28.12.2022 р. було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) (далі за текстом – Процедура) за ідентифікатором закупівлі UA-2021-12-28-012836-c, Послуга з виготовлення технічної документації з нормативної грошової оцінки земель м. Умань (Код згідно ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – ДК 021:2015: 71340000-3 Комплексні інженерні послуги)». У процедурі прийняли участь наступні учасники: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРКАСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ ЗЕМЛЕУСТРОЮ" (далі Переможець), ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЮРО ОЦІНКИ" (далі Скаржник), ТОВ "ЮНЕКС КОНСАЛТІНГ", ДП Український державний науково-дослідний інститут проектування міст "ДІПРОМІСТО" імені Ю.М. Білоконя, ТзОВ "Західземлепроект плюс".
За результатами аукціону на розгляді в Замовника знаходилась тендерна пропозиція ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЧЕРКАСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ ЗЕМЛЕУСТРОЮ", як найбільш економічно вигідна. 20.01.2022 року за результатами розгляду Замовником було складено протокол прийняття рішення уповноваженою особою № 6 про визнання переможцем процедури закупівлі ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРКАСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ ЗЕМЛЕУСТРОЮ" та опубліковано повідомлення про намір укласти договір про закупівлю UA-2021-12-28-012836-c.
ТОВ «БЮРО ОЦІНКИ» не погоджується з прийнятим рішенням та вважає його прийнятим з порушенням законодавчих вимог у сфері публічних закупівель та таким, що порушує права та інтереси Скаржника з огляду на наступне.
Тендерною документацією передбачено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, зокрема:
довідку про досвід виконання аналогічних договорів за предметом даної закупівлі, складену у довільній формі Учасник повинен підтвердити досвід виконання аналогічних договорів щодо надання послуг з виготовлення (розробки) технічної документації з нормативної грошової оцінки земель , а саме підтвердити повне виконання не менше ніж 2 (двох) аналогічних договорів для міст з чисельністю населення не менше 50,0 тис.осіб, шляхом подання відповідних підтверджуючих документів, що визначені цією документацією;
- копії виконаних аналогічних договорів згідно довідки про досвід виконання аналогічних договорів разом з копіями документів, що підтверджують факт надання послуг по даним договорам (акти наданих послуг). В тому числі, надаються додаткові угоди до зазначених договорів, що засвідчують зміну істотних умов зобов’язань.
Переможець у складі своєї тендерної пропозиції надав копію договору від 02.09.2008 року № 227, укладеного між Переможцем, Черкаською міською радою та Управлінням земельних ресурсів та землеустрою виконавчого комітету Черкаської міської ради, а також копію договору № 000376 від 22.02.2019 року, який укладений між Державним підприємством «Кропивницький науково дослідний та проектний інститут землеустрою» та Управлінням приватизації, оренди майна та землі Олександрійської міської ради. Тобто, в договорі № 000376 від 22.02.2019 року Переможець не виступає Виконавцем робіт. Виконавцем робіт відповідно до зазначеного договору, додатків до нього та актів приймання-передачі робіт № 958 від 30.04.2019 року, б/н від 31.10.2019 року виступає Державне підприємство «Кропивницький науково дослідний та проектний інститут землеустрою» (код за ЄДРПОУ 00700186, місцезнаходження: 25030, м. Кропивницький, вул. Академіка Корольова, 26) в особі директора О.М. Тильного. Вважаємо, що зазначений договір не підтверджує досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. Тобто, в порушення вимог пункту 5.2. тендерної документації, Переможцем наданий лише один договір, який відповідає кваліфікаційному критерію наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору.
Відповідно до п.1. ч.1. статті 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону. Однак, Виконавчий комітет Уманської міської ради не врахував таку норму закону та визначив Переможцем Процедури ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРКАСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ ЗЕМЛЕУСТРОЮ".
Вважаємо, що протокол № 6 від 20.01.2022 року складений без всебічної та об’єктивної оцінки тендерної пропозиції Переможця та порушує принципи публічних закупівель таких, як добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
У зв’язку із цим, на підставі п.1. ч.1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» просимо скасувати рішення № 6 від 20.01.2022 року про обрання переможцем процедури відкритих торгів ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРКАСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ ЗЕМЛЕУСТРОЮ" та відхилити його тендерну пропозицію.
Пов'язані документи:
Учасник
- 20.01.2022 вимога.PDF 20.01.2022 14:54
Дата подачі:
20.01.2022 14:54
Вирішення:
Шановний Учаснику, повідомляємо наступне:
Учасник процедури закупівлі державне підприємство «Черкаський науково - дослідний та проектний інститут землеустрою» (код згідно з ЄДРПОУ 00709709) у складі своєї тендерної пропозиції надав наказ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ГЕОДЕЗІЇ, КАРТОГРАФІЇ ТА КАДАСТРУ від 31.01.2020 року № 23 «Про реорганізацію державних підприємств» (Наказ про реорганізацію.pdf), в якому визначено, що державне підприємство «Кропивницький науково-дослідний та проектний інститут землеустрою» (код згідно з ЄДРПОУ 00700186, Кіровоградська область, місто Кропивницький, вул. Академіка Корольова, 26) реорганізовано шляхом приєднання до державного підприємства «Черкаський науково - дослідний та проектний інститут землеустрою» (код згідно з ЄДРПОУ 00709709). У п.2 даного наказу визначено, що державні підприємства до яких приєднуються юридичні особи є правонаступниками майнових прав та обов’язків реорганізованих державних підприємств.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Скарга
Залишено без розгляду
Дискримінаційна вимога тендеру
Номер:
54f2d3a212bc40ad8ecac81d7b70b4dc
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-28-012836-c.c2
Назва:
Дискримінаційна вимога тендеру
Скарга:
Щодо аналогічних договорів
Пов'язані документи:
Учасник
- рішення від 24.09.2020№18006.pdf 05.01.2022 09:39
- Розділ ІІІ ТД виконавчого комітету Уманської міської ради від 28.12.2021.docx 05.01.2022 09:54
- Скарга щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискрим вимог.pdf 05.01.2022 10:27
- Платіжне доручення.pdf 06.01.2022 10:02
- рішення від 10.01.2022 № 318.pdf 10.01.2022 17:39
Дата прийняття скарги до розгляду:
05.01.2022 10:48
Причина:
Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
10.01.2022 17:40
Вимога
Відхилено
Щодо аналогічних договорів.
Номер:
9876aef6c9aa44819cb9672a02907e2c
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-28-012836-c.a1
Назва:
Щодо аналогічних договорів.
Вимога:
З метою підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію такому, як «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів», останній має надати не менше двох аналогічних договорів по виготовленню технічної документації з НГО для міст з чисельністю населення не менше 50 тис. осіб (п.п.5.2. п.5 розділу ІІІ тендерної документації).
На думку учасника вказана вимога є дискримінаційною, оскільки для підтвердження відповідності даному критерію учаснику достатньо мати лише досвід повного виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, а не досвід виконання договорів з конкретно визначеним параметром - «для міст з чисельністю населення не менше 50 тис. осіб».
За наявності вказаної вимоги, навіть якщо в учасника є досвід виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, проте по населеним пунктам з чисельністю населення менше 50 тис. осіб, то він автоматично позбавляється можливості виконати вказану вимогу тендерної документації, та як насідок взяти участь у процедурі закупівлі.
Вказане порушує принцип добросовісної конкуренції та недискримінації учасників, а також право учасника на участь у процедурі закупівлі, в зв’язку з чим просимо, виключити з вимоги тендерної документації про надання для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію такому, як «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів» не менше двох аналогічних договорів по виготовленню технічної документації з НГО текст: «для міст з чисельністю населення не менше 50 тис. осіб».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
31.12.2021 12:35
Вирішення:
Шановний Учаснику, повідомляємо наступне: згідно Методики нормативної грошової оцінки земельних ділянок, затвердженої постановою КМУ від 3 листопада 2021 року № 1147, нормативна грошова оцінка земельних ділянок визначається за формулою, де однією із складових є Коефіцієнт, який характеризує зональні фактори місця розташування земельної ділянки (Км4). Відповідкно п.10 методики зазначено, що для сільських, селищних, міських рад та територіальних громад із чисельністю населення не менше 50 тис. осіб коефіцієн зазначається за результатами геоінформаційного моделювання. Виходячи з того, що населення м.Умань перевищує 50 тис.осіб, замовник вбачає за необхідне перевірити кваліфікацію виконавця щодо виконання оцінки по містах з населенням понад 50 тис.осіб
Статус вимоги:
Відхилено