• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

крупи

Завершена

444 880.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.9% або 4 000.00 UAH
Період оскарження: 28.12.2021 14:58 - 09.01.2022 00:00
Скарга
Скасована

вимога повернення на кваліфікацію

Номер: 5f18451276ac49b4b428005fc078b251
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-28-009510-c.b2
Назва: вимога повернення на кваліфікацію
Скарга:
Відповідно до ст.29 п.16 Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовником під час розгляду та оцінці тендерної пропозиції даний пункт не здійснено, чим порушено вимогу Статті 29. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій, Закону України про публічні Закупівлі.
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Період оскарження закінчився
Дата скасування: 27.01.2022 17:03
Автор: ФОП "Пономаренко Ольга Віталіївна", Ольга Пономаренко +380502224404 ponomarenko.olga79@ukr.net
Вимога
Є відповідь

вимога повернення на кваліфікацію

Номер: 71cecd4d01b3403d9ddab30069cd412e
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-28-009510-c.b1
Назва: вимога повернення на кваліфікацію
Вимога:
Шановний Замовнику! Протоколом №650 від 20.01.2022 року мою пропозицію дискваліфіковано, на підставі пунктів 1,2 частини l ст. 3l Закону. Питання на які зазначає уповноважена особа відносяться до Документів, що підтверджують відповідність пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям закріплених ст. 16 Закону. Відповідно до ст.29 п.16 Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону. Замовником під час розгляду та оцінці тендерної пропозиції даний пункт не здійснено. На підставі вище викладеного вимагаю повернути на кваліфікацію мою пропозицію та надати час на виправлення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані мною у своїй тендерній пропозиції.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Відповідно до ст. 22 та ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовнику надано право встановлювати в тендерній документації технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності. Замовником у тендерній документації, крім вищевказаного, також, визначаються кваліфікаційні вимоги до учасників, передбачені ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі». Так, відповідно до тендерної документації замовником у даній закупівлі визначено наступні кваліфікаційні вимоги та перелік документів, які їх підтверджують: № Кваліфікаційні критерії Документи, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям 1 Наявність обладнання та матеріально-технічної бази - довідка в довільній формі за підписом Учасника /або його уповноваженої особи/ та завірений печаткою (за наявності), в якому зазначається інформація про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (з обов’язковим зазначенням інформації про потужності (складські приміщення)), які пристосовані для виробництва або зберігання, та відповідають вимогам санітарного законодавства. Копію чинного договору оренди нежитлового приміщення або інший документ, який посвідчує право на користування приміщенням, зі строком дії не менше ніж до 31.12.2022 року та акту приймання-передачі, якщо складські приміщення орендовані. - довідка в довільній формі щодо наявності власних (або орендованих) спеціалізованих транспортних засобів, якими буде здійснюватися постачання товару, не менше трьох транспортних засобів рефрижераторів. Копії свідоцтв(а) про реєстрацію транспортного(их) засобу(ів). Для орендованого транспортного засобу подається копія чинного договору оренди зі строком дії не менше ніж до 31.12.2022 з актом приймання-передачі або договору про надання послуг перевезення продовольчих товарів або договорів про надання послуг з перевезення продовольчих товарів, або договорів про співпрацю, якщо автотранспорт орендований. - копія акту (виконаних робіт), що підтверджує проведення дезінфекції транспортного засобу, яким буде здійснюватися поставка товару. - копія санітарного паспорту на кожен вид автотранспорту з проходженням санітарної обробки транспортного засобу кожні 10 днів або частіше; - результати дослідження на якість дезінфекції транспортного засобу видані на ім’я учасника або перевізника, та акт виконаних робіт та Договір з установою, яка видала результати датовані 2021 роком. У разі здійснення дезінфекції транспортних засобів суб’єктом господарювання:  договір про послуги з дезінфекції автотранспортних засобів, якими буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі;  акти виконаних робіт з дезінфекції автотранспортних засобів, якими буде здійснюватися поставка предмету закупівлі, за останніх два місяці до дати закінчення строку подання тендерних пропозицій;  витяг з ЄДР суб’єкта господарювання, що здійснює дезінфекційну обробку автотранспортних засобів;  документ, який підтверджує проходження підвищення кваліфікації та перепідготовки медичних і фармацевтичних працівників та документ який підтверджує присвоєння кваліфікаційної категорії особи суб’єкта господарювання (дезінфектора), відповідальної за дезінфекцію харчового транспорту до проведення дезінфекційних робіт.  особисту медичну книжку особи суб’єкта господарювання (дезінфектора), відповідальної за дезінфекцію харчового транспорту, з відміткою лікаря про проходження медогляду, та/або довідку яка підтверджує проходження медогляду особи суб’єкта господарювання (дезінфектора) за підписом уповноваженої особи.  документ який підтверджує статус та повноваження суб’єкта господарювання що здійснює дезінфекційну обробку автотранспортних засобів. У разі, якщо Учасник самостійно здійснює дезінфекцію транспортних засобів:  наказ Учасника про призначення особи, відповідальної за проведення дезінфекційних робіт автотранспорту;  довідку у довільній формі, в якій пояснити наступне: де, яким чином та якою особою проводиться і буде проводитися, під час поставки предмету закупівлі, дезінфекція транспортного (-них) засобу (-ів), яким (-и) буде здійснюватися поставка предмету закупівлі;  акти або інші документи, що підтверджують дати та об’єм виконаних робіт з дезінфекції автотранспортних засобів, якими буде здійснюватися поставка предмету закупівлі, за останніх два місяці до дати закінчення строку подання пропозицій.  свідоцтво про проходження підвищення кваліфікації та перепідготовки молодших медичних і фармацевтичних працівників або копію довідки про проведення гігієнічного навчання з питань дезінфекції особи суб’єкта господарювання (дезінфектора), відповідальної за дезінфекцію харчового транспорту, до проведення дезінфекційних робіт;  особисту медичну книжку особи суб’єкта господарювання (дезінфектора), відповідальної за дезінфекцію харчового транспорту, з відміткою лікаря про проходження медогляду. Учасником, а у випадку залучення транспорту, перевізником обов’язково повинні бути зареєстровані потужності для виду діяльності транспортування. У випадку залучення перевізника у відкритому державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань у перевізника має бути зареєстрований вид діяльності згідно КВЕД 49.41 Вантажний автомобільний транспорт. 2 Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Оригінал довідки у довільній формі, що містить інформацію про: посади працівників, освіта, стаж роботи за фахом працівників. (надати копії медичних книжок працівників учасника (водіїв, експедиторів, водіїв-експедиторів, тощо, та медичні довідки про придатність до керування транспортним засобами на водіїв, дійсні на момент подання), які будуть залучені до виконання поставок товару, що є предметом закупівлі;). Працівники повинні бути офіційно працевлаштовані, Учасник у складі пропозиції надає документи, що підтверджує трудові відносини між учасником та працівниками та/або перевізником (який залучається до виконання робіт) та працівниками, а саме: повідомлення про прийняття працівника на роботу та квитанцію про отримання даного повідомлення відповідним органом державної податкової служби. Підтвердження проходження навчання працівників (зазначених у довідці) з питань гігієни персоналу, що засвідчують дату навчання. 3 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору - довідка в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного договору, (не менше одного договору). - копія договору(ів) вказаного (них) в довідці про виконання аналогічного договору. - позитивний відгук від замовника (покупця) з яким було укладено аналогічний договір, що вказаний в довідці про виконання аналогічного договору, в довільній формі/або інший документ, що підтверджує виконання зазначеного договору. Аналогічним договором в розумінні цієї документації є договір на постачання будь-яких продуктів харчування. Інші документи 1 Довідка, складена у довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності) яка містить відомості про підприємство. 2 1. Скановані документи, що підтверджують повноваження керівника: протокол установчих (загальних) зборів або рішення засновника та наказ (розпорядження) про призначення, або про вступ на посаду (для юридичних осіб)). У разі, якщо інтереси учасника представляє не керівник, а саме, якщо договір про закупівлю та документи тендерної пропозиції підписує не керівник, а інша особа, яку уповноважено під час проведення процедури закупівлі підписувати договір про закупівлю та документи тендерної пропозиції, подається сканована довіреність (доручення) на цю особу про надання їй повноважень підписувати договір про закупівлю та документи тендерної пропозиції. 3 2. Копія Статуту із змінами (у разі їх наявності) або іншого установчого документу або Опис із зазначенням контрольного номеру для доступу до Статуту на сайті Мін'юсту; (лист-роз’яснення у разі відсутності Статуту або іншого установчого документу) 4 Лист – згода на обробку персональних даних 5 3. Сканований витяг або виписка з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, що містить актуальні відомості про учасника. 6 4. Скановане свідоцтво чи витяг платника податку на додану вартість (якщо є платником ПДВ), або свідоцтво про право сплати єдиного податку (якщо є платником єдиного податку), або витяг з Реєстру платників податку. В разі, якщо учасник не є платником податків або перебуває на загальній системі оподаткування йому необхідно надати таку інформацію в складі пропозиції 7 Лист від Учасника в довільній формі з зазначенням інформації щодо найменування виробника товару та країни його походження. Проте, у тендерній пропозиції учасника ФОП Пономаренко Ольга Віталіївна відсутні документи, які вимагалися замовником на підтвердження технічних специфікацій, маркувань, сертифікатів, протоколів випробувань та інших засобів підтвердження відповідності в рамках ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі», зокрема: - Акт перевірки транспортних засобів – рефрежираторів (які вказано в довідці про наявність спеціалізованих транспортних засобів), складеного за результатами планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин (наказ 447 від 08.08.2019) (без недоліків чи невідповідностей) виданий на ім’я учасника або перевізника або орендодавця виданий не раніше 2021 року. - Учасник у складі пропозиції надає результатами дослідження на якість дезінфекції видані на ім’я учасника або перевізника, та акт виконаних робіт та Договір з установою, яка видала результати видані не раніше 2021 року. Відповідно до ч. 16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовнику надано право розмістити вимогу про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Оскільки учасником ФОП Пономаренко Ольга Віталіївна не надано документи, які вимагалися замовником на підтвердження технічних специфікацій, маркувань, сертифікатів, протоколів випробувань та інших засобів підтвердження відповідності, для розміщення вимоги про усунення невідповідностей в інформації та/або документах у замовника відсутні правові підстави. Виходячи з вищевикладеного, тендерна пропозиція учасника ФОП Пономаренко Ольга Віталіївна, не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Враховуючи все вищевказане тендерна пропозиція учасника ФОП Пономаренко Ольга Віталіївна була відхилена згідно вимог статті 31 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Відхилено