• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з цілодобового спостереження та технічного обслуговування устаткувань автоматичної пожежної сигналізації встановлених в підпорядкованих закладах відділу освіти виконкому Саксаганської районної у місті ради

Місцезнаходження замовника - 50071, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вул. Володимира Великого, будинок 32. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень (відкриті торги).

Завершена

492 840.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 464.20 UAH
Період оскарження: 28.12.2021 14:45 - 09.01.2022 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга на рішення замовника (протокол № 18 від 19.01.2022 р.)

Номер: e275cf405ffd43409cf034cdc34d1fcc
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-28-004728-b.b2
Назва: Скарга на рішення замовника (протокол № 18 від 19.01.2022 р.)
Скарга:
Скарга на дії Замовника (протокольне рішення № 18 від 19.01.2022 р.) Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі: Послуги з цілодобового спостереження та технічного обслуговування устаткувань автоматичної пожежної сигналізації встановлених в підпорядкованих закладах відділу освіти виконкому Саксаганської районної у місті ради. Ідентифікатор закупівлі -UA-2021-12-28-004728-b. Фізична особа – підприємець Гула Віталій Іванович (надалі – ФОП Гула В.І. та/або Учасник та/або Скаржник) виявив бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно Тендерної документації подав пропозицію з остаточною ціною за результатом проведеного аукціону, що є найвигіднішою, у розмірі 248 500,00 грн. (економія місцевого бюджету 244 340,00 грн.). За результатами розгляду пропозиції Учасника, уповноваженою особою Замовника Артемчук Анжелою прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Гули В.І. (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 18 від 19.01.2022), оскільки остання не відповідає умовам, визначених в тендерній документації та вимогам до предмета закупівлі, а саме: 1) Згідно додатку № 1 до Тендерної документації п. 1 розділу «Інші документи» на акті обстеження об’єктів відсутня відмітка Замовника; 2) Згідно додатку №1 до Тендерної документації п. 1 розділу «Документи, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, згідно вимог ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» - не зазначено у деяких працівників досвід роботи. За таких обставин тендерна пропозиція ФОП Гули Віталія Івановича не відповідає умовам Тендерної документації Замовника. Скаржник не може погодитися з такими рішеннями, вважає дії Замовника такими, що порушують його права, інтереси та норми Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата розгляду скарги: 08.02.2022 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 02.02.2022 12:40
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 11.02.2022 12:05
Дата виконання рішення Замовником: 14.02.2022 13:47
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія) №2547-р/пк-пз від 08.02.2022, винесеного за результатом розгляду скарги ФОП ГУЛА ВІТАЛІЙ ІВАНОВИЧ від 28.01.2022 №UA-2021-12-28-004728-b.b2
Автор: ФОП ГУЛА ВІТАЛІЙ ІВАНОВИЧ, Гула Віталій 380972463040 guvit75@gmail.com http://bezpeka-audit.com/
Вимога
Є відповідь

Вимога про скасування рішення уповноваженою особою

Номер: d6c7fb0724974bcdbb2d21357c49cd79
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-28-004728-b.b1
Назва: Вимога про скасування рішення уповноваженою особою
Вимога:
Вимога щодо скасування рішення уповноваженою особою Замовника про відхилення тендерної пропозиції з найвигіднішою ціною за результатом аукціону, згідно протоколу №18 від 19.01.2022р.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відділ освіти виконкому Саксаганської районної у місті ради (далі – Замовник) розглянув Вашу вимогу від 24.01.2022 № 2401/01 (далі – Вимога) та повідомляє наступне. 1. Згідно абз. 1 ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Пунктом 1 розділу «Інші документи» додатку 1 до Тендерної документації встановлено, що Огляд об’єктів (згідно дислокації Додаток №6 до ТД) Учасником перед подачею пропозиції є обов’язковий. Пропозиції учасників, які не були присутні на об’єкті, не беруться до уваги та не розглядаються. У складі тендерної пропозиції Учасник надає лист про огляд об’єктів з відміткою Замовника. Учасником у складі тендерної пропозиції надано: - Акт обстеження об’єктів від 04.01.2022 № 0401/01 (далі – Акт); - Лист про огляд об’єктів від 10.01.2022 № 1001/08 (далі – Лист). Замовником цієї процедури закупівлі є Відділ освіти виконкому Саксаганської районної у місті ради. В Акті відсутня відмітка саме Замовника. Лист також не містить відмітки Замовника. Заклади освіти, відмітки яких відображені в Акті, є окремими юридичними особами та не є уповноваженими особами Замовника чи особами, які можуть представляти інтереси Замовника чи вчиняти правочини від імені Замовника без довіреності. Таким чином, Учасником не виконано вимоги п. 1 розділу «Інші документи» додатку 1 до Тендерної документації. 2. Згідно п. 5 р. 3 Тендерної документації Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Пунктом 1 переліку документів, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, згідно вимог ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», що розміщений в першій таблиці, додатку 1 до Тендерної документації передбачено, що учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати довідку у довільній формі, підписану уповноваженою (посадовою) особою Учасника із зазначенням власного ім’я, прізвища та посади особи, в якій зазначається інформація про наявність працівників, їх кількість, знання, досвід та кваліфікацію, яких планується залучати до виконання договору. В тому числі в довідці зазначити особу, яка буде відповідальною за виконання умов договору, із зазначенням про право підпису документів (замовлень, реєстрів, накладних, рахунків тощо) та її діючого контактного телефону. У складі тендерної пропозиції Учасником надано довідку про наявність працівників від 10.01.2022 № 1001/01 (далі – Довідка 01). Довідка 01 містить інформацію про досвід деяких працівників, інформація про яких відображена в довідці, зокрема стаж роботи керівника робіт та інженера з налагоджування і випробування. Проте відсутня інформація про досвід інших працівників, інформація про яких відображена в Довідці 01. Варто також зазначити, що в Довідці 01 міститься інформація, про чотирьох диспетчерів для цілодобового чергування в центрі приймання тривожних сповіщень. Тобто виходячи зі змісту Довідки 01 Учасник планує залучити до виконання договору чотирьох диспетчерів. Проте Довідка 01 не містить інформації про власне ім’я та прізвище цих працівників. Згідно вимог тендерної документації Учасник повинен зазначити інформацію про досвід роботи усіх працівників, інформація про яких відображається у відповідній довідці. Таким чином Учасником не виконано умови п. 1 переліку документів, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, згідно вимог ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», що розміщений в першій таблиці, додатку 1 до Тендерної документації. Відповідно до абз. 2 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Не задоволено