-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з охорони території лікувального закладу 16 га
Торги відмінено
3 600 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 18 000.00 UAH
Період оскарження:
28.12.2021 10:46 - 14.02.2022 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга щодо дискримінаційних вимог
Номер:
770e714305274195a13593e0220bf6ec
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-28-001559-b.c15
Назва:
Скарга щодо дискримінаційних вимог
Скарга:
СКАРГА
на дискримінаційні вимоги тендерної документації Замовника при проведенні закупівлі
Комунальне некомерційне підприємство "Клінічна лікарня "ПСИХІАТРІЯ"" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (надалі – Замовник) оприлюднило оголошення UA-2021-12-28-001559-b про проведення відкритих торгів на закупівлю «Послуги з охорони території лікувального закладу 16 га» (ДК 021:2015 – 79710000-4 Охоронні послуги).
Кінцева дата подання тендерних пропозицій 13.01.2021 11:00.
Дочірнє підприємство "ДЕЛЬТА СЕРВІС" керуючись ч. 8 ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон): скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій, встановленого до внесення змін до тендерної документації використовує своє право на оскарження Тендерної документації Замовника, а саме:
1. У п 1.7 Додатку 1 до ТД Замовник вимагає «Копія документу, що підтверджує правомірність використання офісного приміщення в адміністративних межах м. Києва.»
Дочірнє підприємство "ДЕЛЬТА СЕРВІС" вважає дану вимогу такою, що порушує його законні права та інтереси в участі у закупівлі з огляду на наступне:
Відповідно до п. 1 ч. 2. ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Згідно ч. 3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Аналізуючи данні статі можливо прийти до висновку, що замовник має право вимагати наявність офісного приміщення у Учасника.
Однак, ні одним законодавчим актом не зазначено, що охоронні послуги надаються за територіальним принципом та те що офіс суб’єкта охоронної діяльності має знаходитися в місці надання послуг.
Також, слід зазначити, що ліцензія на провадження охоронної діяльності видається на всю територію України.
Виходячи з вище викладеного, дана вимога є дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників у закупівлі в тому числі нашого підприємства, оскільки Дочірнє підприємство "ДЕЛЬТА СЕРВІС" знаходиться та має офіс за адресою: 07301, Київська обл., Вишгородський р-н., м. Вишгород, вул. Шолуденка, будинок № 6, оф. 15.
Окрім того, якщо ввести в GPSнавігатор координати Замовника та Дочірнє підприємство "ДЕЛЬТА СЕРВІС" то час прибуття представника на об’єкт Замоника складає менше години. (Викопіювання з карти Googlemaps додається). Також, зазначаємо, що аналогічний час прибуття складає маршрут проведений з вулиці Милославська, 10а, Київ (Троєщина).
Вимога про надання офісного приміщення в м. Києві надає можливість взяти участь у Процедурі закупівлі тільки суб’єктам господарювання, які мають офіс саме в м. Києві, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права
встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Слід зазначити, що до аналогічного висновку щодо надання офісного приміщення в м. Києві дійшла Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у рішенні №26960-р/пк-пз від 03.12.2021.
Враховуючи вищевикладене Замовник безпідставно, необґрунтовано та з метою обмеження конкуренції і дискримінації встановив вищевказу вимогу чим обмежив законні права на участь в Закупівлі, в першу чергу нашої компанії, яка має намір брати участь в Закупівлі, а також інших потенційних учасників.Просимо зобов’язати Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації для усунення обмежуючих, дискримінаційних, незаконних вимог, тобто вимогу про надання офісного приміщення тільки в м. Києві.
2. У п. 1.5 Додатку 1 до ТД Замовником вимагається «Копія документу (дозволу), виданого власнику груп швидкого реагування, на право зберігання пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії»
Дочірнє підприємство "ДЕЛЬТА СЕРВІС" вважає дану вимогу такою, що порушує його законні права та інтереси в участі у закупівлі з огляду на наступне:
Дочірнє підприємство "ДЕЛЬТА СЕРВІС" має у наявності працівників, які входять до груп швидкого реагування. (Копія наказів про призначення додається).
Разом з тим, відповідно до Наказу МВС № 622 від 21.08.1998 «Про затвердження Інструкції про порядок виготовлення, придбання, зберігання, обліку, перевезення та використання вогнепальної, пневматичної, холодної і охолощеної зброї, пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та патронів до них, а також боєприпасів до зброї, основних частин зброї та вибухових матеріалів» охоронне підприємство може мати працівників, які мають травматичну зброю як фізичні особи та використовують її у свої професійній діяльності.
Всі працівники, які входять до груп швидкого реагування на нашому підприємстві мають власні дозволи на зброю.
Разом з тим повідомляємо, що працівники груп швидкого реагування здійснюють роботу з підвищеною небезпекою, тому всі працівники груп швидкого реагування написали лист-відмову про надання власних документів на використання зброї у публічний доступ, оскільки дані можуть призвести до небажаних наслідків для них та їх сімей від осіб, яких затримували під час виконання своїх професійних функцій. (Копія листів-відмов надається).
Тобто, відповідно до вищевказаного, Дочірнє підприємство "ДЕЛЬТА СЕРВІС"має у наявності власні групи реагування та працівників з документами на зброю.
Однак, вимога замовника щодо копії документу (дозволу), виданого власнику груп швидкого реагування, на право зберігання пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної діїя обмежує та дискримінує потенційне коло учасників, у тому числі наше підприємство.
Враховуючи вищевикладене вважаєм, що Замовник безпідставно, необґрунтовано та з метою обмеження конкуренції і дискримінації встановив вищевказану вимогу чим обмежив законні права на участь в Закупівлі, в першу чергу нашої компанії, яка має намір брати участь в Закупівлі, а також інших потенційних учасників.Просимо зобов’язати Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації для усунення обмежуючих, дискримінаційних, незаконих вимог, а саме видалити п.1.5 з ТД щодо надання копії документу (дозволу), виданого власнику груп швидкого реагування, на право зберігання пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії.
3. У п. 1.8 Додатку 1 до ТД Замовник вимагає «У разі наявності обґрунтованої підозри в посадових осіб Замовника або охоронників, які безпосередньо задіяні на об’єкті, що охороняється, щодо проникнення на такий об’єкт зловмисників, повинні бути здійснені заходи з залученням службових собак для виявлення осіб, які незаконно перебувають на об’єкті. На підтвердження, учасник надає в складі пропозиції наступні документи: • - Довідку про наявність не менш ніж 1 (однієї) службової собаки;
-міжнародний ветеринарний паспорт/або ветеринарний паспорт на кожного службового собаку, якого Учасник планує залучити до виконання умов договору про закупівлю послуг; •
- дійсні відмітки у ветеринарному паспорті на кожну службового собаку, якого Учасник планує залучити до виконання умов договору про закупівлю послуг, що підтверджують проведення щеплення собаки проти сказу, при цьому, перше щеплення повинно бути проведено не пізніше 6 місяців з дати народження собаки; •
- Підтверджуючий документ, що службовий собака, якого Учасник планує залучити до виконання умов договору, пройшов курс/іспит/випробування із захисної/караульної служби, виданий державною кінологічною установою/кінологічною установою, яка є діючим членом міжнародних кінологічних організацій •
- договір страхування відповідальності за шкоду, заподіяну службовим собакою третім особам на кожного задіяного в охороні службового собаку.»
Дочірнє підприємство "ДЕЛЬТА СЕРВІС"вважає дану вимогу такою, що порушує його законні права та інтереси в участі у закупівлі з огляду на наступне:
Відповідно до ст. 17 ЗУ «Про охоронну діяльність» Персонал охорони під час і в місцях виконання заходів охорони має право використовувати службових собак, які пройшли у встановленому порядку відповідний курс дресирування, визнані придатними для службового використання та мають ветеринарний паспорт.
Виходячи з вищевказаної норми будь-який суб’єкт охоронної діяльності має право на використання службових собак під час виконання покладених на них функцій, однак це не є обов’язком суб’єкта охоронної діяльності.
Ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з ч. 4 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Ч. 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація неповинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Разом з тим зазначаємо, що Замовником ні в технічному завданні, ні в проекті договору не зазначено про залучення собак під час надання послуг. Зазначаємо, що територія даного лікувального закладу не обладнана огорожею, доступ на територію є вільним для відвідувачів, хворих та пересічних громадян, які зазвичай здійснюють прогулянки в парковій зоні лікувального закладу або відвідують Храм, що також знаходиться на території. Крім цього на території лікувального закладу мається пунктдопомоги безхатькам. Пропускний режим здійснюється тільки для транспортних засобів. Посилаючись на дані обставини, виникає само по собі питання тільки доцільності застосування службових собак .
Виходячи з зазначеного, замовник ніяким чином не обґрунтував необхідність залучення службових собак, а таким чином прописав дану вимогу для ймовірного Переможця, якого вже знає. Наше підприємство, не має у наявності службових собак, однак володіє достатньою матеріальною базою для надання якісних послуг.
Отже, вимога Замовника, щодо надання документів на службових собак , викладена в п. 1.8 Додатку 1 до ТДобмежує та дискримінує потенційне коло учасників
Враховуючи вищевикладене вважаєм, що Замовник безпідставно, необґрунтовано та з метою обмеження конкуренції і дискримінації встановив вищевказану вимогу чим обмежив законні права на участь в Закупівлі, в першу чергу нашої компанії, яка має намір брати участь в Закупівлі, а також інших потенційних учасників.Просимо зобов’язати Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації для усунення обмежуючих, дискримінаційних, незаконих вимог, а саме видалити п. 1.8 Додатку 1 до ТД.
4. Пунктом 1.6 Додатку №1 тендерної документації Замовником встановлена вимога щодо надання в складі тендерної пропозиції «довідки про наявність не менш ніж 6 (шести) персональних супутникових GPS трекера з функцією «тривожна кнопка» та можливістю моніторингу шляхів пересування охоронників (із зазначенням їх моделей, кодів ІМЕІ, коротким описом технічних характеристик та чітким фото трекера з видимістю кода ІМЕІ) з надання копій підтверджувальних документів: копія видаткової накладної на придбання. Додатково надати оригінал листа від ДП «Українській державний центр радіочастот» про наявність кодів ІМЕІ GPS трекерів, які учасник планує використовувати під час надання послуг, в узагальненій базі даних кодів ІМЕІ. Вимога щодо надання оригіналу листа від ДП «Українській державний центр радіочастот» про наявність кодів ІМЕІ GPS трекерів, які учасник планує використовувати під час надання послуг, в узагальненій базі даних кодів ІМЕІ»
Дочірнє підприємство "ДЕЛЬТА СЕРВІС"вважає дану вимогу такою, що порушує його законні права та інтереси в участі у закупівлі з огляду на наступне:
Скаржник має в наявності шість персональних супутникових GPS трекерів з функцією «тривожна кнопка» та можливістю моніторингу шляхів пересування охоронників, що підтверджено видатковою накладною та які активно використовує в своїй діяльності.
Рішенням Національної комісії , що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації № 605 від 17.11.2015 визнано рішення Національної комісії з питань регулювання зв’язку України від 05 лютого 2009 року № 1339 «Про затвердження Порядку реалізації в Україні радіоелектронних засобів та випромінювальних пристроїв», зареєстроване в Міністерстві юстиції України 17 березня 2009 року за № 243/16259 (із змінами) таким, що втратило чинність( де п.1.7 було зазначено, що не дозволяється реалізація терміналів, міжнародні коди ідентифікації (далі - код ІМЕІ) яких відсутні в узагальненій базі даних кодів ІМЕІ терміналів, тобто внесення кодів ІМЕІ в узагальнену базу було обов’язковим) .
Рішенням Національної комісії , що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації за № 78 від 13.02.2018 було затвердженно Порядок ввезення з-за кордону та реалізації в Україні радіоелектронних засобів та випромінювальних пристроїв, згідно якого Пунктом 4 розділу ІІ встановлено, що імпортери, у тому числі громадяни, мають право після завершення митних процедур звернутися до УДЦР із відповідною заявою (повідомленням) для обліку міжнародних ідентифікаторів кінцевого обладнання (IMEI), що ними були ввезені в Україну відповідно до вимог Митного кодексу. Тобто, на даний час обов’язкова реєстрація ІМЕІ в узагальненій базі даних кодів ІМЕІ втратило чинність і є добровільним .
Жоден нормативно-правовий документ, що регулює питання охоронної діяльності, не передбачає обов’язок суб'єкта охоронної діяльності отримувати письмове підтвердження від Укрчастотнагляд щодо реєстрації кодів ІМЕІ мобільних телефонів, GPS трекерів та іншого обладнання в узагальненій базі даних.
Крім цього, відповідно до роз’яснень на офіціальному сайті ДП «Українській державний центр радіочастот» , під час перевірки наявності коду ІМЕІ в узагальненій базі, відповідь « Зареєстрований» говорить про те, що пристрій ввезений в Україну відповідно до вимог чинного законодавства з оформленням відповідних митних процедур, відповідь « Відсутній» говорить про те, що пристрій, ввезений імпортером відповідно до вимог чинного законодавства, реалізовано до подання його коду ІМЕІ для внесення до бази даних. Та інші.
Пов'язані документи:
Учасник
- накази ГШР.pdf 06.01.2022 18:05
- Транспорт реагування .pdf 06.01.2022 18:05
- свідоцтво охоронців.pdf 06.01.2022 18:05
- Договір реагування.pdf 06.01.2022 18:05
- Сертифікат.pdf 06.01.2022 18:05
- Електромонтер.pdf 06.01.2022 18:05
- Скарга.pdf 06.01.2022 18:05
- 3478.png 06.01.2022 18:05
- Декларація програма КОВІД.pdf 06.01.2022 18:05
- Довідка о Вакцинаціїї.pdf 06.01.2022 18:05
- видаткова накладна.pdf 06.01.2022 18:05
- Лист Відмова.pdf 06.01.2022 18:05
- витяг.pdf 06.01.2022 18:05
- посвідчення охорон праці і пожежної безпеки на директора (2).pdf 06.01.2022 18:05
- COVID-_1 (2).PDF 06.01.2022 18:05
- 1234000.png 06.01.2022 18:05
- Договір оренди ПП Атлант старий.pdf 06.01.2022 18:05
- Видаткова накладна трекери.pdf 06.01.2022 18:05
- Фото трекери.pdf 06.01.2022 18:05
- Рішення від 11.01.2022 №452.pdf 11.01.2022 17:07
- інформація про перенесення розгляду скарги від 21.01.2022 №215.pdf 21.01.2022 16:49
- Інформація про резолютивну частину рішення від 25 01 2022 № 1539.pdf 26.01.2022 13:09
- Рішення від 25.01.2022 № 1539.pdf 28.01.2022 16:36
- ДОДАТОК_1.docx 14.01.2022 12:31
- Вказівка 106.pdf 14.01.2022 12:31
- ДОДАТОК_1.pdf 14.01.2022 12:31
- ДОДАТОК_2.docx 14.01.2022 12:31
- ДОДАТОК_2.pdf 14.01.2022 12:31
- ДОДАТОК_3.docx 14.01.2022 12:31
- ДОДАТОК_3.pdf 14.01.2022 12:31
- ДОДАТОК_4.docx 14.01.2022 12:31
- ДОДАТОК_4.pdf 14.01.2022 12:31
- ДОДАТОК_5.docx 14.01.2022 12:31
- Обгрунтування.pdf 14.01.2022 12:31
- ДОДАТОК_5.pdf 14.01.2022 12:31
- Обґрунтування.doc 14.01.2022 12:31
- Протокол ТК.docx 14.01.2022 12:31
- Протокол 1.pdf 14.01.2022 12:31
- Протокол ТК.pdf 14.01.2022 12:31
- Тендерна Документація.docx 14.01.2022 12:31
- Тендерна Документація.pdf 14.01.2022 12:31
- Заперечення на скаргу .pdf 14.01.2022 14:41
- Заперечення на скаргу .docx 14.01.2022 14:41
- фото авто охоронних підприємств.pdf 14.01.2022 14:41
- Реєстр ліцензій Київська обл. (1) (1).xls 14.01.2022 14:41
- Лист.pdf 09.02.2022 12:20
- Перелік змін.pdf 09.02.2022 12:21
- Протокол 19.pdf 09.02.2022 12:21
Дата прийняття скарги до розгляду:
06.01.2022 18:09
Дата розгляду скарги:
21.01.2022 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
11.01.2022 17:08
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
28.01.2022 16:37
Дата виконання рішення Замовником:
09.02.2022 12:23
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Комунальне некомерційне підприємство "Клінічна лікарня "ПСИХІАТРІЯ"" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) на рішення №1539-р/пк-пз від 25.01.2022 постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель повідомляє, що КНП "ПСИХІАТРІЯ" було внесено зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі «ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги (послуги з охорони території лікувального закладу 16 га)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за UA-2021-12-28-001559-b, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення.
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
3814eeb71d854fa6b4b9f14003c63893
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-28-001559-b.c14
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний Замовнику. В п. 1.5 Додатку №1 до тендерної документації вказано, що необхідно надати копію документу (дозволу), виданого власнику груп швидкого реагування, на право зберігання пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії. На нашому підприємстві охоронники мають власні пристрої вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії та дозволи на них, а тому не має потреби щодо наявності приміщення для зберігання даних пристроїв. Охоронники зберігають власні пристрої вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії у відповідності до чинного законодавства. За таких обставин, жодним нормативним документом, що регламентують охоронну діяльність, не передбачено обов’язковість наявності такого приміщення. Дана вимога ніяким чином не впливає на якість наданих послуг та ніяким чином не підтверджує кваліфікаційні вимоги. Враховуючи вище викладене, дана вимога є штучною, не обґрунтованою і дискримінаційною та прописана під ймовірного переможця. Вимагаємо виключити дану вимогу з тендерної документації
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога .docx 02.01.2022 18:41
Дата подачі:
02.01.2022 18:41
Вирішення:
Відповідно до Постанови КМУ від 11 лютого 2013 р. № 97, суб’єкти охоронної діяльності мають право на придбання, зберігання та використання наступних спеціальних засобів:
Бронежилети
Захисні каски
Газові балончики з аерозолями сльозоточивої та дратівної дії
Газові пістолети і револьвери та патрони до них калібру 6, 8 і 9 міліметрів, заряджені речовинами сльозоточивої та дратівної дії
Гумові кийки
Наручники пластикові (текстильні) одноразового використання
Електрошокові пристрої*
Пристрої вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та зазначені патрони*
*Суб’єкти охоронної діяльності, які надають охоронні послуги із залученням власного транспорту реагування та використанням пунктів централізованого спостереження.
Умовами закупівлі передбачається залучення екіпажів ГШР та реагування на сигнали тривоги. У разі якщо працівники учасника будуть звільнені, учасник не зможе забезпечити озброєння працівників пристроями вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії. У разі якщо, відповідний дозвіл буде надано власнику ГШР, то учасник в будь-якому випадку зможе забезпечити озброєння охоронників, що перебувають у штаті охоронного підприємства. Дана вимога не містить ознак дискримінації, адже існує безліч охоронних підприємств, які мають кімнату зберігання зброї або здатні залучити субпідрядника, який має відповідне приміщення та відповідний дозвіл. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Враховуючи вищевикладене, в Замовника відсутні підстави для задоволення зазначеної вимоги
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
транспортні засоби
Номер:
4d6af3e2c7ed4a7abfda5cbb5abd4b8f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-28-001559-b.c13
Назва:
транспортні засоби
Вимога:
Шановний Замовнику. У відповідності до ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі, кваліфікаційні критерії висовуються Замовником для Учасників закупівлі, які мають відповідну матеріальну технічну базу та обладнання. В п.1.3 Додатку №1 до тендерної документації вказано, що транспортні засоби можуть не належати безпосередньо Учаснику. Якщо транспортний засіб не належить Учаснику ( в тендерній документації не зазначено на підставі чого він використовується) не зрозуміло вимоги наступних пунктів Додатку №1 до тендерної документації згідно яких Учасник що не є власником транспортних засобів, повинен надавати : копії документів (дозволів) видані власнику транспортних засобів уповноваженим органом на право експлуатації радіоелектронного засобу радіотехнічного зв'язку, зокрема радіостанцій, засобів стільникового, супутникового, транкінгового зв'язку, які розташовані в транспортних засобах з максимальною потужністю не менше 10Вт. Додатково надати копію документу (дозволу) виданого власнику транспортних засобів уповноваженим органом на право експлуатації радіоелектронного засобу зв'язку (базова станція)» Ці вимоги відносяться до власників транспортних засобів, які не є Учасниками. І тоді не зрозуміло яким чином дані вимоги, Замовник прописує третім особам , які надають послуги по наданню транспортних засобів. Вимагаємо , вимоги до третіх осіб-скасувати.
Пов'язані документи:
Учасник
- транспортні засоби 02.01.2022 18:20
Дата подачі:
02.01.2022 18:20
Вирішення:
Шановний Учаснику, транспорт реагування, який планує використовувати учасник при наданні послуг, повинен бути забезпечений засобами стільникового, супутникового, транкінгового зв'язку, які розташовані в транспортних засобах з максимальною потужністю не менше 10Вт. У разі якщо транспортні засоби не належать учаснику, останній може залучити субпідрядника та підтвердити, що транспорт субпідрядника має відповідне обладнання, шляхом надання дозвільних документів. Дані вимоги відносяться до учасників, однак якщо останній не має власних автомобілів, він зобов’язаний підтвердити наявність такого у субпідрядника. Враховуючи вищевикладене, в Замовника відсутні підстави для задоволення зазначеної вимоги
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Щодо щеплень службових собак
Номер:
6f8fcafc79f144c5a272b5f701ab40bf
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-28-001559-b.c12
Назва:
Щодо щеплень службових собак
Вимога:
Добрий вечір, Замовнику. В тендерній документації , в Додатку №1 в п 1.8 Ви зазначаєте, що у разі наявності обґрунтованої підозри в посадових осіб Замовника або охоронників, які безпосередньо задіяні на об’єкті, що охороняється, щодо проникнення на такий об’єкт зловмисників, повинні бути здійснені заходи з залученням службових собак для виявлення осіб, які незаконно перебувають на об’єкті. На підтвердження, учасник надає в складі пропозиції наступні документи:
• Довідку про наявність не менш ніж 1 (однієї) службової собаки…..
• міжнародний ветеринарний паспорт/або ветеринарний паспорт на кожного службового собаку, якого Учасник планує залучити до виконання умов договору про закупівлю послуг;
дійсні відмітки у ветеринарному паспорті на кожну службового собаку, якого Учасник планує залучити до виконання умов договору про закупівлю послуг, що підтверджують проведення щеплення собаки проти сказу, при цьому, перше щеплення повинно бути проведено не пізніше 6 місяців з дати народження собаки….. Чим обумовлена вимога про те, що перше щеплення повинно бути проведено не пізніше 6 місяців з дати народження собаки ? На нашому підприємстві мається своя кінологічна служба та службові собаки. При придбанні собак, у зв’язку із зміною власника, видавались нові ветеринарні паспорти з зазначенням нового власника. Службові собаки , які перебувають у власності підприємства мають вік від 3 до 7 років, постійно проходять ветеринарний огляд, мають всі щеплення у відповідності до чинного законодавства та договори страхування відповідальності за шкоду, заподіяну службовим собакою третім особам. Вважаємо вимогу щодо наявності відмітки в ветпаспорті про перше щеплення, не пізніше 6 місяців з дати народження собаки , штучно створеним та має ознаки того, що вимога прописана під ймовірного переможця. Дана вимога є дискримінаційною і такою, що звужує коло потенційних Учасників. Відповідно, Вимагаємо видалити дану вимогу та зазначити , що щеплення мають бути діючими на момент подачі документів.
Пов'язані документи:
Учасник
- Щодо щеплень службових собак.docx 02.01.2022 17:56
Дата подачі:
02.01.2022 17:56
Вирішення:
Шановний Учаснику, відповідно до Правил тримання собак, котів і хижих тварин у населених пунктах Української РСР*, власники тварин зобов’язані щороку реєструвати (перереєстровувати) собак, котів і хижих тварин віком від двох місяців і старше. При первинній реєстрації собак, котів і хижих тварин їх власникам видаються реєстраційні посвідчення і правила їх тримання, а на собак, крім того, і номерні знаки. Номерний знак собаки прикріплюється до її ошийника. При цьому, імунізація собак, відповідно до рекомендацій ветеринарних закладів проводиться при досягненні ними 3-місячного віку. Натомість, Замовником встановлено вимогу про те, що перше щеплення повинно бути проведено не пізніше 6 місяців з дати народження собаки, що перевищує зазначені терміни та обумовлюється необхідністю залучення до надання послуг за договором здорових службових собак. Замовник повинен бути впевненим, що собака пройшла відповідну вакцинацію та не піддавалась зараженню сказом. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Враховуючи вищевикладене, в Замовника відсутні підстави для задоволення зазначеної вимоги
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Не обгрунтована вимога наявності собак
Номер:
3fb36dcb59be46d592fed067ec318928
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-28-001559-b.b11
Назва:
Не обгрунтована вимога наявності собак
Вимога:
Замовнику. Предметом закупівлі є послуги з охорони території лікувального закладу 16 га. Кількість співробітників охорони на добу, згідно Додатку 3 до тендерної документації складає 4 охоронника, із них 2 на КПП, 2 патрулювання території. Патрулювання території зі службовими собаками не передбачено. Територія об’єкта не огороджена, має вільний доступ громадян, відвідувачів та хворих. Про яке проникнення може йти мова вказаному пункті 1.8 Додатку №1 до тендерної документації, коли на території відсутній пропускний режим для громадян, а наявний тільки для транспорту. Вимога щодо наявності у Учасника службових собак та надання на них документів, вказаних в п.1.8 « довідку про наявність не менш ніж 1 (однієї) службової собаки; міжнародний ветеринарний паспорт/або ветеринарний паспорт на кожного службового собаку, якого Учасник планує залучити до виконання умов договору про закупівлю послуг; дійсні відмітки у ветеринарному паспорті на кожну службового собаку, якого Учасник планує залучити до виконання умов договору про закупівлю послуг, що підтверджують проведення щеплення собаки проти сказу, при цьому, перше щеплення повинно бути проведено не пізніше 6 місяців з дати народження собаки; підтверджуючий документ, що службовий собака, якого Учасник планує залучити до виконання умов договору, пройшов курс/іспит/випробування із захисної/караульної служби, виданий державною кінологічною установою/кінологічною установою, яка є діючим членом міжнародних кінологічних організацій, договір страхування відповідальності за шкоду, заподіяну службовим собакою третім особам на кожного задіяного в охороні службового собаку» є надуманим, штучним та прописаним для ймовірного Переможця. Вимагаємо вимогу зазначену в пункті 1.8 Додатку №1 до тендерної документації видалити з тендерної документації.
Пов'язані документи:
Учасник
- Не обгрунтована вимога наявності собак 02.01.2022 17:29
Дата подачі:
02.01.2022 17:29
Вирішення:
Шановний Учаснику, Законом України «Про охоронну діяльність» від 22.03.2012 № 4616-VI визначено, що персонал охорони під час і в місцях виконання заходів охорони має право використовувати службових собак, які пройшли у встановленому порядку відповідний курс дресирування, визнані придатними для службового використання та мають ветеринарний паспорт, винятково для виявлення:
1) проникнень (спроб проникнень) на об'єкти, що охороняються;
2) осіб, які незаконно перебувають на об'єктах, що охороняються.
Тендерною документацією визначено, що послуги з охорони полягають у здійсненні учасником комплексу заходів по охороні власності та території замовника, а також забезпеченні охорони власності та особистої безпеки фізичних осіб, які перебувають на території замовника.
Охорона власності - діяльність з організації та практичного здійснення заходів охорони, спрямованих на забезпечення недоторканності, цілісності будівель, споруд, територій, транспортних засобів, документів та іншого рухомого і нерухомого майна замовника, або фізичних осіб, які перебувають на його території (далі - майно), з метою запобігання та/або недопущення чи припинення безпосередніх посягань на майно,протиправних дій щодо нього, збереження фізичного стану майна, припинення несанкціонованого доступу до нього;
Особиста безпека фізичних осіб - діяльність з організації та практичного здійснення заходів охорони, спрямованих на забезпечення особистої безпеки, життя та здоров'я фізичних осіб, які перебувають на території замовника, шляхом запобігання або недопущення негативного безпосереднього впливу факторів (діяльності або бездіяльності) протиправного характеру.
Для забезпечення якісного надання послуг за договором, учасники повинні бути забезпечені не менш ніж 1 (однією) службовою собакою, що повинно бути підтверджено у складі пропозиції відповідними документами.
Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Враховуючи вищевикладене, в Замовника відсутні підстави для задоволення зазначеної вимоги
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Сертифікати
Номер:
192f3fba013e494b8decb0d15809a9e3
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-28-001559-b.b10
Назва:
Сертифікати
Вимога:
Замовнику. В тендерній документації Ви вимагаєте від учасників надання сертифікатів тільки міжнародного зразка , що засвідчують: проходження навчання з надання невідкладної домедичної допомоги ; проходження навчання з управління конфліктами; про закінчення навчання з пілотування БПЛА та інші. Навіть службові собаки на підприємстві повинні мати ветеринарні паспорти міжнародного зразку. В своїх відповідях на запитання інших учасників, щодо сертифікатів міжнародного зразка Ви посилаєтесь на те, що бажаєте отримати послуги на найвищому рівні . Одразу ж виникає питання , чому сертифікати видані Українськими акредитованими установами гірші за сертифікати міжнародного зразка, які деякі не мають Нотифікації в Україні і не дають можливості перевірки їх якості та достовірності. В державі яка піднімається з колін, виходить на міжнародні ринки зі своєю продукцією та винаходами, щоб закріпити своє ім’я в Європі , в державі що охоплена війною на Сході країни , яка намагається підняти патріотизм свого народу, Ви вважаєте документи видані українськими установами , такими що не зможуть на вищому рівні забезпечити охоронні послуги на Вашому об’єкті. ГАНЬБА Вам Замовнику!!! На нашому підприємстві значна кількість працівників є активними учасниками Революції Гідності та учасниками АТО, а тому нас обурює Ваше ставлення та неповага до вітчизняних закладів та установ. Ми вимагаємо привести Вашу тендерну документацію у відповідность з національними інтересами Українського Народу та нашої Держави !!!!
Пов'язані документи:
Учасник
- Міжнародні сертифікати 02.01.2022 16:43
Дата подачі:
02.01.2022 16:43
Вирішення:
Шановний Учаснику, стосовно даної вимоги відповідь вже було надано та зазначено, що в Україні є безліч відповідних установ, які здійснюють підготовку спеціалістів з питань, зазначених у Вашій вимозі, та надають сертифікати/свідоцтва по завершенню відповідного курсу, в тому числі міжнародного зразку, а тому отримати такий сертифікат/свідоцтво може будь-яка зацікавлена особа. Замовник прагне отримати послуги найвищої якості, у зв’язку з чим і було встановлено відповідні вимоги до потенційних учасників. Стосовно службових собак, зазначаємо, що учасникам потрібно надати міжнародний ветеринарний паспорт/АБО ВЕТЕРИНАРНИЙ ПАСПОРТ на кожного службового собаку, якого Учасник планує залучити до виконання умов договору про закупівлю послуг. Документи та інформація, які вимагаються замовником відповідно до вимог цієї тендерної документації у складі тендерної пропозиції, але не передбачені чинним законодавством України, не подаються в складі тендерної пропозиції, про що такий учасник повинен зазначити у своїй тендерній пропозиції, включаючи обґрунтування та причини неподання документів та/або інформації. Враховуючи вищевикладене, в Замовника відсутні підстави для задоволення зазначеної вимоги
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Добровільне страхування
Номер:
d76af60768d5496a9914ddf92f313f4b
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-28-001559-b.c9
Назва:
Добровільне страхування
Вимога:
Замовнику. В тендерній документації в Додатку №1 в п.2.4 визначено, що Учасник повинен додатково надати договір добровільного страхування від нещасних випадків на осіб, зазначених в довідці, згідно пункту 2.1. та 2.3. цього Розділу. На охоронників, які будуть безпосередньо залучені до надання послуг на об’єкті Замовника, надати договір добровільного страхування здоров’я на випадок хвороби, в тому числі COVID-19, чинний на період надання послуг. Вважаємо дану вимогу не тільки дискримінаційною , а й не законною. Жодним нормативним документом не передбачено обов’язкова наявність договору страхування від нещасних випадків та звертаємо вашу увагу на те, що він є добровільним. Жоден нормативно-правовий документ, що регулює питання охоронної діяльності, не передбачає обов’язок суб'єкта охоронної діяльності щодо даної вимоги . Вимагаємо виключити дану вимогу з тендерної документації .
Пов'язані документи:
Учасник
- Добровільне страхування.docx 02.01.2022 16:38
Дата подачі:
02.01.2022 16:38
Вирішення:
Шановний Учаснику, дійсно ОБОВ’ЯЗКОВА наявність договору страхування від нещасних випадків не передбачена чинним законодавством, однак наявність такого договору, згідно чинного законодавства, можлива. Ви, як роботодавець, в першу чергу повинні бути зацікавленими у страхуванні життя та здоров’я власних працівників. Замовником встановлено дану вимогу для допуску до роботи працівників, які постійно працюють на охоронному підприємстві та мають певні соціальні гарантії. Враховуючи, що здійнення охорони на об’єкті Замовника призводить до певних ризиків, в тому числі травмування, так як передбачається здійснення контрольно-пропускного режиму та охорони в нічний час, а також захворювання, в тому числі на COVID-19, так як охоронники нестимуть службу на об’єкті високого ступеню ризику на якому одночасно перебуває велика кількість осіб, то дана вимога є просто необхідною.
Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Враховуючи вищевикладене, в Замовника відсутні підстави для задоволення зазначеної вимоги
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Щодо трекерів
Номер:
b6f9a419f85847a4bf6c197f512ee143
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-28-001559-b.c8
Назва:
Щодо трекерів
Вимога:
Замовником в п. 1.6 Додатку 1 до тендерної документації вимагається надати: “оригінал листа ДП «Українській державний центр радіочастот» про наявність кодів ІМЕІ GPS трекерів, які учасник планує використовувати під час надання послуг, в узагальненій базі даних кодів ІМЕІ;”. Відповідно до норм чинного законодавства, обладнання мереж мобільного зв'язку, що не є мобільними телефонами підлягають реєстрації кодів ІМЕІ в узагальненій базі даних Укрчастотнагляд. Обов’язок щодо реєстрації вказаних кодів лежить на постачальниках/імпортерах та виробниках вказаного обладнання. Жоден нормативно-правовий документ, що регулює питання охоронної діяльності, не передбачає обов’язок суб'єкта охоронної діяльності отримувати письмове підтвердження від Укрчастотнагляд щодо реєстрації кодів ІМЕІ мобільних телефонів, GPS трекерів та іншого обладнання в узагальненій базі даних. Отже наявність або відсутність коду ІМЕІ обладнання в узагальненій базі даних Укрчастотнагляд свідчить виключно про дотримання постачальником/імпортером або виробником обладнання норм митного та податкового законодавства, та жодним чином не підтверджує право власності/користування/розпорядження учасника на вказане обладнання, а отже не може бути документальним підтвердженням кваліфікаційного критерію щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази в учасника. Вказавши дану вимогу Замовник порушив ст. 16 Закону України “Про публічні закупівлі”, встановивши інші кваліфікаційні критерії , ніж це передбачено Законодавством України. Вимагаємо виключити дану вимогу з тендерної документації та відкоригувати документацію до вимог законодава України.
Пов'язані документи:
Учасник
- Щодо трекерів.docx 02.01.2022 16:22
Дата подачі:
02.01.2022 16:27
Вирішення:
Шановний Учаснику, відповідно до інформації, що розміщена на офіційному веб-ресурсі Українського державного центру радіочастот, УДЦР вносить коди ІМЕІ мобільних терміналів, які ввезені в Україну відповідно до вимог чинного законодавства, до узагальненої бази даних
Перевірити можна телефони та радіоелектронні засоби з GSM-модулями – плати для ремонту мобільних телефонів, 3G-модеми у ноутбуках, USB-модеми, автомобільні сигналізації, охоронно-пожежні сигналізації тощо, які можуть обслуговуватись у мережах операторів стільникового зв’язку України. Ввезення з-за кордону радіоелектронних засобів та випромінювальних пристроїв, що можуть застосовуватися на території України у смугах радіочастот загального користування, здійснюється відповідно до вимог Митного кодексу України та статті 29 і Закону України «Про радіочастотний ресурс України» та обов’язкової наявності у суб’єкта господарювання, що здійснює їх ввезення з-за кордону, документа про підтвердження відповідності. Наявність коду ІМЕІ телефону в базі даних означає, що пристрій законно ввезено до України, що дозволить підключитися до мережі будь-якого мобільного оператора. В даному випадку наявність кодів IMEI GPS трекерів, які учасник планує використовувати під час надання послуг в узагальненій базі даних УДЦР означає можливість їх законного використання. Враховуючи вищевикладене, в Замовника відсутні підстави для задоволення зазначеної вимоги.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Дискрімінаційна вимога
Номер:
0e56b46891d94b2ba65bebadce1d05b5
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-28-001559-b.c7
Назва:
Дискрімінаційна вимога
Вимога:
Замовнику . В документації вказано, що відповідно до кількісних і якісних характеристик предмета закупівлі передбачено 2 цілодобовий стаціонарних поста (КПП) та два цілодобових поста (патрулювання території). Згідно тендерної документації, учасник зобов’язаний здійснити встановлення кнопок тривожного виклику і забезпечити їх подальше технічне обслуговування та реагування на тривожні виклики. При цьому, Ви вимагаєте , надати у складі пропозиції довідку про наявність не менше 2-х електромонтерів ОПС та 1-го налагоджувальника контрольно-вимірювальних приладів та автоматики, які здійснюватимуть ремонт та технічне обслуговування засобів охоронної/тривожної сигналізації.
В якості підтвердження, надати наступні документи на кожного працівника, зазначеного в довідці, згідно п.2.5:
посвідчення про присвоєння професійної кваліфікації;
Протокол/Витяг з протоколу та посвідчення про перевірку знань правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів;
Протокол/Витяг з протоколу та посвідчення про перевірку знань з питань технології робіт
Протокол/Витяг з протоколу та посвідчення про перевірку знань з питань пожежної безпеки
Протокол/Витяг з протоколу та посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці
копії сторінок (першої та з відмітками про працевлаштування в даний час на підприємстві Учасника) трудових книжок працівників або копії наказів про призначення на посаду працівників, які підтверджують факт працевлаштування, зазначених в довідці пункту 2.5 цього Розділу.
Чим обумовлена дана вимога, якщо стаціонарних поста тільки два, навіщо стільки спеціалістів по встановленню охоронної та пожежної сигналізації, враховуючи , що предмет закупівлі-це надання охоронних послуг , а не встановлення охоронної та пожежної сигналізації. Ви вимагаєте наявність трьох спеціалістів , майже таку ж кількість як охоронців на добу. Дані вимоги є дискримінаційними , надуманими . Складається враження, що Замовник вже знає ймовірного Переможця у якого є всі вище перелічені документи і штучно створює умови для обмеження кола учасників. Вважаємо дані вимоги дискримінаційними і вимагаємо виключити їх з тендерної документації, а залишити наявність електромонтера не нижче 3 го розряду , який в повному обсязі зможе забезпечити технічне обслуговування двох тривожних кнопок, а наявність спеціаліста контрольно-вимірювальних приладів та автоматики виключи, оскільки його наявність в штаті Учасника для надання охоронних послуг згідно предмету закупівлі зовсім не зрозуміла.
Пов'язані документи:
Учасник
- Дискримінаційна вимога.docx 02.01.2022 16:16
Дата подачі:
02.01.2022 16:16
Вирішення:
Шановний Учаснику, відповідно до тендерної документації, учасники повинні підтвердити наявність не менше 2-х електромонтерів ОПС та 1-го налагоджувальника контрольно-вимірювальних приладів та автоматики, які здійснюватимуть ремонт та технічне обслуговування засобів охоронної/тривожної сигналізації. Довідником кваліфікаційних характеристик професій працівників. Випуск 42, визначено основні завдання та обов’язки для налагоджувальника контрольно-вимірювальних приладів та автоматики. Саме такі види робіт необхідно буде здійснити учаснику при встановленні, обслуговуванні та усуненні несправностей в процесі експлуатації (у разі виникнення таких). Тому, наявність налагоджувальника контрольно-вимірювальних приладів та автоматики у штаті підприємства є просто необхідною.
Стосовно кількості технічних працівників, повідомляємо, що охоронні підприємства, які здійснюють встановлення та обслуговування засобів охоронної/тривожної сигналізації повинні мати в штаті відповідних працівників. При цьому, у разі якщо на підприємстві учасника відсутні зазначені працівники, останній вправі залучити працівників субпідрядника з наданням відповідних документів. Враховуючи вищевикладене, в Замовника відсутні підстави для задоволення зазначеної вимоги.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Підтвердження обладнання
Номер:
42d71e83444944748b0281b8f5bb80e3
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-28-001559-b.b6
Назва:
Підтвердження обладнання
Вимога:
В тендерній документації в Додатку №1 до тендерної документації в п.1.2 вказано, що документальне підтвердження наявності, вказаного в довідці п.1.1., обладнання та матеріально-технічної бази шляхом надання копій видаткових накладних. Згідно Господарського Кодексу України та інших законодавчих актів підтвердженням наявності обладнання (товару) у суб’єкта господарської діяльності є цілий перелік альтернативних видатковим накладним документів , наприклад - договір купівлі-продажу, договір оренди обладнання тощо) , а зазначивши тільки одне найменування Ви одразу ж обмежуєте коло учасників, а тому дана вимога є дискримінаційною. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та додати і інші альтернативні документи на підтвердження наявності матеріально-технічної бази.
Пов'язані документи:
Учасник
- підтвердження наявності обладнання 02.01.2022 16:09
Дата подачі:
02.01.2022 16:09
Вирішення:
Шановний учаснику, видаткова накладна є первинним документом бухгалтерського обліку, підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій. При поставці товару, навіть за договором купівлі-продажу, продавцем складається видаткова накладна. Тому, для нас незрозумілий зміст вимоги в цій частині. В свою чергу, договір оренди обладнання не задовольняє потреби Замовника, адже матеріально технічна база повинна перебувати у власності учасника. Однак звертаємо Вашу увагу, що у разі відсутності власного обладнання та матеріально технічної бази, учасник має право залучити обладнання субпідрядника. Враховуючи вищевикладене, в Замовника відсутні підстави для задоволення зазначеної вимоги.
Статус вимоги:
Відхилено