-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
15510000-6 Молоко та вершки (Сметана, молоко згущене, молоко пастерезоване, кефір)
закупівля для потреб закладів освіти на 2022 рік
Завершена
300 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
Період оскарження:
28.12.2021 09:09 - 09.01.2022 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на дії замовника згідно Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер:
c797ff8156b04e8c84090be9ec68d998
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-28-000714-c.b2
Назва:
Скарга на дії замовника згідно Закону України «Про публічні закупівлі»
Скарга:
ФОП Албанська О.З. (надалі – Скаржник) є учасником закупівель, які проводив Відділ освіти Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області (далі-Замовник) через систему закупівель «Prozorro», а саме по предмету закупівлі: 15510000-6 Молоко та вершки (Сметана, молоко згущене, молоко пастерезоване, кефір), ідентифікатор закупівлі: UA-2021-12-28-000714-c.
20 січня 2022 року тендерним комітетом Відділу освіти Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області було прийнято рішення про визнання переможцем фізичної особи-підприємця Двойнос Валентини Степанівни, що підтверджується Протоколом засідання №8 від 20.01.2021 р. (дата експорту 20.01.2022 р.). Завантажений замовником документ не є копією документу та не підписаний учасниками. Провівши ретельний аналіз тендерної пропозиції учасника ФОП Двойнос В.С. скаржником були виявлені порушення вимог тендерної документації та вимог законодавства, що унеможливлює визначення даного учасника переможцем закупівлі
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на дії замовника..pdf 27.01.2022 13:54
- Медична довідка 1 (2).pdf 27.01.2022 13:55
- Інформація щодо залучення водія.pdf 27.01.2022 13:55
- Інформаційна довідка щодо позапланової перевірки держспоживслужби (4).pdf 27.01.2022 13:55
- Договір оренди транспорту (3).pdf 27.01.2022 13:56
- Договір оренди нежитлового приміщення (4).pdf 27.01.2022 13:56
- Договір дезинфекції транспорту (2).pdf 27.01.2022 13:56
- Договір дезинфекції приміщень (3).pdf 27.01.2022 13:56
- Державна служба України з питань безпечності харчових продктів (2).pdf 27.01.2022 13:56
- 8 Протокол про прийняття рішення про намір укласти договір молоко (3).docx 27.01.2022 13:56
- рішення від 31.01.2022№1811.pdf 31.01.2022 15:54
- Інформація про резолютивну частину рішення від 09.02.2022 № 2692.pdf 10.02.2022 15:02
- рішення від 09.02.2022№2692.pdf 14.02.2022 09:24
- Пояснення для АМКУ молоко 02.02.2022.docx 02.02.2022 16:48
- відповідь на скаргу.pdf 02.02.2022 16:52
- Протокол _8.pdf 02.02.2022 16:52
- Протокол _ 9.pdf 02.02.2022 16:52
- Витяг із наказу_ 296 від 09.12.2021 р..pdf 02.02.2022 16:52
Дата прийняття скарги до розгляду:
27.01.2022 14:50
Дата розгляду скарги:
09.02.2022 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
31.01.2022 15:54
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
14.02.2022 09:25
Дата виконання рішення Замовником:
14.02.2022 14:56
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення скасоване про визначення переможця ФОП Двойнос В. С.
Скарга
Скасована
Скарга на дії замовника згідно Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер:
8eb321e2d10e4e71becc2d7a5edd6482
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-28-000714-c.b1
Назва:
Скарга на дії замовника згідно Закону України "Про публічні закупівлі"
Скарга:
ФОП Албанська О.З. (надалі – Скаржник) є учасником закупівель, які проводив Відділ освіти Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області (далі-Замовник) через систему закупівель «Prozorro», а саме по предмету закупівлі: 15510000-6 Молоко та вершки (Сметана, молоко згущене, молоко пастерезоване, кефір), ідентифікатор закупівлі: UA-2021-12-28-000714-c.
20 січня 2022 року тендерним комітетом Відділу освіти Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області було прийнято рішення про визнання переможцем фізичної особи-підприємця Двойнос Валентини Степанівни, що підтверджується Протоколом засідання №8 від 20.01.2021 р. (дата експорту 20.01.2022 р.). Завантажений замовником документ не є копією документу та не підписаний учасниками. Провівши ретельний аналіз тендерної пропозиції учасника ФОП Двойнос В.С. скаржником були виявлені наступні порушення вимог тендерної документації та вимог законодавства, що унеможливлює визначення даного учасника переможцем закупівлі, а саме:
1. Відповідно до розділу ІІІ частини І тендерної документації: «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції»: Всі документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель. Документи мають бути належного рівня зображення (чіткими та розбірливими для читання). Надана учасником скан-копія медичної довідки щодо придатності до керування транспортним засобом не має чіткого зображення, текст є нечитабельним, тому не має можливості її ідентифікувати.
2. Відповідно до розділу ІІІ частини 5 тендерної документації: «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» щодо кваліфікаційних критеріїв, Замовник вимагав:
- копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, якими планується постачання товару (У разі оренди транспортного засобу, учасник додатково має надати копію договору оренди такого транспортного засобу із зазначенням строку оренди (до кінця 2022 року або на більш пізню дату), або інший документ, який підтверджує можливість учасника поставити товар згідно предмету закупівлі за адресою замовника (копія договору на надання послуг по транспортуванню, перевезенню чи транспортному експедируванню, або копія договору на надання послуг поставки товарів, тощо). Розглянувши тендерну пропозицію ФОП Двойнос Валентини Степанівни, а саме надану копію договору оренди (найму) автотранспортного засобу №46 від 04 січня 2021 року, вбачається, що наданий договір є недійсним. Адже, відповідно до ст. 799 ЦК України договір найму транспортного засобу укладається у письмовій формі. Договір найму транспортного засобу за участю фізичної особи підлягає нотаріальному посвідченню. Ст. 220 ЦК України передбачено, що у разі недодержання сторонами вимоги закону про нотаріальне посвідчення договору такий договір є нікчемним.
Також відповідно до вищезазначеного кваліфікаційного критерію ФОП Двойнос В.С. була надана інформаційна довідка № 27 від 12 січня 2021 року, про те, що для виконання умов договору буде залучати водія Драчук В.С. згідно договору підряду №41 від 16 грудня 2021 року. Але зазначений договір не наданий учасником, що не відповідає умовам тендерної документації.
- скан-копію оригіналу договору на проведення дезінфекції та дератизації приміщень/будівлі/складу, дія якого має відповідати дії договору поставки. На виконання вказаних вимог учасник тендеру ФОП Двойнос В.С. надала договір «Про надання ветеринарно-санітарних послуг» №08/21 від 12 квітня 2021 року, але строк дії вказаного договору закінчився 31 грудня 2021 року. Також відповідно до зазначеного договору замовник зобов’язується проводити дезінфекцію приміщення, але дератизація приміщення умовами договору не передбачено, також відсутні будь-які інші договори, які б передбачали виконання вказаної вимоги.
- скан-копію оригіналу договору на дезінфекцію автотранспорту, з додаванням скан-копії оригіналу акту виконаних робіт, за передостанній місяць до надання пропозиції учасника. На виконання вказаної вимоги ФОП Двойнос В.С. надала договір № 02/21 «Про надання ветеринарно-санітарних послуг» від 27 січня 2021 року, строк дії якого закінчився 31.12.2021 року, тому на момент подання тендерної документації вказаний договір є недійсним.
3. Відповідно до розділу ІІІ частини 5 п. 1 тендерної документації: «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»: Учасники у складі своєї пропозиції подають документально підтверджену інформацію про відповідність кваліфікаційним критеріям: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Учасник тендеру ФОП Двойнос В.С. надала договір оренди нежитлового приміщення №68 від 8 квітня 2021 року. Відповідно до якого отримала у строкове платне користування приміщення, розташоване за адресою: м. Подільськ, вул. 10 Років Жовтня, буд. 49. До зазначеного договору було надано акт прийому-передачі приміщень №68 від 8 квітня 2021 року. Згідно з зазначеним актом 8 квітня 2021 року Орендар ФОП Двойнос В.С. повернула орендодавцю Донченко Г.А. з орендного користування приміщення, розташоване за адресою м. Подільськ, вул. 10 Років Жовтня, буд. 49. Виходячи з вищезазначеного ФОП Двойнос В.С. не надала документально підтвердженої інформації, щодо наявності матеріально-технічної бази для виконання умов тендерної документації.
4. Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації: Учасник повинен у складі своєї пропозиції надати наступні документи: - Копію акту позапланової перевірки Держпродспоживслужби потужності постачальника харчових продуктів стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти. Учасник тендеру Двойнос В.С. надала інформаційну довідку №26 від 12 січня 2021 року, в якій повідомила про відсутність вищезазначеного акту, в зв’язку з тим, що всі перевірки Держспоживслужби проводяться в плановому порядку. Але в тендерній пропозиції учасника завантажені: Направлення на проведення заходу державного контролю від 10.08.2020 (Дата початку та закінчення заходу: з 12.08.2020р. по 13.08.2020р. ) та від 12.10.2020 року (Дата початку та закінчення заходу: 13.10.2020 р., 15.09.2020р.) , тип заходів: позаплановий. Предмет здійснення заходу: Дотримання законодавства у сфері безпечності та якості харчових продуктів. Виходячи з вищезазначеного, планові та позапланові перевірки у відношенні суб’єкта господарювання ФОП Двойнос В.С. проводилися, але учасник свідомо не надав вказані документи та не підтвердив, що дотримується вимог законодавства у сфері безпечності та якості харчових продуктів.
Враховуючи інформацію викладену вище та відповідно до п. 1. ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі», тендерний комітет Замовника був зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника ФОП Двойнос В.С.
Однак в порушення цього закону тендерним комітетом замовника прийнято рішення про визначення переможцем закупівлі 15510000-6 Молоко та вершки (Сметана, молоко згущене, молоко пастерезоване, кефір) учасника ФОП Двойнос В.С.
Відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» всі учасники мають рівні права і обов’язки, і зобов’язані однаково виконувати вимоги Замовника встановлені законом та тендерною документацією.
Відповідно з п. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Отже, аналізуючи вищенаведене можна прийти до висновку, що в діях Замовника є ознаки необ’єктивного та упередженого підходу до оцінки учасників закупівлі, що є грубим порушенням ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» .
З метою відновлення порушених охоронюваних законом прав та інтересів скаржника, враховуючи вищевикладене, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та ст. 7 «Про Антимонопольний комітет України», -
ПРОСИМО:
1. Зареєструвати та розглянути дане Звернення.
2. Скасувати рішення про визначення ФОП Двойнос В.С. переможцем по даній процедурі закупівлі.
3. Відхилити тендерну пропозицію ФОП Двойнос В.С., як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації
4. Зобов’язати замовника визнати ФОП Албанську переможцем тендеру по предмету закупівлі: 15510000-6 Молоко та вершки (Сметана, молоко згущене, молоко пастерезоване, кефір), ідентифікатор закупівлі: UA-2021-12-28-000714-c.
Додатки:
1. Протокол засідання тендерного комітету відділу освіти Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області №8 від 20.01.2021 року
2. Скан-копія направлення на проведення заходу державного контролю від 10.08.2020 року
3. Скан-копія направлення на проведення заходу державного контролю від 12.10.2020 року
4. Скан-копія договору «Про надання ветеринарно-санітарних послуг» №08/21 від 12 квітня 2021 року
5. Скан-копія договору «Про надання ветеринарно-санітарних послуг» № 02/21 від 27 січня 2021 року
6. Скан-копія договору оренди нежитлового приміщення №68 від 8 квітня 2021 року, скан-копія акту прийому-передачі приміщень №68 від 8 квітня 2021 року
7. Скан-копія договору оренди (найму) автотранспортного засобу №46 від 04 січня 2021 року
8. Скан-копія інформаційної довідки №26 від 12 січня 2021 року
9. Скан-копія інформаційної довідки № 27 від 12 січня 2021 року
10. Скан-копія медичної довідки щодо придатності до керування транспортним засобом
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на дії замовника.pdf 27.01.2022 13:02
- 8 Протокол про прийняття рішення про намір укласти договір молоко (3).docx 27.01.2022 13:03
- Інформаційна довідка щодо позапланової перевірки держспоживслужби (4).pdf 27.01.2022 13:03
- Інформація щодо залучення водія.pdf 27.01.2022 13:03
- Медична довідка 1 (2).pdf 27.01.2022 13:03
- Договір оренди транспорту (3).pdf 27.01.2022 13:08
- Договір оренди нежитлового приміщення (4).pdf 27.01.2022 13:08
- Договір дезинфекції транспорту (2).pdf 27.01.2022 13:10
- Договір дезинфекції приміщень (3).pdf 27.01.2022 13:10
- Державна служба України з питань безпечності харчових продктів (2).pdf 27.01.2022 13:11
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
27.01.2022 13:51