-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги заправки та відновлення картриджів, ремонту та технічного обслуговування офісної техніки
Послуги заправки та відновлення картриджів, ремонту та технічного обслуговування офісної техніки (код державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010 – 95.11.1 (Ремонтування комп’ютерів і периферійного устатковання) та єдиного закупівельного словника ДК 021-2015 - 5031 (Ремонт, технічне обслуговування персональних комп’ютерів, офісного, телекомунікаційного та аудіовізуального обладнання, а також супутні послуги). Технічні вимоги визначені у додатках.
Завершена
53 240.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.8% або 400.00 UAH
мін. крок: 0.8% або 400.00 UAH
Період оскарження:
21.06.2016 17:35 - 24.06.2016 18:00
Вимога
Відхилено
У зв’язку з тим, що при загрузці документів на електронному майданчику виник збій, повторно викладаю раніше подану інформацію, та прошу продовжити термін розгляду моєї пропозиції.
Номер:
0430e3a4b55849c381815961983c1d09
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-06-21-000634-c.a2
Назва:
У зв’язку з тим, що при загрузці документів на електронному майданчику виник збій, повторно викладаю раніше подану інформацію, та прошу продовжити термін розгляду моєї пропозиції.
Вимога:
У зв’язку з тим, що при загрузці документів виникла проблема, тобто на електронному майданчику виник збій, повторно викладаю раніше подану інформацію, та прошу продовжити термін розгляду моєї пропозиції.
Також, Ми, ФОП Талалаєв А. В. повідомляємо, що беремо на себе забов’язання в термін 3 робочих днів з дати визнання нас переможцем електронної закупівлі. предоставити всі зазначені у Оголошенні документи у паперовому вигляді, оформленні належним чином.
З повагою, ФОП Талалаєв А. В
Пов'язані документи:
Учасник
- Техніко-економічне обґрунтування ціни послуги 11.07.2016 13:45
Дата подачі:
11.07.2016 13:45
Вирішення:
Вимога Кандидата відхилена
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
12.07.2016 09:48
Підтвердження вирішення:
1. 06.07.2016 у ситемі Вами були прикріплені скан копії договорів :
догов, [ 06-07-2016, 10:09:06];
догов, [06-07-2016, 10:35:09];
догов, [06-07-2016, 10:35:12];
Якщо у Вас виникли проблеми з прикріпленням інших документів необхідно було звернутись до сервісної служби електронного майданчика для вирішення цієї проблеми.
2. Прикріплене Вами "Техніко-економічне обгрунтування ціни послуги [11-07-2016, 13:34:19]" є документом у якому скопійована інформація раніше прикріплених документів : "Пропозиція НОВА!!! [05-07-2016, 18:44:02]" та "інформація [05-07-2016, 18:54:32]" що НЕ є техніко-економічним обгрунтуванням ціни послуг і НЕ містить у собі калькуляцію вартості.
Якщо у Кандидата виникають запитання/уточнення з приводу закупівлі товарів/послуг Замовником, документації Замовника та інші він може їх задати у період уточнення.
3. Термін рогляду пропозиції не може бути подовжений на 3 дні, оскільки Кандидату надавалось 3 робочі дні на уточнення, 3 робочі дні на подання пропозиції та з моменту прикріплення у систему Акцепту Кандидата 24 години для перевірки наявності всіх його документів та прикріплення відсутніх.
Вимога
Відхилено
Оскарження
Номер:
140e8afe18354f35af08cedf46a2646b
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-06-21-000634-c.c1
Назва:
Оскарження
Вимога:
Ми, ФОП Талалаєв А. В. не згодні з відхиленням нашої пропозиції: так як пропозиція та повний пакет документів були надані згідно тендерної документації Замовника.
Пов'язані документи:
Учасник
- ОСКАРЖЕННЯ !!! 08.07.2016 14:17
Дата подачі:
08.07.2016 14:17
Вирішення:
Відхилити вимогу Користувача
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
11.07.2016 11:41
Підтвердження вирішення:
У тендерненій документації на закупівлю послуг заправки та відновлення картриджів, ремонту та технічного обслуговування офісної техніки
(код державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010 – 95.11.1 Ремонтування комп’ютерів і периферійного устатковання) та єдиного закупівельного словника ДК 021-2015 - 5031 (Ремонт, технічне обслуговування персональних комп’ютерів, офісного, телекомунікаційного та аудіовізуального обладнання, а також супутні послуги) у Додатку 2 вказаний перелік вимог щодо виконання послуг та документів, які Учасник подає для підтвердження відповідності пропозиції вимогам Замовника. Учасником не виконано вимоги пункту 1.7 та 1.9, а саме не надано технологічний регламент надання послуг та техніко-економічне обгрунтування ціни (калькуляцію).