-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«ДК 021:2015:15540000 - 5 Сирні продукти»
ДК 021:2015:15540000 - 5 Сирні продукти» (твердий сир, 50 % жирності; сир кисломолочний, 9 % жирності, ваговий)
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 1 256 днів назад
521 315.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 606.58 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 606.58 UAH
Період оскарження:
26.12.2021 19:26 - 17.01.2022 00:00
Скарга
Скасована
СКАРГА що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників (в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі- Закон))
Номер:
36cd15dd90b74033b18814e1a548ba24
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-26-000834-c.c2
Назва:
СКАРГА що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників (в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі- Закон))
Скарга:
26 грудня 2021 року замовником УПРАВЛІННЯМ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ БІЛОЗЕРСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ (далі - Замовник) було оголошено процедуру закупівлі за предметом «ДК 021:2015:15540000- 5 Сирні продукти» UA-2021-12-26-000834-c. Кінцевим терміном подачі пропозицій Замовником було визначено 21січня 2022 року. До завершення даного періоду Приватне підприємство «Никольтрейд» (далі також - Скаржник або ПП «Никольтрейд») подав свою тендерну пропозицію на участь у вказаній закупівлі. За результатами розгляду тендерних пропозицій, замовник прийняв рішення:
№ з/п Назва учасника Рішення замовника
1 ПП «Никольтрейд» Прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції
2 ТОВ "БАЗІСТОРГ" Визначено переможцем закупівлі
За результатами аукціону найвигіднішу цінову пропозицію надав Скаржник. Відповідно до протоколу № б/н від 31.01.2022р. Скаржника було відхиллено. Відповідне рішення оприлюднено у ЦБД на веб-порталі Уповноваженого органу з питань публічних закупівель Prozorro - 31.01.2022р. Рішенням Замовника оформленого протоколом № б/н від 02.02.2022р визначено переможцем зазначеної закупівлі - переможцем закупівлі ТОВ «БАЗІСТОРГ».
З урахуванням строків, визначених ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», останнім днем подання скарги є - 13.02.2022р.
Скарга подається в межах строку оскарження.
Підстави подання скарги
Скаржник є учасником зазначеної закупівлі, а отже будь-які рішення прийняті Замовником у цій закупівлі зачіпають його права. Скаржник не погоджується з рішенням Замовника оформленого протоколом № б/н від 02.02.2022р. про оголошення переможцем закупівлі ТОВ «БАЗІСТОРГ» з наступних підстав:
Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси суб’єкта оскарження:
Скаржник є Учасником оскаржуваної процедури закупівлі, оскільки подав свою тендерну пропозицію для участі у закупівлі (відповідно до пункту 32 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Відповідно до частини дев’ятої статті 29 Закону після оцiнки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації, оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Відповідно до частини другій статті 32 Закону, Тендер автоматично відміняється електронною системою закупiвель у разi відхилення вcix тендерних пропозицій згідно з цим Законом. Таким чином не відхиливши тендерну пропозицію ТОВ «БАЗІСТОРГ» з автоматичною відміною тендеру Замовник порушив права та охоронювані законом інтереси Скаржника на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі та щодо участі у наступному тендерi iз закупiвль даних товарів.
Під час проведення оскаржуваної Процедури закупівлі Замовник порушив законодавство у сфері публічних закупівель, яке полягає у неправомірному та необґрунтованому прийняті рішення про визначення переможця торгів, що обґрунтовується наступним:
Умова тендерної документації:
Відповідно до вимог пункту 5 Недискримінація учасників розділу І Загальні положення з Тендерної документації (далі - ТД), одна із вимог Замовника: на підтвердження відсутності застосованих до учасника закупівлі санкцій, надати гарантійний лист, що учасник закупівлі не перебуває у списку суб’єктів господарювання до яких застосовані санкції.
Однак, вказаної інформації в документах наданим ТОВ «БАЗІСТОРГ» не було, відповідно до Файлу «7Лист-гарантія “Про санкції”.pdf» за вих. №18/м від 05.01.2022 – така інформація відсутня.
Згідно до пункту 1 розділу 3 Тендерноїдокументації замовника, одна із вимог замовника: «11. Інформаційна довідка з описом якісних характеристик товару, його екологічної чистоти та країни походження.»
ТОВ «БАЗІСТОРГ» надав файл «Інформаційна довідка з описом якісних характеристик товару, його екологічної чистоти та країни походження.pdf» за Вих. №2 від 12.01.2022, однак в вказаному файлі «Інформаційна довідка з описом якісних характеристик товару, його екологічної чистоти та країни походження.pdf» - відсутня інформація про екологічну чистоту предмету закупівлі.
Згідно до пункту 1 розділу 3 Тендерної документації замовника, одна із вимог замовника: «18.Скан-копія декларації виробника або іншого документу, що засвідчує якість продукції.»
Згідно ДОДАТКА 2 до тендерної документації «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ З ІНФОРМАЦІЄЮ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» – предмет закупівлі твердий сир, 50 % жирності, згідно ДСТУ 6003:2008.
ДСТУ 6003:2008 також ТОВ «БАЗІСТОРГ» зазаначив у файлі «Гарантійний лист учасника торгів щодо якості товару, що поставляється.pdf»
Однак, ТОВ «БАЗІСТОРГ» надав файл «СырТвердый Олешки 21.04.2022 г.pdf». Надана Декларація та етикетка ТДВ «Олешківський маслозавод» на Сир твердий «Український» ДСТУ 4421:2005, що не відповідає умовам тендерної документації.
До пункту 1 розділу 3 Тендерної документації замовника, одна із вимог замовника: «32. Скан-копія оригіналу сертифікату, виданий акредитованим органом сертифікації про проходження Учасником (уповноваженою особою) навчання з питань внутрішніх аудитів систем управляння безпечністю харчових продуктів у харчовому ланцюгу, що засновано на принципах НАССР у відповідності з вимогами ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюгу»».
ТОВ «БАЗІСТОРГ» надав файл «27Волотін 22000 2018.PDF», однак виходячи з вказаного файлу наявний Сертифікат виданий неакредитованим органом сертифікації ТОВ «АФФС», також назва у вказаного сертифіката зовсім інша від вимог ТД.
Так, згідно завантаженого реєстру ООВ, що розміщений на офіційному сайті Національного агентства з акредитації України, за посиланням https://naau.org.ua/reyestr-akreditovanix-oov/, вбачається, що за назвою підприємства, яке видало ТОВ «БАЗІСТОРГ» сертифікат про проходження навчання з питань внутрішніх аудитів систем управляння безпечністю харчових продуктів у харчовому ланцюгу, що засновано на принципах НАССР у відповідності з вимогами ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT), за пошуковими даними за назвою не значиться.
Пунктом 1 розділу 3 Тендерної документації замовника, одна із вимог замовника є:
«34. Довідку у довільній формі з описом заходів, які здійснюються оператором ринку харчових продуктів – Учасником по встановленню інших операторів ринку, що постачають йому харчові продукти за принципом "крок назад" та "крок вперед", надати витяги з журналу простежуваності за останні 3 місяці (достатнім є надання не менш 2-х витягів за кожний з місяців). В складі пропозиції надати програму - передумов яка встановлює вимоги до простежуваності на підприємстві і регламентує порядок встановлення інших операторів ринку,затверджену учасником закупівлі.»
Але, виходячи з аналізу поданих ТОВ «БАЗІСТОРГ» та їх змісту, взагалі не надано: витяги з журналу простежуваності за останні 3 місяці (достатнім є надання не менш 2-х витягів за кожний з місяців) та програму - передумов яка встановлює вимоги до простежуваності на підприємстві і регламентує порядок встановлення інших операторів ринку,затверджену учасником закупівлі.
Також, пунктом 1 розділу 3 Тендерної документації замовника, одна із вимог замовника була: «35.Довідку у довільній формі з описом заходів, які здійснює оператор ринку харчових продуктів – Учасник, у разі необхідності вилучення та/або відкликання у встановлених законом випадках харчових продуктів, які перебувають в обігу, якщо встановлено, що ці продукти можуть спричинити шкідливий вплив для здоров’я людини та документи, що встановлюють порядок виконання Учасником цих заходів.»
ТОВ «БАЗІСТОРГ» надало на вимогу Замовника вказану довідку, але документів, що встановлюють порядок виконання Учасником цих заходів, надано ТОВ «БАЗІСТОРГ» - не було.
Отже, виходячи з вищевикладеного,рішення Замовника, оформленого протоколом від 02 лютого 2022 року, про оголошення ТОВ «БАЗІСТОРГ» переможцем - є безпідставним та передчасним, оскільки повністю скаржником доведений той факт, що тендерна пропозиція ТОВ «БАЗІСТОРГ» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а учасник ТОВ «БАЗІСТОРГ» не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, а отже, мала бути відхилена відповідно до статті 31 Закону. Тому, порушені права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені зобов’язанням Замовника скасувати рішення про визначення ТОВ «БАЗІСТОРГ» переможцем процедури закупівлі.
Відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
З аналізу системи Prozorro, замовник не оприлюднював повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, а отже рішення замовника про визнання переможця в цій частині є також передчасним та постановлено у порушення зазначеного вище порядку.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «БАЗІСТОРГ» підлягала відхиленню на підставі ЗУ «Про публічні закупівлі» у зв’язку з її не відповідністю умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а учасник ТОВ «БАЗІСТОРГ» не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Замість цього, всупереч вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі» і умовам власної тендерної документації Замовник прийняв неправомірне рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «БАЗІСТОРГ» та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю з ТОВ «БАЗІСТОРГ»
Вимоги Скаржника: Зважаючи на все вищезазначене та керуючись статтями 5, 18, 31 Закону України «Про публічні закупівлі » 25 грудня 2015 року № 922-VIII
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду;
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі, вчинених Замовником під час проведення відкритих торгів (ідентифікатор закупівлі: UA-2021-12-26-000834-c ) у відкритих торгах згідно з предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – ДК 021:2015:15540000 - 5 «Сирні продукти»
3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення оформленого протоколом від 02лютого 2022 року, щодо прийняття рішення уповноваженою особою Управління освіти, культури, молоді та спорту Білозерської селищної ради про визначення переможцем ТОВ «БАЗІСТОРГ» та рішення про намір укласти договір про закупівлю з ТОВ «БАЗІСТОРГ».
4. Визнати пропозицію ТОВ «БАЗІСТОРГ» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а учасник ТОВ «БАЗІСТОРГ» не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Додатки до скарги:
1. Реєстр органів сертифікації систем менеджментуакредитованих відповідно до вимог ДСТУ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
10.02.2022 13:18
Скарга
Задоволена, очікує виконання
СКАРГА що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників (в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі- Закон))
Номер:
d1a2f85722ef410e88fdc7532708ad48
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-26-000834-c.c1
Назва:
СКАРГА що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників (в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі- Закон))
Скарга:
26 грудня 2021 року замовником УПРАВЛІННЯМ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ БІЛОЗЕРСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ (далі - Замовник) було оголошено процедуру закупівлі за предметом «ДК 021:2015:15540000- 5 Сирні продукти» UA-2021-12-26-000834-c. Кінцевим терміном подачі пропозицій Замовником було визначено 21січня 2022 року. До завершення даного періоду Приватне підприємство «Никольтрейд» (далі також - Скаржник або ПП «Никольтрейд») подав свою тендерну пропозицію на участь у вказаній закупівлі. За результатами розгляду тендерних пропозицій, замовник прийняв рішення:
№ з/п Назва учасника Рішення замовника
1 ПП «Никольтрейд» Прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції
2 ТОВ "БАЗІСТОРГ" Визначено переможцем закупівлі
За результатами аукціону найвигіднішу цінову пропозицію надав Скаржник. Відповідно до протоколу № б/н від 31.01.2022р. Скаржника було відхиллено. Відповідне рішення оприлюднено у ЦБД на веб-порталі Уповноваженого органу з питань публічних закупівель Prozorro - 31.01.2022р. Рішенням Замовника оформленого протоколом № б/н від 02.02.2022р визначено переможцем зазначеної закупівлі - переможцем закупівлі ТОВ «БАЗІСТОРГ».
З урахуванням строків, визначених ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», останнім днем подання скарги є - 13.02.2022р.
Скарга подається в межах строку оскарження.
Підстави подання скарги
Скаржник є учасником зазначеної закупівлі, а отже будь-які рішення прийняті Замовником у цій закупівлі зачіпають його права. Скаржник не погоджується з рішенням Замовника оформленого протоколом № б/н від 02.02.2022р. про оголошення переможцем закупівлі ТОВ «БАЗІСТОРГ» з наступних підстав:
Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси суб’єкта оскарження:
Скаржник є Учасником оскаржуваної процедури закупівлі, оскільки подав свою тендерну пропозицію для участі у закупівлі (відповідно до пункту 32 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Відповідно до частини дев’ятої статті 29 Закону після оцiнки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації, оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Відповідно до частини другій статті 32 Закону, Тендер автоматично відміняється електронною системою закупiвель у разi відхилення вcix тендерних пропозицій згідно з цим Законом. Таким чином не відхиливши тендерну пропозицію ТОВ «БАЗІСТОРГ» з автоматичною відміною тендеру Замовник порушив права та охоронювані законом інтереси Скаржника на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі та щодо участі у наступному тендерi iз закупiвль даних товарів.
Під час проведення оскаржуваної Процедури закупівлі Замовник порушив законодавство у сфері публічних закупівель, яке полягає у неправомірному та необґрунтованому прийняті рішення про визначення переможця торгів, що обґрунтовується наступним:
Умова тендерної документації:
Відповідно до вимог пункту 5 Недискримінація учасників розділу І Загальні положення з Тендерної документації (далі - ТД), одна із вимог Замовника: на підтвердження відсутності застосованих до учасника закупівлі санкцій, надати гарантійний лист, що учасник закупівлі не перебуває у списку суб’єктів господарювання до яких застосовані санкції.
Однак, вказаної інформації в документах наданим ТОВ «БАЗІСТОРГ» не було, відповідно до Файлу «7Лист-гарантія “Про санкції”.pdf» за вих. №18/м від 05.01.2022 – така інформація відсутня.
Згідно до пункту 1 розділу 3 Тендерноїдокументації замовника, одна із вимог замовника: «11. Інформаційна довідка з описом якісних характеристик товару, його екологічної чистоти та країни походження.»
ТОВ «БАЗІСТОРГ» надав файл «Інформаційна довідка з описом якісних характеристик товару, його екологічної чистоти та країни походження.pdf» за Вих. №2 від 12.01.2022, однак в вказаному файлі «Інформаційна довідка з описом якісних характеристик товару, його екологічної чистоти та країни походження.pdf» - відсутня інформація про екологічну чистоту предмету закупівлі.
Згідно до пункту 1 розділу 3 Тендерної документації замовника, одна із вимог замовника: «18.Скан-копія декларації виробника або іншого документу, що засвідчує якість продукції.»
Згідно ДОДАТКА 2 до тендерної документації «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ З ІНФОРМАЦІЄЮ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» – предмет закупівлі твердий сир, 50 % жирності, згідно ДСТУ 6003:2008.
ДСТУ 6003:2008 також ТОВ «БАЗІСТОРГ» зазаначив у файлі «Гарантійний лист учасника торгів щодо якості товару, що поставляється.pdf»
Однак, ТОВ «БАЗІСТОРГ» надав файл «СырТвердый Олешки 21.04.2022 г.pdf». Надана Декларація та етикетка ТДВ «Олешківський маслозавод» на Сир твердий «Український» ДСТУ 4421:2005, що не відповідає умовам тендерної документації.
До пункту 1 розділу 3 Тендерної документації замовника, одна із вимог замовника: «32. Скан-копія оригіналу сертифікату, виданий акредитованим органом сертифікації про проходження Учасником (уповноваженою особою) навчання з питань внутрішніх аудитів систем управляння безпечністю харчових продуктів у харчовому ланцюгу, що засновано на принципах НАССР у відповідності з вимогами ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюгу»».
ТОВ «БАЗІСТОРГ» надав файл «27Волотін 22000 2018.PDF», однак виходячи з вказаного файлу наявний Сертифікат виданий неакредитованим органом сертифікації ТОВ «АФФС», також назва у вказаного сертифіката зовсім інша від вимог ТД.
Так, згідно завантаженого реєстру ООВ, що розміщений на офіційному сайті Національного агентства з акредитації України, за посиланням https://naau.org.ua/reyestr-akreditovanix-oov/, вбачається, що за назвою підприємства, яке видало ТОВ «БАЗІСТОРГ» сертифікат про проходження навчання з питань внутрішніх аудитів систем управляння безпечністю харчових продуктів у харчовому ланцюгу, що засновано на принципах НАССР у відповідності з вимогами ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT), за пошуковими даними за назвою не значиться.
Пунктом 1 розділу 3 Тендерної документації замовника, одна із вимог замовника є:
«34. Довідку у довільній формі з описом заходів, які здійснюються оператором ринку харчових продуктів – Учасником по встановленню інших операторів ринку, що постачають йому харчові продукти за принципом "крок назад" та "крок вперед", надати витяги з журналу простежуваності за останні 3 місяці (достатнім є надання не менш 2-х витягів за кожний з місяців). В складі пропозиції надати програму - передумов яка встановлює вимоги до простежуваності на підприємстві і регламентує порядок встановлення інших операторів ринку,затверджену учасником закупівлі.»
Але, виходячи з аналізу поданих ТОВ «БАЗІСТОРГ» та їх змісту, взагалі не надано: витяги з журналу простежуваності за останні 3 місяці (достатнім є надання не менш 2-х витягів за кожний з місяців) та програму - передумов яка встановлює вимоги до простежуваності на підприємстві і регламентує порядок встановлення інших операторів ринку,затверджену учасником закупівлі.
Також, пунктом 1 розділу 3 Тендерної документації замовника, одна із вимог замовника була: «35.Довідку у довільній формі з описом заходів, які здійснює оператор ринку харчових продуктів – Учасник, у разі необхідності вилучення та/або відкликання у встановлених законом випадках харчових продуктів, які перебувають в обігу, якщо встановлено, що ці продукти можуть спричинити шкідливий вплив для здоров’я людини та документи, що встановлюють порядок виконання Учасником цих заходів.»
ТОВ «БАЗІСТОРГ» надало на вимогу Замовника вказану довідку, але документів, що встановлюють порядок виконання Учасником цих заходів, надано ТОВ «БАЗІСТОРГ» - не було.
Отже, виходячи з вищевикладеного,рішення Замовника, оформленого протоколом від 02 лютого 2022 року, про оголошення ТОВ «БАЗІСТОРГ» переможцем - є безпідставним та передчасним, оскільки повністю скаржником доведений той факт, що тендерна пропозиція ТОВ «БАЗІСТОРГ» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а учасник ТОВ «БАЗІСТОРГ» не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, а отже, мала бути відхилена відповідно до статті 31 Закону. Тому, порушені права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені зобов’язанням Замовника скасувати рішення про визначення ТОВ «БАЗІСТОРГ» переможцем процедури закупівлі.
Відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
З аналізу системи Prozorro, замовник не оприлюднював повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, а отже рішення замовника про визнання переможця в цій частині є також передчасним та постановлено у порушення зазначеного вище порядку.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «БАЗІСТОРГ» підлягала відхиленню на підставі ЗУ «Про публічні закупівлі» у зв’язку з її не відповідністю умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а учасник ТОВ «БАЗІСТОРГ» не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Замість цього, всупереч вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі» і умовам власної тендерної документації Замовник прийняв неправомірне рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «БАЗІСТОРГ» та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю з ТОВ «БАЗІСТОРГ»
Вимоги Скаржника: Зважаючи на все вищезазначене та керуючись статтями 5, 18, 31 Закону України «Про публічні закупівлі » 25 грудня 2015 року № 922-VIII
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду;
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі, вчинених Замовником під час проведення відкритих торгів (ідентифікатор закупівлі: UA-2021-12-26-000834-c ) у відкритих торгах згідно з предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – ДК 021:2015:15540000 - 5 «Сирні продукти»
3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення оформленого протоколом від 02лютого 2022 року, щодо прийняття рішення уповноваженою особою Управління освіти, культури, молоді та спорту Білозерської селищної ради про визначення переможцем ТОВ «БАЗІСТОРГ» та рішення про намір укласти договір про закупівлю з ТОВ «БАЗІСТОРГ».
4. Визнати пропозицію ТОВ «БАЗІСТОРГ» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а учасник ТОВ «БАЗІСТОРГ» не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Додатки до скарги:
1. Реєстр органів сертифікації систем менеджментуакредитованих відповідно до вимог ДСТУ.
Пов'язані документи:
Учасник
- 17021-1_07.02.2022.xlsx.p7s.zip 10.02.2022 13:16
- Скарга сир.pdf.p7s.zip 10.02.2022 13:19
- Рішення від 14.02.2022 № 2963.pdf 14.02.2022 17:16
- Інформація про резолютивну частину рішення від 23.02.2022 №3747.pdf 04.04.2022 15:43
- Рішення від 23.02.2022 № 3747.pdf 08.04.2022 13:47
- Пояснення Замовника СИР пдф.pdf 15.02.2022 18:30
- Пояснення замовника Сир.docx 15.02.2022 18:30
Дата прийняття скарги до розгляду:
10.02.2022 14:46
Дата розгляду скарги:
23.02.2022 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
14.02.2022 17:16
Дата прийняття рішення по скарзі:
08.04.2022 13:48