-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
код за ДК 021:2015 33600000-6 Фармацевтична продукція (Альбумін (Albumin), Фосфоміцин (Fosfomycin))
Україна, Закарпатська область, м. Ужгород, 88014, вул. Бродлаковича, буд. 2; Категорія замовника - Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територіальної громади.
Завершена
214 402.68
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 072.01 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 072.01 UAH
Період оскарження:
24.12.2021 15:37 - 05.01.2022 00:00
Скарга
Залишено без розгляду
щодо встановлення Замовником у тендерній документації вимог, які суперечать законодавству та призводять до дискримінації учасників процедури закупівлі UA-2021-12-24-015155-c
Номер:
cbc14178b04d4c8b8a8a9f3c16cacc66
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-24-015155-c.c2
Назва:
щодо встановлення Замовником у тендерній документації вимог, які суперечать законодавству та призводять до дискримінації учасників процедури закупівлі UA-2021-12-24-015155-c
Скарга:
деталі у файлі з текстом скарги
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга до АМКУ UA-2021-12-24-015155-c.pdf 04.01.2022 15:28
- report.pdf 04.01.2022 16:18
- рішення від 06.01.2022 №251.pdf 06.01.2022 13:23
Дата прийняття скарги до розгляду:
04.01.2022 16:45
Причина:
Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
06.01.2022 13:23
Вимога
Відхилено
вимога
Номер:
dff90d0dff1d404291e11fe67691bdb6
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-24-015155-c.c1
Назва:
вимога
Вимога:
усунення дискримінаційних вимог
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога 28.12.docx 28.12.2021 18:38
Дата подачі:
28.12.2021 18:38
Вирішення:
Тендерний комітет комунального некомерційного підприємства "Закарпатський протипухлинний центр" Закарпатської обласної ради висловлює Вам свою повагу та повідомляє наступне.
1.Щодо поділу предмету закупівлі на окремі лоти: Відповідно до «Порядку визначення предмета закупівлі», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України 17.03.2016 № 454, із змінами, під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках міжнародної непатентованої назви лікарського засобу (далі - МНН). У разі якщо предмет закупівлі лікарських засобів містить два та більше лікарських засобів, замовником у дужках зазначається МНН кожного лікарського засобу. Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за МНН, за формою випуску, за дозуванням, за обсягом та/або за місцем поставки лікарських засобів. Тобто, розділення предмету закупівлі за його окремими частинами (лотами) не є обов’язком, а є виключно правом Замовника. При цьому, рішення щодо встановлення або не встановлення окремих частин предмету закупівлі (лотів) належить до виключної компетенції Замовника торгів виходячи з потреб та умов закупівлі конкретного предмету закупівлі виходячи з особливостей постачання товару, що закуповується. Отже, за нормами діючого законодавства Замовник має право (може) визначити окремі частини предмета закупівлі. Тобто, чинне законодавство не зобов’язує, а залишає за Замовником торгів альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі, а у разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) залишає право за замовником на поділ предмета закупівлі на лоти відповідно до його потреб. Додатковою підставою нелотової закупівлі, є доцільність придбання продукції у одного постачальника, оскільки це позитивно впливає на формування цінової політики на продукцію (витрати по транспортуванню, підхід до цінової політики, тощо), на оперативність і своєчасність здійснення поставок та зменшує ризики відміни торгів з причини відсутності учасників по лотах, де сума закупівлі невелика.
2.Щодо встановлення вимоги надання гарантійного листа від виробника лікарського засобу: Згідно з ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Тому, замовником встановлено вимогу про те, що з метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості та якості, яких вимагає документація, якщо учасник не є виробником предмету закупівлі відповідно до умов цієї тендерної документації, такий учасник повинен надати скановану з оригіналу копію листа(ів) авторизації від виробника (у разі якщо товар не виробляється на території України, листом авторизації від представника товаровиробника в Україні) про передачу повноважень на продаж (реалізацію) товару в Україні у необхідній кількості, якості та у потрібні терміни, виданим із зазначенням замовника торгів та номером оголошення, що оприлюднене в електронній системі публічних закупівель ProZorro Як засвідчує практика, без надання учасниками торгів гарантій виконання майбутніх поставок товарів у формі листів авторизації від виробників чи офіційних дистриб’юторів, ризики невиконання учасниками-переможцями торгів суттєво зростають і є невиправданими та недопустимими. Тендерний комітет вважає за необхідне зберегти відповідну вимогу у складі Медико-технічних вимог тендерної документації та безсумнівно стверджує, що такі документи є необхідними для уникнення можливості фальсифікації товару та забезпечення законності процедури поставки лікарських засобів. Сьогодні поширеною ситуацією є випадки постачання імпортних та дороговартісних препаратів в обхід офіційних каналів, що в майбутньому може призвести до незворотних наслідків, адже мова йде про належне надання медичної допомоги, життя та здоров’я людини. Виробники медичних препаратів, як вітчизняні так і іноземні, це як правило, великі компанії з позитивною репутацією та багаторічним досвідом, а тому вони зацікавлені у продажі своїх товарів через надійних партнерів, в укладенні з ними відповідних договорів та наданні гарантій щодо належного виконання своїх зобов’язань у майбутньому. Таким чином, вказані виробники чи їх офіційні представника (дистриб’ютори) на практиці не застосовують жодних обмежень щодо видачі гарантійних листів особам, які бажають реалізовувати їх продукцію. Тому, вимога про надання листів авторизації (гарантійних листів) не є порушенням законодавства України у сфері публічних закупівель та не створює дискримінаційних умов і перешкод для участі в процедурі закупівель жодному з потенційних учасників, які насправді мають можливість гарантовано поставляти якісні товари, що є предметом зазначеної процедури закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено