• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Природній газ

Завершена

1 255 326.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 1 000.00 UAH
Період оскарження: 13.10.2017 11:07 - 26.10.2017 01:00
Вимога
Є відповідь

скарга про порушення порядку проведення процедури публічної закупівлі щодо ТОВ "АС"

Номер: b500aa595dd04bcc9984af765db8742b
Ідентифікатор запиту: UA-2017-10-13-000744-a.c1
Назва: скарга про порушення порядку проведення процедури публічної закупівлі щодо ТОВ "АС"
Вимога:
Детальний опис скарги завантажено файлом
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Розглянувши вимогу ТОВ «АС» від 06.11.2017 р. № 143-011 Млинівська селищна рада Млинівського району Рівненської області надає наступну інформацію. Відповідно до рішення тендерного комітету № 52 від 07.11.2017 року, тендерний комітет відмовляє у задоволення вимоги учасника ТОВ «АС» щодо скасування рішення тендерного комітету про відхилення тендерної документації та визнання даного учасника переможцем аукціону з наступних підстав: Так, відповідно до 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньо аргументованою, зазначену в повідомлені, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічні специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Дана вимога не відповідає положенням ч. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, що ТОВ «АС» як учасник висловлює вимогу, яка не пов’язана з наданням додаткової інформації, а вимагає скасувати відхилення їхньої тендерної пропозиції та визнати їх переможцем аукціону. Також, відповідно до положень ст.ст. 28, 29 Закону України «Про публічні закупівлі» електронний аукціон полягає у повторювальному процесі пониження ціни, що проводиться у три етапи в інтерактивному режимі реального часу. За результатами проведення електронного аукціону визначається найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція учасника. На результати проведення електронного аукціону тендерний комітет не має можливості вплинути. Тендерний комітет, відповідно до положень ст.ст. 28, 30, 31 та 32 Закону України «Про публічні закупівлі» може, за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції, прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції з підстав зазначених у ст. 30 вказаного закону, прийняти рішення про визначення переможця відкритих торгів, прийняти рішення про намір укласти договір з переможцем торгів, а також відмінити повністю або частково торги. Також, тендерний комітет Млинівської селищної ради звертає Вашу увагу на те, що відповідно до ч.2 ст. 16. Закону України «Про публічні закупівлі» замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: згідно ч 3 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відповідно до п.1 Розділу 2 Тендерної документації фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за десять днів до закінчення строку подання тендерних пропозицій звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації. Усі звернення за роз’ясненнями автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу. ТОВ «АС» не зверталось до Замовника за наданням будь яких роз’яснень щодо умов тендерної документації. Відповідно до п 1.7 Розділу 3 тендерної документації встановлено чітка вимога до учасника, про те, що усі документи тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, а також відбитки печатки учасника, за винятком оригіналів документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами) та нотаріально завірених копій документів. Також, відповідно до п. 1.6 Розділу 3 тендерної документації документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимого чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документа складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за підписом уповноваженої особи. Самою тендерною документацією не встановлено, що даний пункт є несуттєвим та неважливим, він не встановлює дискримінаційних умов для інших учасників процедури закупівлі. У вказаній вимозі учасником ТОВ «АС» не надано пояснень щодо відсутності підпису та відбитка печатки на конкретному договорі що підтверджував би наявність досвіду виконання аналогічного договору в процесі приймання пропозицій Замовником, чим не спростовано підстав відхилення тендерної пропозиції Замовником.
Статус вимоги: Відхилено